Skoči na vsebino

MOTO kombinezon - primerjave, izkušnje, barvanje, nakup, vzdrževanje..


Priporočene objave

Objavljeno

pošteno? najprej varnost, ampak roko na srce, na 125cc boš v kombinezonu smešen :P

no, za mano pade kaka moralka, ampak bom prenesel :naughty:

kdaj pa planiraš na kaj več od 125cc?

a-a :wacko: če gre za kako aprilio rs125 al pa mito ali podobno, se kombinezon res splača, če gre pa za kako cbr 125, potem pa ne, ker je to bolj kolo kot motor :D :lol1: :kva2:

si že kdaj vidu kombinezon na skuterju (razen na dirkah)? :) prid do mene, me boš mogoče vidu, ko bom mim švignu...pa po možnosti v naslednem ovinku po kolenu :D

Objavljeno

zanima me kaj je boljša varjanta pri nakupu "kombinezona" iz umetnih materialov. da je kombinezon klasičen gore tex (torej goretex spojen z kombinezonom) ali naj bo tak, da je gore tex snemljiv. če ima kdo z uporabo enega ali drugega "sistema" kakšne izkušnje naj napiše. seveda pa so dobrodošla tudi ostala mnenja.

pa še to: kako se obnesejo drugi dihajoči materiali.

Goretex se splača kupiti samo takrat, ko si lahko privoščiš tistega troslojnega, cordura ali armacor zunaj, goretex folija v sredini in najlon spodaj, vse skupaj sprešano v eno. Goretex ima namreč dve slabosti:

1. je precej občutljiv na obrabo

2. slabo diha, če je v zraku veliko vlage

Nikar snemljivega ali pa tistega kjer je goretex na notranji starni, ker se prehitro obrabi ali poškoduje, kar pomeni, da si vrgu denar stran.

Je pa tud odvisno kaj boš vozil.

LP !

Mitja

Objavljeno (popravljeno)

Zdravo!

Jz bom zdaj enkrat kupoval kombinezon, oziroma jakno in hlače. Zanima me, če je boljše vzet dvodelni kombinezon ali pa jakno posebej in hlače posebej. Jaz bom motor vozu več ali manj po mestu in bom najbrž vozil v samo jakni (ampak nikoli ne veš kdaj ti pridejo hlače prav), hlače bi pa na kakšno daljšo turo vzel. Zdej pa ne vem a je to preveč pametno kupit dvodelni kombinezon, ker je jakna dost kratka, jaz pa bi najbrž vozil več ali manj samo v jakni. Kaj zdaj mislite?

hvala, Grega

V mislih imam tale dvodelni kombinezon

vzem dvodelnga pa bo ok... nujno zraven še želvo/hrbteničnik, po možnosti tak, da ti tudi ledvička lepo pokrije, pa si zmagal za po mestu in kakšne previdne furce naokoli...

fino je pomisliti tudi na primerno obutev, vsaj kakšni gležnjarji, ker če bi v moto-škornjih v šolo hodil, ti lahko dojadi ...

Popravljeno . Popravil SymRu
Objavljeno

pošteno? najprej varnost, ampak roko na srce, na 125cc boš v kombinezonu smešen :P

no, za mano pade kaka moralka, ampak bom prenesel :naughty:

kdaj pa planiraš na kaj več od 125cc?

Smešen gor al dol je varnost vseeno prva!Jaz pa se en kolega se vozma na 125kah v kombinezoni pa nic kaj smesno ne zgleda!

Drugac pa je dvodeln kombinezon cist ok in ti ga tudi priporocam,res pa je da je samo jakna zelo kratka,pa ti priporocam da rajsi za isti denar vzames rajsi kakiga rablenega dainesija al pa nekaj podobnega kot pa novega vannucija,ker sem mel vannucijev kombinezon na sebi pa mi dainesijev dosti bol odgovarja,se mi zdi da se lazje giblem kot sem se pa v vannucijevem,je pa seveda odlocitev tvoja!

Objavljeno

On je drugače gledal Probikerjev kombinezon, ne Vanuccijev. Najboljše je, da vsak pred nakupom proba čimveč kombinezonov in sam vidi kaj najbolj ustreza. :)

Objavljeno

vzem dvodelnga pa bo ok... nujno zraven še želvo/hrbteničnik, po možnosti tak, da ti tudi ledvička lepo pokrije, pa si zmagal za po mestu in kakšne previdne furce naokoli...

fino je pomisliti tudi na primerno obutev, vsaj kakšni gležnjarji, ker če bi v moto-škornjih v šolo hodil, ti lahko dojadi ...

Ja, ok, mimo smešnosti...se strinjam s symrujem in dexom, se vedno pa mas lahko najprej jakno pa potem hlace, ce se modeli taki, da se zadrgnejo skupaj...pa je efekt isti kot kombinezon...

