yankee Objavljeno Marec 12, 2013 Opozori Objavljeno Marec 12, 2013 Zajla na TDMki ma teflonski ovoj.....tko da se je ne maže... Ko se teflon obrabi se jo zamenja in dosti drugega ne moreš naredit..... Glede cviljenja pa je normalno, dokler je olje mrzlo.....
vandrovec Objavljeno Marec 17, 2013 Opozori Objavljeno Marec 17, 2013 Se opravičujem, ampak včeraj sem ugotovil, da ta zvok, ki sem ga omenjal ni v povezavi s sklopko ampak gre prej za ventile ali mogoče verigo. Včasih se pojavi, ko se malo peljem in ustavim ter dam menjalnik v neutral pa obrati na minimum, in potem za par sekund zarožlja ter neha.
Basko Objavljeno Marec 18, 2013 Opozori Objavljeno Marec 18, 2013 Se opravičujem, ampak včeraj sem ugotovil, da ta zvok, ki sem ga omenjal ni v povezavi s sklopko ampak gre prej za ventile ali mogoče verigo. Včasih se pojavi, ko se malo peljem in ustavim ter dam menjalnik v neutral pa obrati na minimum, in potem za par sekund zarožlja ter neha. Prve TDM 900 (letnik 2002 in 2003 - svetlejši okvir) naj bi imele težave z napenjalcem verige za odmične gredi za krmiljenje ventilov.
lucky323 Objavljeno Marec 24, 2013 Opozori Objavljeno Marec 24, 2013 kupim tdm l.02-05,lepo ohranjeno z znano serv. zgodovino ponudbe na 031392658 ali pm
Marko Jelenc Objavljeno April 12, 2013 Opozori Objavljeno April 12, 2013 Ave, ali kdo potrebuje izpušne cevi - original za TDM ko, rahlo podrajsane, paden motor na mestu, ampak se pomoje da vse poštimat... Ugodno...
crasher Objavljeno April 12, 2013 Opozori Objavljeno April 12, 2013 Prve TDM 900 (letnik 2002 in 2003 - svetlejši okvir) naj bi imele težave z napenjalcem verige za odmične gredi za krmiljenje ventilov. Tudi l.2004...
vandrovec Objavljeno April 16, 2013 Opozori Objavljeno April 16, 2013 Prve TDM 900 (letnik 2002 in 2003 - svetlejši okvir) naj bi imele težave z napenjalcem verige za odmične gredi za krmiljenje ventilov. Verjetno je bil to vzrok rožljanju, ki sem ga slišal. Sedaj tega ni več in motor dela tako, kot mora. Takrat je bilo zelo hladno in tudi akumulator ni bil dovolj napolnjen, kar je verjetno vse pripomoglo k slabšemu delovanju napenjalca.
lukalukaluka Objavljeno April 16, 2013 Opozori Objavljeno April 16, 2013 Živjo! Zanima me, kako vse vplivajo uteži na krmilu na motor. Sicer je to zelo splošno vprašanje, a se vseeno nanaša na TDM-ko Pred kratkim sem kupil motor, ki ima na krmilu nameščene zaščite rok, zato so bile uteži odstranjene. Ali je možno, da to povzroča več vibracij? Sploh v noge. Se mi zdi, da pri visokih obratih malo preveč trese. Hvala
Ice Objavljeno April 17, 2013 Opozori Objavljeno April 17, 2013 utezi na krmilu so kot "protiutez" finim vibracijam. do neke mere jih lahko eliminirajo. ni veliko modelov da ne bi bilo vibracije cutiti do neke mere.
royal Objavljeno April 17, 2013 Opozori Objavljeno April 17, 2013 utezi na krmilu so kot "protiutez" finim vibracijam. do neke mere jih lahko eliminirajo. ni veliko modelov da ne bi bilo vibracije cutiti do neke mere. Pravi da mu trese noge ne roke :grim
Ice Objavljeno April 19, 2013 Opozori Objavljeno April 19, 2013 eh, heba. ocitno bom moral emso menjat. no, saj se tudi za stopalke dobijo utezi. ali naredi. varianta je tudi silent blokec pri vpetju stopalke. recimo.
vandrovec Objavljeno April 19, 2013 Opozori Objavljeno April 19, 2013 Po moje uteži na krmilu ne vplivajo na tresljaje v nogah. Zakaj se pojavljajo vibracije in tresenje v nogah, ne vem. Jaz na mojem motorju ne občutim posebnih vibracij ali tresljajev, imam pa uteži na krmilu. Najdi enega z enakim motorjem pa preizkusita, če so kakšne razlike,... lahko tudi jaz, če nisi predaleč, sem iz primorske.
