BaHa Objavljeno Junij 26, 2006 Opozori Objavljeno Junij 26, 2006 pa sej ni tok slab motorcek ??? pa niti ni tok grd ?? sm ga vozu na avtosoli ....
Gregc Objavljeno Junij 26, 2006 Opozori Objavljeno Junij 26, 2006 Jaz ga tudi vozim, in ga ne morem vozit v škornjih, ker je stopalka pač prenizko, in ne morem prestaviti v višjo prestavo. Aja, je imbus ključ dovolj da se to nastavi?
bu5a Objavljeno Junij 27, 2006 Opozori Objavljeno Junij 27, 2006 Jaz ga tudi vozim, in ga ne morem vozit v škornjih, ker je stopalka pač prenizko, in ne morem prestaviti v višjo prestavo. Aja, je imbus ključ dovolj da se to nastavi? odviješ vijak do konca ven,snameš stopalko(ročico menjalnika) in nazaj natakneš pod željenim kotom.Seveda potem vijak priviješ nazaj. :)
RSmaniac Objavljeno Junij 27, 2006 Opozori Objavljeno Junij 27, 2006 Jep vse kar rabiš je inbus. Sicer pa gregc mogl bi ti v avtošoli omogčit neovirano vožnjo kar se tega tiče.
Gregc Objavljeno Junij 27, 2006 Opozori Objavljeno Junij 27, 2006 Hvala za odgovore. Bom inštruktorju rekel da mi to naštima.
C4V4L13R Objavljeno Avgust 19, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2006 Motor je odličen.Gre okrog 120km/h,poraba je majhna 3l na 100km,je lahek,1 cilinder 4 takten...Jst sm ga kupu z druge roke za 410.000sit imel je 500km star je bil 2 meseca. :OK: Za novega bi dal 500.000. dej če ma še kdo ta motor naj mi pove... sam mam ta motor ampk po ravnem ne gre več k 105 pa da ga jebeš...
C4V4L13R Objavljeno Avgust 19, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2006 motor je več kot odličen za začetnike, je zlo lahko vodljiv pa še najcenejši je, je pa res da ga ne morš primerjet z dvotaktnimi cestaki ampk ponuja dost tud za mal dalše ture tud z dvema gor sam pol ne morš prčakvat konstantne hitrosti višje od 80km/h js sm se sicer sam pelov 105 čeprov sm že od večih slišov da gre 120, presenetljiva pa je poraba-man k 2,5 litra/100km (4-takten, 22 forgazar) edin kr je slabga na tem motorju je mogoče ročn zaug (čok) ampk se navadš pa stransko taco morš dokupt al pa nardit, ma pa že nekakšn prtlažnk in če hočš met kufr ne rabš kupt zravn še nosilca
AiroH Objavljeno Avgust 21, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2006 Mah za 200kl več dobiš hyosunga gt125 R ali naked verzijo ki gre 120 !!! pa zgleda k motor in s takim it na večje je bol lahko ker si navajen na 170 kilski motor ................meni osebno ta ni lepo z mojim hyosotom me je ta ybr sam gledala iz daleč k sem priletu ..pa 120 ni šans da gre to........po klancu maybe......pa še zgleda k en tomos :S boooo
GrCaR Objavljeno Avgust 21, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2006 Mah za 200kl več dobiš hyosunga gt125 R ali naked verzijo ki gre 120 !!! pa zgleda k motor in s takim it na večje je bol lahko ker si navajen na 170 kilski motor ................meni osebno ta ni lepo z mojim hyosotom me je ta ybr sam gledala iz daleč k sem priletu ..pa 120 ni šans da gre to........po klancu maybe......pa še zgleda k en tomos :S boooo ne žalt Tomosa :angry2: :P Ma kukr komu paše, tist nej pa fura, pa dej nehte se že enkrt kregat kaj je lepš pa kaj bolš...
Matic7 Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 no, moje napovedi, da bo 2 leti stara spomladi 2007 stala 350.000,00 SIT se uresničujejo. Prva taka je že na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) :OK: Zdaj pa bom moral resno razmislit, če letos jeseni naredim izpit za A (neomejeno zaradi moje starosti), spomladi pa nabavim eno od teh Yamahic...
rs fan Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 jah koker kirmu paše js osebno mam aprilijo še zablokirano pa mi ni dost tak da nebi zdržal na ybr ki to je tak ko bi mel tomosa sam da se lohk peleš tud 90 that's it sam dobr če ti je ušeč tak stil furanja si jo kr nabav boš sej mej zdevu za bencin sam ne pričakvat da boš lohk prehitevu pa polagu ovinke no way za umirjeno vožnjo je pa čist ok pa fajn je da maš lohk kufer gor če kej potuješ sam če se ti da 90 na uro furat na dolge izlete svaka čast
Unikat Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 Če je to njegov prvi motor potem je čist vredu da začne na 125, da si nabere nekaj izkušenj potem pa počasi na močnejše motorje. Za potovanja pa res ni.
