DAN Objavljeno Januar 28, 2008 Opozori Objavljeno Januar 28, 2008 O ja, ze, ze! Letos ze tri krat!!! :rolleyes: Sicer je bilo mišljeno za vfr,OK naj ti bo :whistle: Tipka je za ugasnit hiss indikacijo.
Demon Objavljeno Januar 28, 2008 Opozori Objavljeno Januar 28, 2008 Sicer je bilo mišljeno za vfr,OK naj ti bo :whistle: Tipka je za ugasnit hiss indikacijo. Sorry.... :cry: No, Honda pa vseeno je!! :worship:
DAN Objavljeno Januar 28, 2008 Opozori Objavljeno Januar 28, 2008 Sorry.... :cry: No, Honda pa vseeno je!! :worship: Ka je res,je res :D
T Objavljeno Februar 2, 2008 Opozori Objavljeno Februar 2, 2008 http://www.ohlins.com/Motorcycle/Hidden/Re...10/Default.aspx A je že kdo kej probaval? Morm prevert ceno sm najbrž je preveč... Blo bi pa fino :whistle:
DAN Objavljeno Februar 2, 2008 Opozori Objavljeno Februar 2, 2008 Ajajaj,fino bi bilo fino,sam cene so pa vprašanje??? Wilberts progresiv fedri so okol 100€,amortizer pa 600 pa še nekaj €,me prav zanima kolk je ohlins dražji :huh:
T Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 (popravljeno) Sm si privoščil originalno povisano sipo, zgleda obetavno. Mal sem gledal tud MRA in ostale sam sem se odločil kar za original ker ni tolko dražja, in je po vsej verjetnosti boljša. Bom doma se sliko napopal... Popravljeno Februar 11, 2008. Popravil T
franko Objavljeno Februar 16, 2008 Opozori Objavljeno Februar 16, 2008 Sm si privoščil originalno povisano sipo, zgleda obetavno.Mal sem gledal tud MRA in ostale sam sem se odločil kar za original ker ni tolko dražja, in je po vsej verjetnosti boljša. Bom doma se sliko napopal... t.. kolk si plačal povišano šipco?in kje? dej rukni še slikco gor. lp :naughty: :naughty:
T Objavljeno Februar 18, 2008 Opozori Objavljeno Februar 18, 2008 t..kolk si plačal povišano šipco?in kje? dej rukni še slikco gor. lp :naughty: :naughty: AS Donžale, cena mislim da je okol 130€ Slikce
franko Objavljeno Februar 19, 2008 Opozori Objavljeno Februar 19, 2008 AS Donžale, cena mislim da je okol 130€ Slikce nice...... :OK: :OK: :OK: kolk pa je daljša od originala? lp
T Objavljeno Februar 20, 2008 Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 nice...... :OK: :OK: :OK: kolk pa je daljša od originala? lp Daljša ni tolk, je pa precej lepse speljana. Če pogledas original je na vrhu nekako ravno odrezana, ta pa zaobljena. O vetrni zaščiti se ne morem poročat...
gvucko Objavljeno Februar 22, 2008 Opozori Objavljeno Februar 22, 2008 Ali je kdo izmed lastnikov odstranjeval katalizator (bodisi zamenjal z cevjo ali pa izpraznil "satovje") in ali se kaj pozna pri moči, uporabnosti? Na tujih forumih se mnenja namreč zelo krešejo, nekateri pravijo, da se po posegu vozijo z "novimi" motorji, nekateri pa ne opazijo razlike. Mnenja oz. še raje izkušnje? lp,
T Objavljeno Februar 22, 2008 Opozori Objavljeno Februar 22, 2008 Ali je kdo izmed lastnikov odstranjeval katalizator (bodisi zamenjal z cevjo ali pa izpraznil "satovje") in ali se kaj pozna pri moči, uporabnosti? Na tujih forumih se mnenja namreč zelo krešejo, nekateri pravijo, da se po posegu vozijo z "novimi" motorji, nekateri pa ne opazijo razlike. Mnenja oz. še raje izkušnje? lp, Izkušnje nimam. :closedeyes: Mnenje? O ja tega pa mamo :D Kakšne silne brebuditve xx dodatnih konjev ni za pričakovati. V moji je K&M filter pa Leovince pa ni kakšne hude nove moči v njej. :evilgrin: Po mojem je po odstranitvi motor bolj glasen, in iz tega se komu zdi da gre bolje. Isto kot pri menjavi dimnikov, ko se malo bolj dere pa že mislmo da leti k prasica :krneki:
