Bremzer Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 Veliko jih je ki znajo navitje obnovit... Malo jih je ki imajo zico primerno za v vroče olje... Avtomobilski so na suhem motor ga ima v olju. Žice za previjanje so "samo" 2 kvaliteti in sicer 1X lakirana in žgana malo svetlejši lak in 2X lakirana (žgana-pečena) temnejši lak zelo važna je enaka ali raje za 0.1 desetinko debelejša 2X žgana žica in ko je navitje previto in ponovno pečeno ga je zelo dobro še dodatno premazat (tako kot je originalno) z dvokomponentnim Aralditom dobi se ga v trgovini Mernik v Lj. V Nm to previja firma Priselac Drska
Cartman Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 (popravljeno) a CrossRunnerca nima svoje teme? Nova zgleda bpl v duhu časa, kot je bla stara ob predstavitvi. Bi reku da namerava zagrizt v tržne deleže malega stroma tigra in verjetno tud še nevidene TDM. Meni je fajn. Edino kar ne razumem, zakaj nima USD vilc. Kot da bodo koga ugriznile....Pa sm prepričan da so te adekvatne, ampak... Popravljeno September 10, 2014. Popravil Cartman
Fazer03 Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 (popravljeno) Sem bulil v to slikco - za leto 2015 so jo osvežili: nekako v slogo VFR 800: luči spredaj, izpuh, tudi sedež je postal malo stopničast in cel zadnji konec je videti malce višji ... http://www.honda-montesa.es/noticias/Septiembre_2014/nueva-honda-vfr800x-crossrunner.php Popravljeno September 10, 2014. Popravil Fazer03
Fazer03 Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 a CrossRunnerca nima svoje teme? Ja iskalnim MS jo ne nejde ... Sem še malo poguglal in "pogruntal" , da je toliko "novega" da je to v bistvu VFR-ka z drugačnim (bolj udobnim ? ) položalem za krmilom, nekoliko daljšimi gibi vzmetenja, mogoče boljšo vetrno zaščito ... Na kratko: agregat je očitno isti pri obeh: ista moč, isti navor, hladilnik je sedaj eden in to pred mašino (in ne več dva na bokih), vizuelno enaki: izpuh, kolesa, zavore, zadnja nihajka ... Copy/paste: 'Honda Motor Europe today announces the new 2015 VFR800X, which boasts a host of changes and new features to confirm its position as a premium Sports Tourer. The 2015 VFR800X benefits from revisions to its 800cc V4 engine for more top end power and mid-range torque, sharper looks all round, longer travel suspension, and new wheels and brakes. Other features include S-TCS, ABS, LED lights, self-cancelling indicators and heated grips as standard. The 2015 VFR800X combines Honda's unique 800cc V4 engine with an upright, street-oriented riding position for maximum touring comfort but with the phenomenal performance of its twin brother, the VFR800F. The 2015 VFR800X pushes the concept forward for a stronger all-round sporty ride and sharper modern styling. The heart of the machine remains its VTEC-equipped 90° V4 DOHC 16 valve engine, which now offers increased low and mid-range torque for flexible, effortless drive, plus increased peak power of 78kW, delivered at 10,250rpm. The aluminium twin-beam frame features a lighter, revised subframe and new aluminium swingarm - another VFR signature piece. Suspension has longer travel: 25mm in its two-piece telescopic forks and 23mm in the rear shock. ABS comes as standard and the front 17-inch hollow-cast aluminium wheel is fitted with dual 310mm discs, worked by radial-mount four-piston calipers. Tyres are sporty street-size 120 front and 180 rear for optimal on-road performance. The rider now also benefits from the same kind of Selectable Torque Control System (S-TCS) fitted to the Crosstourer. Two levels of S-TCS are available (plus off), to sense imminent loss of rear wheel traction, and seamlessly reduce torque to allow the tyre to grip. The VFR800X is a true VFR - a motorcycle designed for hard riding fun, but with style, comfort and practicality. Accordingly, the seat is now adjustable, offering two height options, and 5-stage heated grips and Honda's self-cancelling indicators are both fitted as standard. New, full LED lighting adds a distinct presence and premium finishing touch. The 2015 VFR800X will be showcased in the UK at Motorcycle Live between 22nd - 30th November 2014 and available through Honda UK Motorcycle dealers from early December.' Read more: http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/honda-vfr800x-crossrunner-updated-for-2015/25513.html#ixzz3Cz0MhjVD
