Brejker Objavljeno Februar 26, 2009 Opozori Objavljeno Februar 26, 2009 Runnerca :worship: In draga. In LETI .)
50ccm Objavljeno Februar 26, 2009 Opozori Objavljeno Februar 26, 2009 saj bi kupil NRG DD, sam sem slišal, da zelo veliko kuriče ima kdo izkušnje se priporočam aprilia se mi zdi draga aerox bo premajhen SF2 sem slišal da se mu kvari motor Runnerca je pa težka :unsure: (....in draga) =) pol pa nč kupt :whistle: :krneki: Cene so prbližno enaki, nrg nepije nč več ko ostali, torej aprilia ni nč kej dost dražja ko gilera, aerox če mislš da ti bo res premahjn[sm to tut nevrjamm glih da se nebi dal normalno pelt ko bi se navadu], Za SF2 ni glih nevem kaj motor^^[saj men] Runerca je pa tžka xD to je tak dobr razlog ja... :krneki: :krneki:... Zausazga boš lahko najdu eno stvar :winkiss: , tko da čehošeč met motor neglej nausako potankost tko ko: teža pa če žre 0,0001L/100km več ko en drug... .)
Roky994 Objavljeno Februar 26, 2009 Opozori Objavljeno Februar 26, 2009 In draga. In LETI .) in LEPA :wub:
Trewor Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 Kaj pravite na Yamaho Neo's 4T? Jo je kdo že poizkusil? V vseh uradnih testih jo zelo hvalijo. Ima el.vbrizg in vodno hlajen motor.
andro007 Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 Ja ni slaba če si pristaš počasnejše vožnje in bi s fural po mestu, ker ti ne porabi veliko bencina in tudi hitrost ni velika. Drugače je pa dober za mesto ja:) Za tako se furati pa ni nekam dober.
Trewor Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 Imel bi jo za mestno vožnjo oz za vožnjo v službo in iz nje. Baje da če dam dol omejevalec bo šla več kot 60, vsaj tako so mi rekli, kar pa mi je čisto dovolj. Bolj me skrbi kako bo vožnja v klanec.
andro007 Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 Ja za mesto je dobra izbira ja .) Za klanec pa bo šlo bolj počasneje v breg, odvisno seveda tudi kakšen je klanec.
Trewor Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 Tu na obali imamo kar nekaj hribčkov. Se da sploh kaj izboljšati in ali se sploh izplača? Res nisem zahteven voznik vseeno pa ne bi rad delal kolone za mano. btw hvala za odgovore :D
50ccm Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 Pa sej tko švoh spet ni da nebi potegnlo u klanc :whistle:
Trewor Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 Kaj si ga mogoče preizkusil. Jaz sem ga samo na ravnici. Kolega je bil namreč zelo razočaran nad Kymcom 4t.
andro007 Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 Ja če ga še ma kolega ga sprobav v klanec pa boš videl če bo lepo šlo, sam dvomim. Res da porabijo malo proti 2taktnim, vendar ni hitrost in pospeševanje enako. Če misliš novega vzeti se ti splača tudi drugače kupiti rablen 50ccm skuter za 500-600€ al odvisno koliko misliš dati denarja za tole.
soldier456 Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 Nekaj o Derbi Gpr 125: Fantje, motor je lep, kvaliteta je dobra in je velika konkurenca ostalim 125kam, še posebi zdej, ko so ta model prenovil! Ker je kar nekaj povpraševanja po Nudu, odgovorov pa malo, sem se odločil da vam bo poisku par stvari o njem O:-) : Mašino ima isto kot racing verzija, se pravi: Engine Single cylinder 2 stroke Bore x stroke 56 x 50,68 mm Cylinder capacity 124,76 cc Fuel system Carburettor Ø28 Cooling system Liquid Starting system Electric Compression ratio 12,5:1 Fuel Unleaded Petrol Lubrication system Oil pump Ignition Electronic CDI Primary transmission Gear assembly Clutch Multi-plate Gearbox 6 speed Front suspension Ø40 mm upside-down fork. 110 mm. travel Rear suspension Monoshock. 110 mm travel Front brake Ø300 mm. Disc Rear brake Ø180 mm. Disc Tyres Front: 110/70x17” Rear: 140/70x17” Battery 12V 9Ah Maximum lenght 2.024 mm Maximum height 1.160 mm Maximum width 720 mm Wheelbase 1.355 mm Fuel tank 13 L Oil tank 1,5 L. Nekaj slik: Nekdo je v tej temi dejal, da ni veliko rezervnih delov in materiala da bi ga sfriziru. To se mi je zdelo zelo čudno, zato sm malo googlu in našu VELIK delov: Klik Ta cela spletna stran je sam za derbi gpr (predlagam da previrite maske :naughty: ). Še par posnetkov na youtubu: Evo, upam da sm vam mal pomagu s tem postom .) Lp, Žiga.
Markko Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 Ful ne zgleda 2 stroke, drugač pa zelo lep.
Mikey Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 (popravljeno) Še vedno sem v dilemi med NRG-jem in Runnerco Res je da ima Runnerca nekaj vec stvari (rocke za tistega ko sedi odzadi, je večja, kar pa pravzaprav nima velikih prednosti saj nism visok, in ima greben, ki mi je vsec.) toda nevem kako se peljeta. Pri dovgem spraševanju o teh modelih, sem slišal da Runerca ne gre lepo v uvinke (je to res?) vendar drugace pa me se zanima ali vam bol odgovarja skuter rbez grebena ali z grebenom (in zakaj :D?). Popravljeno Marec 16, 2009. Popravil Mikey
andro007 Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 Če imaš možnost probaj na njih sedet in se voziti malo. Meni je osebno lepši nrg, ker runnerca mi je nekam velika (vsaj men). Za ovinke ti lahk rečem da sem se z runnerco vozil pa sem se lepo pelal v ovinek. Kar ti bolj paše vzami, mašine so pa enake.
