Skoči na vsebino

MOTO kombinezon - primerjave, izkušnje, barvanje, nakup, vzdrževanje..


Priporočene objave

Objavljeno

Iscem touring jakno, tako moško kot žensko. Po možnosti ne ne vem kok drago. Te dve sta mi presvetli drugač pa res ne vem kaj bi, ker nimam izkušenj :(

Tudi iz tujine je nerodno naročevati kaj, ker ne moreš probat pri nas pa je razlika tudi do 100€ ali več za isto jakno i če to pomnožim z 2 je potem že denar. Bi sem danes v AS Domžale in mi ponuajo MACNA. 

Lahko bi se zapeljal do luisa pa spet ne vem kaj točno iskat, kaj morem gledat in na kaj morem bit pozoren.

Objavljeno (popravljeno)

Pobat moraš jasno, a nakupi na daljavo imajo možnost vračila in če je to ugodno in se ti ne mudi je še vedno opcija. Sam se poslužujem te metode ker velikokrat ni nič pametnega za probat za pameten denar. Sem že pošiljal nazaj a če potegnem črto sem prihranil ogromno. Ne predstavljam si da bi vse kar imava z ženo plačal po polni ceni. :S (7 parov rokavic, 2 usnjena kombinezona, 7 jaken, 3 hlače... 3 dežjake, 6 škornjev/čevljev, 2 želvi, 3 podobleke, prčkarije). Če seštejem koliko bi vse to stalo po polni ceni bi bilo krepko čez 4000€ porabil sem pa manj kot 2000... vidi ti če ti je žal tistih 5-12€ za vračilo tu pa tam.

Kakorkoli. Nimam veliko izkušenj z adventure jaknami a si lastim vseeno eno ki ji rečm pač zimska...

Rezultat iskanja slik za alpinestars long range

Če sodim po tej lahko rečem tako:

Plusi:

- nemljiva tako dežna kot termo podloga (sicer nisem nikoli snel ven ker jo nucam pozimi a lepo da lahko po potrebi saj ima predvideno zračenje)

- Nastavitev širine roke (ščitniki na mestu, ne opleta pri višjih hitrostih)

- enostavno dostopni in uporabni žepi (a nekateri niso waterproof)

- nastavitev širine na velcro (ježek) odspodaj namesto gumbov (hkrati ne kriči po totalno touring look-u a to te ne zanima najbrž)

- resnično fantastičen ovratnik z nemalo nastavitvami in udobju ki mu ni para (tu se resnično vidi da je bilo nekoč top of the line)

- Zadnji žep na hrbtu za dežjaka ali drugo šaro (sicer ne uporabljam)

- Dežna membrana se zapenja posebej (dodatna zaščita proti mrazu in vetru)

- Glavna zadrga se lahko odpre odspodaj kar je morda praktično če moraš it za drevo a ne bo uspelo z zimskimi rokavicami (sicer detajl a vseeno...)

Minusi:

- Totalno debilen sistem zapenjanja podlog. Ali z zadrgo fiksiraš dežno podlogo ali termo obe pa ne! V praksi termo podloga ni fiksna a ne moti začuda pri oblačenju ali slačanju a ker ima zadrge bo sicer rahlo a vseeno pri slačenju in oblačenju drgnila ob dežno membranao narahlo a vendar.

- sicer kvalitetne (YKK) a MAAAAAAJHNE zadrge. V zimskih rokavicah je pač ne zapneš razen če maš 3/4 ure časa.

- dežna podloga ne pride do konca rokavov! Najbrž je mišljena uporaba rokavic čez rokave namesto meni ljubše pod. Sicer pa poko na srce za mali dežek je tako ok za kaj več pa brez dežjaka nimaš kaj početi in takrat je rokavica nad jakno čisto ok oz. zaželjena.

Jakna je kljub hibam fantastična in jo koristim 20x na leto ko je res mraz.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Glede na to da nisi povedal praktično nič specifičnega glede željenega namena uporabe glej vsaj to:

- udobje (mor bit udobna, poizkusti tudi na motorju)

- Snemljiva dežna membrana (se nanaša na udobje, zlasti poleti je nočeš)

- regulacija rokavov (varnostna potreba da bodo ščitniki kjer morajo in se ne premikajo omembe vredno)

- CE ščitniki za komolce in ramena iz modernih materialov D3O ali podobno (sas-tec) Boljše od CE osnovne specifikaciej in zelo mehki udobni pri premikanju trdi ko les pri udarcu. Super zadeva če res tako deluje.

- Hrbtenično zaščito kupi posebej tako ki ima oznako EN1621-2 a pazi da je LEVEL 2 kajti zelo enostavno se pod isto oznako skriva LEVEL 1 in je roko na srce preslaba (če gledamo da moraš itak nekaj imet obelečeno) še za na smučišče...Govorimo seveda o tisti ki jo oblečeš kot nahrbtnik ne o vstvaku v jakno ki je sicer mamljiv a šal ne pokrije vsega in občutek da imaš likalno desko v jakni ni lih hvalevredno.

- Goretex. še vedno top med membranami. Zakaj? Samo zato ker diha bolje od konkurence. Če se boš zanašal nanjo in bo vedno not jo resnično želiš imeti. Zlasti če ne boš dajal gor dežjaka in nameravaš vozit v jakni par litrov vode s seboj. (Če pa boš fural dežjaka in dajal dol dežno podlogo ko ne rabi pa ne rečem da je brezveze ampak ima nedvomno manjši faktor v računici).

- Nenazadnje pa material iz katerga je vseskupaj narejeno. Nekaj solidnega bi moralo biti izdelano iz 600D prave cordure (Nylon ne kr en poliester) in na kritičnih mestih dodatno ojačana ali z 1000D corduro (včasih jo fancy komercialno glumijo kot ballistic cordura) ali pa notranje ojačano z aramidnimi vlakni (npr, kevlar).

Nato pa izbiraj barvo ker šele takrat tio bo jakna zares všeč, saj barve ne boš gledal in čutil med vožnjo, ampak razumem da oko tudi hoče svoj delež le da naj si ga na vzame kot primarno prioriteto.

