vrho1679 Objavljeno April 16, 2004 Opozori Objavljeno April 16, 2004 Čez zimo so se mi v uplinjaču nabrale smeti, pa je motor tam pa tam kolcal. Sem za veliko noč s svojo VFR naredu 650 km po Istri. Po turi mi že manj cuka. Upam, da bo vse smeti skoz potegel, saj bo drugače treba vse razstavt. A kdo ve koliko bi približno prišlo čiščenje vplinjačev? Ali nima Motul neko stvar za vplinjače? Kaj je to?
hotschko Objavljeno April 16, 2004 Opozori Objavljeno April 16, 2004 Ali nima Motul neko stvar za vplinjače? Kaj je to? ima ... deluje ...
premza Objavljeno April 19, 2004 Opozori Objavljeno April 19, 2004 A kdo ve koliko bi približno prišlo čiščenje vplinjačev? Vidim, da se je že poštimalo, za drugič pa... Snameš, razdreš, paziš, da ne pomešaš delov enega vplinjača z drugim, opereš z vodo in cetom, dize očistiš z zobno nitko (narediš gor en vozel), posušiš, sestaviš skupaj (tesnila so gumjasta, zato jih ni treba menjat), zmontiraš, sinhroniziraš in... :yea2: Samo za čiščenje boš porabu kako uro za vsak vlinjač, torej štiri, pa še kako uro ali dve za montažo in demontažo.
Ice Objavljeno April 19, 2004 Opozori Objavljeno April 19, 2004 ne peri vplinjacev z vodo. nafta, petrolej, bencin ali podobno. dobi se tudi posebna cistila za vplinjace.
premza Objavljeno April 19, 2004 Opozori Objavljeno April 19, 2004 (popravljeno) ne peri vplinjacev z vodo. nafta, petrolej, bencin ali podobno. dobi se tudi posebna cistila za vplinjace. Jaz sem jih opral z vodo, pa jim ni niš škodilo. Edina bolj občutljiva zadeva so membrane, pri njih bolj paziš (itak niso umazane), pa potem namažeš z oljem. Tudi druge premikajoče dele namaži z oljem (ko se posušijo). Jas sem uporabil dvotaktol. :OK: Literatura res svetuje petrolej, bencin, nafta,... , samo svinjarijo spraviš ven le z ispiranjem (blag curek in velika količina). Za to pa je voda idealna. Če se zadeve lotiš s krpico in petrolejem ali bencinom, lahko dva dni sediš in čistiš, pa smrdu boš za popizdit... Pa s krpico boš svinjarijo še kam natlaču. Če boš pa samo namoču, pa ne bo nič pomagalo. :huh: Za dize tudi literatura priporoča izpihovanje. Ampak problem je, ker bolj malo pomaga. Zobna nitka pa z dvema potegoma naredi več kot dve uri pihanja. :P Popravljeno April 19, 2004. Popravil premza
vrho1679 Objavljeno April 19, 2004 Opozori Objavljeno April 19, 2004 Že po prejšnji turci je bilo bolje, ko sem ga malo spihal, včeraj sem ga pa še po avtocesti nekaj časa okrog 250 tišal in zdaj je zdrav ko Honda. Ko bi se le dalo še popokano plastiko tako zrihtat :hmm: .
idol Objavljeno Avgust 10, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2004 Mi je res čudno, da pri nas ni več teh motorjev. Sam sem ga zelo dolgo iskal (ta model namreč 94-97), če sem ga pa že videl je bil pa kake zahodnjaške registracije. Trenutno moram urediti prepis in zavarovanje :evil: :evil: :evil: (= 90.000 za 6 mescev, pa še registriran je že bil :? :( :evil: ). Pol bo treba servis narest, pa da vidimo pri čem smo. Pa nakupt nekaj cot in pisker po ugodni ceni, septembra sem na tesnem s časom, tako da upam na lep oktober. Zaenkrat se mi pa motor (vožnja) čedalje bolj dopade. HEJLA JEST SE PRAVKAR PRIPRAVLJAM ZA NAKUP VFR-JA SAMO IMA PREMALO PODATKOV :OK:
vrho1679 Objavljeno September 8, 2005 Opozori Objavljeno September 8, 2005 Smoother 06 VFR800 The 2006 VFR800 has updates to its V-TEC system for smoother performance, according to Honda. The sports-tourer also gets minor cosmetic updates for 2006 – with clear indicator lenses front and rear. To je vse zaenkrat. Pričakovl sem kaj več :doze: . Zgleda da bom še kar tastaro gulil - trenutno 79.000 km BP :OK: .
primozh Objavljeno September 8, 2005 Opozori Objavljeno September 8, 2005 Smoother 06 VFR800 The 2006 VFR800 has updates to its V-TEC system for smoother performance, according to Honda. The sports-tourer also gets minor cosmetic updates for 2006 – with clear indicator lenses front and rear. To je vse zaenkrat. Pričakovl sem kaj več :doze: . Zgleda da bom še kar tastaro gulil - trenutno 79.000 km BP :OK: . ← prava lepotica :OK:
rebel Objavljeno September 8, 2005 Opozori Objavljeno September 8, 2005 spremembe so na.... VTEC sistemu in na krmilni napravi za vžig in vbrizg goriva ...tako da bo vožnja prijetnejša....in motorček bolj živahen.... .)
