aselak Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 tist nosielc na levi strani je pa iphone, sem smenal voznjo, ampak se je bolj za en k...videlo ker je prevec treslo:)
HyperJack Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 no pa se slika z zmontiranim homoligiranim massom (custom made) samo na eno stran (desno), zvok je bil tako hud da se še sedaj tresem ko pomislim...žal ti je lahko da ga nisis takrat vzel skupaj z motorjam:) Da nisi bil ti un, k je na LPP.ju v ljubljani rinil tega KTM.ja čez cel tehnični objekt, ker se ga nisi upal vžgat, k je ropotal z db killerjem, kot da ni izpuha gor?
aselak Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 Ne ne sem mel db killer noter slo cez kot po maslu:)
aselak Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 Jebil pa db tak not da je motor cist zabil:)
Noiser69 Objavljeno September 5, 2013 Opozori Objavljeno September 5, 2013 očitno gre na koleno tut:)
Noiser69 Objavljeno September 5, 2013 Opozori Objavljeno September 5, 2013 Nimam drsnikov, tk da ... Drgač bi itak bruso, ko sm še tomosa mev smo si od rolarjov ščitnike na stran dali, jih je v 5ih ridah požrvo :grim
germek Objavljeno September 5, 2013 Opozori Objavljeno September 5, 2013 brutalna moč, boš dal slik gume gor??? sm danes probau ktm lc4 prestige 640 z akrapoviči in ne potegne kot bi mogu kajma mogoče blokirane prve 3brzine da ga ne dviga po zadnji
_luke_ Objavljeno September 6, 2013 Opozori Objavljeno September 6, 2013 sm danes probau ktm lc4 prestige 640 z akrapoviči in ne potegne kot bi mogu kajma mogoče blokirane prve 3brzine da ga ne dviga po zadnji Haha ja u vosek so zavite pa jih ne zvrti prov! Loh je mašina tako na koncu, loh so prenosi zelo zelo dolgi ampak dvomim da tolk da prva nebi vzdignla. Mislim da je treba znat motor pelat po tazadni Noiser69 1
aselak Objavljeno September 6, 2013 Opozori Objavljeno September 6, 2013 meni se zdi da ljudje od teh ktm 640 malo preveč pričakujejo, če mene vprašaš ta motor ne gre nikamor...to da cukne je res o kaksni brutalnosti pa ni ne duha ne sluha. To je zgolj moje mnenje, da se ne bo kdo vžigal.. :grim Butnglavc 1
suntrace14 Objavljeno September 7, 2013 Opozori Objavljeno September 7, 2013 To da ne gre nikamor je enaka trditev, kot tista, da je brutalec, ki meče na zadnjo gumo v vsaki prestavi. Ta motor gre povsem solidno, za to kar je - lahek enocilinder, za gorske ride, kjer šteje okretnost in navor. Za več brutalnosti je treba vsaj dva cilindra, za zabavo pa je povsem dovolj eden.
aselak Objavljeno September 7, 2013 Opozori Objavljeno September 7, 2013 ok mogoče sem se malce čudno izrazil, ampak motor res ni nek brutalnež, potegne že ni pa to da bo vsaka prestava vlekla na tazadno in da bo zaradi navora trgalo asfalt, tako si nekateri to predstavljajo.... sam osebno sem bil nad močjo agregata precej razočaran, moram priznat da sem pričakoval več. Sem pa peljal model 690sm letnik 2007 to je pa povsem druga pesem za moje pojme precej boljši motor kot prejšni, občutno bolj gre ter precej manj trese...
žiga 92 Objavljeno September 8, 2013 Opozori Objavljeno September 8, 2013 mal za lušte.., mal sm se igrau z bremzo.. macak333 in rok418 2
_luke_ Objavljeno September 9, 2013 Opozori Objavljeno September 9, 2013 Majstr, ma kake gume maš to gor? al si jih menjal na racelandu?
