Skoči na vsebino

Aprilia RSV Mille


Priporočene objave

Objavljeno

Kako to misliš v Italiji ali Australiji. Vprašaj tudi na AUTOCOMMERCE v MB. Redno tam kupujem in mi dajo tudi dober popust - se splača

Hvala. :)

Mislila je seveda AUT, ne AUS. :D

Sicer pa že mamo ketno, že od lanskega poletja. .)

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Sem bil na ogledu in testni vožnji MilleR letnik 2000. Zanima katere tekočine poleg olja in hladilne tekočine se preverja ob strani (kjer lahko vidiš min. in max. nivo). Je imel tip eno posodico čisto prazno in niti sam ni vedel, kaj bi moglo biti noter :?

Drugače pa je motor zelo surov in brutalen, sem presedel nanj iz mojega SV-ja, pa sem mel občutek, kot da prvič sedim na motorju... ne vem če je to zame :blush:

A je kdo iz oklice Ilirske Bisrice, ki se spozna na Mille, da bi mi znal povedat, če je motor vredu. Zaleten ali paden skoraj sigurno ni bil, vilice so OK,..., za agregat pa nimam pojma...

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Sem bil na ogledu in testni vožnji MilleR letnik 2000. Zanima katere tekočine poleg olja in hladilne tekočine se preverja ob strani (kjer lahko vidiš min. in max. nivo). Je imel tip eno posodico čisto prazno in niti sam ni vedel, kaj bi moglo biti noter :?

Drugače pa je motor zelo surov in brutalen, sem presedel nanj iz mojega SV-ja, pa sem mel občutek, kot da prvič sedim na motorju... ne vem če je to zame :blush:

A je kdo iz oklice Ilirske Bisrice, ki se spozna na Mille, da bi mi znal povedat, če je motor vredu. Zaleten ali paden skoraj sigurno ni bil, vilice so OK,..., za agregat pa nimam pojma...

Sem šele sedaj videl, kaj te zanima in za kater motor gre? Lahko na PM, da ne bova smetila.

Objavljeno

Sem bil na ogledu in testni vožnji MilleR letnik 2000. Zanima katere tekočine poleg olja in hladilne tekočine se preverja ob strani (kjer lahko vidiš min. in max. nivo). Je imel tip eno posodico čisto prazno in niti sam ni vedel, kaj bi moglo biti noter :?

Drugače pa je motor zelo surov in brutalen, sem presedel nanj iz mojega SV-ja, pa sem mel občutek, kot da prvič sedim na motorju... ne vem če je to zame :blush:

A je kdo iz oklice Ilirske Bisrice, ki se spozna na Mille, da bi mi znal povedat, če je motor vredu. Zaleten ali paden skoraj sigurno ni bil, vilice so OK,..., za agregat pa nimam pojma...

ob strani ima plastično posodo,min-max...kaže pa nivo olja v motorju....prazna....nč dobrga.

Mile zna bit zelo hiter motor,je pa zelo zahteven za vožnjo,potrebna previdnost pri prestavljanju v nižjo prestavo (blokiranje zadnje gume),voznik je zelo oprt na roke,ima pa tudi precej vibracij,ki se z motorja prenašajo na okvir in na voznika

Objavljeno

ob strani ima plastično posodo,min-max...kaže pa nivo olja v motorju....prazna....nč dobrga.

če je bila po vožnji prazna cevka, potem je olja premalo. če je bil motor hladen, to še nič

ne pomeni. aprilije imajo suhi karter in je določiti min in max pri hladnem motorju problem.

za malenkost preveč pri hladnem je lahko veliko preveč pri ogretem motorju

Objavljeno

ob strani ima plastično posodo,min-max...kaže pa nivo olja v motorju....prazna....nč dobrga.

Mile zna bit zelo hiter motor,je pa zelo zahteven za vožnjo,potrebna previdnost pri prestavljanju v nižjo prestavo (blokiranje zadnje gume),voznik je zelo oprt na roke,ima pa tudi precej vibracij,ki se z motorja prenašajo na okvir in na voznika

Bom tkole povedal- da blokira zadnja guma ob prestavljanju v nižjo ni čisto res. Sm z njim naredu 5.000 km, v vseh mogočih pogojih, tudi prestavljanje v nižjo neposredno v prvi fazi ovinka- nikol nobenga problema, nobenga zdrsa. Tako da ne vem, kje si slišal to (dez)informacijo.

Glede nivoja olja pa tako- pri hladnem motorju je cevka skoraj prazna (na minimumu ali celo pod). Brez panike- motor je treba najprej ogret s počasno vožnjo cca. 5 minut, ga potem takoj ugasneš, počakaš da se olje nateče v karter (cca. 2 min), ga postaviš na ravno podlago na oba kotača in očitaš - v tej pozi mora bit olje v cevki na sredi med min in max.

Motor pa se nasplošno pelje fantastično, mal je občutiti vibracije od 7.000 obr. naprej, ampak nič šokantnega kot nekateri strašijo. Js bi si želel, da bi teh vibracij blo še več...kot npr. na dučeju... :OK:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Če kdo vozi tole tazadnjo rsv mile bi prosil kako je kaj zadovoljen z njo pa tud kako je kaj z servisi predvsem na štajerskem koncu.