Cartman Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 Na kratko: agregat je očitno isti pri obeh: ista moč, isti navor, hladilnik je sedaj eden in to pred mašino (in ne več dva na bokih), vizuelno enaki: izpuh, kolesa, zavore, zadnja nihajka ... Sej prejšnja je bla pač prejšnja VFR. Celo grušt je bil isti. Ampak zgledala je ko ružno pače. Tole je pa najbrž edini motor k ma zavorne klešče radialno šraufane na teleskope. Zgleda pa dokaj OK, meni zdej za računalnikom. Prejšnjo sm prvič vidu live na EICMA... : Fazer03 1
ZaskA Objavljeno September 13, 2014 Opozori Objavljeno September 13, 2014 Prejšna je bla men tut za Zgledala je kot vodni skuter, ta mi je pa precej boljša :grim
vandrovec Objavljeno September 13, 2014 Opozori Objavljeno September 13, 2014 ...vedno bolj podobna BMW-ju, drgač pa lušten motorček, kot malo pomanjšan GS
MKast Objavljeno September 16, 2014 Opozori Objavljeno September 16, 2014 Ima mogoče kdo (ali pozna koga, ki ima) na zalogi levo ogledalo za Hondo VFR 800A modelno leto 2006?
Blažko Objavljeno September 28, 2014 Opozori Objavljeno September 28, 2014 Zivjo. Mene pa zanima kje bi se dal dobit zatemnjen sprednji vizir, temnit tako kot avto stekla se ga baje ne da. Hvala za odgovore, LP
joshi Objavljeno September 29, 2014 Opozori Objavljeno September 29, 2014 Zivjo. Mene pa zanima kje bi se dal dobit zatemnjen sprednji vizir, temnit tako kot avto stekla se ga baje ne da. Hvala za odgovore, LP http://www.ebay.co.uk/itm/For-Honda-VFR-800-Interceptor-2002-2011-2012-Windscreen-Windshield-Tinted-OS-/390935744332?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item5b05960f4c http://www.ebay.co.uk/itm/MRA-Originally-shaped-windshield-HONDA-VFR-800-02-black-/281380944954?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item41839c7c3a
Fazer03 Objavljeno Oktober 1, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2014 Vprašanje za lastnike in poznavalce tehnikalij: berem test in pišejo, da je kontrola ventilov na 25.000 km - to drži ali je to le kakšno priporočilo? Strošek naj ne bi bil zanemarljiv. Sprašujem zato, ker je v prenovljenem Crossrunnerju enak agregat (vsaj po specifikacijah) in potem je to kontrolo-nastavitev verjetno treba opravljati tudi tu. Hvala.
dupijadi Objavljeno Oktober 1, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2014 Vprašanje za lastnike in poznavalce tehnikalij: berem test in pišejo, da je kontrola ventilov na 25.000 km - to drži ali je to le kakšno priporočilo? Strošek naj ne bi bil zanemarljiv. Sprašujem zato, ker je v prenovljenem Crossrunnerju enak agregat (vsaj po specifikacijah) in potem je to kontrolo-nastavitev verjetno treba opravljati tudi tu. Hvala. Tu notri piše za letnik 2011, da na vsakih 24000 km kontrola. http://hondampe.com.au/docs/owning_a_honda/owners_manuals/motorcycles/VFR800X-Owners-Manual.pdf
MrakA Objavljeno Oktober 11, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2014 Ali ima kdo izkušnje z Čarmanovim optimiziranim vzmetenjem. Spredaj progresivne vzmeti, zadaj Wilbers amortizer. Ali se splača investirat v to? LP
rmurgelj Objavljeno Oktober 11, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2014 Zaenkrat samo vzmeti spredaj. Razlika je očitna, ima pa kartuša določene lastnosti, ki jih menjava samih vzmeti ne more v celoti spremeniti. Če imaš denar kupi Matris kartušo z linearnimi vzmetmi. Amortizer kupim do konca leta, se pa splača. Original je brez vsake kompresije. Crossrunner 2013. Lp. Rok.