Tu maš nekaj konkretnih popustov trenutno (npr):

http://www.ebay.co.uk/itm/Spada-Compass-Deluxe-Waterproof-Textile-Motorcycle-2-Piece-Suit-Black-Sale-/371730299259?var=&hash=item952d5bfb3b

Spada je ena izi angleška firma ki v nižjem in srednjem razredu izstopa po (velikokrat) boljših materialih in zelo lepih in dobrih šivih (kar pa ne morem reči za veliko znanih in zvenečih firm).

Lastim si 2 kosa njihove opreme (tekstilni jakni) in mi ni žal.

 

 

16 minutes ago, StaraFeltna said:

Pobat moraš jasno, a nakupi na daljavo imajo možnost vračila in če je to ugodno in se ti ne mudi je še vedno opcija. Sam se poslužujem te metode ker velikokrat ni nič pametnega za probat za pameten denar. Sem že pošiljal nazaj a če potegnem črto sem prihranil ogromno. Ne predstavljam si da bi vse kar imava z ženo plačal po polni ceni. :S (7 parov rokavic, 2 usnjena kombinezona, 7 jaken, 3 hlače... 3 dežjake, 6 škornjev/čevljev, 2 želvi, 3 podobleke, prčkarije). Če seštejem koliko bi vse to stalo po polni ceni bi bilo krepko čez 4000€ porabil sem pa manj kot 2000... vidi ti če ti je žal tistih 5-12€ za vračilo tu pa tam.

Kakorkoli. Nimam veliko izkušenj z adventure jaknami a si lastim vseeno eno ki ji rečm pač zimska...

Rezultat iskanja slik za alpinestars long range

Če sodim po tej lahko rečem tako:

Plusi:

- nemljiva tako dežna kot termo podloga (sicer nisem nikoli snel ven ker jo nucam pozimi a lepo da lahko po potrebi saj ima predvideno zračenje)

- Nastavitev širine roke (ščitniki na mestu, ne opleta pri višjih hitrostih)

- enostavno dostopni in uporabni žepi (a nekateri niso waterproof)

- nastavitev širine na velcro (ježek) odspodaj namesto gumbov (hkrati ne kriči po totalno touring look-u a to te ne zanima najbrž)

- resnično fantastičen ovratnik z nemalo nastavitvami in udobju ki mu ni para (tu se resnično vidi da je bilo nekoč top of the line)

- Zadnji žep na hrbtu za dežjaka ali drugo šaro (sicer ne uporabljam)

- Dežna membrana se zapenja posebej (dodatna zaščita proti mrazu in vetru)

- Glavna zadrga se lahko odpre odspodaj kar je morda praktično če moraš it za drevo a ne bo uspelo z zimskimi rokavicami (sicer detajl a vseeno...)

Minusi:

- Totalno debilen sistem zapenjanja podlog. Ali z zadrgo fiksiraš dežno podlogo ali termo obe pa ne! V praksi termo podloga ni fiksna a ne moti začuda pri oblačenju ali slačanju a ker ima zadrge bo sicer rahlo a vseeno pri slačenju in oblačenju drgnila ob dežno membranao narahlo a vendar.

- sicer kvalitetne (YKK) a MAAAAAAJHNE zadrge. V zimskih rokavicah je pač ne zapneš razen če maš 3/4 ure časa.

- dežna podloga ne pride do konca rokavov! Najbrž je mišljena uporaba rokavic čez rokave namesto meni ljubše pod. Sicer pa poko na srce za mali dežek je tako ok za kaj več pa brez dežjaka nimaš kaj početi in takrat je rokavica nad jakno čisto ok oz. zaželjena.

Jakna je kljub hibam fantastična in jo koristim 20x na leto ko je res mraz.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Glede na to da nisi povedal praktično nič specifičnega glede željenega namena uporabe glej vsaj to:

- udobje (mor bit udobna, poizkusti tudi na motorju)

- Snemljiva dežna membrana (se nanaša na udobje, zlasti poleti je nočeš)

- regulacija rokavov (varnostna potreba da bodo ščitniki kjer morajo in se ne premikajo omembe vredno)

- CE ščitniki za komolce in ramena iz modernih materialov D3O ali podobno (sas-tec) Boljše od CE osnovne specifikaciej in zelo mehki udobni pri premikanju trdi ko les pri udarcu. Super zadeva če res tako deluje.

- Hrbtenično zaščito kupi posebej tako ki ima oznako EN1621-2 a pazi da je LEVEL 2 kajti zelo enostavno se pod isto oznako skriva LEVEL 1 in je roko na srce preslaba (če gledamo da moraš itak nekaj imet obelečeno) še za na smučišče...Govorimo seveda o tisti ki jo oblečeš kot nahrbtnik ne o vstvaku v jakno ki je sicer mamljiv a šal ne pokrije vsega in občutek da imaš likalno desko v jakni ni lih hvalevredno.

- Goretex. še vedno top med membranami. Zakaj? Samo zato ker diha bolje od konkurence. Če se boš zanašal nanjo in bo vedno not jo resnično želiš imeti. Zlasti če ne boš dajal gor dežjaka in nameravaš vozit v jakni par litrov vode s seboj. (Če pa boš fural dežjaka in dajal dol dežno podlogo ko ne rabi pa ne rečem da je brezveze ampak ima nedvomno manjši faktor v računici).

- Nenazadnje pa material iz katerga je vseskupaj narejeno. Nekaj solidnega bi moralo biti izdelano iz 600D prave cordure (Nylon ne kr en poliester) in na kritičnih mestih dodatno ojačana ali z 1000D corduro (včasih jo fancy komercialno glumijo kot ballistic cordura) ali pa notranje ojačano z aramidnimi vlakni (npr, kevlar).

Nato pa izbiraj barvo ker šele takrat tio bo jakna zares všeč, saj barve ne boš gledal in čutil med vožnjo, ampak razumem da oko tudi hoče svoj delež le da naj si ga na vzame kot primarno prioriteto.

