xr800 Objavljeno November 2, 2005 Opozori Objavljeno November 2, 2005 Če boš kupil razbito in poceni popravil boš nekaj prišparal. Če boš kupil lepo ohranjeno z malo km, boš nazadnje plačal več kot doma. Razbita ne pride v poštev. Ne vem no, cene letnika katerega kupujem se gibljejo med 6500-7500 eurov, km so nekje med 8000-28000 km, najcenejša (nova oblika) pri nas je letnik 2002 in se prodaja po ceni 1.710.000,00 tolarjev, nova 2005 pa je 2.439.000 tolarjev. 600.000 prihranka (glede na novo) ni tako malo. Sicer mene bolj zanima, ča je kdo tak letnik že pripeljal iz Nemčije in kako je bil zadovoljen z nakupom. Samo to, o postopku uvoza pa sem nakaj malega že prebral v za to namenjeni rubriki. :yea1: Sva ze dva. :OK: Veliko srece. Enako tudi tebi. Kdaj boš šel gor? Sam planiram nekje marca, aprila. :OK: :yea1:
Sam dePihlja Objavljeno November 2, 2005 Opozori Objavljeno November 2, 2005 Prosil bi za nasvet, predno začnem prodajat. Koliko je vredna VFR 800 l.2004, prevoženih 4.500km, kupljena v SLO :?
vulcan Objavljeno November 2, 2005 Opozori Objavljeno November 2, 2005 Prosil bi za nasvet, predno začnem prodajat. Koliko je vredna VFR 800 l.2004, prevoženih 4.500km, kupljena v SLO :? Lp. Čisto odvisno kako hitro želiš motor prodati. Če se ti mudi 1.8 miljončka, če ne pa ene 2 miljončka. Nova je dobrih 2.4 miljončka. Če ni bila poškodovana, če si prvi lastnik je vse v prid večji ceni. Če se boš odločil me kontaktiraj v PM, ker kupujem takšen motor.
vulcan Objavljeno November 4, 2005 Opozori Objavljeno November 4, 2005 LP. V Nemčiji sem našel eno VFR-ko letnik 2003, z ABS-om, vendar še ni bila nikoli registrirana in je nova brez prevoženih kilometrov, ker jo imajo v eni trgovini z motoristično opremo kot salonsko vozilo. Prodajalec mi je zajamčil, da dobim še 2 leti garancije, ki naj bi veljala za celo Evropo. Cena je cca 7000 Evrov. A mislite, da se splača it pogledat?
Kölm Objavljeno November 4, 2005 Opozori Objavljeno November 4, 2005 LP. V Nemčiji sem našel eno VFR-ko letnik 2003, z ABS-om, vendar še ni bila nikoli registrirana in je nova brez prevoženih kilometrov, ker jo imajo v eni trgovini z motoristično opremo kot salonsko vozilo. Prodajalec mi je zajamčil, da dobim še 2 leti garancije, ki naj bi veljala za celo Evropo. Cena je cca 7000 Evrov. A mislite, da se splača it pogledat? "Če" je res vse tako lepo kot si napisal, potem se ti ne splača it gor gledat temveč kupit.
vulcan Objavljeno November 18, 2005 Opozori Objavljeno November 18, 2005 Lp. A ima kdo zamenjane izpuhe? Katere? Pa po možnosti koliko ga je to stalo. Sem gledal pri Akrapoviču, pa jih nimajo v programu.
fp4492 Objavljeno November 18, 2005 Opozori Objavljeno November 18, 2005 Lp. A ima kdo zamenjane izpuhe? Katere? Pa po možnosti koliko ga je to stalo. Sem gledal pri Akrapoviču, pa jih nimajo v programu. Jaz sem že videl Akrapoviča na takšni VFR-i. Pa slišal tudi :OK:
vulcan Objavljeno November 18, 2005 Opozori Objavljeno November 18, 2005 Jaz sem že videl Akrapoviča na takšni VFR-i. Pa slišal tudi :OK: Pa to na ta zadnjem modelu VFR-ke, ki ima dva auspuha pod zicom? A so bili mogoce karbonski?
