MotoRossi Objavljeno Julij 18, 2002 Opozori Objavljeno Julij 18, 2002 Mene pa zanima kuk gre kaj ta Vara125? Kot zgleda iam mal bojl zaspan motor kt pa 2T ampak pomojem gre pa tut nakonc 120-130km/h .. Sploh pa ima vrjetno notr tut kakšne blokade kt jih majo skor vsi 125 mopedi zarad teh zakonov (kje v mašini, ponavad el. za obrate) in pol motor dobi večjo moč in tut seveda bolj gre..
strom Objavljeno Julij 18, 2002 Opozori Objavljeno Julij 18, 2002 izi.. prodaš vara pa kupiš mito al pa nsr... LP
Dave Objavljeno Julij 18, 2002 Opozori Objavljeno Julij 18, 2002 OJ! Dolg odgovor, ni kej. vazn pa ,d aje posten :wink: . Drgac je pa pr men zadeva taka; stara sm tolk, da bi lahko nardila izpit za motor do (mislm) 350ccm. visoka sm 168cm, tezka pa glih za tretjino Varadere. mtorja (razen skuterja) se nisem vozila, pa se ta je bil sosedin, tko da izpita sploh se nimam. je pa problem pr men tak, da se bojim, kako bom jest npr. 150 kilski motor sploh lahko drzala (ce se bo slucajn nagnu, k bom na semaforju stala... sm mal bl svoh cez roke pa ramena... :oops: ) ... Ni treba skrbet, ko je men moj pujsek na kriziscu se zvrnu, sem mocno zardel in iz petnih zil povlekel moc, da sem dvignu tistih 230kg. Nerodna situacija dela cudeze :D in superheroje iz navadnih smrtnikov. Pa nej te itak nic ne skrbi, sej motor ne pade kr tko.
MotoRossi Objavljeno Julij 18, 2002 Opozori Objavljeno Julij 18, 2002 Zdle sem mal pobrskal po člankih na netu o Vara125.. Motor se FUL dobro obnese. Povsod dobi 9/10 ali pa še več. Poraba zlo majhna. Motor leti (kuker sem razumel italjansko) 110km/h, 120 če ga tišiš.. pa še slike sem gledal. Na ovinek ga nagnejo do 'fostrasterja'! To pa je že kr neki če gledamo da je 125 in pri takih podvigih,d a ga tko rabiš že rabi pa motor neki moči, da te potegne ven iz ovinka - očitno jo Vara ima.. števci so tko kt ponavad. Centralni je do 140km/h, obratomer do 14k rpm polj je še pa digitaln števec za temp. motorja in porabo goriva pa še ura je gor. Pa še cel motor zgleda fancy. Nekak sm že začel dvomit v to, da bom kupo RS 125, ki konc koncev leti le kakšnih 10-15km/h več od tega Vara. Kukr sm pa zvedu od koelgov je pa itak prehitevanje z 125ccm prava loterija, ker ti lohk sred prehitevaja pa zmanjka' ročke za gas in si v p... :roll:
Racing Objavljeno Julij 19, 2002 Opozori Objavljeno Julij 19, 2002 Nekak sm že začel dvomit v to, da bom kupo RS 125, ki konc koncev leti le kakšnih 10-15km/h več od tega Vara. Kukr sm pa zvedu od koelgov je pa itak prehitevanje z 125ccm prava loterija, ker ti lohk sred prehitevaja pa zmanjka' ročke za gas in si v p... :roll: Verjemi da res!
MotoRossi Objavljeno Julij 19, 2002 Opozori Objavljeno Julij 19, 2002 Se mi je kr zdelo.. Edini problem je v tem, da je Vara draga ko hudič! Rabljenih pa ni... Aprilio lohk pa dobim ze za 800k sit skor novo. Sicer pa bom vrjetno kr oszal na Aprilia. Pač edini SS motor do 125cc, ki mi je všeč ni si ga lohk privoščim..