Mateej1 Objavljeno September 9, 2013 Opozori Objavljeno September 9, 2013 meni se zdi da ljudje od teh ktm 640 malo preveč pričakujejo, če mene vprašaš ta motor ne gre nikamor...to da cukne je res o kaksni brutalnosti pa ni ne duha ne sluha. To je zgolj moje mnenje, da se ne bo kdo vžigal.. :grim kaj pa če primerjaš z ss 600 dosti zaostaja v pospeških npr do 100? ta primerjava me že kar en čas zanima pa na youtube ni kakega pravega videa
žiga 92 Objavljeno September 9, 2013 Opozori Objavljeno September 9, 2013 Nekje isto letita motorja sma stestirala z kolegu mogoč bi šou moj mal bol če bi meu zobnike za pospeške namreč tedi sm meu uspredaj vlkiga zadi pa majhnga ;-)
Mateej1 Objavljeno September 9, 2013 Opozori Objavljeno September 9, 2013 Nekje isto letita motorja sma stestirala z kolegu mogoč bi šou moj mal bol če bi meu zobnike za pospeške namreč tedi sm meu uspredaj vlkiga zadi pa majhnga ;-) me kar malo mika da bi nabavo lc4 640 pa me malo skrbi zaradi pospeškov ker sem navajen cestaka 600 da nebi na koncu blo premalo. sem pa bral da bi naj se dalo kar nekaj na dizah pa filtru dobit
aselak Objavljeno September 9, 2013 Opozori Objavljeno September 9, 2013 No tole primerjavo lahko povem iz prve roke:) drag race cbr 600 (2006) vs ktm 640sm (2005)sva s kolegom parkrat na polno startala sem ga prehitel prvih cca 30-40m, tako na pamet bi rekel do nekje 50-60kmh. Potem je cbr samo priletela mimo...sva probala veckrat. Prve metre vedno zmaga ktm nikakor pa ne do 100kmh max do 60-70. Sam potem pa SS tudi konkretno mimo pade ker ima takrat v prvi prestavi ze kar lepe obrate. Glede ba to da gre cbr prva prestava dokonca problizno 106km/h. Pa da se ne bo kdo spet uzigal oba znava prestavljat. Ktm je imel spredaj 1zob manj, ter massov izpuh, cbr pa je bila original razen akrapovica je imela. Moje mnenje ne ce si ze prej imel tezji motor ti bo tole verjetno premalo. Najbolsa kombinacija je da imas oboje. Nekj za igrat ter nekaj za żgat:)
aselak Objavljeno September 9, 2013 Opozori Objavljeno September 9, 2013 O dizah filtrih izpuhih raje nebom zacel ker sem o tem naredil celo znanost. Z vsemk vlozki nevem ce sem pridobil na moci 5-10%.
_luke_ Objavljeno September 10, 2013 Opozori Objavljeno September 10, 2013 Mislim da je primerjkava cestaka s supermotom brezveze...če bi cbr-ka speljala pravilno (na dovolj visokih obratih) bi ga verjetno še na pospeških spihala. Je pač drugačen stil vožnje ki je meni osebno veliko bolj zabaven Sva prav tako poskušala s kolegom 636 ninja in sm610. Če je pravilno speljal sva bla tam tam, če je startal iz nizkih sem ga kr prehitu...
aselak Objavljeno September 10, 2013 Opozori Objavljeno September 10, 2013 Lar sva midva probavala sem ga prve metre vedno prehitel. Nisva pa zamenjala motorjev. Mgoce bolje speljujem;)
Mateej1 Objavljeno September 10, 2013 Opozori Objavljeno September 10, 2013 Mislim da je primerjkava cestaka s supermotom brezveze...če bi cbr-ka speljala pravilno (na dovolj visokih obratih) bi ga verjetno še na pospeških spihala. Je pač drugačen stil vožnje ki je meni osebno veliko bolj zabaven Sva prav tako poskušala s kolegom 636 ninja in sm610. Če je pravilno speljal sva bla tam tam, če je startal iz nizkih sem ga kr prehitu... meni se tudi dopade stil vožnje samo me malo skrbi da ne bo premalo moči , ker neke nepremičnine tudi nebi mel
aselak Objavljeno September 10, 2013 Opozori Objavljeno September 10, 2013 Ce si od prej navajen SS motorjev ti bo moci skoraj sigurno premalo. Mogoce probaj kaksen 950sm ce ti finance dopuscajo. Je veliko mocnejsi po drugi strani je pa tezji in tukaj se zgubi del zabave ki jo ima enocilindras. Pomoje najbolje da probas pa bos videl, ljudje smo si različni.
dj75 Objavljeno September 11, 2013 Opozori Objavljeno September 11, 2013 (popravljeno) SS motor ali SM motor je težko primerjat, saj sta namenjena vsak za drugačno uporabo. Imam oba - Monster S4 in SMC 660, S4 nudi užitke do Kočevja, SM pa na racelandu ali na kakšnih zaprtih cestah. SM motorji so prejecj specifični motorji in jih drugo kot za zabavo in norenje po zadnjem, sprednjem, počez.... bolj težko uporabimo...ni glih za izlete, al pa odprte ceste.....morš pa ga probat.... Popravljeno September 11, 2013. Popravil dj75 suntrace14 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se