fp4492 Objavljeno November 19, 2005 Opozori Objavljeno November 19, 2005 Ja, bil je ta model, mislim pa, da so bili iz titana.
vulcan Objavljeno December 2, 2005 Opozori Objavljeno December 2, 2005 Če bo vse po sreči bom ta vikend iz nemčije dobil eno lepo VFR-ko letnik 2003. :OK: Zanima me še eno par stvari: a ima kdo nosilec za zadnji kovček ala alu-rack iz Louis, Polo,.. kataloga takega, ki je privijačen pod ročaje za sopotnika? A mislite, da se splača kupiti nove Remus izpuhe iz karbona za 400 Evrov skupaj z zadnjo krivino? :hmm: Lp
vulcan Objavljeno December 15, 2005 Opozori Objavljeno December 15, 2005 No pa iamo končno doma VFR-ko 800 letnik 2003. Sem jo kupil v Nemčiji, malo podrsano levo stran, tako da gre sedaj bočna plastika v manjšo renovacijo :) . Drugače pa nima nobenih drugih poškodb. Me pa zanima ena stvar :? a je možno, da pod zaugom in pri teh temperaturah motor laufa pri 4000 obratih? Oz. ko sem ga prižgal je laufal na 2000 potem, ko sem mu pa dal malo gasa je pa začel na 4000 obratih. :hmm:
motolover Objavljeno December 15, 2005 Opozori Objavljeno December 15, 2005 No pa iamo končno doma VFR-ko 800 letnik 2003. Sem jo kupil v Nemčiji, malo podrsano levo stran, tako da gre sedaj bočna plastika v manjšo renovacijo :) . Drugače pa nima nobenih drugih poškodb. Me pa zanima ena stvar :? a je možno, da pod zaugom in pri teh temperaturah motor laufa pri 4000 obratih? Oz. ko sem ga prižgal je laufal na 2000 potem, ko sem mu pa dal malo gasa je pa začel na 4000 obratih. :hmm: Koliko časa je delal na teh obratih? Ali se je umiril, ko se je ogrel?
Kölm Objavljeno December 15, 2005 Opozori Objavljeno December 15, 2005 Oz. ko sem ga prižgal je laufal na 2000 potem, ko sem mu pa dal malo gasa je pa začel na 4000 obratih. :hmm: 4000 se mi zdi mal preveč. No, ne vem jst nimam VTEC. Drugače pa čestitam in veliko lepih km z njo. Kolk je bla pa cena z vsemi stroški?
motolover Objavljeno December 15, 2005 Opozori Objavljeno December 15, 2005 Jaz bi v vsakem primeru obiskal servis, če bi kupil rabljen motor.
vulcan Objavljeno December 15, 2005 Opozori Objavljeno December 15, 2005 Zalaufal sem jo samo za kaksne 2 minute. Sem se ze danes menil s serviserjem na AS-u in je rekel, da ima motor nek gumb za resetirenje ... V glavnem se bom oglasil pri njih, da zadevo postimajo oz. ko dobim akumulator iz polnjenja bom se enkrat motor prizgal, da vidimo kako pa kaj. Drugace je bil pa motor 3800 evrov + 500 evrov vsi stroski do registracije. Motor ima 21800 km, ter dodatno originalne stranske kovcke. Zaenkrat je se crne barve ampak bo potem najbrz srebrn. :hmm:
xr800 Objavljeno December 16, 2005 Opozori Objavljeno December 16, 2005 Zalaufal sem jo samo za kaksne 2 minute. Sem se ze danes menil s serviserjem na AS-u in je rekel, da ima motor nek gumb za resetirenje ... V glavnem se bom oglasil pri njih, da zadevo postimajo oz. ko dobim akumulator iz polnjenja bom se enkrat motor prizgal, da vidimo kako pa kaj. Drugace je bil pa motor 3800 evrov + 500 evrov vsi stroski do registracije. Motor ima 21800 km, ter dodatno originalne stranske kovcke. Zaenkrat je se crne barve ampak bo potem najbrz srebrn. :hmm: Čestitke, ti je le ratalo. Sam sem se odločil in raje kupil 900 hornet od kolega. Ampak mam pa Hondo. Uživaj v prihajajoči sezoni..... :oK :yea1: :
vulcan Objavljeno December 16, 2005 Opozori Objavljeno December 16, 2005 Danes sem dal v motor nafilan akumulator, ga se enkrat zalaufal in zadeva je bila spet ista. :? Motor je laufal prvo na cca 2000 obratih potem pa pocasi do 4000 obratov, ko se je pa malo ogrel je pa spet zacel delat na dobrih 1000 obratih. Je bil pa ocitno poln vlage, ker se je ornk od njega para kadila. Se pozna, da je prezivel dva dni na prikolici v ne prevec prijaznem vremenu. Sedaj pa motor normalno laufa na 1000 obratih. :OK: Prav lepo prede. :OK: Vziga pa zelo dobro, ne glede na 3 stopinje, ki so bile zunaj je takoj vzgal. :worship: Koliko pa je normalno nastelan prosti tek? Sem pozabil pri modelu servisno in navodila, ki mi jih bo poslal po posti, kar bo najbrz se malo trajalo. A je mogoce kdo menjeval ketrno nedavno? Kaksne so kaj cene? Lp, Vulcan
vulcan Objavljeno December 17, 2005 Opozori Objavljeno December 17, 2005 Evo se ena fotka moje nove pridobitve.