Objavljeno

.... se vedno pa mas lahko najprej jakno pa potem hlace, ce se modeli taki, da se zadrgnejo skupaj...pa je efekt isti kot kombinezon...

sama jakna od kombinezona je zelo neposrečena zadeva, ker je prekratka in ti bo ledvice prepihalo da je joj in bolečine v križu so :wacko: :xx:

Objavljeno

Smešen gor al dol je varnost vseeno prva!Jaz pa se en kolega se vozma na 125kah v kombinezoni pa nic kaj smesno ne zgleda!

tudi vsak dan v šolo?

Objavljeno

fantje ne ga srat no. za cesto je definitivno dvodelni bolsa varjanta, sej se tut usrat ne mors z enodelcem... to da te slece ce ruknes neb lih reku (mal je tut odvisn a mas neko firmo kot je spyke alpa nek probiker k ma zadrgo slabs k trenerka). Ce ga pa rabs za dirkalisce pa sigurno samo enodeln pride v postev

Objavljeno

Dirkališče - enodelni

Turizem - cordura

Vsaj pri meni je tko.. :)

Objavljeno

Maximum, hvala ker si me prehitu :hmm: :D

Za na stezo in dirkanje je najbolš met enodelni... če ne druzga ti ne gre pesek notr ko padeš :OK:

Objavljeno

tudi vsak dan v šolo?

Dobro v solo se glih ne vozim s kombinezonom,ker v vsej opremi bi blo krepko neugodno sedet pri pouku.....ze ko sem 4 ure po motoboomu hodo so me rame bolele od scitnikov drugac pa ni blo hudo!Za kam na hitro skocit do 20km pa mam jakno!

Objavljeno (popravljeno)

Smešen gor al dol je varnost vseeno prva!Jaz pa se en kolega se vozma na 125kah v kombinezoni pa nic kaj smesno ne zgleda!

Z moje strani boste deležni samo pohvale :worship:

Lepš je videt v kombinezonu nekoga na 125 kukr pa enga na vozičku podrajsanga kukr d je pica :ninja:

za v šolo je pa avtobus :)

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Objavljeno

Jz bom zdaj enkrat kupoval kombinezon, oziroma jakno in hlače.

za 90k dobiš v Tc-ju First modri dvodelen S size, ali pa v moto Pilkotu dobiš dvodelen (jakna + hlače od Wintexa, ki se pripneta) tudi za isto ceno....

pošteno? najprej varnost, ampak roko na srce,

:grrr

Objavljeno

Čakte mal, a pol če pri 120 padeš na avtocesti in drsaš po tleh z dvodelnim te bo sleklo :blink: ?

A je tok švoh tista zadrga?

ma to ni pravilo....tako da ne skrbi...dvo ali eno-delni kombinezoni so na vrhu lestvic varnih oblačil...če se odločiš za enega ali drugega, si se odločil za visoko stopnjo varnosti....

Objavljeno

fantje ne ga srat no. za cesto je definitivno dvodelni bolsa varjanta, sej se tut usrat ne mors z enodelcem... to da te slece ce ruknes neb lih reku (mal je tut odvisn a mas neko firmo kot je spyke alpa nek probiker k ma zadrgo slabs k trenerka). Ce ga pa rabs za dirkalisce pa sigurno samo enodeln pride v postev

Jaz imam 'nekega' dvodelnega Probikerja in pri zdrsu z nekaj čez 100km/h me ni sleklo, pa tudi zadrga je zdržala. Tako da ... če je nekaj poceni, še ne pomeni nujno, da je zanič. In obratno, seveda - ni vse. kar je drago tudi tobro.. :whistle:

D.

Objavljeno

a-a :wacko: če gre za kako aprilio rs125 al pa mito ali podobno, se kombinezon res splača, če gre pa za kako cbr 125, potem pa ne, ker je to bolj kolo kot motor :D :lol1: :kva2:

Gre za rs 125 (po vsej verjetnosti, drugače imam v mislih tudi varadero)

vzem dvodelnga pa bo ok... nujno zraven še želvo/hrbteničnik, po možnosti tak, da ti tudi ledvička lepo pokrije, pa si zmagal za po mestu in kakšne previdne furce naokoli...

fino je pomisliti tudi na primerno obutev, vsaj kakšni gležnjarji, ker če bi v moto-škornjih v šolo hodil, ti lahko dojadi ...

Hvala,

ja gležnarje bom pa tud kupu, ker sm se malo sprehodu doma po dvorišču v škornjih, in je dokaj naporno.

za 90k dobiš v Tc-ju First modri dvodelen S size, ali pa v moto Pilkotu dobiš dvodelen (jakna + hlače od Wintexa, ki se pripneta) tudi za isto ceno....

:grrr

Pa imaš kako sliko od jakne in hlač v pilkotu? Ker na njihovi strani je katalog v izdelavi...

za v šolo je pa avtobus :)

Ni nujno... pa ne prosim rečt da tisti ki hodjo v šolo z motorjem da samo frajarijo in da to delajo samo zato da se malo pokažejo, no pri nekaterih je tako, ampak ne verjamem da pri vseh.

