Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Priporočene objave

Objavljeno

Zajla na TDMki ma teflonski ovoj.....tko da se je ne maže...

Ko se teflon obrabi se jo zamenja in dosti drugega ne moreš naredit..... Glede cviljenja pa je normalno, dokler je olje mrzlo.....

Objavljeno

Se opravičujem, ampak včeraj sem ugotovil, da ta zvok, ki sem ga omenjal ni v povezavi s sklopko ampak gre prej za ventile ali mogoče verigo.

Včasih se pojavi, ko se malo peljem in ustavim ter dam menjalnik v neutral pa obrati na minimum, in potem za par sekund zarožlja ter neha.

Objavljeno

Se opravičujem, ampak včeraj sem ugotovil, da ta zvok, ki sem ga omenjal ni v povezavi s sklopko ampak gre prej za ventile ali mogoče verigo.

Včasih se pojavi, ko se malo peljem in ustavim ter dam menjalnik v neutral pa obrati na minimum, in potem za par sekund zarožlja ter neha.

Prve TDM 900 (letnik 2002 in 2003 - svetlejši okvir) naj bi imele težave z napenjalcem verige za odmične gredi za krmiljenje ventilov.

Objavljeno

kupim tdm l.02-05,lepo ohranjeno z znano serv. zgodovino

ponudbe na 031392658 ali pm

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Ave, ali kdo potrebuje izpušne cevi - original za TDM ko, rahlo podrajsane, paden motor na mestu, ampak se pomoje da vse poštimat... Ugodno...

Objavljeno

Prve TDM 900 (letnik 2002 in 2003 - svetlejši okvir) naj bi imele težave z napenjalcem verige za odmične gredi za krmiljenje ventilov.

Tudi l.2004...

Objavljeno

Prve TDM 900 (letnik 2002 in 2003 - svetlejši okvir) naj bi imele težave z napenjalcem verige za odmične gredi za krmiljenje ventilov.

Verjetno je bil to vzrok rožljanju, ki sem ga slišal.

Sedaj tega ni več in motor dela tako, kot mora. Takrat je bilo zelo hladno in tudi akumulator ni bil dovolj napolnjen, kar je verjetno vse pripomoglo k slabšemu delovanju napenjalca.

Objavljeno

Živjo!

Zanima me, kako vse vplivajo uteži na krmilu na motor. Sicer je to zelo splošno vprašanje, a se vseeno nanaša na TDM-ko :)

Pred kratkim sem kupil motor, ki ima na krmilu nameščene zaščite rok, zato so bile uteži odstranjene. Ali je možno, da to povzroča več vibracij? Sploh v noge. Se mi zdi, da pri visokih obratih malo preveč trese.

 

Hvala

Objavljeno

utezi na krmilu so kot "protiutez" finim vibracijam. do neke mere jih lahko eliminirajo.

ni veliko modelov da ne bi bilo vibracije cutiti do neke mere.

Objavljeno

utezi na krmilu so kot "protiutez" finim vibracijam. do neke mere jih lahko eliminirajo.

ni veliko modelov da ne bi bilo vibracije cutiti do neke mere.

 

Pravi da mu trese noge ne roke :grim

Objavljeno

eh, heba. ocitno bom moral emso menjat. :slap::blush:

 

no, saj se tudi za stopalke dobijo utezi. ali naredi. varianta je tudi silent blokec pri vpetju stopalke. recimo.

Objavljeno

Po moje uteži na krmilu ne vplivajo na tresljaje v nogah. Zakaj se pojavljajo vibracije in tresenje v nogah, ne vem. Jaz na mojem motorju ne občutim posebnih vibracij ali tresljajev, imam pa uteži na krmilu. Najdi enega z enakim motorjem pa preizkusita, če so kakšne razlike,... lahko tudi jaz, če nisi predaleč, sem iz primorske.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Mogoče ve kdo, če se dobi original stransko plastiko pred rezervoarjem v enaki barvi in z napisom na servisu ali pri pooblaščenem uvozniku?