Tu maš nekaj konkretnih popustov trenutno (npr):

http://www.ebay.co.uk/itm/Spada-Compass-Deluxe-Waterproof-Textile-Motorcycle-2-Piece-Suit-Black-Sale-/371730299259?var=&hash=item952d5bfb3b

Spada je ena izi angleška firma ki v nižjem in srednjem razredu izstopa po (velikokrat) boljših materialih in zelo lepih in dobrih šivih (kar pa ne morem reči za veliko znanih in zvenečih firm).

Lastim si 2 kosa njihove opreme (tekstilni jakni) in mi ni žal.

 

 

 

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno (popravljeno)

fajn si se potrudil in napisanemu lahko samo pritrdim...detajli, ki jih opisuješ so dejansko pomembni pri izbiri...poleg tega je pa še lepa...kroj in detajli...sam bi ponovil, da je pred nakupom potrebno komplet preizkusiti zvezan z zadrgami in sesti na motor, ker tako potem vidiš a se "zlije" v dejanski drži. sam sem enkrat to pozabil in sem potem menjal za večje hlače.

Popravljeno . Popravil siks
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Super razlaga in mislim da sem dojel bistvo. Torej jakna naj bo 3-slojna, tako da lahko odstraniš termo ali dežno zaščito in se s tem prilagajaš na trenutne vremenske razmere. Ja, verjetno je res fajn, da so rokavi nastavljivi v predelu ščitnikov saj le ti v nasprotnem primeru ne služijo svojem namenu. No teh oznak zaščit ti nikjer ne razložijo toda sedaj mi je malenkost bolj jasno :) Tudi sestavni material jakne je sedaj bolj jasen. Skratka tukaj je še vrsto detajlov, ki jih je potrebno gledati in kot vidim je skoraj nemogoče dobiti vse na kupu in bo treba malenkost improvizirati. Še enkrat hvala za tako izčrpen odgovor n res si mi pomagal s temle. Sedaj mi je mnogo boj jasno kaj iskati in na kaj biti pozoren :)

Hvala še enkrat!!

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

No me veseli da je pisanje doseglo željen efekt. Kar vprašaj če te kaj muči itak je to bistvo foruma da si pomagamo.

Objavljeno

Samo še eno vprašanje in upam da nisem preveč tečen. Pregledal sem že milijon stranic in me že rahlo boli glava zadnji nekaj dni. Kadarkoli najdem jakno nekaj na njej fali :) največkrat je to ramenski in komolčni ščitnik, ki sta po večini lvl.1. Predvidevam, če so te ščitniki snemljivi, da se jih da zamenjati z boljšimi. Zadnja zaščita pa bo itaq dokupjena taka kot treba. Tudi izpostavljeni deli so le malokrat kaj več kot 600D ali pa podvojen material iz 600D. Vidim da bom počasi doktoriral iz tega :D 

Objavljeno (popravljeno)

Nič ni narobe če boš doktoriral iz tega saj ti lahko dobro reši kožo. Velika razlika bo če padeš v dobri opremi napram zanič. Nikakor pozabit da nad 70km/h + nekaj trdega pa ti ne bo pomagalo prav nič (morda moto airbag) a če rečemo 80Km/h + trda ovira prav nič tudi slednji. Rad opomnem ker vidim moto mlečkote (ne leti nate) ki sui kupijo fancy npr. dainese, alpinestars kombinezon kateri zgleda wau in mislijo da so neuničjivi. Žal daleč od resnice. Da o kakovosti teh dveh firm niti ne začnem (usnje super, a naslednja prioriteta jim je estetika pol vse ostalo v dobrem in slabem).

Večina tekstila ima snemljive ščitnike in jih lahko menjuješ po želji. Velikokrat so "level 1" ščitniki čisto solidni in bi najbrž dosegli tudi L2 standard a jih enostavno niso testirali. Če pa ti apriori smrdijo pa si kupi te:

http://www.sas-tec.de/en/protectors/

Ni da ni v praktično vseh možnih dimenzijah. Sam imam 3 modele.

Za kolena prisegam na:

http://www.sas-tec.de/en/protectors/knee-protectors/sc-182-new/

Je malo glomazen ampak se ga niti ne opazi v kavbojkah ki so sicer ojačane s paneli obogetnimi s kevlarjem. Če bom v teh kavbojkah padel bom imel spolne odnose z ježi ampak računam imeti koleno kolikor toliko celo. Glede na to da tak hodim do strank in mi preoblačenje ne diši je to kompromis katerega se grem. Bočnih zaščit nimam bodo pač modrice kot 3 leta nazaj če bom spet deležen ježev...

sas-tec dobiš nekaj v louisu oz splošno po spletu. Išči tudi 3DO ki so praktično isti šmorn.

Če kupiš dobro se voziš lepše, udobneje, in mirneje (psihološko). torej zmaga na polno.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

No norenje me je že minilo, seda pa bi rad užival v vožnji in najbolj se bojim drugih ne svoje vožnje :)  Glede materialov pa kot pravim zelo težko najdem kaj konkretnejšega kot 650D corduro kot recimo tole ki sem jo gledal nazadnje (  600D AIRDURA® and 630D DYNAX®  ) V čem je pravzaprav dejanska razlika med 650 in 1000D materialom. Gre tu zgolj za prepustljivost materiala ali tudi za zaščito. Se mi zdi, da bi ob drsenju po tleh tako in tako vse prežgal ravno tako kot usnje, ki bi vrjetno trajalo malo dlje kot poliamide. 

Objavljeno

Nebi vedel koliko je razlike a ne zgleda lih zanič ni pa navdušujoče.

Tu imaš malo za predtavo koliko je kaj trpežno. Določene zadeve so kar presenteljive tolik oda nebi nikoli rekel na oko (žal v angleščini):

 

Been some questions about what kind of gear to buy. Found this awhile back and thought might be good to post up again.


