Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Noise

Priporočene objave

Veliko jih je ki znajo navitje obnovit...

Malo jih je ki imajo zico primerno za v vroče olje...

Avtomobilski so na suhem motor ga ima v olju.

Žice za previjanje so "samo" 2 kvaliteti in sicer 1X lakirana in žgana malo svetlejši lak in 2X lakirana (žgana-pečena) temnejši lak zelo važna je enaka ali raje za 0.1 desetinko debelejša 2X žgana žica in ko je navitje previto in ponovno pečeno ga je zelo dobro še dodatno premazat (tako kot je originalno) z dvokomponentnim Aralditom dobi se ga v trgovini Mernik v Lj. V Nm to previja firma Priselac  Drska

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a CrossRunnerca nima svoje teme?

 

Nova zgleda bpl v duhu časa, kot je bla stara ob predstavitvi. Bi reku da namerava zagrizt v tržne deleže malega stroma tigra in verjetno tud še nevidene TDM. Meni je fajn. Edino kar ne razumem, zakaj nima USD vilc. Kot da bodo koga ugriznile....Pa sm prepričan da so te adekvatne, ampak...

post-1354-0-79278400-1410349643_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem bulil v to slikco - za leto 2015 so jo osvežili: nekako v slogo VFR 800: luči spredaj, izpuh, tudi sedež je postal malo stopničast in cel zadnji konec je videti malce višji ...

 

http://www.honda-montesa.es/noticias/Septiembre_2014/nueva-honda-vfr800x-crossrunner.php

 

 

post-1569-0-50429300-1410351139_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Fazer03
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a CrossRunnerca nima svoje teme?

Ja iskalnim MS jo ne nejde ...

 

Sem še malo poguglal in "pogruntal" , da je toliko "novega" da je to v bistvu VFR-ka z drugačnim (bolj udobnim ? ) položalem za krmilom, nekoliko daljšimi gibi vzmetenja, mogoče boljšo vetrno zaščito ...

 

Na kratko: agregat je očitno isti pri obeh: ista moč, isti navor, hladilnik je sedaj eden in to pred mašino (in ne več dva na bokih), vizuelno enaki: izpuh, kolesa, zavore, zadnja nihajka ...

 

 

Copy/paste:

 

'Honda Motor Europe today announces the new 2015 VFR800X, which boasts a host of changes and new features to confirm its position as a premium Sports Tourer. The 2015 VFR800X benefits from revisions to its 800cc V4 engine for more top end power and mid-range torque, sharper looks all round, longer travel suspension, and new wheels and brakes. Other features include S-TCS, ABS, LED lights, self-cancelling indicators and heated grips as standard.

The 2015 VFR800X combines Honda's unique 800cc V4 engine with an upright, street-oriented riding position for maximum touring comfort but with the phenomenal performance of its twin brother, the VFR800F. The 2015 VFR800X pushes the concept forward for a stronger all-round sporty ride and sharper modern styling.

The heart of the machine remains its VTEC-equipped 90° V4 DOHC 16 valve engine, which now offers increased low and mid-range torque for flexible, effortless drive, plus increased peak power of 78kW, delivered at 10,250rpm.

The aluminium twin-beam frame features a lighter, revised subframe and new aluminium swingarm ­- another VFR signature piece. Suspension has longer travel: 25mm in its two-piece telescopic forks and 23mm in the rear shock. ABS comes as standard and the front 17-inch hollow-cast aluminium wheel is fitted with dual 310mm discs, worked by radial-mount four-piston calipers. Tyres are sporty street-size 120 front and 180 rear for optimal on-road performance.

The rider now also benefits from the same kind of Selectable Torque Control System (S-TCS) fitted to the Crosstourer. Two levels of S-TCS are available (plus off), to sense imminent loss of rear wheel traction, and seamlessly reduce torque to allow the tyre to grip.

The VFR800X is a true VFR - a motorcycle designed for hard riding fun, but with style, comfort and practicality. Accordingly, the seat is now adjustable, offering two height options, and 5-stage heated grips and Honda's self-cancelling indicators are both fitted as standard. New, full LED lighting adds a distinct presence and premium finishing touch.

The 2015 VFR800X will be showcased in the UK at Motorcycle Live between 22nd - 30th November 2014 and available through Honda UK Motorcycle dealers from early December.'

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

Na kratko: agregat je očitno isti pri obeh: ista moč, isti navor, hladilnik je sedaj eden in to pred mašino (in ne več dva na bokih), vizuelno enaki: izpuh, kolesa, zavore, zadnja nihajka ...