50ccm Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 BOK^^. Glede runnerce in nrg. Oba motorja sta ql. Jz sm se tut med nima odloču bol ko ne, pa sm nakonc runnerco vzeu in se mi zdi da sm se prov odloču. Men je čist lušn in brez problema z runnrco po uvinkih, nrg se mi nekako čudno zdi(to najbrž zato k sm se navadu na runnerco.) Glede grebena pa: pr runnerci maš malo gretja sicr je treba noge prov naštimat da greje kej ampak dobr neki je :whistle: .. Če pa tko gledaš za uporabo recimo peljš laži kšno kanto bencina z nrg-jem k nima grebena pa lahko jo daš med noge, čeprov se tut na runnerci da :whistle: .. Oba motorja sta ql, sm če boš jemau nrg-ja uzem raj vodno hlajenga ma še disk tut. :whistle:
Mikey Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 Če imaš možnost probaj na njih sedet in se voziti malo. Meni je osebno lepši nrg, ker runnerca mi je nekam velika (vsaj men). Za ovinke ti lahk rečem da sem se z runnerco vozil pa sem se lepo pelal v ovinek. Kar ti bolj paše vzami, mašine so pa enake. BOK^^. Glede runnerce in nrg. Oba motorja sta ql. Jz sm se tut med nima odloču bol ko ne, pa sm nakonc runnerco vzeu in se mi zdi da sm se prov odloču. Men je čist lušn in brez problema z runnrco po uvinkih, nrg se mi nekako čudno zdi(to najbrž zato k sm se navadu na runnerco.) Glede grebena pa: pr runnerci maš malo gretja sicr je treba noge prov naštimat da greje kej ampak dobr neki je :whistle: .. Če pa tko gledaš za uporabo recimo peljš laži kšno kanto bencina z nrg-jem k nima grebena pa lahko jo daš med noge, čeprov se tut na runnerci da :whistle: .. Oba motorja sta ql, sm če boš jemau nrg-ja uzem raj vodno hlajenga ma še disk tut. :whistle: Hvala za odgovore, in ja ker sem (trenutno) še malo manjše rasti se tudi meni zdi runerca večja, vendar pomoje ne bom mel problemov z kotroleranjem.. Oba sta enako tezka ane? Seveda bi uzev vodno hlajenega NRGja saj denar ni problem :D.Glede testiranja pa.. hmm kle k sm js gledu so mel enga testnga NRG-ja pa so ga ze prodal. Glede na to da mam pa vikend v Kopru in sm slišu da majo tm testno Runnerco, se čez vikend odpravljam ke, da jo sprobam :D. Odločitev bo padla 1x do naslednje srede, ampak oba se zdita res dobra skuterja in lih to mi dela težave pr izbiri :D Slišu sm to kar sm hotu (da runnerca ni slaba v ovinkih) tko da se 1x hvala pa se vidmo pol kej na cesti k se bom odlocu :D
cikadina Objavljeno Marec 17, 2009 Opozori Objavljeno Marec 17, 2009 Jst mam Malagutija ciak 50 4T in je za ta razred kar velik in tudi fant, ki je 187 visok ne zgleda gor kot na eni igrački. Poleg tega pa ker je 4taktni nima tistega značilnega zvoka, ampak malo lepše prede. Predlagam, da si za svojo višino umisliš skuter z večjimi kolesi (liberty, scarabeo, malaguti) Lep pozdrav
zziga Objavljeno Marec 19, 2009 Opozori Objavljeno Marec 19, 2009 kdo je uradni zastopnik za derbi motorje v sloveniji? pa kje v 03 regiji so servisi?
peroVXR Objavljeno Marec 20, 2009 Opozori Objavljeno Marec 20, 2009 Eno vprašanje, a ima kdo izkušnje z Gilero Nexus 300? Kakšne so zmogljivost, lega na cesti?
Drejči Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 (popravljeno) Dokaj nova zadevca in verjetno ni prav veliko lastnikov. Nas je pa nekaj, ki imamo Nexusa 500. Če ti lahko kako pomagam kar vprašaj :) Popravljeno Marec 22, 2009. Popravil Drejči
peroVXR Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Za Nexusa 500 vem da je zlo huda zadeva (lep in zmogljiv), sam nimam še neomejeno (izpit). A morda kdo ve kolk je 300 težak?
Markko Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 A morda kdo ve kolk je 300 težak? 175kg
peroVXR Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 To se mi zdi kar sprejemljivo. Pa še neki bi vprašu kar se mi zdi mal čudno. Na uvoznikovi strani (PVG) piše da ma motor 22,4kW, medtem ko v kakšnih novicah al pa testih piše da ma samo 22KM. Verjetno je bolj verjeten prvi podatek glede na to da piše na uradni strani. http://www.pvg.si/index.php?page=scooterji...c=13&id=145
Drejči Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 Gilera na svoji uradni spletni strani pravi, da naj bi imel Nexus 300i.e 22,4KM pri 7.250 obratih. Pri PVG-ju imajo torej napačne podatke, jih pa moram pohvaliti (tiste v Ljubljani) saj sem ne dolgo nazaj kupil nekaj rezervnih delov in so imeli vse na zalogi in bojda naj bi bilo še bolje v prihodnosti. :worship:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se