Tear and Abrasion Strength by the numbers
Pounds of force until fabric tears Abrasion cycles on pavement until fabric fails
CottonJeans 4.5 pounds to tear 50 cycles to failure
70 Denier Standard Nylon 4.5 pounds to tear 165 cycles to failure
500 Denier Polyester 8 pounds to tear 180 cycles to failure
200 Denier Standard Nylon 7.5 pounds to tear 275 cycles to failure
500 Denier Cordura 22 pounds to tear 710 cycles to failure
620 Denier Cordura 35 pounds to tear 1200 cycles to failure
NEW Competition Grade Leather 80-110 pounds to tear 1200-1700 cycles to failure
1000 Denier Cordura 110 pounds to tear 1780 cycles to failure
Air Mesh Kevlar 1260 pounds to tear 970 cycles to failure Stretch Kevlar Blend 420lbs pounds to tear 1800 cycles to failure

This is how quickly some materials take to hole:
Material Seconds
Denim 0.2 to 0.5
Some race gloves 0.6
Most leather gloves 1.0 to 1.8
Keprotec stretch material 0.9
Poor Kevlar 1.0
Two layers of waxed cotton 1.3
1.3mm thick cow hide 3.8
Two layers of 1.3mm thick cowhide 18
Three layers of 1.3mm thick cowhide 55
Two layers of Kevlar plain weave 5.6
Suede 18
Boot leather (generally 2.2mm thick) 20
Leather stretch panels 20.4


There is also this test from a while back:

Drag Test

"For the Drag Test, samples were stitched to a bag that held a 75-pound
sandbag inside a milk crate, then dragged behind a pickup truck..."

New, 100% Cotton Denim Jeans ----------------------- 3' 10"
Senior Balistic Nylon ----------------------------------- 3' 10"
Leather, Lightweight, Nude Finish, 2.25 oz/sq. ft. --- 4' 3"
Leather, Fashion Weight, 1.75 oz/sq ft. ------------- 4' 4"
Two-year-old 100% Cotton Denim Jeans ------------ 4' 5"
Cordura Nylon Type 440 ----------------------------- 18' 3"
Kevlar 29 Aramid Fiber, Style 713 ------------------ 22' 1"
Leather, Competition Weight, 3 oz/sq. ft. -------- 86' 0"


Taber Test

"For the Taber Test, the specimen was mounted on a rotating platform and
scuffed by two rubber-emery grinding wheels." The numbers represent the
number of revolutions until the fabric totally fails. A vacuum clears
debris.

Two-year-old 100% Cotton Denim Jeans 168
New 100% Cotton Denim Jeans 225
Kevlar 29 Aramid Fiber, Style 713 506
Cordura Nylon, Type 440 559
Leather, Lightweight, Nude Finish, 2.25 oz./sq. ft. 564
Leather, Fashion Weight, 1.75 oz./sq. ft. 750
Senior Ballistic Nylon 817
Leather, Competition Weight, 3 oz./sq. ft. 2600

More to consider...

"Finally, protection from road abrasion cannot be guaranteed by a
materials abrasion resistance alone. A jacket may have panels of
highly abrasion-resistant materials, yet if low-quality stitching joins
those panels and the seams come apart upon impact or during a slide, then
the abrasion resistance of the panels could count for nothing.
Furthermore, an ill-fitting garment may ride up in a slide, contorting
the body and exposing the skin. And the best jacket in the world, left
unzipped and/or unsnapped, won't give riders the protection they pay
for. When it comes to safety, the issues are more complex than just the
abrasion resistance of materials." __________________

From another site:

The textiles vs leathers debate is all about tradeoffs. Choosing which material to use to cover your hide with and spend your pennies on depends on how much you value individual tradeoffs and ultimately, your intended use and riding conditions. Sounds easy enough, but deciding between textiles vs leathers has had great rider minds in a muddle and increasingly so over the last couple of years as the quality and versatility of both materials has improved so much! Just type in “textiles vs leathers ” into google and you will find that 90% of the results are from forums with the answer ultimately resulting in the fact that it depends on your personal preferences. The problem is that this does not help those new to the biking world who have not had the time or experience to develop their own, well-guided preferences… and so the argument goes on.
But, it’s really quite simple if you use the BMI (Best Motorcycle Information) textiles vs leathers test. This test takes the four most differentiating attributes of the two materials into consideration – price, maintenance, comfort and protection. Each attribute is also assigned to either leathers or textiles, depending on which material has the greater advantage in terms of the attribute. After reading the brief summary on each, assign a score out of a hundred to each attribute, giving those attributes that are most important to you higher scores, so that in the end the total score of your four attributes adds to 100. Then add up the score that you gave to the leather attributes and textile attributes, and the material with the highest score is your answer – and best of all it will be unique to your personal preferences.
Price - Textiles
Motorcycle textiles are cheaper to buy than leathers. It is also much harder to judge the quality of leathers and so you take the risk of paying a lot of money for a suit that does not have quality stitching and construction. (Just beware however that it is widely accepted that your textile suit will probably only survive one crash before you have to fork out for a new pair.)
Maintenance - Textiles
This one is simple – motorcycle textiles can be thrown in a commercial washer, while leathers will need to be sent to the cleaners.
Comfort - Textiles
Motorcycle textiles have an all weather capability: vents for when it is warm, liners for when it is cold and water resistance for rain. It breathes more easily than leather, and water slides off it like a ducks back.
Leather is also much heavier than textile.
Protection - Leather
Tests are conducted all the time to compare the abrasion resistance of motorcycle riding gear materials and leather always comes out on top as the most durable material. Furthermore, leather does not melt from friction, it will cushion your fall more than motorcycle textiles would and it offers the best protection against a road rash. The fact that leather also lasts through multiple crashes whilst textiles will probably only last through one, says a lot about the difference in protection and impact between the two materials.
The textiles vs leathers debate basically comes down to protection vs everything else.

Kot zanimivost videl poškodbe na dobrem usnju po padcu za katere bi se lahko reklo popolnoma zanemarljiva kjer bi pa običejen "moto" textil 450-600D cvičekDURA bila dizintegrirana.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Kar se varnosti in kakovosti izdelave tiče so tile hudi (Jofama = halvarssons, lindstrands):

http://www.jofamastore.it/index.php?route=common/home

Če najdeš kaj na popustih si zmagal. Njim estetika ni prvo načelo in mnogokrat se žal tudi vidi. Imam njihovo usnjeno jakno in lahko rečem da je kronski dragulj moje moto opreme. Tile "vikingi" so zakon. Ni čudno da delajo varnostno opremo za policijske službe celega sveta....