Objavljeno

Jaz imam 'nekega' dvodelnega Probikerja in pri zdrsu z nekaj čez 100km/h me ni sleklo, pa tudi zadrga je zdržala. Tako da ... če je nekaj poceni, še ne pomeni nujno, da je zanič. In obratno, seveda - ni vse. kar je drago tudi tobro.. :whistle:

D.

Ja teli kombinezoni v Louisu tudi mene mikajo, bom vidu, sej mam še nekaj časa da se odločim.

Hvala fantje :worship:

Objavljeno

Pa imaš kako sliko od jakne in hlač v pilkotu? Ker na njihovi strani je katalog v izdelavi...

hlače so take.....jakne ne najdem

post-291-1146480670_thumb.jpg

Objavljeno

hlače so take.....jakne ne najdem

Ej hvala. Zgledajo vredu, morm it pogledat v Pilkota v torek. Hvala :OK:

Objavljeno

Jaz imam 'nekega' dvodelnega Probikerja in pri zdrsu z nekaj čez 100km/h me ni sleklo, pa tudi zadrga je zdržala. Tako da ... če je nekaj poceni, še ne pomeni nujno, da je zanič. In obratno, seveda - ni vse. kar je drago tudi tobro.. :whistle:

D.

no, dal sem samo primer s katerim sem zelel povedati da neka zadrga ki je vsita v usnje drzi bolj, kot pa neka ki je vsita v blago

Guest Brumer
Objavljeno

Kdor vozi športno se pravi,da vozi malo hitreje -postoji večja možnost kakšnega ,zdrsa ,padca ali kakršnekoli nesreče-takrat je najboljše imeti ledrast kombi po možnosti z vsemi možnimi dodatki.

Pri turistični vožnji ima dvodelno ledrasto oblačilo(naravni leder) prednost: pri padcu (seveda mora biti še dodatno podloženo z plastiko),mogoče za spoznanje manj vroče.

Slabe lastnosti ledra(naravne barve) ;zelo težko (okorno),hitro premoči,ko švicaš se na ledru poznajo od soli bele riže(posebno na hlačh),vzdrževanje (treba večkrat namazat)in cenovno je dražje.

Dvodelno iz goratexa prednosti:zelo udobno,ne premoči tako hitro (pri kakšni manjši plohi ni potrebno takoj obleči dežni kombi),enostavno vzdrževanje (1xletno čistilnica),ponavadi ima podlogo ,ki jo poleti vzameš ven,če kupiš hlače in jakno istega proizvajalce se lahko odzadaj zapne z zadrgo (služi kot kombi).

Slaba stran goratexa: pri padcu podloge precej nestabilne(premalo zategnjeni dodatni paščki na komolcih,smo pač komot) na hlačah jih največkrat sploh ni,pri zdrsih te dobesedno opeče goratex pa ostane zažgan.Lani izprobal,jakna in hlače so končale v kontejnerju.Vozim še vedno goretex :devil: upam ,da nebo treba spet kje drsat!!! :OK:

Objavljeno

... prisegam na dvodelni kobinezon ...

... imam komplet iz kordure in usnjen komplet ...

... za turistično vožnjo, katero v večini motoristi prakticirajo (rezen dirkaških navdušencev) je dvodelni kombinezon predvsem bolj praktičen ...

... ob postankih lahko slečeš jakno ... ne pa da ti preko pasu visi zgornji del enodelnega kombinezona, ko skušaš nekaj spiti ali pojesti ...

... gre enostavno za udobje ... enodelni kombinezoni imajo praviloma bistveno manj žepov, ki zmeraj pridejo prav, saj je treba s seboj vzeti marsikaj ...

... kar se tiče padcev z dvodelnimi kombinezoni ... če je zadeva korektna, dobro izdelana, vmesna zadrga ne bi smela popustiti ... če popusti pri veliki hitrosti, pa je ponavadi itak vedno skoraj vseeno ... žal ...

Objavljeno

Sama čakam, da mi sporočijo, da je moj dvodelni usnjeni kombinezon gotov. Sploh nisem razmišljala o enodelnem, predvsem zaradi udobja.

Je pa tudi res, da tisti divjaki, kateri mislijo, da je na cesti tako hiter, da tudi rabi enodelnega, navadno nima možnosti razpravljati po padcu ali mu je zdržal leder ali ne, ker ga nažalost s špohtlom zdrgnejo iz ceste.

torej, če je razprava o potovalni hitrosti (kar naj bi bila tudi priporočjiva hitrost za na cesto) menim, da je dvodelni čisto ok.

Objavljeno

Pozdravljeni

Mene pa zanima predvsem kakšne izkušnje imate z ALPINESTARS kombinezoni. Konkretno se zanimam za nakup modela STAGE (dvodelni)...

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!