Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

.......

olje uporabljam navadno mineralno 10W-40 od gericke, katerega za njih polni motul (€ ca. 17.- 4,0 l).

........

moj bandit porabi od 0 (normalno) do max. ca. 1,0 l (CMM) olja ....

1. kakšno olje piše v navodilih sintetika ali mineral ??

2. kaj pomeni CMM??

hvala za odgovore :)

lp

Objavljeno

Oj. SEZONA JE ZE PRED VRATI :kva2:

Mene zanima, ce bi vi menal olje (stoji 4 mesce na 15 stopinjah, star je 5 mesecev - 2000km)? pa filter?

Js se bolj nagibam k ne....k olja se nisem menjal. A je to: srauf spodaj, pocakat, pa olje not nalit 3,8l ce se ne motim...pa a gumico na sraufu spodaj je tut treba zamenjati?

k servis me skubi 80eu za olje in filter in se mi mal za mal zdi....

Pa cist tko btw. kako bo zdej z nasimi bandit, k se ta davk na onesnazevanje pripravlja?? k bandit ni glih med najcistejsimi, ce se ne motm (pa upam da se)...

Objavljeno

... praviloma zamenjam olje in filter na začetku sezone, ne glede na prevožene kilometre ...

... sicer pa sem danes podaljšal registracijo ...

... zavarovanje 231 cekinov ...

... cestnina in ostalo še 27 cekinov ...

... ready to go ... :grim :grim :grim :grim

Objavljeno

Oj. SEZONA JE ZE PRED VRATI :kva2:

Mene zanima, ce bi vi menal olje (stoji 4 mesce na 15 stopinjah, star je 5 mesecev - 2000km)? pa filter?

Js se bolj nagibam k ne....k olja se nisem menjal. A je to: srauf spodaj, pocakat, pa olje not nalit 3,8l ce se ne motim...pa a gumico na sraufu spodaj je tut treba zamenjati?

k servis me skubi 80eu za olje in filter in se mi mal za mal zdi....

Pa cist tko btw. kako bo zdej z nasimi bandit, k se ta davk na onesnazevanje pripravlja?? k bandit ni glih med najcistejsimi, ce se ne motm (pa upam da se)...

A ni prva menjava olja pri 1000 prevoženih? Ta je po mojem obvezna, vse ostalo pa po filingu. Jaz menjam od na 6000 do 10000 km, ne glede na to, ali je vmes zimska pavza, ali pa ne. Ko je motor nov, si okoli tega vedno bolj natančen, potem pa vedno manj.

Sicer pa to z zelo malo truda opraviš tudi sam. Na vijaku za izpust olja pa ni gumica, pač pa bakrena podložka. Priporočajo, da jo zamenjaš vsakič, ko odviješ vijak. Jest tega nisem vedno storil (pač ni bila podložka pri roki), pa mi ni odtekla niti kapljica.

Objavljeno (popravljeno)
Oj. SEZONA JE ZE PRED VRATI :kva2:

Mene zanima, ce bi vi menal olje....

Proizvajalec olja garantira da olje obdrži lastnosti eno leto. Izhajam iz tega da priporočajo pri novih vozilih menjavo olja pri ..xy.. km oz. na eno leto. Torej bi moralo tvoje olje biti uporabno vsaj še to sezono, če ne boš prej seveda naredil več km kot je predpisano.

Jaz v tem primeru nebi menjal olja, niti filtra vse do rednega servisa, ki bo verjetno čez cca 5 mesecev.

Na vijaku za izpust olja pa ni gumica, pač pa bakrena podložka. Priporočajo, da jo zamenjaš vsakič, ko odviješ vijak. Jest tega nisem vedno storil (pač ni bila podložka pri roki), pa mi ni odtekla niti kapljica.

Ko ravno omenjaš... praktična rešitev "v sili" ....bakreno podložko "dihtungo" lahko saniramo tako, da jo primemo s kleščami in segrejemo na plinskem ognju kar doma na štedilniku. Podložko segreješ do žarečega da se razširi, potem pa jo lahko ponovno uporabiš, seveda ko se ohladi. Tako razširena podložka se lahko spet uporabi kot "obnovljena" spet se lahko stisne in prilagodi prostoru med karterjem in vijakom. :)

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Objavljeno

Proizvajalec olja garantira da olje obdrži lastnosti eno leto. Izhajam iz tega da priporočajo pri novih vozilih menjavo olja pri ..xy.. km oz. na eno leto. Torej bi moralo tvoje olje biti uporabno vsaj še to sezono, če ne boš prej seveda naredil več km kot je predpisano.