Pozor! če se zagreješ za kak tekstil podrobno preberi ker oni so znani po tekstilu na način da prvo kupiš safety jacket (nekaka jakna ki nosi ščitnike) ter nanjo navelčeš pol zgornji del ki nudi vso ostalo zaščito, membrane itd. Sam nisem sprobal tega sistema in če ni tečno pri oblačenju in slačenju (beri ne traja dlje kot klasično)  mi zadeva diši.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno
8 minutes ago, StaraFeltna said:

Velika razlika bo če padeš v dobri opremi napram zanič. Nikakor pozabit da nad 70km/h + nekaj trdega pa ti ne bo pomagalo prav nič.

Rad opomnem ker vidim moto mlečkote (ne leti nate) ki sui kupijo fancy npr. dainese, alpinestars kombinezon kateri zgleda wau in mislijo da so neuničjivi. Žal daleč od resnice. Da o kakovosti teh dveh firm niti ne začnem (usnje super, a naslednja prioriteta jim je estetika pol vse ostalo v dobrem in slabem).

Večina tekstila ima snemljive ščitnike in jih lahko menjuješ po želji.

Če bom v teh kavbojkah padel bom imel spolne odnose z ježi ampak računam imeti koleno kolikor toliko celo. Glede na to da tak hodim do strank in mi preoblačenje ne diši je to kompromis katerega se grem. Bočnih zaščit nimam bodo pač modrice kot 3 leta nazaj če bom spet deležen ježev...

 

 

Lepo je prebrati, da se dobi kdo kot ti, ki se vzame čas, da opiše svoje izkušnje kot tudi razne vidike in potrebe pri moto opremi.

Prav zadnji vidik, različne namene uporabe motocikla in s tem tudi povsem različne potrebe glede opreme bi bilo dobro malo bolj ločiti.

Motocikel kot prevozno sredstvo, kjer je vidik uporabnosti na prvem mestu bo že sam drugačen od izbire motocikla namenjenega preživljanju prostega časa ali za hobby ali od motocikla, ki je dizajnerski in tehnični vrh ponudbe. Enako je z opremo.

V prvem primeru bo oprema gotovo tehnični tekstil; hitro oblačenje, nepremočljivost, ne vpija vlage, odlična zračnost, spodaj se lahko ima vsakodnevna oblačila, na cilju samo odložiš jakno. Uporabno poleti in v mrazu, blatno pršenje mokre ceste reši pralni stroj. Ampak, to je tako kot v avtomobilski reviji reklamirati, da je Citroen Berlingo in kar je podobnih avtomobilov tisti ta-pravo, saj gre prav vse noter, od zabojnika krompirja do sodčka s kislim zeljem in kolesa za mularijo; razne Mercedes Coupe-je pa kupujejo mlečnozobci, ki si mislijo, …

Kdor si nabavi motocikel zaradi tehnike in oblikovanja gotovo ne bo stremel k vrečastemu izgledu tekstilnih povrhnjikov. Kupil bo Dainese ali kaj podobnega. Zadevo, ki je tehnično in oblikovno dovršena, kot motocikel.

Primerjati tekstil z res dobrim usnjenim kombinezonom je tako umestno, kot reči, da Citroen Berlingo pelje ravno tako kot Porsche Macan. Tekstil je precej ohlapen in ščitnike mnogokrat celo zasuka, kaj pa šele da bi ti bili v optimalni poziciji; ravno tako drsenje vreče tekstila ni enako usnjenemu kombinezonu. Kar se pa tiče »zapopal se je nekam«; ni težava obleka; lahko bi se tudi izdelalo kombinezon podoben kot v Crysis ali Halo, da bi oseba po trku izgledala cela na zunaj; problem je pospešek, človeški notranji organi niso pritrjeni niti strukturno trdni za pospeške, ki nastanejo pri sunkovitem pojemku avtomobilske ali moto hitrosti.

 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
29 minutes ago, antares said:

Kdor si nabavi motocikel zaradi tehnike in oblikovanja gotovo ne bo stremel k vrečastemu izgledu tekstilnih povrhnjikov. Kupil bo Dainese ali kaj podobnega. Zadevo, ki je tehnično in oblikovno dovršena, kot motocikel.

Včasih bi se strinjal a po nekaj dainese (tudi top-of-the-line) robe lahko rečem da načeloma drži a so zaradi estetike pripravljeni žrtvovati veliko, meni preveč. V nizkocenovnem razredu (astars in dainese npr.) ponujajo že res smešne zadeve. V večini primerov so to to le glorified vertrovke sicer lepega dizajna s ščitniki krojeno tako da to obleče 90% populacije stoji pravilno pa le morda 20% ljudi (če sodim po številkah ki "pašejo" meni ter ljudeh ki imajo te firme s katerimi se družim). Ne rečem da ne vedo kaj delajo a za tisti denar bi lahko (ker znajo) zadeve veliko bolj dodelali. A nekako je treba nahraniti stroj oglaševanja za katerga oba namenita veliko. In kje je ta denar? V toni poliestrskega tekstila ki je nabolj prodajana roba. V usnju ni veliko dobička.

Sicer sem pa pa vsel da se še kdo glasi in lahko izpostavi še kaj in kakšen drug vidik ki ga bodisi ne poznam ali celo razlagam narobe pa se še kej navadim.

Sam sem začel s tekstilom nato dokupil usnje in uporabljam vse. Odvisno od situacije, namena in klime uporabljam kar je priemrno. Če situaciaj dopušča se z ženo dava v kombinezon in šibneva kam na kako sladico. Za v službo kavbojke in usnjena jakna. V primeru dežja, megle visoke vlage (zimski čas) nizke in hudo visoke temperature grem na tekstil...