Enkrat mi je sama "shodila", drugič sem jo jaz položil po tleh, ...ne vem če se bova s tem motorjem kdaj prav spoprijateljila.

Objavljeno

zivjo

v roku 14 dni bom narocil nekaj delov za svoj motor z ene od teh dveh strani: http://www.kedo.com/ ali http://off-the-road.de/ in ce kdo razmislja o nakupu iz teh dveh strani pa bi si delil postnino naj sporoci. ce pa pozna kaksno stran z manj postnine naj pa tudi pove :) (kedo ma 20 offtheroad pa cca 15€) prosim ce mi napisete na zs

LP matija

Objavljeno

zivjo

v roku 14 dni bom narocil nekaj delov za svoj motor z ene od teh dveh strani: http://www.kedo.com/ ali http://off-the-road.de/ in ce kdo razmislja o nakupu iz teh dveh strani pa bi si delil postnino naj sporoci. ce pa pozna kaksno stran z manj postnine naj pa tudi pove :) (kedo ma 20 offtheroad pa cca 15€) prosim ce mi napisete na zs

LP matija

Mogoče, najprej se bom na servisu pozanimal.

 

Slaba lastnost TDM-ke je, če pade po tleh je precej motorja poškodovanega...ročica sklopke, stranska plastika, izpuh,hladilnik, ker sem montiral dodatne luču, utež na krmilu, nosilec stranskih kovčkov...upam, da ni še kaj.

Dobra lastnost je ta, da motor lahko sam brez težav dvignem.

 

Nobene stranske zaščite nima, prenežen motor, pregladke gume, premalo vzmetenja, dva izpuha sta preveč, bolje bi bil le eden...to so zame glavne pomanjkljivosti, drugače je dober motor.

Objavljeno

Mogoče, najprej se bom na servisu pozanimal.

 

Slaba lastnost TDM-ke je, če pade po tleh je precej motorja poškodovanega...ročica sklopke, stranska plastika, izpuh,hladilnik, ker sem montiral dodatne luču, utež na krmilu, nosilec stranskih kovčkov...upam, da ni še kaj.

Dobra lastnost je ta, da motor lahko sam brez težav dvignem.

 

Nobene stranske zaščite nima, prenežen motor, pregladke gume, premalo vzmetenja, dva izpuha sta preveč, bolje bi bil le eden...to so zame glavne pomanjkljivosti, drugače je dober motor.

za tdm pride v postev kedo.com na off the road so specializirani za xt-jke sporoc mi na zs kako se odlocs

ajde

  • 1 mesec pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Helow!

Imam manjšo težavico pa rabim kakšno pametno idejo...

VozimTDM 900A, cca 50 tisoč prevoženih;

Pred časom sem menjal zavorne ploščice (pustil sem se prepričati "pametunom" in nabavil ploščice znamke LUCAS - me niso prepričale);

Ploščice mi je menjal kolega, ki sicer o vsem vse ve in je oh in sploh najpametnejši mehanik daleč naokoli (teoretično), vendar me ni 100% prepričal.

 

Težava je, da mi pri daljši vožnji navzdol "odpove" zadnja zavora. Do zdaj se mi je to zgodil 2x v enem mesecu, ampak to na res dolgih in napornih spustih (npr. Grossglockner). Bremzam čist normalno (večina na prvi, kadar je sila oz. da se motor lepše "usede" pred ovinkom pa pomagam z zadnjo zavoro), in pred menjavo ploščic se mi to ni zgodilo nikoli. Zgodi pa se nekako takole: najprej opazim, da stopalka za zadnjo bremzo postane bolj "mehka", potem če na hitro "napumpam" je spet OK za nekaj časa...potem pa kar naenkrat stopalka postane čisto mehka (lahko pritisnem čisto "do konca" - se pravi vsaj 5 ali 10 hoda) in ni efekta. Do sedaj sem zadevo rešil s postankom & pivom, pa se je zadeva uredila in je šlo normalno naprej. Ampak vseeno bi rad nekaj ukrenil. Aja, zavorno olje je OK, količina tudi, mehurčkov naj nebi bilo...

