Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Priporočene objave

Objavljeno

pa kako vi primerjate ropot vrsnega 4 cilindrca z v2? ze zarad cilinrov 250ccm al pa 500ccm je bistvena razlika, pol pa se v2 ritem prot linijskemu 4 cilindrcu? Ze tdm 850 cist drugac ropota od 900, ker ma slednja kao v2. raufniki nimajo dost s tem kako bo ropotalo.

TDM nima V2 motorja ampak linijskega ...

Objavljeno

Tanove tdm imajo drugače zalomljeno glavno gred. Pa čeprav vertical twin, se občuti in sliši bolj kot V twin. Pri twinih se uporabljajo 360 (recimo bonny, w800), 270 (honda nt, tdm900) in 180 gredi (tdm 850, er6).

Objavljeno

Tanove tdm imajo drugače zalomljeno glavno gred. Pa čeprav vertical twin, se občuti in sliši bolj kot V twin. Pri twinih se uporabljajo 360 (recimo bonny, w800), 270 (honda nt, tdm900) in 180 gredi (tdm 850, er6).

 

Kaj se občuti in sliši bolj?

Objavljeno

Jaz imam zelo slab posluh. Zvok med 850 in 900 je drugačen, da bi bil pa 900 bolj podoben HD ju se mi pa ne zdi. Tisto okol oblike gredi se mi zdi bolj zanimivo. Tradicionalno se je pri twinih nucala 360 gred. Oba bata se torej gibata istočasno gor in dol. Posledično je občutek podajanja moči kot pri tipičnem enocilindrašu, samo da stvar pulzira dvakrat hitreje. Logično je, da stvar posledično trese, je pa enostavna. 180 gred nudi manj tresljajev, ker en bat potuje gor drugi dol. zadeva naj bi bila torej nekako uravnotežena. 270 gred je pa bolj zakompliciran za naredit. Podajanje moči je zelo podobni kot pri V motorjih (zvezno). Trenutno se smatra kot zelo dober kompromis. Pri yamahi so recimo vzporedno z tdm 850 (180 gred) delal še model TRX 850 (270 gred). Podajanje moči naj bi bilo pri TRX boljše. Dobro mnenje okol občutka bi lahko dal tudi nekdo, ki je vozil bonija (360 gred) in scramblerja (270 gred), ker gre za praktično enak motor. Jaz recimo ne morem dat objektivnega mnenja, ker so si bili motorji, ki sem jih vozil razen števila valjev preveč različni.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Maš prav,toda jaz sem primerjal TDM900 z KTM990 ;) in pri moji primerjavi imajo raufniki kar veliko razliko med znamkami!

 

Drugače se pa strinjam s tabo glede V2 in štiricilindrom...........Jocman če razumem njegov post pa je primerjal VTR1000F in GSXR1000 in znamko raufnikov.

 

Mogoče pa slabo razumem ;)....ne bi bilo prvič :P

Kmet prou dobr razumeš za razliko od nekaterih... :OK:

Objavljeno

Mene pa zanima kter ma boljšo krivuljo navora 850 al 900... :unsure:  :huh: glede na vrsto gredi (180/270)?

Objavljeno

Mal gledam,da bi kupil Tdm900, pa sem opazil,da ima sprednjo dimenzijo gume 120-70-18 in ne 17 :kva1:  

Me pa zanima glede na to,da je v stock dimenziji ponudba gum vsaj meni osebno slaba, me zanima če je kdo menjal sprednjo feltno pa dal gor 17 mogoče? 

Objavljeno

Pozdravljeni

 

Ali se ve, če se da kje kupiti centralno stojalo ( rabljeno - "štendar" ) za TDM 900 ( L 2003 ). Za novega vem kje ga lahko dobim. Vsako informacijo, ki obrodi sadove, častim pijačo....................

 

Lep pozdrav

Objavljeno (popravljeno)

Mal gledam,da bi kupil Tdm900, pa sem opazil,da ima sprednjo dimenzijo gume 120-70-18 in ne 17 :kva1:  

Me pa zanima glede na to,da je v stock dimenziji ponudba gum vsaj meni osebno slaba, me zanima če je kdo menjal sprednjo feltno pa dal gor 17 mogoče? 

 

Kaj pa manjka gumi Dunlop Roadsmart? Po mojem prav nič .)

Popravljeno . Popravil jetman
  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Sprašujem v imenu znanca:

kako imate montiran GPS na TDMi?

Ima kdo kako rešitev za montažo takoj za vetrobranskim steklom?

Objavljeno (popravljeno)

Ima mogoče kdo vezalno shemo električne napeljave za tdm 900 letnik 2003 :hmm: . Imam namreč problem z svetili oz. signalizacijo :angryrant2: .

 

Ali drži, da pri tem modelu sprednja kratka/dolga luč ne zagori, dokler motor na vžgeš (dela zadnja in pozicijska sprednja, ter "opozorilna dolga" le pri kontaktu)?

Ali stikalo za vse štiri smerne utripalke tudi ne dela (utripne le enkrat v prvo) dokler ne vžgeš motor? :?

 

Če to kar sem navedel drži, imam problem samo s smernimi utripalkami (leva-desna stran ali vse štiri). S stikalom se prižgejo ali ne neglede ali je samo kontakt ali pa je motor prižgan (takrat večinoma deluje oboje).

 

Zadnji žmigavci so neoriginal zaradi bočnih kovčkov...

 

Vse skupaj mi diši po slabem/zapikanem releju malo manj pa po slabem stikalu na krmilu....ali pa se motim in je kaj tretjega... :hmm:

 

 

Informacije so zaželjene....zato le na plano z njimi.....da se bomo začeli :quad: .

 

Hvala.