Če bi moral imelti en koplet ki počne "vse" (čeprav ničesar odlično) bi to bil tekstil. Drugače pa se počutim odlično v usnju. Tudi obutev kupujte iz usnja in ne nasedajte tem Lorica in ostalim eco-leather-jem ki so velikorat celo toksični! Ni ga čez kakovostno strojeno usnje. Velik minus usnju je nega katera je potrebna za ohranitev usnja ki je pri tekstilu praktično ni (ščitniki ven, stroj na 30C blago naravno milo, program za nežne reči, brez centrifuge ali tamala in adijo). Usnje pa je treba negovat in če se prav dela traja kar nekaj let in se menja ko začnejo šivi popuščat (če zgnijejo) kater ponavadi uniči sol oz druge kemikalije.

-----

Primerjava usnja in tekstila je bila izključno vklopljena v debato da se zavedamo kako zanič tekstil nam velikokrat radi podturavajo pod "technical high abrasion resistive fabric" ki je nemalokrat malo boljša od debelejšega jeansa. :/

-----

 

28 minutes ago, roxsas said:

Kaj meniš na tole:

 

Meni je estetsko všeč, na oko in opis ima vse kar bi nucal a niso se zjasnili glede materialov (vsaj na revzilla ne). Manjka (goretex) če ga želiš in ovratnik ni videti lih to kar astars obvlada v 0 na tem modelu. Sicer pa naj nekdo ki mu je "adventure" stil vsakdanji šport pokomentira saj zaradi minimalnih izkušenj v tem segmentu nebi rad pametoval kar na pamet (kilometrine v tem nimam).

 

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

My 2 cents

po celem kupu stran vrzenega denarja za svakojake jakne/hlace/kombinezone z vsemi moznimi kombinacijami podlog mislim, da so najbolj vazne naslednje lastnosti:

-prileganje telesu/moznost prilagajanja Predvsem scitnikov kakor tudi oblacila samega. Nismo vsi po JUS-u

-zracnost/ventilacija... Cim vec zracnikov. Glede na regijo v kateri se vecinoma casa vozimo je ventilacija/hlajenje bolj pomebno kot pa gretje. 

-zepi... Kolicina, dosegljivost, enostaven nacin odpiranja in po moznosti vsaj kaksen vodotesen.

- kolicina KVALITETNIH scitnikov. Prisegam na SAS tech. So mehki, lahki, prilegajoci, ob udarcu otrdijo. Zelo vazno je, da oblacilo omogoca nastavljivost scitnikov in da so fiksirani tam kjer morajo biti, ne da ko gres po tleh scitnik za komolec zleze s komolca ... ipd

- vodotesnost.... GORE-TEX membrana...moznost namestitve v jakno/hlace znotraj ali zunaj. Ko se ulije tile njihove water repellent resitve odpovejo na celi crti. Dober kvaliteten dezjak  ali Gore-Tex liner Je edino kar deluje

- Termo zascita... Po mojih izkusnjah najbolj nepomebna zadeva pri nakupu jaken/hlac. Na "papirju/internetu" te termo podloge zvenijo zelo dobra resitev, katere se zal v praksi ne obnesejo najbolje. Ali ti Je prevroce v njih in se znojis kot svinja ali pa ti Je se vedno hladno in to dopolnjujes z dodatnimi oblacili tipa smucarsko spodnje perilo. Redko, ampak res redko si v teoreticnem "confort zone-u".

Na koncu se v praksi najbolje obnese vecslojno oblacenje kot na smucariji. 

-oblacilo mora biti dovolj veliko in mora imeti sistem "zategovanja" za preprecevanje ohlapnosti.

Vsekakor ga moras probat... Ce se le da se oblecen v zadevo "guzi" po kaksnem motorju podobnim tvojem ( ali tvojem) pred  nakupom, da vidis Ali ti Je sploh prav ko si v riding pozi. Dosti kupcev dela pocepe v trgovinah, da vidijo, ce jih kje zateguje/tisci...najdi motor in plezaj nanj/po njem/z njega, ker v teh oblacilih ne bos v fitnes in planine hodil.

Pred ogledalom v salonu vse zgleda super.

Tu te caka "borba" z boljso polovico. :smoke:

Popravljeno . Popravil Nearrain
Objavljeno

Res je, glede materiala pa nikjer nič ...... kot da je samo po sebi umevno, da je ker je alpinestar mora bit vse OK :)

Objavljeno (popravljeno)
45 minutes ago, antares said:

Kar se pa tiče »zapopal se je nekam«; ni težava obleka; lahko bi se tudi izdelalo kombinezon podoben kot v Crysis ali Halo, da bi oseba po trku izgledala cela na zunaj; problem je pospešek, človeški notranji organi niso pritrjeni niti strukturno trdni za pospeške, ki nastanejo pri sunkovitem pojemku avtomobilske ali moto hitrosti.

Zato pa rad napišem četudi sem že tečen. Morda bo kakega Darwinovca manj če se to tu pa tam trobi da četudi maš 1200+€ vreden kombinezon ne pomeni da ti ne bo nič če se pošteno usuješ. Ko kdaj povem zakaj je omejitev 50km/h v mestu so nekateri presenečeni.

6 minutes ago, Nearrain said:

Tu te caka "borba" z boljso polovico. :smoke:

:OK:

Tako je svojo robo kupuj bre žene ker njim so določene prioritete zapisane v DNK. :P

... ko sem našel enkrat top robo ki je bila ženi kot ulita, ščitniki tipi topi, skratka še bolj kot v 0 sem dobil: Ampak tisti rdeči detajlčki so tako grdi... :headbang:

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
24 minutes ago, StaraFeltna said:

V večini primerov so to to le glorified vertrovke sicer lepega dizajna s ščitniki krojeno tako da to obleče 90% populacije stoji pravilno pa le morda 20% ljudi (če sodim po številkah ki "pašejo" meni ter ljudeh ki imajo te firme s katerimi se družim).

In kje je ta denar? V toni poliestrskega tekstila ki je nabolj prodajana roba. V usnju ni veliko dobička.

Sam sem začel s tekstilom nato dokupil usnje in uporabljam vse.  Za v službo kavbojke in usnjena jakna. Drugače pa se počutim odlično v usnju.

Večina močnih znamk ima pretežen del dobička na masi (ovc), ki kupijo "badge"; ali so to sončna očala "kreatorja" ali pa kaj podobnega; tako da se strinjam.