jetman Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 (popravljeno) Ene 14 dni nazaj sem videl v Ljubljani 2 madžara s sopotnicami, obe YBR125 polno otovorjeni (top box+prtljažnik+nahrbtnik). Stvar se je peljala, vedar zelooo počasi, predvsem pa je izgledalo precej komično. :lol1: Predvidevam, da je bila to ena poštena pustolovščina tako za potovalce kot potovalnike. Potem sem se čez cirka 1 uro peljal proti Turjaku in sem jih dokaj pozno ugledal v enem ovinku za cesto. Ne vem ali so imeli mal'co v travi ali kaj je bil vzrok tamkajšnjega postanka :hmm: :D Popravljeno Avgust 22, 2006. Popravil jetman
AiroH Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 jah koker kirmu paše js osebno mam aprilijo še zablokirano pa mi ni dost tak da nebi zdržal na ybr ki to je tak ko bi mel tomosa sam da se lohk peleš tud 90 that's it sam dobr če ti je ušeč tak stil furanja si jo kr nabav boš sej mej zdevu za bencin sam ne pričakvat da boš lohk prehitevu pa polagu ovinke no way za umirjeno vožnjo je pa čist ok pa fajn je da maš lohk kufer gor če kej potuješ sam če se ti da 90 na uro furat na dolge izlete svaka čast ne kakaj mam hyosota 4t 125 in sem v 1 letu naredu 20k km ........potovalna pot 100-110 Polagat z nakedom je isti k kot z cestnim s tem da je malo bol težje. Prehiteveam sem enako tko kot z 2t vendar bol počasi. kufer je gnjusno videt jst k sem šou daleč nahrbtnik in to je to. Zdej pa ti reči da z tvojo 2t stvar se voziš 140 non stop na dolge razdalje....vozu boš cirka 90 da ne porabiš dosti in še boš bil cel polomljen od drže na cestnemu........mislim da bi te yamaha nabila na dolge razdalje.... :D sicer hyoso gre več ker ima 2 cilindra = več navora ampak vseno ostane 125tka. uglavnem ybr ne bo šla nikoli 120! enjoy. ammm cena pa je vredu za tako malo stvarco.
moto_mat Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 Prehiteveam sem enako tko kot z 2t vendar bol počasi. :BUA: :BUA: ej niti približno......... k jaz ponavadi vozim za tabo v 4.....z mal gasa..... tako da..... bi reku prehitavanje še kr počasai.....
AiroH Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 :BUA: :BUA: ej niti približno......... k jaz ponavadi vozim za tabo v 4.....z mal gasa..... tako da..... bi reku prehitavanje še kr počasai..... aha ti pa veš ker gledaš mi v števec :S ja lol ne a :S sej ni to, ampak tel sem povedat da se da tudi z 4t 125 prehitevat.
moto_mat Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 aha ti pa veš ker gledaš mi v števec :S ja lol ne a :S sej ni to, ampak tel sem povedat da se da tudi z 4t 125 prehitevat. Da je tudi s tomosom..... BTW
AiroH Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 (popravljeno) Da je tudi s tomosom..... BTW ja ok jst pa grme zdej prehitevat z frezo :D P.s gremo se ju3 kej furat? Popravljeno Avgust 22, 2006. Popravil AiroH
moto_mat Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 ja ok jst pa grme zdej prehitevat z frezo :D P.s gremo se ju3 kej furat? ej zaradi mene ki rp pojdi s frezo..... :OK: :OK: ja lahhko, če mi pomagaš poštelat elektriko :? :? :? :? :? :? :?