Popravljeno . Popravil jocman
Objavljeno

Kupujem tudi bočno cevno zaščito in centralno stojalo...

 

TDM 850 je imela model pri katerem sta bili zaščiteni tudi bočni plastiki in takšna varianta mi je najboljša (po izgledu podobno kot pri suzuki V-strom).

Kar se tiče centralnega stojala pa želim takšno, da bo motor stal na mestu (bočno stojalo je preveč mehko in se ga z lahkoto pospravi - bog ne dej, da bi ga postavil v smeri po blagem klancu navzdol :whistle: )!!! Centralca kupujem samo zarad lažjega servisiranja zadnjega dela (mazanje ketne, menjava....).

 

Original se mi zdi predrago. Neoriginal (SW Motech, Hepco & Becker???,...) so cenejši in menda naj bi bil H&B bolj kvaliteten??? :hmm: .

 

Kaj mi predlagate (za oboje)???  :unsure:  :unsure: 

Objavljeno

Ima mogoče kdo vezalno shemo električne napeljave za tdm 900 letnik 2003 :hmm: . Imam namreč problem z svetili oz. signalizacijo :angryrant2: .

 

Ali drži, da pri tem modelu sprednja kratka/dolga luč ne zagori, dokler motor na vžgeš (dela zadnja in pozicijska sprednja, ter "opozorilna dolga" le pri kontaktu)?

Ali stikalo za vse štiri smerne utripalke tudi ne dela (utripne le enkrat v prvo) dokler ne vžgeš motor? :?

 

Če to kar sem navedel drži, imam problem samo s smernimi utripalkami (leva-desna stran ali vse štiri). S stikalom se prižgejo ali ne neglede ali je samo kontakt ali pa je motor prižgan (takrat večinoma deluje oboje).

 

Zadnji žmigavci so neoriginal zaradi bočnih kovčkov...

 

Vse skupaj mi diši po slabem/zapikanem releju malo manj pa po slabem stikalu na krmilu....ali pa se motim in je kaj tretjega... :hmm:

 

 

Informacije so zaželjene....zato le na plano z njimi.....da se bomo začeli :quad: .

 

Hvala.

A ko si zamenjal zmigavce so delali okej?

Objavljeno

Za smernike ti ne znam zdej na pamet povedat, bi mogu probat, ampak glede luci je pa tko, kot si napisal, da ob kontaktu gori pozicija, sprednja luc/dolga pa ko prizges motor.

Objavljeno

A ko si zamenjal zmigavce so delali okej?

Žmigavci so bili že gor, jaz jih nisen dajal...

Objavljeno

Za smernike ti ne znam zdej na pamet povedat, bi mogu probat, ampak glede luci je pa tko, kot si napisal, da ob kontaktu gori pozicija, sprednja luc/dolga pa ko prizges motor.

Bodi tolk dober, pa mi sporoči še za žmigavce (kako se obnašajo smerni/vsi glede na kontakt/vžig/prekinitev vžiga -še vedno je kontakt).

Če ima še kdo kakšno informacijo naj mi prosim pove.

Hvala.

Objavljeno

Žmigavci so bili že gor, jaz jih nisen dajal...

Mislu sm, ce so delal normalno? Ponavadi pri menjavi zacnejo srat zarad presvoh zarnic in je treba menjat se rele.

Objavljeno

Ja za zmigavce lahko sele v petek pogledam, nimam blizu motorja.... :jezen

Objavljeno

Pozdravljeni

 

@jocman

- imam servisna navodila za omenjen moped.............................za smernike bom pogledal jutri dopoldan .............................. kar se tiče luči, mora biti motor prižgan. V koliko vam Ljubljana/Vič ni predaleč, se oglasite pri meni ( 031-797-021 )

 

Lep pozdrav

Objavljeno

Ola,kaj mogoče kdo ve kje bi se dalo kupit novo TDM-ko.Namreč,bojim se,da v Sloveniji je ni več na zalogi.

Drugače pa sprejemam nasvete za kakšen drug model,ki bi bil primeren za motorista visokega 190cm in z budgetom 8.000€.

Hvala za odgovore.

Objavljeno

Pozdravljeni

 

@jocman

- imam servisna navodila za omenjen moped.............................za smernike bom pogledal jutri dopoldan .............................. kar se tiče luči, mora biti motor prižgan. V koliko vam Ljubljana/Vič ni predaleč, se oglasite pri meni ( 031-797-021 )

 

Lep pozdrav

Za servisna navodila pokličen preden se oglasim...hvala.

Objavljeno

Mislu sm, ce so delal normalno? Ponavadi pri menjavi zacnejo srat zarad presvoh zarnic in je treba menjat se rele.

Sem opazil, da je največ težav če vklopin vse smernike...drugač "v glavnem levi ali desni delajo". Ta stikal jih pa čist z...e. Nisem siguren vendar se mi zdi, da so zadnji žmigavci led varijanta - moram še prevert. Menda bi težavo najlažje odpravil (brez menjave žmigavcev) z močnejšim relejem. Kdo kaj ve o tem? Mogoče kdo ve kateri je rele za žmigavce ( kaka slika...).

Objavljeno (popravljeno)

Kako nimajo TDM900 naprodaj? Sej so skos oglasi.... Pa V Krskem jo majo v salonu parkirano.

Popravljeno . Popravil DIN
Objavljeno

Ola,kaj mogoče kdo ve kje bi se dalo kupit novo TDM-ko.Namreč,bojim se,da v Sloveniji je ni več na zalogi.

Drugače pa sprejemam nasvete za kakšen drug model,ki bi bil primeren za motorista visokega 190cm in z budgetom 8.000€.

Hvala za odgovore.

Kaj pa Stern v kranju?? Drugsče pa si že probal suzuki bandit 1250??? novi so cca 9k....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!