motolover Objavljeno September 8, 2005 Opozori Objavljeno September 8, 2005 Naj že enkrat naredijo 1000ccm, 800 je premalo.
motolover Objavljeno September 8, 2005 Opozori Objavljeno September 8, 2005 Ja, pa zobnike nazaj namesto ketnce.
urqlle Objavljeno September 8, 2005 Opozori Objavljeno September 8, 2005 Ja, pa zobnike nazaj namesto ketnce. ← čak, tega pa ne štekam, kaj naj dajo nazaj??? zobnike namesto ketne, kako pa to zgleda, aja ti misliš kardan?
vrho1679 Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 čak, tega pa ne štekam, kaj naj dajo nazaj??? zobnike namesto ketne, kako pa to zgleda, aja ti misliš kardan? ← Ne. Tastare VFR ( 87-2001 približno ) so imele zobnike za vodenje ventilov in ne ketno, kot skoraj vsi drugi motocikli. Zobniki so sicer težji, a sistem je trpežnejši in zanesljivejši, poleg tega pa je tista nastavitev ventilov na ne vem več koliko 10K km največkrat le pregled.
motolover Objavljeno September 11, 2005 Opozori Objavljeno September 11, 2005 Točno, moja l.98 je to imela, žal pa tudi premalo navora in ccm. Če bi bila 1000, bi bila idealen motor.
flero Objavljeno September 11, 2005 Opozori Objavljeno September 11, 2005 ...upam, da bo bela barva tudi pri nas... :devil: :OK: lp flox
flero Objavljeno September 13, 2005 Opozori Objavljeno September 13, 2005 ...spet ne morm spat... :devil: :devil: :devil: lp flox
motolover Objavljeno September 13, 2005 Opozori Objavljeno September 13, 2005 Res je lepa. Pa še z ABS se jo zdaj da dobiti.
GOXY Objavljeno Oktober 3, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2005 Lep pozdrav! Zanimam se za nakup rabljenega motorja te znamke pa me zanima predvsem približne cene rednih servisov z nastavitvami ventilov (na koliko so servisni intervali in menjave svečk) in mogoče še kakšne druge posebnosti pri vzdrževanju V-TEC motorjev. Zahvaljujem se vam za odgovore. L.P Gorazd
matic Objavljeno Oktober 4, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2005 Lep pozdrav! Zanimam se za nakup rabljenega motorja te znamke pa me zanima predvsem približne cene rednih servisov z nastavitvami ventilov (na koliko so servisni intervali in menjave svečk) in mogoče še kakšne druge posebnosti pri vzdrževanju V-TEC motorjev. Zahvaljujem se vam za odgovore. L.P Gorazd ← Takole približno! Jaz imam VFR Fi (VTEC V4) 2003 letnik in imam 28000 km. Do sedaj samo redni servisi (zamenjava olja in filtrov). Prvič se svečke sploh pregledajo pri 45000 km (ampak NE ZAMENJAJO), ker ni potrebe. O "štelanju" ventilov, pa mogoče enkrat po 100 000 km. Tudi bremze in veriga ter zobniki so še prvi, ker ni potrebe po zamenjavi. Toliko o vzdrževanju in stroških.
Fazer03 Objavljeno Oktober 5, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2005 Toliko o vzdrževanju in stroških. ← Natanko ta vprašanja si tudi meni motajo po glavi že nekaj časa; mogoče pa le en namig o stroških na rednih servisi (na koliko km pa so?). Hvala!
andrej Objavljeno Oktober 6, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2005 verjetno tako kot pri ostalih Hondah: po originalnem users manualu na 12000 km, po slovenskem prevodu na 6000 ;)
vulcan Objavljeno Oktober 20, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2005 Mene pa zanima kakšne gume vozite na tem motorju? Koliko je max. poraba? Kako je kaj z vkljapljanjem še ostalih ventilov (VTEC) med vožnjo npr. če je dež, v ovinku? A je možnost zdrsa? Sem zadnjič eno probal malo peljat pa mi je zelo všeč za vozit :OK: . Zato sedaj iščem, če bom našel kakšno lepo ohranjeno l. 02-03.
bobokrajnc Objavljeno Oktober 20, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2005 Takole približno! Jaz imam VFR Fi (VTEC V4) 2003 letnik in imam 28000 km. Do sedaj samo redni servisi (zamenjava olja in filtrov). Prvič se svečke sploh pregledajo pri 45000 km (ampak NE ZAMENJAJO), ker ni potrebe. O "štelanju" ventilov, pa mogoče enkrat po 100 000 km. Tudi bremze in veriga ter zobniki so še prvi, ker ni potrebe po zamenjavi. Toliko o vzdrževanju in stroških. ← Mogoče je pri nas tako(zaradi uvoznika), vem pa da je v Nemčiji stvar veliko, veliko dražja, saj spada pod redni servis tudi menjava delov v V-tec sistemu(ki spada pod redno vzdrževanje), ki je svinjsko draga. Ne spomnim se več dobro na koliko km, mislim pa da na 25000. Bile so že tudi peticije, zbiranje podpisov....proti Hondi saj ta menjava ne gre v garancijo. Nov model 2006 naj bi bil tudi z te strani prijaznejši do kupca. LP Bobo B)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se