HyperJack Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 Pozdravljeni, ima morda kdo service manual za Hondo VFR 800 2003 dalje? Hvala!
Fazer03 Objavljeno Oktober 16, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2014 http://www.zurnal24.si/motor-honda-vfr-800-test-clanek-238074 Komentarja se bom pa vzdržal, ker je še nisem uspel peljati.
John2005 Objavljeno Oktober 16, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2014 Meni ni izpadla tako kot opisuje novinar.
motolover Objavljeno Oktober 16, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2014 (popravljeno) Zanimivo mnenje o porabi: "Poraba je nizka in jo z lahkoto obdržite pri šestih litrih na sto kilometrov." 6l danes ni nizka poraba, sploh ne za te kubike. Honda bi lahko naredila kaj v tej smeri. Popravljeno Oktober 16, 2014. Popravil motolover
DAN Objavljeno Oktober 17, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2014 Pozdravljeni, ima morda kdo service manual za Hondo VFR 800 2003 dalje? Hvala! Imam nekje v digitalni obliki,moram mal pobrskat....ce kaj pomaga...
alko1 Objavljeno Oktober 17, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2014 Pozdravljeni, ima morda kdo service manual za Hondo VFR 800 2003 dalje? Hvala! Imam jaz samo je velikosti čez 8M al kolk ker je omejitev na postih. Pošlji mi na pošto privat mail pa dobiš
M-ajKi Objavljeno Oktober 19, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2014 Zdravo. Odločil sem se za nakup Honde VFR 800 ... letnik 2004/2005. Ker bom počasi šel v "akcijo" za iskanjem ... me zanima na kaj moram biti predvsem pozoren? Lep pozdrav in hvala, Miha
DAN Objavljeno Oktober 20, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2014 Torej....našel doma sprintan service manual za vfr 2002 dalje,menjam za
cerix Objavljeno Januar 23, 2015 Opozori Objavljeno Januar 23, 2015 Ali ima kdo slučajno na svoji VFR800 vgrajen superbike kit balanco? Od LSL ali katerga drugega proizvajalca. Namreč mene po pol ure ubijajo zapestja in bi rad menjal standardne clip-one za navadno "ravno" balanco (http://i.ytimg.com/vi/W4mgx_W6lYs/hqdefault.jpg). Če ima kdo to vgrajeno se lepo priporočam za mnenje. Dam tudi za kavo/sok/pivo če bi smel poskusiti kako izgleda/se sedi na parkiranem motorju.
DAN Objavljeno Januar 23, 2015 Opozori Objavljeno Januar 23, 2015 (popravljeno) Ali ima kdo slučajno na svoji VFR800 vgrajen superbike kit balanco? Od LSL ali katerga drugega proizvajalca. Namreč mene po pol ure ubijajo zapestja in bi rad menjal standardne clip-one za navadno "ravno" balanco (http://i.ytimg.com/vi/W4mgx_W6lYs/hqdefault.jpg). Če ima kdo to vgrajeno se lepo priporočam za mnenje. Dam tudi za kavo/sok/pivo če bi smel poskusiti kako izgleda/se sedi na parkiranem motorju. imel LSL superbike kit,najboljša investicija na motorju,če bi vedel kok je fajn bi menjal že bistveno prej.... nekje na prejšnjih straneh je tud slika Popravljeno Januar 23, 2015. Popravil DAN
cerix Objavljeno Januar 24, 2015 Opozori Objavljeno Januar 24, 2015 imel LSL superbike kit,najboljša investicija na motorju,če bi vedel kok je fajn bi menjal že bistveno prej.... nekje na prejšnjih straneh je tud slika Ali se mogoče spomniš kakšen tip balance je bil gor? Kar tisti N1 flat bar (22,2mm standard Superbike flat type N1) ki ga priporočajo pri lsl? Je kam butala ob kakšno plastiko ali kestel?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se