matic Objavljeno Oktober 20, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2005 Mogoče je pri nas tako(zaradi uvoznika), vem pa da je v Nemčiji stvar veliko, veliko dražja, saj spada pod redni servis tudi menjava delov v V-tec sistemu(ki spada pod redno vzdrževanje), ki je svinjsko draga. Ne spomnim se več dobro na koliko km, mislim pa da na 25000. Bile so že tudi peticije, zbiranje podpisov....proti Hondi saj ta menjava ne gre v garancijo. Nov model 2006 naj bi bil tudi z te strani prijaznejši do kupca. LP Bobo B) ← Model 2006 ni nič drugačen kot model 2003, samo, da ima svetle feltne (prej črne) in obarvano lončke hidravlične zavore in sklopke na balanci :slap: . V motorju bo samo popravljena krivulja navora ( še malo bolj zvezen), drugače pa na tako sufisticiranemu motorju težko še kaj izboljšajo. Kar pa se tiče servisa in vožnje pa takole. To je prvenstveno športno potovalni motor in ni za Grobnik, da se pa prav lepo po kolenu z njim !!! :worship: Servis pa ni in ne more biti na 25.000. V AS-u pravijo tako, kot sem omenil (vsaj za moj motor), da bomo bremze šele pri 35.000 zamenjali (prve), verigo pa pri 40.000. O ventilih pa ni ne duha ne sluha. Še to, da se spomnimo, kako deluje VTEC pri HONDI. Do 7000 obratov deluje mašina na 8 ventilov (po dva v paru) za večji navor, potem pa preko ozkih kanalov olje čedalje hitreje potuje in pri omenjenih 7000 vrtlajih olje mehansko odpre še delovanje ostalih 8 ventilov (torej skupaj 16). Tukaj mehanskih poškodb praktično ne more biti. Je pa dejstvo, če boš katerikoli motor vozil večinoma v "iberturah", boš na vsakem imel servis na 25.000 km. lp matic :whistle:
Andrej777 Objavljeno Oktober 20, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2005 Drago servisiranje VTEC-a je samo en baubau. Vsi neki strašijo pa nimajo blage veze o delovanju. VTEC mašine prej zaribajo, lomijo ojnice in vse preden pride do okvare na VTEC-u. Z njim je pa ravno toliko dela pri vzdrževanju kot z navadnim sistemom----nič dokler ne crkne kar pa ni kmal. Naj vas nobeden ne odvrne od nakupa VFR-ke na podlagi dragega vzdrževanja ker boste prikrajšani za en res odličen motor. Kot je blo že rečeno do 45.000km nimaš delat kaj druzga kot menjat olje in filtre.
vulcan Objavljeno Oktober 21, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2005 Malo sem začel spremljat cene VFR-k pri nas pa v tujini. Pa se mi zdi, da so v tujini kr precej ceneje, pa še večja izbira je kot pri nas. Posebej glede na to, da se tudi pri nas prodaja kr nekaj teh motorjev iz uvoza samo za nesramno večje zneske.
GOXY Objavljeno Oktober 22, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2005 Zdravo! Zanima me poraba bencina pri tem motorju kajti sedaj sem prebral Motoradov test Vfr ki so jo testirali na 50.000km in so grajali med drugimi visoko porabo bencina ali ima mogoče kdo kakšne bolj natačne podatke kako je s tem. Hvala L.P Gorazd
vulcan Objavljeno Oktober 23, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2005 Mene zanima se ena stvar. Kako se nastavlja trdota zadnjega amortizerja na VFR 800 VTEC? Ker sem na razlicnih slikah opazila, da ene imajo na desni strani pri zadnji tacki vijak za reguliranje trdote, ene pa ne. :hmm: A je mozno, da tiste, ki imajo ABS se regulira preko vijaka, ostale pa direkt na amortizerju?