Jaz v tem primeru nebi menjal olja, niti filtra vse do rednega servisa, ki bo verjetno čez cca 5 mesecev.

Ko ravno omenjaš... praktična rešitev "v sili" ....bakreno podložko "dihtungo" lahko saniramo tako, da jo primemo s kleščami in segrejemo na plinskem ognju kar doma na štedilniku. Podložko segreješ do žarečega da se razširi, potem pa jo lahko ponovno uporabiš, seveda ko se ohladi. Tako razširena podložka se lahko spet uporabi kot "obnovljena" spet se lahko stisne in prilagodi prostoru med karterjem in vijakom. :)

Tole s podloško si :devil: fajn mimo vsekov, namreč če nekaj pišeš naj ostalim pomaga ne pa da jih učiš nekaj kar sploh nedrži.Namreč podloško,če bi jo rad ponovno uporabil jo navežeš na žico, segreješ na plin, po celem obodu enakomerno,ko se segreje na rudeče jo takoj ohladiš s hladno vodo. Na ta način se podloška zmehča (ausglira)in je spet uporabna.Če jo počasi ohladiš, pa postane trda in NEUPORABNA!!!!!!

Objavljeno

A ni tako da če kovino na hitro ohladiš, jo s tem zakališ in postane trda?

Objavljeno

A ni tako da če kovino na hitro ohladiš, jo s tem zakališ in postane trda?

Jeklo ja, baker pa ne saj najbolj enostavno je da napraviš poizkus lahko kar z bakreno žico. :OK:

Objavljeno

Jeklo ja, baker pa ne saj najbolj enostavno je da napraviš poizkus lahko kar z bakreno žico. :OK:

Ok, ti bom verjel na besedo, ker nočem da spet svinjamo po temi. Očitno sem izpustil tudi pomemben del sanacije bakrene podložke. :closedeyes:

Objavljeno

... praviloma zamenjam olje in filter na začetku sezone, ne glede na prevožene kilometre ...

jaz pa na koncu - ali po 10k km prevozenih; kar pac prej pride.

Objavljeno

To z bakreno podložko je brumer pravilno povedal. Če železo segreješ do žarečega (910 stopinj) in ohladiš v vodi, ga tako zakališ. Če pa ga pustiš počasi ohlajati, bo postalo mehko- žarjenje. Baker pa je druga pesem: če ga ohladiš v vodi, bo mehko (podložko lahko zviješ med prsti), če pa ga počasi ohlajaš, bo trdo. Lahko verjamete, sem par delal v kalilnici.

Objavljeno

Prav je da ste me popravili, krive vere pa res nočem učiti.

Objavljeno

Pozdravljeni vsi "Banditi" :OK:

Rabil bi pa eno pomoč oz. nasvet. Moje mere 172 cm okoli 75 kg. Ali je kdo podobne konstrukcije ki vozi bandita 1200? Imam veliko željo kupit ta motor, ampak me malo skrbi višina oz. teža motorja? opravičeno? :hmm: Hvala vnaprej za odgovor!

Objavljeno

Predvidevam, da te skrbi da si morda "prešvoh" za ta ta motor, ne pa prevelik in to...

Če se misliš z njim vozit normalno ne pa zganjat z njim akrobacije, potem je ta motor čisto primeren za tvoje potrebe. Ne skrbi motor je sicer res težak 220kg+, vendar ko se pelješ stoji sam pokonci. Jaz imam 178 cm in 85 kg in nimam težav. Vendar pa opazim razliko ko se usedim na kako cbr-ko...

Objavljeno

:devil: ... se strinjam s Ni3ous - om ... :devil:

... moraš biti kar "nekaj deda" da pelješ mašino ... :devil:

... jaz sem 175 in 80 + (je kar velik) kg, pa garantiram, da to ni preveč za ta motor ...

Objavljeno

Se mi je zdelo, da sem (skoraj) vse preverila, pregledala in preizkusila... zdaj pa vidim, da sem pozabila na ključno stvar - ali bom Bandita sploh lahko vozila? Glede na to, da je že v garaži, predvidevam, da nima smisla, da sporočam svoje mere... :P :D :D :whistle:

Objavljeno

Pozdravljeni vsi "Banditi" :OK:

Rabil bi pa eno pomoč oz. nasvet. Moje mere 172 cm okoli 75 kg. Ali je kdo podobne konstrukcije ki vozi bandita 1200? Imam veliko željo kupit ta motor, ampak me malo skrbi višina oz. teža motorja? opravičeno? :hmm: Hvala vnaprej za odgovor!

odvisno kako dolge noge imas. poznam zenske z 162 cm visine in brez problema vozi B12; ima pa noge "doooooolge kot pondelk". se pa da bandita enostavno tudi znizati brez prekomernega rusenja ciklistike (druge dogbones za zadnji amortizer npr. ali celoten drug amortizer itd.).

