mato295 Objavljeno Julij 31, 2013 Opozori Objavljeno Julij 31, 2013 Živjo. Imam malo težavo..izgubil oz odpadla mi je stranska ključavnica za odstranitev plastike (dostop do akku) http://www.ebay.com/itm/Kawasaki-KLE250-Anhelo-KLE400-KLE500-A1-A2-A3-A4-A5-A6-Lock-Tool-27016-5210-NOS-/271236699559?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3f26f795a7&vxp=mtr Ravno zdaj imajo tudi v Elisi kolektivni dopust..Kje bi lahko to še dobil? Hvala Flok.si
Horzy Objavljeno Avgust 2, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2013 Hvala..Bom pogledal. Je kakšna varijanta ,da bi kdo lahko dal kakšne mere..kake velikosti cilinder? Hvala
miklavc Objavljeno Avgust 4, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2013 Hvala..Bom pogledal. Je kakšna varijanta ,da bi kdo lahko dal kakšne mere..kake velikosti cilinder? Hvala Poizkusi v velenju pri yogi-ju. Jaz sem do sedaj vse dele za mojega KLE-ja tam iskal, in tudi vedno dobil. Mere ti pa lahko jaz pregledam, samo povej katere rabiš! Lp!
alime Objavljeno Avgust 6, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2013 Spet me je pozitivno presenetil ta stroj. S sopotnico in prtljago(skupaj 230kg) sva se v petek zjutraj odpravila od Metlike preko Karlovca - Plitvička jezera - Knin - Šibenik. Glede na težo brez problema čez ovinke in hribčke. Ob 11 uri kot da bi se po žerjavici vozil, ampak brez pregrevanja tudi pri manjši hitrosti, ventilator se je prižgal šele v Šibeniku v daljši koloni. Poraba v povprečju 5,3. Za nazaj sva šla direkt po avtocesti. 140km/h čez vse hribčke, nikjer do konca rabil pritiskat plina. Poraba je narasla na 7,4. Glede na to, da sem večkrat zasledil, da ima motor nosilnost do 180 kg, se je super vozil. Pogrešal sem samo višjo šipico, original mi nabije veter direktno sred vizirja na čeladi. Res, da mi je v Šibeniku začel puščati semering na prvem amortizerju, ampak za to krivim leta in veliko offroad prašnih poti in ne teže. Zadnje težke(mislim da so bili nekje iz druge svetovne vojne ) kovčke sem zamenjal za roll torbe, ki sem jih pritrdil z trakovi kar na zaščitne cevi mašine. Tudi nad tem sem bil presenečen, da se je zelo dobro obneslo. miklavc 1
miklavc Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 Če koga zanima imam doma za pordati nekaj delov za KLE-ja. Zaenkrat sem našel: 1. Originalno belanco, nepoškodovana, ni zvita ali kaj podobnega. 2. Originalno zaščito za roke, nepopraskani saj sem jih vzel z motorja tokoj ko sem ga dobil 3. Givi Maxia 52l kovček, prehajam samo na mehke stranske torbe zato mi je kovček odveč 4. SW-Motech Enduro Tank torba, uporabljena 14 dni letos zato nevidim razloga za nabiranje prahu na polici, več o torbi tukaj Več info na zs.
Bianchi Objavljeno Marec 4, 2014 Opozori Objavljeno Marec 4, 2014 Lp Imam problem na KLE-ju. Motor vergla vendar ne vžge, včasih mu zmanjka čisto mal. Mogoče kdo ve kaj bi lahk to bilo? Hvala.
Leteči Objavljeno Marec 5, 2014 Opozori Objavljeno Marec 5, 2014 Meni se je to spomladi velikokrat zgodilo in v večini primerov so bile svečke. Drugače pa probaj še odpreti bencin na PRI če je mogoče težava z dotokom goriva.
Bianchi Objavljeno Marec 5, 2014 Opozori Objavljeno Marec 5, 2014 Meni se je to spomladi velikokrat zgodilo in v večini primerov so bile svečke. Drugače pa probaj še odpreti bencin na PRI če je mogoče težava z dotokom goriva. Aha, potem je potrebna menjava svečk? Ali je dovolj, da jih samo očistis? A je možno tudi, da je kaj narobe z vplinjači?