filip77 Objavljeno Oktober 23, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2005 Ja fantje dejte mal tiste bele knigce u roke vzet ,pa ja vse notr piše mate kr zanimive poglede .Evo na 24000 km se kontrolorajo ventili ,drago pa rata zarad ur ki se naberejo(poglejte kako le VFRa konstruirana)tisto o porabi pa tud izvira iz konstrukcije motorja,delno pa je kriva ekologija;napake naprvih serijah :altrnatorji (ne pr nas) napačno prkloplen O2 sezorji ;in pa nastavitev na anšpricih ;poglejte si VFR forum ;drgač je pa Primož v ASu en fejst dec in vam bo rad pomagu Moje izkušnje:56000,redni servisi v garanciji(standardne cene AS) naprej sam vzdržujem;Gume od 4-12k,probu use razn metzelerc (trenutn208),praba:manj kot 6 nkoli 7+ redko(Grobnik)CBS ne menam več,V tec nacest skor ne rabiš,dgač tud brez frke Vdvoje :ona noče dol saj sedi kot grofica;do 250kg nosi brez problema Pogrešam:malenkost bolj trde vzmeti spredi,nastavljive vilce ,in pa dobre stare fege zarad občutka južno od Balkana in pa ker sem stare šole pa mi fergazrji nekuk lepš delajo Vsen skupi LP .) :004 .) :OK:
filip77 Objavljeno Oktober 23, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2005 Mene zanima se ena stvar. Kako se nastavlja trdota zadnjega amortizerja na VFR 800 VTEC? Ker sem na razlicnih slikah opazila, da ene imajo na desni strani pri zadnji tacki vijak za reguliranje trdote, ene pa ne. :hmm: A je mozno, da tiste, ki imajo ABS se regulira preko vijaka, ostale pa direkt na amortizerju? ← Je možno;ABS majo hidravliko ,ostale pa kloč pa moti zausak ko koga naložš
vulcan Objavljeno Oktober 24, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2005 (popravljeno) Moje izkušnje:56000,redni servisi v garanciji(standardne cene AS) naprej sam vzdržujem;Gume od 4-12k,probu use razn metzelerc (trenutn208), Lp, S katerimi gumami si pa bil najbolj zadovoljen? Popravljeno Oktober 24, 2005. Popravil vulcan
matic Objavljeno Oktober 24, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2005 Jaz imam sedaj gor DUNLOP D208 RR. Guma lepi kot čigumi. res dobra stvar. Moja draga isto pravi, da sedi gor kot grofica, noge ne bolijo, v ovinku pa greš tudi do kolena, če je potrebno. Drugače pa servis AS, je v redu. Tako, da ni panike o kakem res dragem vzdrževanju, drugače pa je potrebno vedeti, da je motor itak en sam lulsuz. :friend1:
filip77 Objavljeno Oktober 24, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2005 Najboljši kompromis Bridgestone BT020;za dolge poti Avon azaro;cesta-pista Pirelli diablo corsa;cena kvaliteta D208 p.s (na sever nikoli z Mich....) :P
Andrej777 Objavljeno Oktober 24, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2005 Porabo ma fotr na VFR-ki tako kot brat na Ninji ZX 6 R. In to je cca 6.5l/100km kar pa sigurno ni veliko za tak motor.
Kölm Objavljeno Oktober 25, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2005 Porabo ma fotr na VFR-ki tako kot brat na Ninji ZX 6 R. In to je cca 6.5l/100km kar pa sigurno ni veliko za tak motor. ← Ja pa je. Moja VFR letnik 95 s fargazarji in cca 100.000 prevoženimi ima povprečno porabo 5,75 ( povprečje zajema potovanja in lokalna divjanja ). Če je motor 10 let novejši bi lahko imel porabo prej manjšo kot večjo. Tistih borih 10 KM več pa tudi ne bi smelo bit tolk žejnih. Za leto 2006 sem pa zlo razočaran. Upal sem na kake drastične spremembe ( moja pobožna želja 1000ccm, nekaj kg manj in nazaj na zobniško krmiljene ventile ).
vulcan Objavljeno Oktober 26, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2005 Zmeraj bolj sem padel v iskanje ene lepe VFR-ke. :) Zanima me, če ima kdo od vas namontirano kakšno višjo šipo in mogoče vse tri kovčke. Ali se motor bistveno drugače obnaša ali ni takšne spremembe?
matic Objavljeno Oktober 26, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2005 Vulcan ! Pa jaz ne vem, kaj bi ti rad. :o Če hočeš višjo šipo, pa 3 kovčke, potem si kupi čoperja ali pa kar traktor. Moja VFR 800 Fi je lepa rdeča, brez praske in tudi brez vseh kovčkov. Šipa je ravno prav visoka, tudi pri 200 km/h ni problema. Motor je res vrhunski. Torej, nabavi ga.
Kölm Objavljeno Oktober 26, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2005 Zmeraj bolj sem padel v iskanje ene lepe VFR-ke. :) Zanima me, če ima kdo od vas namontirano kakšno višjo šipo in mogoče vse tri kovčke. Ali se motor bistveno drugače obnaša ali ni takšne spremembe? ← Moja sicer 95 letnik je prenesla 10.000 km dolgo pot in še veliko drugega s tremi kovčki, tanktorbo in soptnico brez problema. Se pa motor seveda drugače obnaša tako naložen. Malo bolj plava. Ko se privadiš se da čist solidno pelat. Doma pa vso potovalno šaro dol zabrišem, pa grem tudi na dirakliše brez sramu. Najbrž je tudi pri novi podobno ( če je vsaj tolk dobra kot tastara ).
vulcan Objavljeno Oktober 26, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2005 Vulcan ! Pa jaz ne vem, kaj bi ti rad. :o Če hočeš višjo šipo, pa 3 kovčke, potem si kupi čoperja ali pa kar traktor. Moja VFR 800 Fi je lepa rdeča, brez praske in tudi brez vseh kovčkov. Šipa je ravno prav visoka, tudi pri 200 km/h ni problema. Motor je res vrhunski. Torej, nabavi ga. ← Imel že čoperja in tudi traktor :D . kar se šipe tiče sem gledal eno, ki ima povišano šipo. peljal sem pa eno z original šipo in se mi ni zdelo, da preveč piha. Ta model, ki pa prodaja to z povišano šipo pa naklada, da drugače ful piha in sem se hotel še malo pri vas srečnih uporabnikih pozanimat. :) Kar se kufrov tiče bodo pa gor itak samo za kakšno daljše potovanje. Lp.