gvucko Objavljeno Februar 22, 2008 Opozori Objavljeno Februar 22, 2008 Izkušnje nimam. :closedeyes: Mnenje? O ja tega pa mamo :D Kakšne silne brebuditve xx dodatnih konjev ni za pričakovati. V moji je K&M filter pa Leovince pa ni kakšne hude nove moči v njej. :evilgrin: Po mojem je po odstranitvi motor bolj glasen, in iz tega se komu zdi da gre bolje. Isto kot pri menjavi dimnikov, ko se malo bolj dere pa že mislmo da leti k prasica :krneki: Načeloma tudi moje mnenje. Sprašujem pa, ker sem pred kratkim naletel na tole: Ista stvar, le narejena za tanovga gixerja. Je to le marketing ali ima za to ceno zadeva uporabno vrednost (par konjičev/navora vfrju po moje nebi škodilo). Zadeva se seveda po želji nadgradi z aftermarket izpuhi in power commanderjem. Torej skupaj govorimo o cca 1000 € (gor ali dol). Je bolje porabiti na gume in bencin? lp,
T Objavljeno Februar 22, 2008 Opozori Objavljeno Februar 22, 2008 Torej skupaj govorimo o cca 1000 € (gor ali dol). Je bolje porabiti na gume in bencin? Bolj pametno sigurno, ampak... :evilgrin:
gvucko Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 Vprašanje za DANa (in ostale, ki imate izkušnje): Kakšna je razlika (objektivno subjektivna) med staro VFR 800 in novo VTEC 800? Specifikacije poznam, vizuelne razlike so tudi očitne. Zanima me pa "fun factor" oz. dejanske razlike v namembnosti, npr: udobje, dinamika vožnje... Namreč sem v situaciji, ko iščem motor za prehodno obdobje leto, dve, potem si mislim nabavit nek "long term bike" (upam, na novo izdajo VFR, če me ne prepriča bo pa verjetno BMW K 1200 S). Ker se razlika v ceni stare 2000/2001 VFRjke in nove 2002/2004 giblje tudi v tisočih me zanima, ali z novo toliko pridobim oz. je razliko bolje shraniti za poznejši nakup. Vprašanje je namenjeno DANu za katerega vem, da ima izkušnje z obema in mi lahko da relevanten odgovor. Dobrodošli so seveda tudi drugi, ki lahko primerno prispevajo k primerjavi in moji lažji odločitvi. Hvala in lp,
DAN Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 (popravljeno) Akhm...za to vprašanje je pa treba malo razmislit. Poglej,namembnost motorja je pri obeh modelih enaka,torej sport turer za križarit in tu pa tam tudi pista,je treba vedet,da ima motor za pogosto dirkanje na pisti okol 30 kg preveč,naspram SS konkurenci,pa vendar se da. Razlik med ergonomijo mislim,da ni,oz.jo jaz ne razločim,vse je tam kot mora biti,dopuščam pa tudi to možnost,da sem že pristranski,ker trenutno zame noben drug motor ne sede,oz.še ni narejen. Če smatraš Fun factor opletanje,živčnost,nepredvidljivost te moram razočarat,nič od tega,oba se peljeta kot po tračnicah,na zaprti cesti je potreben malo večji input šoferja,najbolj jima pa paše malo daljši zavoji(Dvor-Kočevje npr.)Kar se tega tiče ni razlik. Največja razlika je v agregatu.5.gen.ima fantastičen motor,zvezno vleče od 2000rpm do blokade,navora dovolj,tako da se lahko vštric in line 4 motorji voziš do 6000rpm,zobniki se v kombinaciji z Akrapotom prav lepo zaderejo.Slaba stran tega je,da nobena guma ni zdržala več kot 6000km. 6.gen Vtec motor,namesto zobnikov veriga(krm.ventilov),zbujanje motorja na 6800rpm.Čeprav se sliši kot draw back,ni tako črno,non Vtec območje je fino za križarjenje,mala poraba,dober navor.Vtec območje je pa bolj športno,pri teh obratih imaš v najslabšem primeru 60RWHP in navzgor tako,da resno grize..... Jaz sem tudi nihal med tem,da počakam 7 gen.VFR ali nabavim novejšega že zdaj,vendar če bi še nekaj časa čakal nebi bil motor vreden nič.Raje bom še malo počakal z 7 gen.toliko,da preboli prve otroške bolezni,ta čas bom pa užival na 6 gen. O sami obliki pa nima smisla zgubljat besed,sto ljudi sto čudi,tako,da vsak svoje...... Karkoli boš kupil se ne moreš zajebat,vendar pazi,morda ga boš imel za daljše obdobje,ko ti VFR zleze pod kožo......ni poti nazaj :) Upam,da sem odgovoril.......če ne,vprašaj bolj konkretno... Da se lažje odločiš..............da ne pozabim,rdeče so najhitrejše .) Popravljeno Februar 25, 2008. Popravil DAN