@ aja:

ti kar sporoci mere (lahko tudi na moj PM, da bo MS srenja imela "delo" :devil: , pa ti podam "strokovno" mnenje B) ).

Objavljeno

... aja...

... dobrodošla v klub ... :OK:

(merepalahkovseenosporočišnebonobedenič jezenpress)

Objavljeno

Evo, dans sem po 4 mesecih zalaufu banditka, po 5s, je 3×zakašlu in po vsega 10s že predel.... :OK: matr ga mam :wub: :P

Objavljeno

JA te razumem. :D

Js sem pa čist hepi, k sem bil v soboto v Louis/HG/Willach. Nabavil sem vse potrebno za servis in v soboto zvečer kar sam opravil servis. Zamenjal sem zavorne ploščice zadaj, olje filter...

Takole pa je bilo s stroški, v primerjavi z cenami na servisu...

-Olje 10-40W (HG) 4 litre:-------------------------18,95 eur

-Filter Delo (Louis)-------------------------------------6.95 eur

-Zavorne ploščice Lucas zadaj: (Euroton) :----20 eur

-Svečke NGK (Euroton), 4 kos:-----------------26,20 eur

-Zamenjal zavorne tekočine, ter olje sklopke ( 0 eur, ker sem vzel doma iz delavnice :P )

Za dobrih 70 evrov imam vse poštimano kot se šika. Čisto na koncu sem se odločil in vzel polsintetično olje. Motor po menjavi olja teče veliko lepše in sem zelo zadovoljen. Se mi zdi, :? ali pa se motim, da je sklopka sedaj mehkejša. A je možno, da zaradi menjave olja?

Objavljeno

JA te razumem. :D

Js sem pa čist hepi, k sem bil v soboto v Louis/HG/Willach. Nabavil sem vse potrebno za servis in v soboto zvečer kar sam opravil servis. Zamenjal sem zavorne ploščice zadaj, olje filter...

Takole pa je bilo s stroški, v primerjavi z cenami na servisu...

-Olje 10-40W (HG) 4 litre:-------------------------18,95 eur

-Filter Delo (Louis)-------------------------------------6.95 eur

-Zavorne ploščice Lucas zadaj: (Euroton) :----20 eur

-Svečke NGK (Euroton), 4 kos:-----------------26,20 eur

-Zamenjal zavorne tekočine, ter olje sklopke ( 0 eur, ker sem vzel doma iz delavnice :P )

Za dobrih 70 evrov imam vse poštimano kot se šika. Čisto na koncu sem se odločil in vzel polsintetično olje. Motor po menjavi olja teče veliko lepše in sem zelo zadovoljen. Se mi zdi, :? ali pa se motim, da je sklopka sedaj mehkejša. A je možno, da zaradi menjave olja?

Vse je možno ampak,da bi po menjavi olja šlišal,da motor lepše teče,to pa slišijo samo tisti ki tudi vidijo kao trava raste.Jaz osebno že 40-let menjam olja pa ne samo na svojih avtih in motorjih ampak sigurno na delovni dan vsaj povprečno ena menjava olja,pa sam izračunaj koliko je to menjav v 40-ridesetih letih-do zdaj še ni noben motor lepše tekel. :OK:

Ps Verjetno,ko se boš peljal bo tudi bolje šel zaradi novih zavornih ploščic ali boljšega oljnega filtra.

Pa nezamerit ampak,če se nekdo le malo zastopi v mehaniko-se lahko sladko NASMEJE!!!!!

Objavljeno

Glede na to, da je že v garaži, predvidevam, da nima smisla, da sporočam svoje mere... :P :D :D :whistle:

Hm...svoje mere lahko vseeno poveš....... :whistle:

Objavljeno

So kje kakšni novi testi tega motorja?

Baje bodo konec marca v reviji motosi objavili teste Tigra 1050 in Bandita 1250.

Objavljeno

Hola!

Primerjalni test novega Bandita in CBF 1000 je bil ene dve številki nazaj v Motorradu - poglej, morda ga še imajo v trgovinah.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!