NSR_FReAK Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 (popravljeno) Kar nekaj forumašev me je že videlo na obeh dvokolesnikih ki jih vozim (sem vozil) Hondo NSR (2T) in pa Kymco Zing 125 (4T). Z obema sem se kar neke prefuro, vendar z hondo veliiiko več. Kymco... čoper, kao fajn za turing pa to. Qr..c! tako jaz kot moja preljuba sopotnica, se veliko bolj izmučima kot tudi najini hrbtenici na njem, kot na športaku (NSR). Kymco vleče kot vsak povprečen 4T enocilinderc. najbolj me je blo sram ko sem izven naselja vozo 70km/h za Snaginim tovornjakom (smetarom) pa ga nisem in nisem morel/upal prehitet. Medtem mi je tut boljša polovica, ki ni pristašica športne vožnje rekla: "pizda, ki je honda ko jo nucaš". ne gre se tukaj za primerjavo honda VS kymco ampak 2T vs 4T. Ni primerjave pa da ne wem kaj. na čoperu se še me noben ni "oprijel" medtem ko se je na NSRki še vsak "PRIMO" za mene. lp, FReAK. P.s.: vožnja z čoperom je zaradi manjših stroškov goriva/olja. Popravljeno Avgust 22, 2006. Popravil NSR_FReAK
moto_mat Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 Kar nekaj forumašev me je že videlo na obeh dvokolesnikih ki jih vozim (sem vozil) Hondo NSR (2T) in pa Kymco Zing 125 (4T). Z obema sem se kar neke prefuro, vendar z hondo veliiiko več. Kymco... čoper, kao fajn za turing pa to. Qr..c! tako jaz kot moja preljuba sopotnica, se veliko bolj izmučima kot tudi najini hrbtenici na njem, kot na športaku (NSR). Kymco vleče kot vsak povprečen 4T enocilinderc. najbolj me je blo sram ko sem izven naselja vozo 70km/h za Snaginim tovornjakom (smetarom) pa ga nisem in nisem morel/upal prehitet. Medtem mi je tut boljša polovica, ki ni pristašica športne vožnje rekla: "pizda, ki je honda ko jo nucaš". ne gre se tukaj za primerjavo honda VS kymco ampak 2T vs 4T. Ni primerjave pa da ne wem kaj. na čoperu se še me noben ni "oprijel" medtem ko se je na NSRki še vsak "PRIMO" za mene. lp, FReAK. P.s.: vožnja z čoperom je zaradi manjših stroškov goriva/olja. se strinjam s tabo... jaz sem 4t samo v avto šoli vozu..... v glavnem, če bi še enkrat kupoval bi 2t kupu...... pa tudi če daš več za benz+olje+vzdrževanje...... samo vseeno vsaj nekam gre.... užitki pač plačajo... :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: 4t je za po mestu.... bolj tako za izi vožnjo.....
AiroH Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 (popravljeno) se strinjam s tabo... jaz sem 4t samo v avto šoli vozu..... v glavnem, če bi še enkrat kupoval bi 2t kupu...... pa tudi če daš več za benz+olje+vzdrževanje...... samo vseeno vsaj nekam gre.... užitki pač plačajo... :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: 4t je za po mestu.... bolj tako za izi vožnjo..... izi vožnjo ajde reči mi ko se vozimo skupaj če vozimo izi vožnjo :S lahko potrdiš? Aja hyoso gre bolše ko kymco sploh ni premirjave! Varaderu ima tudi 2 cilindra in gre isto ko moj...predelan avspuh mogoče kakih 10 več. kot sem že reku 2 cilindra več navora. yamaha , tomos sm , kimko in ostali 1 cilindraši so manj močnejši.....tomos naj bi bil bol kao k ima akrapovič ma niti ni tolko razlike......če bi hyoso ali varadero npr imel predelan avspuh bi šlo isto ali več sam hyoso pa varadero so še kr težka tko da bi blo tam tam nekje. Popravljeno Avgust 22, 2006. Popravil AiroH
GrCaR Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 dej tle jokat kaj je bolš pa kaj ne, vsak nej fura kar njemu paše pa za kar ma dost dnarja .) :topic: :topic: :topic:
Gixxer Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 evo mislim da je grco povedo point vsega...
moto_mat Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 izi vožnjo ajde reči mi ko se vozimo skupaj če vozimo izi vožnjo :S lahko potrdiš? aha na ravnicah je prav izi vožnja..... po ovinkih pač polagaš lepo..... sam fora je da ti ga držiš skor cel čas v rdečem........ za polagat in saj vidiš da grem v ovinkih brez problema mimo..... primer črni kal... koliko krat sem šel mimo tebe v ovinku ;)... zdaj je tudi razlika od motorja do motorja... saj ta tema ni namenjena husotom.... npr če gledaš ybr.... ma gume gor kot sem mel jaz na btju..... pol lahko veš kako se da vozit..... in še samo en cili...... in pri 7,6kw kaj boš pričakoval...... niti 100km/h..... max tam kaj čez 90...... to je pač motor namesto skuterja.....ker odprt skuter pa to je tam tam..... tako da škoda tistih 500k sit za to če mene vprašaš..... kupiš tomos BT, ga mal poštelaš, pa ti gre popolnoma enako, s tem da bt te pride vsaj 5krat manj....... Pač moje mnenje... vsak ma svoje....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se