Leteči Objavljeno December 17, 2005 Opozori Objavljeno December 17, 2005 Evo se ena fotka moje nove pridobitve. Ni kej, res lepa žverca. Vulcan čestitam ob novi pridobitvi pa da bi ti dolgo in zanesljivo služila. LP Leteči P.S. Ampak sopotnici se bo pa verjetno precej kolcalo po Varinem zadnjem sedežu :P
vulcan Objavljeno December 18, 2005 Opozori Objavljeno December 18, 2005 Itak .) Ma ima tale VFR-ka zelo dober sedez, saj prvi obcutki so zelo :OK: . Tudi zadaj se kr dobro sedi. Danes smo se ze malo peljali en krog po soseski :slap: , noro :OK: ful dobra zadeva :OK: . Komaj cakam na sezono.
vulcan Objavljeno Februar 6, 2006 Opozori Objavljeno Februar 6, 2006 LP A ima mogoce kdo na svoji VFR-ki nosilce za vse tri kovcke? Oz. ce ima kdo namontirane nosilce za originalne stranke kovcke in nosilec za zadnji kovcek, ki ni za originalen kovcek. Jaz imam na moji original stranske kufre in sedaj ne morem kupiti nosilca za GIVIjev zadnji kufer, ker ne pase gor zaradi vpetja nosilcev skoraj na istih mestih.
GOXY Objavljeno Februar 13, 2006 Opozori Objavljeno Februar 13, 2006 Živjo! Tole pa je moja nova (zverinca) LET.02 :OK: komaj čakam na malo bolj prijazno vreme da jo sprobam. Več slik v galeriji mot. L.P Goxy
Ice Objavljeno Februar 15, 2006 Opozori Objavljeno Februar 15, 2006 se lahko cestitka kje drugje prosim? hvala. klik
GOXY Objavljeno Februar 15, 2006 Opozori Objavljeno Februar 15, 2006 Cestitam Goxy :OK: . Veliko uspesnih Km. (a si motor kupil pri Trebnjem?) Hvala za čest.in tudi tebi želim enako in vsem ostalim! Ja motor je bil kupljen v okolici Trebnjega(ga poznaš) drugače pa je uvožen iz Nemčije pred kakšnim letom. Peljati ga moram še na servis pred sezono verjetno AS-Domžale da ga malo pregledajo in poštimajo. L.P Goxy
Mirko36 Objavljeno Marec 26, 2006 Opozori Objavljeno Marec 26, 2006 V razvoju VFR 750/800 je bil z enakim agregatom izdelana tudi VF750C imenovana MAGNA. Do leta 2002, škoda da ni novejših in sedaj izdelujejo samo Shadow-ko. Ker ta agregat daje krasne lasnoti z velikim povdarkom na linearno moč, ZANESLJIVOST, KVALITETA izdelave in še in še. Pa jo po poglejmo v sliki in SREČNO :yea1: :yea1: :yea1:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se