alko1 Objavljeno Maj 17, 2012 Opozori Objavljeno Maj 17, 2012 Pitanje sicer izven konteksta. Z VFRko sem naredil par K. Na forumu sem zasledil porabo od 5,3 do 6,5. Ne glede na vožnjo (hitro počasi) v praksi nisem bil niti blizu 5,5l - ponavadi med 6,3 do 6,8. Ali na turu vozim pod previsokimi obrati - ponavadi od 5000 do 6200 obratov. Že ti se mi zdijo minimalni ker že če greš pod 5500 se mi zdi kot da se motor matra. Ni sicer da bi išparu samo občutek je pa boljši oz včasih ko je v tanku že suša pumpe pa od nikoder je dobro vedeti kako zminimalizirati porabo
suntrace14 Objavljeno Maj 17, 2012 Opozori Objavljeno Maj 17, 2012 Tudi jaz imam podobno porabo in se ne sekiram, dokler so svečke čokoladno rjave. Nasveta za manjšo porabo pa nimam. Meni se motor nič ne matra, če ga vozim po mestu med 3k in 5k obrati. Navora dovolj in ni kolebanja ko dodam gas.
GKeko Objavljeno Maj 17, 2012 Opozori Objavljeno Maj 17, 2012 glede porabe, poglej slikco... Moja poraba... Aja vedno tankam polno :lol: 1. stolpec: Dan tankanja, 2. količina bencina nalitega v tank 3. narjeni kilometri z tankom 4. cena tanka 5. povprečna poraba
alko1 Objavljeno Maj 18, 2012 Opozori Objavljeno Maj 18, 2012 glede porabe, poglej slikco... Moja poraba... Aja vedno tankam polno :lol: 1. stolpec: Dan tankanja, 2. količina bencina nalitega v tank 3. narjeni kilometri z tankom 4. cena tanka 5. povprečna poraba Evidenca da dol padeš. Ko si mel 5,2 si se samo po klancu dol pelu? :grim Še ena lovska Zamenjal sem gume naredil 1K z zadnjo gumo povozil žebu. Na tekalni površini mi je vulkanizer dal inekcijo z napotkom. da je dovolj mesa, samo naj je ne zvozim do konca. Vseeno imam slab občutek????!
GKeko Objavljeno Maj 18, 2012 Opozori Objavljeno Maj 18, 2012 Evidenca da dol padeš. Ko si mel 5,2 si se samo po klancu dol pelu? :grim Ne si pišem vsak tank od leta 2008 dalje Mogoče da kerega pozabim ampak drugače pa vsakega pišem. Tista 5,2 je bla ko sm mel mojo odzadi na mopedu pa kovček in torbe ob strani... Pač polno natovorjena in relacija Koper - Zadar (po Jadranki)
smith Objavljeno Maj 20, 2012 Opozori Objavljeno Maj 20, 2012 Živjo, imam VFR 800 VTECH 2004. Ko obrnem ključ za kontakt mi releja od kratke in dolge luči brenčita in ni slišati zvoka pumpe goriva. Če releja staknem motor normalno vžge. Zanima me, ali je imel že kdo takšen primer?
dupijadi Objavljeno Maj 20, 2012 Opozori Objavljeno Maj 20, 2012 Živjo, imam VFR 800 VTECH 2004. Ko obrnem ključ za kontakt mi releja od kratke in dolge luči brenčita in ni slišati zvoka pumpe goriva. Če releja staknem motor normalno vžge. Zanima me, ali je imel že kdo takšen primer? Po vsej verjetnosti problem z maso, se pravi, da zna biti tole: http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/66445-buzzing-from-dash/, popravi se pa tako: http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/34394-6th-gen-blue-connector-ground-fix-how-to/ yan 1
srecko Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 Živjo, imam VFR 800 VTECH 2004. Ko obrnem ključ za kontakt mi releja od kratke in dolge luči brenčita in ni slišati zvoka pumpe goriva. Če releja staknem motor normalno vžge. Zanima me, ali je imel že kdo takšen primer? Imam letnik 2002 in sem imel isti problem.Ko sem prižgal luči je motor crknil. Bila je MASA na konektorju kjer vse mase pridejo skupaj.
alko1 Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 Kot kaže imam tudi jaz problem z elektriko. Če je motor nekaj dni stal so se mi ob kontaktu prižgale luči pumpa zalaufa (kot ponavadi) ko sem štartal pa je zadeva počepnila tako da tudi ne zavergla. Najprej sem mislil da je slab akumulator vendar pa mi je motor po neuspelem vžigu po tednu mirovanja startal brez problema (po neuspelem startu je motor cel teden stal v garaži brez da bi ga vozil ali polnil akumulator). Predvidevam, da to ne more biti krivda akumulatorja??