 

 

 

 

 

Sej prejšnja je bla pač prejšnja VFR. Celo grušt je bil isti. Ampak zgledala je ko ružno pače.  Tole je pa najbrž edini motor k ma zavorne klešče radialno šraufane na teleskope. Zgleda pa dokaj OK, meni zdej za računalnikom. Prejšnjo sm prvič vidu live na EICMA... :SS:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Vprašanje za lastnike in poznavalce tehnikalij: berem test in pišejo, da je kontrola ventilov na 25.000 km - to drži ali je to le kakšno priporočilo? Strošek naj ne bi bil zanemarljiv. Sprašujem zato, ker je v prenovljenem Crossrunnerju enak agregat (vsaj po specifikacijah) in potem je to kontrolo-nastavitev verjetno treba opravljati tudi tu.

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje za lastnike in poznavalce tehnikalij: berem test in pišejo, da je kontrola ventilov na 25.000 km - to drži ali je to le kakšno priporočilo? Strošek naj ne bi bil zanemarljiv. Sprašujem zato, ker je v prenovljenem Crossrunnerju enak agregat (vsaj po specifikacijah) in potem je to kontrolo-nastavitev verjetno treba opravljati tudi tu.

Hvala.

 

Tu notri piše za letnik 2011, da na vsakih 24000 km kontrola.

http://hondampe.com.au/docs/owning_a_honda/owners_manuals/motorcycles/VFR800X-Owners-Manual.pdf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ali ima kdo izkušnje z Čarmanovim optimiziranim vzmetenjem. Spredaj progresivne vzmeti, zadaj Wilbers amortizer. Ali se splača investirat v to?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaenkrat samo vzmeti spredaj. Razlika je očitna, ima pa kartuša določene lastnosti, ki jih menjava samih vzmeti ne more v celoti spremeniti.

Če imaš denar kupi Matris kartušo z linearnimi vzmetmi.

Amortizer kupim do konca leta, se pa splača. Original je brez vsake kompresije.

Crossrunner 2013.

Lp. Rok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

ima morda kdo service manual za Hondo VFR 800 2003 dalje?

 

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo mnenje o porabi:

"Poraba je nizka in jo z lahkoto obdržite pri šestih litrih na sto kilometrov."

 

6l danes ni nizka poraba, sploh ne za te kubike. Honda bi lahko naredila kaj v tej smeri.

Popravljeno . Popravil motolover
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

ima morda kdo service manual za Hondo VFR 800 2003 dalje?

 

Hvala!

Imam nekje v digitalni obliki,moram mal pobrskat....ce kaj pomaga...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

ima morda kdo service manual za Hondo VFR 800 2003 dalje?

 

Hvala!

Imam jaz samo je velikosti čez 8M al kolk ker je omejitev na postih.

Pošlji mi na pošto privat mail pa dobiš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo. 

 

Odločil sem se za nakup Honde VFR 800 ... letnik 2004/2005. Ker bom počasi šel v "akcijo" za iskanjem ... me zanima na kaj moram biti predvsem pozoren? 

 

Lep pozdrav in hvala, 

 

Miha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Ali ima kdo slučajno na svoji VFR800 vgrajen superbike kit balanco? Od LSL ali katerga drugega proizvajalca. Namreč mene po pol ure ubijajo zapestja in bi rad menjal standardne clip-one za navadno "ravno" balanco (http://i.ytimg.com/vi/W4mgx_W6lYs/hqdefault.jpg).

Če ima kdo to vgrajeno se lepo priporočam za mnenje. Dam tudi za kavo/sok/pivo če bi smel poskusiti kako izgleda/se sedi na parkiranem motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima kdo slučajno na svoji VFR800 vgrajen superbike kit balanco? Od LSL ali katerga drugega proizvajalca. Namreč mene po pol ure ubijajo zapestja in bi rad menjal standardne clip-one za navadno "ravno" balanco (http://i.ytimg.com/vi/W4mgx_W6lYs/hqdefault.jpg).

Če ima kdo to vgrajeno se lepo priporočam za mnenje. Dam tudi za kavo/sok/pivo če bi smel poskusiti kako izgleda/se sedi na parkiranem motorju.

imel LSL superbike kit,najboljša investicija na motorju,če bi vedel kok je fajn bi menjal že bistveno prej....

nekje na prejšnjih straneh je tud slika

Popravljeno . Popravil DAN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imel LSL superbike kit,najboljša investicija na motorju,če bi vedel kok je fajn bi menjal že bistveno prej....

nekje na prejšnjih straneh je tud slika

Ali se mogoče spomniš kakšen tip balance je bil gor? Kar tisti N1 flat bar (22,2mm standard Superbike flat type N1) ki ga priporočajo pri lsl? Je kam butala ob kakšno plastiko ali kestel?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!