Objavljeno

Bom tkole povedal- da blokira zadnja guma ob prestavljanju v nižjo ni čisto res. Sm z njim naredu 5.000 km, v vseh mogočih pogojih, tudi prestavljanje v nižjo neposredno v prvi fazi ovinka- nikol nobenga problema, nobenga zdrsa. Tako da ne vem, kje si slišal to (dez)informacijo.

kater letnik si pa imel?? ker kolikor je meni znano so po l.2000 imele sklopko proti blokiranju zadnjega kolesa, 98,99 in mislim da tudi 00 pa tega niso imele in so bol "zajebane" za vožnjo

Objavljeno

kater letnik si pa imel?? ker kolikor je meni znano so po l.2000 imele sklopko proti blokiranju zadnjega kolesa, 98,99 in mislim da tudi 00 pa tega niso imele in so bol "zajebane" za vožnjo

Jp, od leta 2001 imajo to zakon slopko :P do takrat je pa treba malo pazit :whistle:

Lp Burnout

Objavljeno (popravljeno)

Prodam sprednje disk ploščice Brembo za Mile l.99 :grim Z Mille naredil preko 40000km pa nobenih problemov :OK:

Popravljeno . Popravil PERO58
Objavljeno

Če kdo vozi tole tazadnjo rsv mile bi prosil kako je kaj zadovoljen z njo pa tud kako je kaj z servisi predvsem na štajerskem koncu.

sm vozil tazadni model milke, pa morm rečt, da se motor vozi fenomenalno, celo veliko boljš kot prvi model. ko sm prvič sedel na tanov model me je najprej hudo razrajcal divjaški položaj sedenja. ful ležiš naprej, stopalke ful visoko postavlene, kot da bi jahal kakšnga razjarjenga bika. to mi se nenormalno dopade. motor fejst vleče že z nizkih obratov, na 6.000 obr. navzgor so pospeški že kr hudi, od 8.000 naprej pa vleče divjaško. krivulja navora in pospeška je dokaj linearna, ni nekih hudih ''eksplozij'' (nazadne sm mel ZX-10R, pa lahko povem, da se 10-ki od 8.000 obr. naprej dobesedno UTRGA. pr miletu ni tako, bolj zvezno vleče). pr apriliah me moti edino to, da so novi motorji pregrešno dragi, vse drugo je odlično.

Objavljeno

:D Hvala ti za info, ja res je poceni niso sploh po redni ceni ne, ampak če ujameš dobro akcijo kot je npr sedaj za 2,7 mio to pa je že konkurenčna cena japoncem čeprav je to še vedno ogromno denarja. :blush: :blush:

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

pozdravljeni

Ali ima kdo za prodat,oz bi vedel,kje poceni kupit zadnjo spodnjo plastiko,ki pride pod sedežem oz nad zadnjo gumo.....in pa sprednja dva dela,kjer so reže za dovajanje zraka v motor (levi in desni del,kjer sta privijačena smerokaza)

Vnaprej hvala...lahko na PM....Gregor

Objavljeno

pozdravljeni

Ali ima kdo za prodat,oz bi vedel,kje poceni kupit zadnjo spodnjo plastiko,ki pride pod sedežem oz nad zadnjo gumo.....in pa sprednja dva dela,kjer so reže za dovajanje zraka v motor (levi in desni del,kjer sta privijačena smerokaza)

Vnaprej hvala...lahko na PM....Gregor

Te stvari boš poceni dobil v Nemčiji na odpadih. Če sem te prav razumel rabiš tudi levi in desni vindkanal. Kar zadeva desnega ne bo problemov. Pri levem pa zna bit jeba, razen če so dečki v zadnjem letu naredili kakšno totalko in je pri tem ostala leva stran cela.

Objavljeno

pozdravljeni

Ali ima kdo za prodat,oz bi vedel,kje poceni kupit zadnjo spodnjo plastiko,ki pride pod sedežem oz nad zadnjo gumo.....in pa sprednja dva dela,kjer so reže za dovajanje zraka v motor (levi in desni del,kjer sta privijačena smerokaza)

Vnaprej hvala...lahko na PM....Gregor

Desnega lahko dobiš za 18.000,00 SIT popolnoma novega še v embalaži v modri barvi - ga imam

Objavljeno

OFF TOPIC! :D

Jst lahko za ta motor samo rečem :worship:

To je pa tak bombnik sploh z kakim športnim izpuhom.Zvok ki ga ne prekaša noben štirivaljnik.

LP Rok

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

oglasi v oglasih ali v ta namen odprti temi.

hvala.

lp

ice

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Moram spet kakšno "ustrelit" zato ne bit jezni.

Zanima me splošno,koliko stane vzdrževanje tega motorja...na koliko km se menja bate(upam da ne tko kt pr125?? :? ),servisi...tko čist splošno...->sj sm preletu temo,o porabi neki piše o podajanju moči,navora...

Hvala za odgovore

Objavljeno

Ej snoopy, a ti to resno misliš al si temo RS250 falu :slap: :hmm:

Drugač pa - servisi so 100-150€, servis na 45kkm 200€.

Objavljeno

Nisem falil teme...250 me ne zanima ker je2Titd...in kaj je narobe če se zanimam za ta motor? :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

Nič ni narobe, samo..., če piše na motorju Aprilia to še ne pomeni, da so bati potrošni material :headbang:

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Objavljeno (popravljeno)

Tega nisem mislil ampak me zanima na koliko km se menjajao?Verjetno prej kot pri kakšnem4valjnik ane...Pač raje vprašam česar ne vem in o čemer se mi ne sanja...in če se kdo pojavi ki pač kakšno stvar vpraša ga ni treba takoj podjeb**** in ku**** :glare: .

Ali je to res postal že nacionalni šport?? :slap:

Popravljeno . Popravil snoopy
Objavljeno

Menjava batov ni predvidena med rednimi servisnimi opravili :grrr ...zadovoljen?

Objavljeno

Menjava batov ni predvidena med rednimi servisnimi opravili :grrr ...zadovoljen?

Ja hvala :grim

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zanima me ali lahko kdo napiše izkušnje z mille 2000 letnik sedaj ko je motor "star" 7 let. So se pojavile kakšne težave, karkoli...

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!