Bremzer Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 Kot kaže imam tudi jaz problem z elektriko. Če je motor nekaj dni stal so se mi ob kontaktu prižgale luči pumpa zalaufa (kot ponavadi) ko sem štartal pa je zadeva počepnila tako da tudi ne zavergla. Najprej sem mislil da je slab akumulator vendar pa mi je motor po neuspelem vžigu po tednu mirovanja startal brez problema (po neuspelem startu je motor cel teden stal v garaži brez da bi ga vozil ali polnil akumulator). Predvidevam, da to ne more biti krivda akumulatorja?? Akumulator daj izmeriti v akumulatorsko delavnico in ti bodo točno povedali kaj je z njim ali je prazen ali zanič,če je prazen ti nepolne ,če je zanič pa ga zamenjaj z novim.Življenska doba akumulatorja je samo 2 -4 leta lahko pa pride do notranjega medceličnega stika ali prekinitve tudi pri novemu ! !
GKeko Objavljeno Junij 5, 2012 Opozori Objavljeno Junij 5, 2012 Kot kaže imam tudi jaz problem z elektriko. Če je motor nekaj dni stal so se mi ob kontaktu prižgale luči pumpa zalaufa (kot ponavadi) ko sem štartal pa je zadeva počepnila tako da tudi ne zavergla. Najprej sem mislil da je slab akumulator vendar pa mi je motor po neuspelem vžigu po tednu mirovanja startal brez problema (po neuspelem startu je motor cel teden stal v garaži brez da bi ga vozil ali polnil akumulator). Predvidevam, da to ne more biti krivda akumulatorja?? Alko, jaz sem včeraj ugotovil da je šel regler, upam da tudi tebi ni šel.
GKeko Objavljeno Junij 5, 2012 Opozori Objavljeno Junij 5, 2012 No pa sem ugotovil kaj je blo narobe na mojem motorju, da mi ni polnilo baterije. Upal sem da je crknil regler, ampak ni... Šel je stator...Navitje je blo na pol skurjeno. Torej zaj pa v akcijo in nabavit novega/rabljenega, ki je še dober Pozna kdo koga, ki ima kakšnega dobrega viška?
Leteči Objavljeno Junij 5, 2012 Opozori Objavljeno Junij 5, 2012 Kateri letnik je motor? Pošlji mi PM.
alko1 Objavljeno Junij 5, 2012 Opozori Objavljeno Junij 5, 2012 Alko, jaz sem včeraj ugotovil da je šel regler, upam da tudi tebi ni šel. Po moje ne ker ob redni uporabi nimam težav. Vžiganje mi v 95% deluje me pa tistih 5% zelo moti. Če bi vedel, da je akumulator bi reskiral tisti drobiž, hkrati pa mi ni hobi, da bi denar metal čez okno - v kolikor je za zaplete krivo kaj drugega.Čez tri tedne gremo v Dolomite pa nebi rad izpadu kot cepec ki rine motor....
alko1 Objavljeno Junij 5, 2012 Opozori Objavljeno Junij 5, 2012 Akumulator daj izmeriti v akumulatorsko delavnico in ti bodo točno povedali kaj je z njim ali je prazen ali zanič,če je prazen ti nepolne ,če je zanič pa ga zamenjaj z novim.Življenska doba akumulatorja je samo 2 -4 leta lahko pa pride do notranjega medceličnega stika ali prekinitve tudi pri novemu ! ! Hvala za mnenje. Princip delovanja akumulatorjev sicer poznam, sem pa totalni laik kar se ostalega sistema elektrike motorjev ali avtomobilov tiče. (mimogrede v avtu imam že 8 let isti akumulator brez dolivanja kisline, destilirane vode ali česarkoli )
GKeko Objavljeno Junij 7, 2012 Opozori Objavljeno Junij 7, 2012 moj skurjen stator. naročen nov: http://www.electrexworld.co.uk/cgi-bin/sh000001.pl?REFPAGE=http%3a%2f%2fwww%2eelectrexworld%2eco%2euk%2fcgi-bin%2fss000001%2epl%3fpage%3dsearch%26SS%3dvfr%26ACTION%3dSearch%26PR%3d-1%26TB%3dA&WD=vfr800&PN=G180%2ehtml%23aG180#aG180
T Objavljeno Junij 7, 2012 Opozori Objavljeno Junij 7, 2012 Tal pa zgleda cist znano... (na moji bivsi ga je isto skurl )
GKeko Objavljeno Junij 7, 2012 Opozori Objavljeno Junij 7, 2012 Ja zaj čakam novega, zjutraj sem ga naročil
alko1 Objavljeno Junij 7, 2012 Opozori Objavljeno Junij 7, 2012 Men pa zdej spet dela. Pali ko strela