Andrej777 Objavljeno Oktober 27, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2005 Ja pa je. Moja VFR letnik 95 s fargazarji in cca 100.000 prevoženimi ima povprečno porabo 5,75 ( povprečje zajema potovanja in lokalna divjanja ). Če je motor 10 let novejši bi lahko imel porabo prej manjšo kot večjo. Tistih borih 10 KM več pa tudi ne bi smelo bit tolk žejnih. Za leto 2006 sem pa zlo razočaran. Upal sem na kake drastične spremembe ( moja pobožna želja 1000ccm, nekaj kg manj in nazaj na zobniško krmiljene ventile ). ← Mogoče sem še res malo velik reku samo čez 6l/100km žre. Samo se pa fotr tut kr dober pela pa pr nas po hribih pa po ovinkih hitr navrže. Pa skoraj zmeraj gre tut mat zraven da sta dva na motorju, pa kufr ma skos zadi kar se pozna. Tako da to je zame malo.
vulcan Objavljeno Oktober 30, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2005 Lp. Zanima me koliko se vam zdi, da je vredna VFR-ka letnik 2004, 5000 km prevozenih, brez praske, z ABS-om za 2,3 mio. Gledal sem tudi eno letnik 2003, brez ABS-a, 26000 km, ima nekaj praskic za 1,7 mio sit. Razlika je kr konkretna. :hmm:
hajoktejn Objavljeno Oktober 30, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2005 Ne samo v ceni, tudi v kilometrih... B)
andrej Objavljeno Oktober 31, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2005 2,3 mio je preveč za letnik 04, še posebej ker so zdaj sezonski popusti in dobiš l 05 za cca. 2,4 mio (nov, garancija).
vulcan Objavljeno Oktober 31, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2005 Ne samo v ceni, tudi v kilometrih... B) ← Res, da je razlika v kilometrih kr ocitna. Samo 500.000 sit razlike v ceni se mi zdi kr malo pretirano. :hmm:
motolover Objavljeno Oktober 31, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2005 Imel že čoperja in tudi traktor :D . kar se šipe tiče sem gledal eno, ki ima povišano šipo. peljal sem pa eno z original šipo in se mi ni zdelo, da preveč piha. Ta model, ki pa prodaja to z povišano šipo pa naklada, da drugače ful piha in sem se hotel še malo pri vas srečnih uporabnikih pozanimat. :) Kar se kufrov tiče bodo pa gor itak samo za kakšno daljše potovanje. Lp. ← Imel VRF letnik 98. Naredil sem z njo tri ture v Grčijo, vse polno obložen in v dvoje. Dal sem gor visoko šipo, ki je sicer v redu, imaš pa potem večjo obremenitev na zapestjih. Na dolgih turah je to lahko zelo moteče. Zračni piš v prsa ti kar dobro razbremeni roke. Ko sem dal nazaj originalno, sem si kar oddahnil. Jaz bi na tvojem mestu pustil originalno. Če boš dajal gor kovčke, glej, da daš tudi dodatne smerokaze, ker se s strani potem zelo slabo vidijo. Najbolje, da kupiš original od Givija.
xr800 Objavljeno November 1, 2005 Opozori Objavljeno November 1, 2005 Možno je, da moje vprašanje sodi v drugo kategorijo, pa vendar: ali ima kdo kakršnekoli izkušnje z uvozom rabljene Honde VFR 800 iz Nemčije. Zanimam se za nakup letnika 2003. :yea1:
vulcan Objavljeno November 1, 2005 Opozori Objavljeno November 1, 2005 Možno je, da moje vprašanje sodi v drugo kategorijo, pa vendar: ali ima kdo kakršnekoli izkušnje z uvozom rabljene Honde VFR 800 iz Nemčije. Zanimam se za nakup letnika 2003. :yea1: Sva ze dva. :OK: Veliko srece.
Kölm Objavljeno November 2, 2005 Opozori Objavljeno November 2, 2005 Možno je, da moje vprašanje sodi v drugo kategorijo, pa vendar: ali ima kdo kakršnekoli izkušnje z uvozom rabljene Honde VFR 800 iz Nemčije. Zanimam se za nakup letnika 2003. :yea1: Če boš kupil razbito in poceni popravil boš nekaj prišparal. Če boš kupil lepo ohranjeno z malo km, boš nazadnje plačal več kot doma.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se