gvucko Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 Akhm...za to vprašanje je pa treba malo razmislit.Poglej,namembnost motorja je pri obeh modelih enaka,torej sport turer za križarit in tu pa tam tudi pista,je treba vedet,da ima motor za pogosto dirkanje na pisti okol 30 kg preveč,naspram SS konkurenci,pa vendar se da. Razlik med ergonomijo mislim,da ni,oz.jo jaz ne razločim,vse je tam kot mora biti,dopuščam pa tudi to možnost,da sem že pristranski,ker trenutno zame noben drug motor ne sede,oz.še ni narejen. Če smatraš Fun factor opletanje,živčnost,nepredvidljivost te moram razočarat,nič od tega,oba se peljeta kot po tračnicah,na zaprti cesti je potreben malo večji input šoferja,najbolj jima pa paše malo daljši zavoji(Dvor-Kočevje npr.)Kar se tega tiče ni razlik. Največja razlika je v agregatu.5.gen.ima fantastičen motor,zvezno vleče od 2000rpm do blokade,navora dovolj,tako da se lahko vštric in line 4 motorji voziš do 6000rpm,zobniki se v kombinaciji z Akrapotom prav lepo zaderejo.Slaba stran tega je,da nobena guma ni zdržala več kot 6000km. 6.gen Vtec motor,namesto zobnikov veriga(krm.ventilov),zbujanje motorja na 6800rpm.Čeprav se sliši kot draw back,ni tako črno,non Vtec območje je fino za križarjenje,mala poraba,dober navor.Vtec območje je pa bolj športno,pri teh obratih imaš v najslabšem primeru 60RWHP in navzgor tako,da resno grize..... Jaz sem tudi nihal med tem,da počakam 7 gen.VFR ali nabavim novejšega že zdaj,vendar če bi še nekaj časa čakal nebi bil motor vreden nič.Raje bom še malo počakal z 7 gen.toliko,da preboli prve otroške bolezni,ta čas bom pa užival na 6 gen. O sami obliki pa nima smisla zgubljat besed,sto ljudi sto čudi,tako,da vsak svoje...... Karkoli boš kupil se ne moreš zajebat,vendar pazi,morda ga boš imel za daljše obdobje,ko ti VFR zleze pod kožo......ni poti nazaj :) Upam,da sem odgovoril.......če ne,vprašaj bolj konkretno... Da se lažje odločiš..............da ne pozabim,rdeče so najhitrejše .) Hvala za odgovor DAN! lp,
gvucko Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 Odločil sem se za nakup VFR 800 Fi (5. generacija). Ker sem pri pristopu do motorja precej pedanten, ga bom razstavil v prafaktorje in ga pregledal in servisiral v nulo. Zato sem preko neta poiskal in najdel service manual (VFR 800 98-01), najdete ga lahko tukaj. Download je enostaven, desni klik na napis "Click here to play video" in izbor "Save as" oz. "Shrani povezavo kot" lp,
DAN Objavljeno Marec 1, 2008 Opozori Objavljeno Marec 1, 2008 Odločil sem se za nakup VFR 800 Fi (5. generacija). Ker sem pri pristopu do motorja precej pedanten, ga bom razstavil v prafaktorje in ga pregledal in servisiral v nulo. Zato sem preko neta poiskal in najdel service manual (VFR 800 98-01), najdete ga lahko tukaj. Download je enostaven, desni klik na napis "Click here to play video" in izbor "Save as" oz. "Shrani povezavo kot" lp, Z kolkimi kilometri?
DAN Objavljeno Marec 1, 2008 Opozori Objavljeno Marec 1, 2008 Sliderji domače izdelave končani in namontirani,vsem domačim mojstrom,ki so sodelovali pri projektu :worship: :worship: :worship:
Gallus Objavljeno Marec 1, 2008 Opozori Objavljeno Marec 1, 2008 ... DAN ... ... se barva zelo razlikuje ? ...
DAN Objavljeno Marec 1, 2008 Opozori Objavljeno Marec 1, 2008 Če buliš v njega se,mimgrede pa ne dosti,skor kot na sliki,kr v redu.
gvucko Objavljeno Marec 1, 2008 Opozori Objavljeno Marec 1, 2008 Z kolkimi kilometri? Hja... piše gor 25.000 km... Bomo videli, koliko so realni, ko ga razstavim na prafaktorje in ga pregledam od a do ž.
xr800 Objavljeno Marec 2, 2008 Opozori Objavljeno Marec 2, 2008 Tokrat prvih 200 km z mojo. Vtisi? Za te razmere, ki trenutno vladajo, samo pozitivno............ :worship:
DAN Objavljeno Marec 2, 2008 Opozori Objavljeno Marec 2, 2008 Hja... piše gor 25.000 km... Bomo videli, koliko so realni, ko ga razstavim na prafaktorje in ga pregledam od a do ž. Če motor dela tako kot treba,jo jaz ne bi razdiral!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se