jln Objavljeno Junij 18, 2012 Opozori Objavljeno Junij 18, 2012 No k smo glih pr štromu...moja VFR je letnik 04 pa sm zdej zamenu regler in alternator. Ker pa to niso majhni stroški in ker res nebi rad da mi še kdaj to crkne ker se mi niti ne da ubata s tem,me zanima če mogoče kdo ve kaj majo novejše vrfr-ke narejen drgač na štromu? Kr baje te nimajo problemov? A je mogoče že kdo probu da bi regler prestavu na kakšno drugo mesto? Verjetno se kje na motorju najde bol hladno mesto kot je originalno. Tm mu more bit vroče k pr norcih. hvala, JLN
dupijadi Objavljeno Junij 18, 2012 Opozori Objavljeno Junij 18, 2012 No, tudi meni se je danes kadilo na desni strani pri tanku, skurilo mi je konektor, ki gre iz statorja na regler, zaenkrat sva s kolegom kar direkt zlotala žice, ker so se vse res na vroče segrele, zaenkrat je zdaj vredu, me pa zanima, kaj bo to potegnilo za seboj. Zanimivo je to, da mi motor popolnoma nič ni nagajal in sem včeraj naredil 450 km.
erazemk Objavljeno Junij 20, 2012 Opozori Objavljeno Junij 20, 2012 živjo, imam Hondo VF 750F '82, in če ima kdo kaj več znanja o tej temi kot jaz, bi lepo prosil za kakšno informacijo. da opišem problem: kadar je motor hladen, ga lepo prižgem s čokom (zaug, choke), stvar deluje brez problemov. Ko pa se motor segreje, mi vrže obrate na okoli 3000 in jih noče spustiti dol (vmes se nisem nič igral s plinom), kot da bi čok še vedno držal, vendar ne pri vseh 4 uplinjačih, ker obrate vsake toliko zbije dol (za kakšno sekundo). Pri vožnji se to pozna tako, da mi moč neenakomerno narašča, in čez obrate vleče nekako v valovih. V gorivo mešam aditiv za čiščenje in zaščito šob v uplinjaču, plus nadomestek za osvinčen bencin. Je možno da se je v uplinjačih kaj zataknilo, da ne steka normalno, da je kakšna stvar za očistit, ali bi bilo potrebno menjat gumijaste membrane v uplinjačih? Membrane brez dela v najslabšem primeru pridejo 600 evropskih (150 po komadu, pa vse 4 se menja hkrati). Bi ga peljal takoj na servis, pa je finančna stiska in bi raje poskusil rešiti sam, kar se da, zato lepo prosim za kakšno koristno informacijo... hvala
GKeko Objavljeno Junij 20, 2012 Opozori Objavljeno Junij 20, 2012 No k smo glih pr štromu...moja VFR je letnik 04 pa sm zdej zamenu regler in alternator. Ker pa to niso majhni stroški in ker res nebi rad da mi še kdaj to crkne ker se mi niti ne da ubata s tem,me zanima če mogoče kdo ve kaj majo novejše vrfr-ke narejen drgač na štromu? Kr baje te nimajo problemov? A je mogoče že kdo probu da bi regler prestavu na kakšno drugo mesto? Verjetno se kje na motorju najde bol hladno mesto kot je originalno. Tm mu more bit vroče k pr norcih. hvala, JLN Kolk te je stal stator? Jaz sem ga lih včeraj dobil in je bil menjan. Moj novi STATOR No, tudi meni se je danes kadilo na desni strani pri tanku, skurilo mi je konektor, ki gre iz statorja na regler, zaenkrat sva s kolegom kar direkt zlotala žice, ker so se vse res na vroče segrele, zaenkrat je zdaj vredu, me pa zanima, kaj bo to potegnilo za seboj. Zanimivo je to, da mi motor popolnoma nič ni nagajal in sem včeraj naredil 450 km. Upam da nebo zatajilo...Baje pa naj bi bili reglerji "slabost" precej Hond.
jln Objavljeno Junij 20, 2012 Opozori Objavljeno Junij 20, 2012 Kolk te je stal stator? Jaz sem ga lih včeraj dobil in je bil menjan. Moj novi STATOR 150 evričov s poštnino iz UK, mislim da mava istega(če si ti tisti kateremu sem ga na FB priporočil) Upam da nebo zatajilo...Baje pa naj bi bili reglerji "slabost" precej Hond.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se