vandrovec Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Mogoče ve kdo, če se dobi original stransko plastiko pred rezervoarjem v enaki barvi in z napisom na servisu ali pri pooblaščenem uvozniku? Enkrat mi je sama "shodila", drugič sem jo jaz položil po tleh, ...ne vem če se bova s tem motorjem kdaj prav spoprijateljila.
matija1234 Objavljeno Junij 4, 2013 Opozori Objavljeno Junij 4, 2013 zivjo v roku 14 dni bom narocil nekaj delov za svoj motor z ene od teh dveh strani: http://www.kedo.com/ ali http://off-the-road.de/ in ce kdo razmislja o nakupu iz teh dveh strani pa bi si delil postnino naj sporoci. ce pa pozna kaksno stran z manj postnine naj pa tudi pove (kedo ma 20 offtheroad pa cca 15€) prosim ce mi napisete na zs LP matija
vandrovec Objavljeno Junij 4, 2013 Opozori Objavljeno Junij 4, 2013 zivjo v roku 14 dni bom narocil nekaj delov za svoj motor z ene od teh dveh strani: http://www.kedo.com/ ali http://off-the-road.de/ in ce kdo razmislja o nakupu iz teh dveh strani pa bi si delil postnino naj sporoci. ce pa pozna kaksno stran z manj postnine naj pa tudi pove (kedo ma 20 offtheroad pa cca 15€) prosim ce mi napisete na zs LP matija Mogoče, najprej se bom na servisu pozanimal. Slaba lastnost TDM-ke je, če pade po tleh je precej motorja poškodovanega...ročica sklopke, stranska plastika, izpuh,hladilnik, ker sem montiral dodatne luču, utež na krmilu, nosilec stranskih kovčkov...upam, da ni še kaj. Dobra lastnost je ta, da motor lahko sam brez težav dvignem. Nobene stranske zaščite nima, prenežen motor, pregladke gume, premalo vzmetenja, dva izpuha sta preveč, bolje bi bil le eden...to so zame glavne pomanjkljivosti, drugače je dober motor.
matija1234 Objavljeno Junij 4, 2013 Opozori Objavljeno Junij 4, 2013 Mogoče, najprej se bom na servisu pozanimal. Slaba lastnost TDM-ke je, če pade po tleh je precej motorja poškodovanega...ročica sklopke, stranska plastika, izpuh,hladilnik, ker sem montiral dodatne luču, utež na krmilu, nosilec stranskih kovčkov...upam, da ni še kaj. Dobra lastnost je ta, da motor lahko sam brez težav dvignem. Nobene stranske zaščite nima, prenežen motor, pregladke gume, premalo vzmetenja, dva izpuha sta preveč, bolje bi bil le eden...to so zame glavne pomanjkljivosti, drugače je dober motor. za tdm pride v postev kedo.com na off the road so specializirani za xt-jke sporoc mi na zs kako se odlocs ajde
vandrovec Objavljeno Julij 19, 2013 Opozori Objavljeno Julij 19, 2013 Nov Yamahin dvovaljnik poleg trivaljnika obeta tudi nove in prenovljene modele: http://www.cycleworld.com/2013/07/07/new-yamaha-parallel-twin-motorcycle-engine/
Wurm Objavljeno Avgust 4, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2013 Helow! Imam manjšo težavico pa rabim kakšno pametno idejo... VozimTDM 900A, cca 50 tisoč prevoženih; Pred časom sem menjal zavorne ploščice (pustil sem se prepričati "pametunom" in nabavil ploščice znamke LUCAS - me niso prepričale); Ploščice mi je menjal kolega, ki sicer o vsem vse ve in je oh in sploh najpametnejši mehanik daleč naokoli (teoretično), vendar me ni 100% prepričal. Težava je, da mi pri daljši vožnji navzdol "odpove" zadnja zavora. Do zdaj se mi je to zgodil 2x v enem mesecu, ampak to na res dolgih in napornih spustih (npr. Grossglockner). Bremzam čist normalno (večina na prvi, kadar je sila oz. da se motor lepše "usede" pred ovinkom pa pomagam z zadnjo zavoro), in pred menjavo ploščic se mi to ni zgodilo nikoli. Zgodi pa se nekako takole: najprej opazim, da stopalka za zadnjo bremzo postane bolj "mehka", potem če na hitro "napumpam" je spet OK za nekaj časa...potem pa kar naenkrat stopalka postane čisto mehka (lahko pritisnem čisto "do konca" - se pravi vsaj 5 ali 10 hoda) in ni efekta. Do sedaj sem zadevo rešil s postankom & pivom, pa se je zadeva uredila in je šlo normalno naprej. Ampak vseeno bi rad nekaj ukrenil. Aja, zavorno olje je OK, količina tudi, mehurčkov naj nebi bilo... Ideje?