Bianchi Objavljeno Marec 5, 2014 Opozori Objavljeno Marec 5, 2014 Meni se je to spomladi velikokrat zgodilo in v večini primerov so bile svečke. Drugače pa probaj še odpreti bencin na PRI če je mogoče težava z dotokom goriva. Evo to je bilo to, odprl bencin na PRI in motor jr vžgal iz prve. Očitno ni bilo goriva. Hvala za odg. Lp
Cegi Objavljeno Maj 11, 2014 Opozori Objavljeno Maj 11, 2014 Živjo Mam podoben problem. Od žene motor (KLE 500) je stal vsaj 2 leti. Letos sem zamenjal akumulator in olje in probal zadevo zalaufat. desni cilinder dela, levi pa noče. Iskra na svečkah je (zamenjal svečke med seboj) Frgazarje sem vzel dol, spucal levega v nulo, sedaj levi dela samo pod zaugom. drugače ga zamori. Kaj je lahko še narobe. Zamenjal sem tudi dijafragme v frgazarjih (med sabo) pa še vedno dela samo desni.
trojan69 Objavljeno Maj 11, 2014 Opozori Objavljeno Maj 11, 2014 Poglej če kje (na prirobnici med fergom in cilindrom) vleče zrak.
Nemirni Duh Objavljeno Maj 11, 2014 Opozori Objavljeno Maj 11, 2014 Pozdravljeni A se mogoče ve, če se prodaja kakšen KLR?? Lep pozdrav
miklavc Objavljeno Maj 12, 2014 Opozori Objavljeno Maj 12, 2014 Pozdravljeni A se mogoče ve, če se prodaja kakšen KLR?? Lep pozdrav Na avt0.net imaš 5 KLR-jev, drugače pa vprašaj v KLR temi boš imel več uspeha kot pa v KLE
Cegi Objavljeno Maj 13, 2014 Opozori Objavljeno Maj 13, 2014 Poglej če kje (na prirobnici med fergom in cilindrom) vleče zrak. Ok bom pogledal. Ker tole me pa zdej že zelo jezi.
jernej24 Objavljeno Maj 24, 2014 Opozori Objavljeno Maj 24, 2014 Lep pozdrav. Kje bi dobu najcenejši verigo za 06 letnik? Hvala...
miklavc Objavljeno Maj 24, 2014 Opozori Objavljeno Maj 24, 2014 Najceneje bos dobil na kaksnem e-bayo ampak vprasanje kvalitete. Pomoje se splaca investirat malo vec v verigo in zobnike in nabaviti kvaliteten komplet.
hajoktejn Objavljeno Maj 24, 2014 Opozori Objavljeno Maj 24, 2014 Lep pozdrav. Kje bi dobu najcenejši verigo za 06 letnik? Hvala... Jst bi se na tvojem mestu obrnil na uporabnika @Leteči; se splača dore 1
janz Objavljeno Julij 18, 2014 Opozori Objavljeno Julij 18, 2014 lep pozdrav sem nov na forumu in se malo zanimam za primeren motorček kategorije a2, kle mi v useh pogledih ustreza imam pa vprašanje a ma sprednje vilice oljne ali plinske? pa še enkaj spletne strani majo zelo različne podatke o končni hitrost,kolikšna je realna končna hitrost in pa potovalna hitrost,ter na koliko vrtljajih je,v mislih imam starejši model če se ne motim do leta 2004?
MiNa Objavljeno Julij 19, 2014 Opozori Objavljeno Julij 19, 2014 (popravljeno) Pozdravljen! Očitno ti ne ustreza po končni hitrosti, če te podatek, ki ni povsod zapisan enako tako moti. To je pač motor, ki spada v kategorijo enduro in ni najbolj pomembna končna hitrost. Lastil sem si ga tri leta in max kar sem vozil je bilo po števcu 150km/h. Tista potovalna pa je brez problema za navadne ceste tudi z nekaj prtljage. Zadnji modeli 05 in 06 so imeli "samo" 45konjičev zaradi okoljevarstvenih zahtev. Če ti drugače motor ugajaga le kupi, ker ti bo za benar, ki ga boš odštel nudi precej užitka. Pazi le da ne bo "zmahan". Motor je nezahteven enostaven in preizkušen. Kot sem že enkrat zapisal LBB - Lo Budget Bike. Popravljeno Julij 19, 2014. Popravil MiNa
Snečer Objavljeno Julij 19, 2014 Opozori Objavljeno Julij 19, 2014 Kak ti je bil pa sedež? nekateri nekaj jamrajo, da je pretrd.
sebar Objavljeno Julij 19, 2014 Opozori Objavljeno Julij 19, 2014 Pretrd? Niti ne, preozek pa je ja Pa kot pravi MiNa, končna ne zanima nobenga, potovalna pa je zame komot 130-140 (računaj da imam povišano šipo + vario spojler), tudi ko imam gor vse tri kovčke in boljšo polovico. Z navadno šipo pa računaj bol v rangu 110-120km/h. Vedno lahko greš več, samo začne pihat Pa pri 100km/h si na slabih 5000 obratih Če se ne nameravaš vozit po brezpotjih pa le poglej za kakšno hondo nc700x Če imaš budget seveda. Za 1500-2000€ pa dvomim da lahko prekosiš KLEmburico v A2 kategoriji
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se