Kar se tiče tekstila, moram reči, da ga jaz nisem nikdar uporabljal, ker na motor ne grem če ni vreme kot mora biti, v tem primeru pa je vedno usnje. Pač, motor ima samo dve kolesi in če kaj zdrsne,...ni kabine in varnostne kletke in con kot pri avtomobilu (pa še folk na cesti je nesramen in neobziren do motoristov). Za prevoz je zame vedno samo avtomobil. V kavbojkah pa si niti ne zamišljam, da bi se spravil na motor, ker če z njimi podrsaš, je isto kot da bi bil nag (in odrgnine od asfalta težko reši še dober plastični kirurg; samoplačniško seveda)-na kratko; predrago in preboleče.

Kar se tiče kako stoji usnjen kombinezon večini populacije; Dainese je tukaj naredil ogromno, ker so se tega pričeli zavedati, ker se je trg "mase kupcev" zmanjšal in ker so postali globalen "brand". Za usnje imajo svetovno klientelo, ki je zahtevna. Tako Dainese danes za majhno doplačilo naredi kombinezon po tvojih telesnih merah in tudi barve usnja lahko izbereš. V redni ponudbi "off the shelf" imajo tudi "conformato", se pravi podaljšane ali skrajšane konfekcijske številke, tako da človek z urejeno telesno težo in s standardnimi telesnimi proporcami najde usnjen kombinezon po svojem telesu tudi če ne želi doplačati za prilagoditev. 

 

Popravljeno . Popravil antares
Objavljeno
6 minutes ago, roxsas said:

Res je, glede materiala pa nikjer nič ...... kot da je samo po sebi umevno, da je ker je alpinestar mora bit vse OK :)

Par proizvajalcev uporablja na svojih boljsih modelih na izpostavljenih mestih v primeru bliznjega srecanja s tlemi material "SUPERFABRIC".

 

mal poguglaj

Objavljeno (popravljeno)
3 minutes ago, antares said:

Večina močnih znamk ima pretežen del dobička na masi (ovc), ki kupijo "badge"; ali so to sončna očala "kreatorja" ali pa kaj podobnega; tako da se strinjam.

Kar se tiče tekstila, moram reči, da ga jaz nisem nikdar uporabljal, ker na motor ne grem če ni vreme kot mora biti, v tem primeru pa je vedno usnje. Pač, motor ima samo dva kolesa in če kaj zdrsne,...ni kabine in varnostne kletke in con kot pri avtomobilu (pa še folk na cesti je nesramen in neobziren do motoristov). Za prevoz je zame vedno samo avtomobil. V kavbojkah pa si niti ne zamišljam, da bi se spravil na motor, ker če z njimi podrsaš, je isto kot da bi bil nag (in odrgnine od asfalta težko reši še dober plastični kirurg; samoplačniško seveda)-na kratko; predrago in preboleče.

Kar se tiče kako stoji usnjen kombinezon večini populacije; Dainese je tukaj naredil ogromno, ker so se tega pričeli zavedati, ker se je trg "mase kupcev" zmanjšal in ker so postali globalen "brand". Za usnje imajo svetovno klientelo, ki je zahtevna. Tako Dainese danes za majhno doplačilo naredi kombinezon po tvojih telesnih merah in tudi barve usnja lahko izbereš. V redni ponudbi "off the shelf" imajo tudi "conformato", se pravi podaljšane ali skrajšane konfekcijske številke, tako da človek z urejeno telesno težo in s standardnimi telesnimi proporcami najde usnjen kombinezon po svojem telesu tudi če ne želi doplačati za prilagoditev. 

 

Ženske nažalost ne, samo po meri. Pri sosedih v Trstu ter v outletu kozina še nikoli nisem imel možnosti poizkusiti podaljšanega kroja ki bi moral biti zame to to. :/

V navadnih kavbojkah in obutvi tudi mene ne boš iz istih razlogov našel na motorju. Zvedam se rizika a ker mi je motor 8 mesecev na leto prevoz v službo je usnjen kombinezon pretečna reč. Glede na to da se na šiht vozim (tako kot skuteraši v normalnih oblačilih in pisoarček jet čeladah) sem le ojačal kritične dele ob morebitnem padcu. Tistih par dunajskih zrezkov (če jih bom fasal) po stegnih bom pač prežival. Hlače sem dal delat po meri našemu MUSHER jeans in dodal panele s kevlarjem tam kjer se mi je zdelo smiselno in naročil še par tehnoloških rešitev ki so postale danes njihova standardna ponudba napram 4 letom nazaj.

Se mi zdijo kavbojke dovolj za zdrs pri 80km/h? Sploh ne, upam na najboljše če pride do tega. V navadnih kavbojkah pa se sploh ne grem.

Če imaš vrečo denarja dobiš vse kar želiš. Če pa nimaš se trudiš z budgetom iztržit največ. Tu zmagaš če slediš razprodajam, stare zaloge itd. Praktično dobiš dobro robo za ceno krša.

 

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno (popravljeno)
16 minutes ago, StaraFeltna said:

Ženske nažalost ne, samo po meri. Pri sosedih v Trstu ter v outletu kozina še nikoli nisem imel možnosti poizkusiti podaljšanega kroja. :/

Hmm, kako je z ženskami priznam, da nisem nikdar niti vprašal. :lol1::P

Outlet Kozina je precej drag v primerjavi z Italijanskimi trgovinami, nimajo bolj specifičnih zadev, izbor usnjenih kombinezonov je "tam nekaj" in tako naprej. Imajo pa kar nekaj lepih smučarskih zadev in sem celo kupil krasno jakno za splošno uporabo, ko je res mraz (kar tukaj na Primorskem ni mnogokrat :)) )

Trst in celo območje ob Slovenski meji je živo smetišče, kar se trgovin tiče, usnjene kombinezone pa nimaš kje kupiti . MotoShop Pignolo v Gorici, kjer sem kupil svoj prvi usnjen kombinezon več kot 16 let nazaj, mi je ostal v trajnem spominu do dandanes. 

___

Motocikel je pri meni striktno prosti čas, tako da je tudi izbor opreme drugačen. Težko si predstavljam lesti iz usnja na delovnem mestu (razen če imaš fletne sodelavke) :D.  

