Lux_3 Objavljeno Februar 25, 2007 Opozori Objavljeno Februar 25, 2007 evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty: ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!! torej povejte vse o: -tuning -slike -torej vse in še več o tem motorju!!! lp! by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK: Mene pa zanima kolk more bit kompresija če narediš generalko na KMX letnik 1999. Pa si naredu kakih 4000 kilometrov :OK: :OK: :OK:
norc 16 Objavljeno Februar 25, 2007 Opozori Objavljeno Februar 25, 2007 kompresiaj se nena nekak meri samo ko na kurb z roko želiš dol potistni, je ponavadi vredu da negre sepravi da nimaš moči. če pa recimo z roko komot ga vpališ pol pa tak veš da kompresija na psu. če pa nimaš kurbla pa vidiš na potisk če daš motor v prvo in potisneš in motor takoj vžge sepravi zadnja kola sploh ne blokira pol kompresije ni.
KMX Objavljeno Marec 5, 2007 Opozori Objavljeno Marec 5, 2007 (popravljeno) Jaz mam en problem z mojim KMX. Ne dobi več obratov ko pa 9000, pa tud včasih že pri 6000/7000 ne vleče čist tekoče, sam pol ga mal "nateraš" pa gre OK. Pa filter sem ščistil pa še uplinjač sem mal prepuco. Ka je še lahk vzrok temu? Popravljeno Marec 5, 2007. Popravil KMX
brencl Objavljeno Marec 6, 2007 Opozori Objavljeno Marec 6, 2007 Jaz mam en problem z mojim KMX. Ne dobi več obratov ko pa 9000, pa tud včasih že pri 6000/7000 ne vleče čist tekoče, sam pol ga mal "nateraš" pa gre OK. Pa filter sem ščistil pa še uplinjač sem mal prepuco. Ka je še lahk vzrok temu? Zna bit, da KIPS ne dela več tako, kot bi moral. Meni tudi takoj ne potegne v drugo, ampak šele čez kako minuto, dve ogrevanja... Evo tuki neki...
KMX Objavljeno Marec 6, 2007 Opozori Objavljeno Marec 6, 2007 Zna bit, da KIPS ne dela več tako, kot bi moral. Meni tudi takoj ne potegne v drugo, ampak šele čez kako minuto, dve ogrevanja... Evo tuki neki... Ja... sam men ne gre v redu niti ko je fajn ogret. Po mojem ni KIPS, ker se občuti kdaj začne delovat. Sicer je pa njegov navor čist OK do tistih 9000 obratov, sam pol pa začne tak delat ko da bi bla elektronska blokada not. A mi še lahk kdo razlož kako funkcijo opravlja tist ventil(loputa) med uplinjačem in cilindrom? Je možno da tud ta dela kake probleme?
KMX Objavljeno April 26, 2007 Opozori Objavljeno April 26, 2007 A mogoč kdo ve kolk gre olja v sprednje vilce na KMX?
šufer Objavljeno Maj 2, 2007 Opozori Objavljeno Maj 2, 2007 Jaz mam en problem z mojim KMX. Ne dobi več obratov ko pa 9000, pa tud včasih že pri 6000/7000 ne vleče čist tekoče, sam pol ga mal "nateraš" pa gre OK. Pa filter sem ščistil pa še uplinjač sem mal prepuco. Ka je še lahk vzrok temu? Poglej še oddušnik za zrak na rezervarju, da ni kaj zamašen, ali pa med vožnjo odpri pokrovček pa boš takoj videl.
KMX Objavljeno Maj 2, 2007 Opozori Objavljeno Maj 2, 2007 Poglej še oddušnik za zrak na rezervarju, da ni kaj zamašen, ali pa med vožnjo odpri pokrovček pa boš takoj videl. hvala lepa! A res nihče ne ve kolk gre olja v vilice :naughty: Kje bi pa lahk najdu podatek o tem?
rok24 Objavljeno Maj 4, 2007 Opozori Objavljeno Maj 4, 2007 mene pa zanima kje bi lahko dobil zadnji disk za kawasakija kmx in balavnco. lp Rok
_Fingi_ Objavljeno Maj 4, 2007 Opozori Objavljeno Maj 4, 2007 mene pa zanima kje bi lahko dobil zadnji disk za kawasakija kmx in balavnco. lp Rok če ne boš drugje najdu, lahko s tukej naročiš : KLIK jest sm s tle naročov, pa še ene par drugih s foruma tud tk da o tem da neb dobu ni za skrbet. Je pa res, da če kje v sloveniji dobiš kšnga prodajalca, se ti velik bl to splača, ker iz geiwiza maš od 20-40€ poštnine. lp aja, pošlejo ti pa v roku 4ih dni
cation Objavljeno Maj 4, 2007 Opozori Objavljeno Maj 4, 2007 ker iz geiwiza maš od 20-40€ poštnine. a ta cena je glede na to koliko delov ti pošljejo, ali to nima veze? to so originalni deli? cena je namreč zanimiva.. :hmm:
_Fingi_ Objavljeno Maj 4, 2007 Opozori Objavljeno Maj 4, 2007 a ta cena je glede na to koliko delov ti pošljejo, ali to nima veze? to so originalni deli? cena je namreč zanimiva.. :hmm: jah ne vem, sej nek tm je cenik poštnine, mal je treba poiskt. Jest sm naroču cilindr, bat pa igličn ležaj za blajrco pa je blo 38€ poštnine.