Bremzer Objavljeno Avgust 4, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2013 Helow! Imam manjšo težavico pa rabim kakšno pametno idejo... VozimTDM 900A, cca 50 tisoč prevoženih; Pred časom sem menjal zavorne ploščice (pustil sem se prepričati "pametunom" in nabavil ploščice znamke LUCAS - me niso prepričale); Ploščice mi je menjal kolega, ki sicer o vsem vse ve in je oh in sploh najpametnejši mehanik daleč naokoli (teoretično), vendar me ni 100% prepričal. Težava je, da mi pri daljši vožnji navzdol "odpove" zadnja zavora. Do zdaj se mi je to zgodil 2x v enem mesecu, ampak to na res dolgih in napornih spustih (npr. Grossglockner). Bremzam čist normalno (večina na prvi, kadar je sila oz. da se motor lepše "usede" pred ovinkom pa pomagam z zadnjo zavoro), in pred menjavo ploščic se mi to ni zgodilo nikoli. Zgodi pa se nekako takole: najprej opazim, da stopalka za zadnjo bremzo postane bolj "mehka", potem če na hitro "napumpam" je spet OK za nekaj časa...potem pa kar naenkrat stopalka postane čisto mehka (lahko pritisnem čisto "do konca" - se pravi vsaj 5 ali 10 hoda) in ni efekta. Do sedaj sem zadevo rešil s postankom & pivom, pa se je zadeva uredila in je šlo normalno naprej. Ampak vseeno bi rad nekaj ukrenil. Aja, zavorno olje je OK, količina tudi, mehurčkov naj nebi bilo... Ideje? Montiraj original ploščice in zamenjaj zavorno olje, daj originalno ali vsaj DOT -4 pa še malo manj bremzaj navzdol raje malo več šaltaj saj staro pravilo pravi s katero prestavo v hrib z isto navzdol !
Basko Objavljeno Avgust 5, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2013 Lahko da so problem zavorne ploščice in olje, zna pa biti, da imaš zapacana vodila zadnjega zavornega cilindra da ti stalno rahlo zavira kar lahko sistem pregreje. Vendar v vsakem primeru zamenjaj tudi zavorno olje, saj je bilo to očitno že večkrat pregreto. Meni se na TDM kaj takega ni nikoli zgodilo, niti v Dolomitih z dvema na motorju. Vedno pa prej porabim zadnje ploščice kot prednje, zato je najbolje, da upoštevaš Bremterjev nasvet in vgradi original ploščice in zamenjaj zavorno olje.
Wurm Objavljeno Avgust 5, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2013 Lahko da so problem zavorne ploščice in olje, zna pa biti, da imaš zapacana vodila zadnjega zavornega cilindra da ti stalno rahlo zavira kar lahko sistem pregreje. Vendar v vsakem primeru zamenjaj tudi zavorno olje, saj je bilo to očitno že večkrat pregreto. Meni se na TDM kaj takega ni nikoli zgodilo, niti v Dolomitih z dvema na motorju. Vedno pa prej porabim zadnje ploščice kot prednje, zato je najbolje, da upoštevaš Bremterjev nasvet in vgradi original ploščice in zamenjaj zavorno olje. Jebat ga, na napakah se učimo :mellow: Tud meni se ni kaj podobnega zgodilo z originalnimi, pa sem tudi že Dolomite dal skozi...
vandrovec Objavljeno Avgust 5, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2013 Ploščice Lucas sem jaz enkrat montiral na avto in je tako cvililo, da sem jih moral zamenjat. Z drugimi je bilo v redu, čeprav sem jih ravno tako montiral na že malo zdrsane diske.Bolje je, če se ob menjavi ploščic postruži tudi diske ali zamenja, ker ploščice rabijo nekaj časa, da se izrabijo po obliki diska, ampak Lucas so se mi zamerile in jih nočem več.
Dejan99x Objavljeno Avgust 27, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2013 Prodajam leovincije za tdm 900, če koga zanima. Kupljeni letos, 4000km, lepo ohranjeni. Za več informacij in slik me kontaktirajte preko privatnih sporočil.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se