 

Ideje?

Objavljeno

Helow!

Imam manjšo težavico pa rabim kakšno pametno idejo...

VozimTDM 900A, cca 50 tisoč prevoženih;

Pred časom sem menjal zavorne ploščice (pustil sem se prepričati "pametunom" in nabavil ploščice znamke LUCAS - me niso prepričale);

Ploščice mi je menjal kolega, ki sicer o vsem vse ve in je oh in sploh najpametnejši mehanik daleč naokoli (teoretično), vendar me ni 100% prepričal.

 

Težava je, da mi pri daljši vožnji navzdol "odpove" zadnja zavora. Do zdaj se mi je to zgodil 2x v enem mesecu, ampak to na res dolgih in napornih spustih (npr. Grossglockner). Bremzam čist normalno (večina na prvi, kadar je sila oz. da se motor lepše "usede" pred ovinkom pa pomagam z zadnjo zavoro), in pred menjavo ploščic se mi to ni zgodilo nikoli. Zgodi pa se nekako takole: najprej opazim, da stopalka za zadnjo bremzo postane bolj "mehka", potem če na hitro "napumpam" je spet OK za nekaj časa...potem pa kar naenkrat stopalka postane čisto mehka (lahko pritisnem čisto "do konca" - se pravi vsaj 5 ali 10 hoda) in ni efekta. Do sedaj sem zadevo rešil s postankom & pivom, pa se je zadeva uredila in je šlo normalno naprej. Ampak vseeno bi rad nekaj ukrenil. Aja, zavorno olje je OK, količina tudi, mehurčkov naj nebi bilo...

 

Ideje?

Montiraj original ploščice in zamenjaj zavorno olje, daj originalno ali vsaj DOT -4 pa še malo manj bremzaj navzdol raje malo več šaltaj saj staro pravilo pravi s katero prestavo v hrib z isto navzdol !

Objavljeno

Lahko da so problem zavorne ploščice in olje, zna pa biti, da imaš zapacana vodila zadnjega zavornega cilindra da ti stalno rahlo zavira kar lahko sistem pregreje. Vendar v vsakem primeru zamenjaj tudi zavorno olje, saj je bilo to očitno že večkrat pregreto.

 

Meni se na TDM kaj takega ni nikoli zgodilo, niti v Dolomitih z dvema na motorju. Vedno pa prej porabim zadnje ploščice kot prednje, zato je najbolje, da upoštevaš Bremterjev nasvet in vgradi original ploščice in zamenjaj zavorno olje.

Objavljeno

Lahko da so problem zavorne ploščice in olje, zna pa biti, da imaš zapacana vodila zadnjega zavornega cilindra da ti stalno rahlo zavira kar lahko sistem pregreje. Vendar v vsakem primeru zamenjaj tudi zavorno olje, saj je bilo to očitno že večkrat pregreto.

 

Meni se na TDM kaj takega ni nikoli zgodilo, niti v Dolomitih z dvema na motorju. Vedno pa prej porabim zadnje ploščice kot prednje, zato je najbolje, da upoštevaš Bremterjev nasvet in vgradi original ploščice in zamenjaj zavorno olje.

Jebat ga, na napakah se učimo  :mellow:

Tud meni se ni kaj podobnega zgodilo z originalnimi, pa sem tudi že Dolomite dal skozi...  :smoke:

Objavljeno

Ploščice Lucas sem jaz enkrat montiral na avto in je tako cvililo, da sem jih moral zamenjat. Z drugimi je bilo v redu, čeprav sem jih ravno tako montiral na že malo zdrsane diske.Bolje je, če se ob menjavi ploščic postruži tudi diske ali zamenja, ker ploščice rabijo nekaj časa, da se izrabijo po obliki diska, ampak Lucas so se mi zamerile in jih nočem več.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Prodajam leovincije za tdm 900, če koga zanima. Kupljeni letos, 4000km, lepo ohranjeni. Za več informacij in slik me kontaktirajte preko privatnih sporočil.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!