Kar se razprodaj in starejši zalog tiče, se po notranjem delu Italije dobi marsikaj; večja izbira za denar kot v tistem Outlet na Kozini; tam je politika proizvajalca malo čudaška, ekipa se trudi. 

Popravljeno . Popravil antares
Objavljeno (popravljeno)

MotoShop Pignolo v Gorici.... bil letos sredi poletja. Možakar je profesionalen, malce vsiljiv a ne na tečen način in srednje založen. Po videnem je dajal dobre popuste na shoei ali arai čeladah (ena od teh dveh). Poskusila sva kombinezon za ženo enodelca in se naučila v procesu... Trgovec: In vidva bi rada zapela enodelca v pretežno zravnanem položaju? :D

No ja omebe vreden in prijazen trgovec je še 200 metrov prej v isti ulici Mauri moto s.a.s. kjer sva za las sfalila spyke kombinezon št 40 ki bi moral biti ženi točen. :/ Ni to top roba bi bil pa enak mojemu (ženske in njihova težnja po ameriškem vzoru: better dead than look bad... )

Ker nisem po jusu je meni prav od vsega probanega le spyke dvodelc št 54 katerega nosijo ljudje okrog 180cm in 82kg. Meni je ulit z 190cm in 94kg zdaj pa razumi če lahko (vsi so rekli dam bi mi moral bit prav 56 ali celo 58 pa je čisti nonsense). Daineseji so mi bili vsi preohlapni v boke in trebuh in to št 54 kot da je vsak motorist moje višine nujno 5 mesecev na leto na oktoberfestu oz sem totalno nestandarden (to bo).

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno (popravljeno)

Tista leta nazaj, več kot 16 let pravzaprav, je tam delala še lastnica, stara zahrbtna vešča. Ne grem praviti, kaj je bilo s kombinezonom po naročilu; sem ga dobil pred zimo (naročen spomladi). Pri Dainese, kamor sem telefoniral so se čudili in so me za v bodoče napotili v trgovino, ki jo je imela ena zelo simpatična, prijetna ter razgledana gospa v Udine. Ko je njena hči diplomirala je šla gospa v pokoj, trgovino pa zaprla, tako da je Dainese ostal brez spodobne trgovine za cel Friuli (cca velikost Slovenije po št. prebivalstva). 

Potem je imela Nena v Sistiani kar urejeno štacuno, vendar je ona sedaj v fitness biznisu na Obali. (lahko prijaviš ženo). 

Tako da,... mislim da si bom moral naročiti nov Dainese usnjen kombinezon po meri, ker konfekcija na žalost ne gre več name; sem probal Levi's kavbojke z klasičnim ravnim krojem 501, pa so se mi zataknile na mečih (spodnji del noge); izgleda da se sedaj kroji vse za postave modernih urbanih cool tipov. 

Spyke? No, to praviloma priporočiš nekomu, ki ga ne preveč maraš :D Kaj pa Spidi? Oni imajo kroje za bolj podolgovate postave.

Popravljeno . Popravil antares
Objavljeno (popravljeno)

Spyke je soliden za ceno ter da ni tekstil. Izognit se moreš le enemu črnemu obdobju ko so proizvodnjo prepustili kitajčkom. Tisto je krš brez primere.  Spidi mi ne stoji (kombinezona nisem imel kje probat) jakne so mi pa vse prekratke če so ramena in roke ok. Dolžina rokavov pa tudi večinoma problematična. Clover tudi ne in mtech (prebežniki od dainese) je praktično podoben fit kot dainese. Alpinestarsa razen kake jakne okoli ni bilo za probat. Rev'it mi tudi ne sede razen tekstil (kombinezonov za probat nikjer blizu). Še najbolje se najdem v halvarsson usnjeni jakni. Ko to znucam bo spet borba za najti kaj.

Ko bo tega vrag bo spet cela pi.... za najt nekaj kar mi stoji:

http://www.belride.co.uk/1605-thickbox_default/spyke-4-race-div-man-leather-sport-racing-suit-2-pieces.jpg

Za 399€ nov, zelo soliden in kar je najbolj pomemno kot ulit. Po 3 vožnjah se je malo udal in je postal prijatna druga koža tudi po 6 urnem bivanju v njem. Ko sem ga po tolkih urah slekel (no ja žena mi je pomagala kljub podobleki) sem si rekel... dej mi oklep nazaj. :D

Mucho happy in bi ga kupil še 1x glede na to kaj sem vse lahko poskusil. Starejši spyke kombinezoni iz kenguruja so imeli ogromno privržencev celo v amaterski ligi drikačev. Včasih so jih šivali na vranskem. Vmes je bilo enkrat črno obdobje (takrat se ej firma zasrala mnogim) in zdaj je spet nekaj popvprečnega. Svetlobna leta pred kakimi FLM, firstgear, itd cenovno ugodnimi kombinezoni.

Šel sem iskat kombinezon v motočarli (trst) za ženo. Ker sem se dolgočasil med njenim kung-fujem v kabini se videl ta kombinezon na obešalniku par metrov stran. Pogledam številko... 54 še lep mi je zgledal pa si rečem what the heck in grem z njim v kabino. Po borbi nekako zlezem not in skakljam v štacuni ene 30min. Ugotovim da je to to, še trgovec je rekel če ti to ni 0 pol nevem kaj bi lahko bilo sicer pa sam veš najbolje kako se not počutiš...

Nato vprašam koliko me ta hec pride? Redna cena 899 in ker je lanski model in zadnji kot ga dobiš za 399. Čez 2 sek sem mu tiščal kartico v nos. :P

V par mesecih pa sem prodal jakno in hlače dainese enemu starejšemu gospodu kateremu so pasale v 0 za približno enak denar. Zmaga na polno za vse.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno

okay, ta tvoj post moram malo bolj natančno prebrati :))) po kosilu; tako da grem sedaj nekaj pojesti, potem pa da vidim.

Seveda bi pomagalo, če bi imel kje na netu slikice, ker videti postavo nekoga ali pa brati opise so dve različne zadeve. 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!