KMX Objavljeno Maj 12, 2007 Opozori Objavljeno Maj 12, 2007 No js sn končno ugotovil kaj je narobe z mojim KMX. Zadelan je dušilec na koncu auspuha(dons se se probo pelat brez njega in je razlika očitna). Zdaj me pa zanika kako ga naj spučem? Razdret se ga zgleda ne da :BUA:
KMX Objavljeno Maj 24, 2007 Opozori Objavljeno Maj 24, 2007 Popravljam kar sem prejšnjič napiso. KMX ne gre nič boljš. Še vedno v višjih obratih trokira, oz. v višje obrate sploh ne gre.(<9000). A ga bo res treba na servis pelat al mi še lahk kdo kaj predlaga ka naj pogledam? (KIPS dela OK, bat je nov not) Hvala za odgovore(če jih kaj bo...) :trance_33_sleep:
_Fingi_ Objavljeno Maj 24, 2007 Opozori Objavljeno Maj 24, 2007 Popravljam kar sem prejšnjič napiso. KMX ne gre nič boljš. Še vedno v višjih obratih trokira, oz. v višje obrate sploh ne gre.(<9000). A ga bo res treba na servis pelat al mi še lahk kdo kaj predlaga ka naj pogledam? (KIPS dela OK, bat je nov not) Hvala za odgovore(če jih kaj bo...) :trance_33_sleep: A si pogledov svečko? Moja je čist lepa, no mal je bla z oljam zapacana, pa nikakor ni hotu it čez 7, 8k obratov, tud če sm šaltov v nižjo. Sem spucov frgazr, ni blo nč boljš, k sm pa svečko zamenov je pa čist lepo delal. Prej je blo pa tko kukr da bi biu neogret, pač, trokiralo je nad 7k obratov :closedeyes:
D_u_H_e_C Objavljeno Maj 24, 2007 Opozori Objavljeno Maj 24, 2007 (popravljeno) svečko preveri...mybe je hin pa nea da več vrei iskre ...za foro jo menjaj :) nikol se neve :) Popravljeno Maj 24, 2007. Popravil D_u_H_e_C
KMX Objavljeno Maj 24, 2007 Opozori Objavljeno Maj 24, 2007 Po moje elektrika ni kriva,. ker če mu daš gas kr tak v leru, gre do 11000, sam trokira. Sicer pa sn že vse prepuco(auspuh, filter, fergazer... ). A je možno da ni pravi nivo bencina v fergazerju? Da je nosilec plovčka kaj zvit, al pa kaj podobnega? Naj pa povem, da še ta motor nikol ni bil (do predkratkim) karkol raztavlen. Ma pa prevoženih 28000 km. Ko sn to povedo enmu serviserju je reko da morm bat nujno zamenjat. Ko ga pol res šel menjavat, je bil ta star bat not "ko nov"(brez risov, obročki nič obrableni... ). Torej če še ma kdo kako idejo; na dan z njo!!!
TrEp Objavljeno Maj 27, 2007 Opozori Objavljeno Maj 27, 2007 Mojemu kolegu je zaribu in me zanima če se da kako obnovit, serviser je rekel da se ne da zbrusit. Zdaj me pa zanima če bi kdo prodajal cilinder.
Mauc Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 mene pa zanima kok stane gianelli auspuh za KMX-a? Sm isku po netu pa nism nobene cene najdu.
_Fingi_ Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 mene pa zanima kok stane gianelli auspuh za KMX-a? Sm isku po netu pa nism nobene cene najdu. Gianelli izpuh dobiš za 234.92 EUR + poštnina z nemčije
Mauc Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 Gianelli izpuh dobiš za 234.92 EUR + poštnina z nemčije kje pa se ga to naroči? če maš kšn link P.S.hvala _Fingi_
_Fingi_ Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 kje pa se ga to naroči? če maš kšn linkP.S.hvala _Fingi_ www.geiwiz.de jest sm že naročvov s tukej, naročiš, ti na mejl pošlejo številko računa, nakažeš keš, ti pošlejo in dobiš v roku 4ih dni :yea1: Nizakej B) :)
Mauc Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 a kej veš kk je kej s cenam na avto riglavu k prej sm neki u tej temi zasledu de je en tm dav neki 32k sit?
_Fingi_ Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 a kej veš kk je kej s cenam na avto riglavu k prej sm neki u tej temi zasledu de je en tm dav neki 32k sit? Če misleš mene, jest pojma nimam. Dal sm ti naslov strani, zdej če najdeš ke v sloveniji avspuh za kmx, se ti vrjetn bl splača iz tukej naročit, ker poštnina te pride okol 30€ (iz nemčije)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se