ceco Objavljeno Oktober 21, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2002 Hišna konjušnica se je v petek povečala za Varadero 125 z 00 km, tako da imamo skupaj tri dvokolesnike z 9 cilindri in 9 fergazerji in skoraj 16 letnika, pokajočega od sreče. Zakaj motor? Ker je motor precej manj nevaren kot vse neumnosti, ki jim lahko na hitro podležejo najstniki, vendar pod pogojem, da se "atati" ukvarjajo z začetnikom. Ne gre samo za tehniko, ampak za "way of life", ki najstniku ostane vgravirano v glavi za dolgo dolgo, če si motorist seveda, ne pa fancy freak. Druga stvar pa je, da je to zelo priročno orodje, da z najstnikom ostaneš v stiku in nisi "brez veze sere stari". Zakaj Varadero? Pri izbiri 125-ke je čisto isto kot pri izbiri "ta velikih" motorjev ali avta. Načeloma je svega kot listja in trave, ko pa veš kaj hočeš, je pa kriza. Mi smo iskali nekaj za daleč se peljat, ker se bo mladenič z nama vozil. 4T je tukaj obvezna izbira, pa kakšen kufer je treba, pa .. Prvi vtisi? Po 140 km lahko rečem: jako šlampasto narejeno (Španija vabi), tako da se balanca že lušči, nalepke odstopajo, plastiko smo že po cesti pobirali; OK, problemi za perfekcioniste. Ostalo pa - mladi mož sedi kot cesar, ker je velik 179 cm, sam pa s svojimi 168 dosegam spodnji prag zahteve po lastnih nožicah na tleh. Motor je bogato težak (150 kg), a se ga da lepo manevrirat. Sklopka človeško mehka, menjalnik Honda zakon točen. Vzmetenje je premehko, bo treba podkladati. Agregat je zadušen na izpuhu, kar se mu hudo pozna. Enostavno ne more dihat, zato bo spomladi zamenjava nujna /SE KDO SPOZNA NA TO?/, ker drugače bo tudi kakšen dirkalen traktor težko varno prehiteti. Sam sem se v 90 -ih vozil z enovaljniki (F650, Cagiva 650, XT 600), za tole malo čudo pa ne moreš verjeti - ne trese. Mora pa meti velik vztrajnik, ker je odzivnost gasa slaba. Tisti, ki vas skrbi "brzina" - 100 -tak ni problem, več pa nismo navijali, ker se še uteka. Cena. Drago, če razmišljaš v stilu, dam še par kiloSIT, pa imam "orng" motor. ampak, če je zahteva "by the law" po 125 ccm, je to hudo veliko motorja. Ko sem ga postavil zraven Valkire, sploh ni zgledal kot nebogljen moped. Da pa se ga nadgradit v 180 ccm in 25 do 27 KM. To bomo izvajali čez dve leti, če bo pri hiši ostal. Mimogrede, rabljenih je hudo malo, zatro en namig: en moder rabljen se prodaja v TC Motoshopu, oddelek skuterji v Šiški nasproti hale Tivoli. Lepo se imejte.
moped Objavljeno Oktober 21, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2002 Ceco, to je pa lepo kar si naredil sinu. Popeljal ga boš v motorističen svet, ki ga bo odkrival na svojem, pravem motorju. Kaj takega bom skušal tudi jaz omogočiti svojemu sinu, če bo le kazal interes. Ampak prej mora pa še shodit.
MotoRossi Objavljeno Oktober 21, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2002 Ceco, to je pa lepo kar si naredil sinu. Popeljal ga boš v motorističen svet, ki ga bo odkrival na svojem, pravem motorju. Kaj takega bom skušal tudi jaz omogočiti svojemu sinu, če bo le kazal interes. Ampak prej mora pa še shodit. Moped do takrat pa kakšen zablokiran minimoto na pomožna kolesa ane :)
Gloga Objavljeno Julij 20, 2003 Opozori Objavljeno Julij 20, 2003 Ceprav je ze nekaj save preteklo odkar je bila napisana zadnja izjava, bo mogoce pomagalo kaksnemu mulcu, kot sem jst pri nakupu motorja.. Zacne se standardno-kolega jo se ima ze vec kot dve leti, rdece barve, t.i. kurbirske rdece pozicijske in mislm da neko "blokado", ker gre njegov varadero priblizn 130, kar pa je za 4t 125 ze precej. Po njegovih besedah je motor zelo udoben, za ovinke pa po njegovih pricevanjih tako tako, no ja ce bi ga gledali med voznjo skozi le-te bi vam bilo jasno, fusstasterje bi lahko ze dvakrat menjov, v prvo ko sem ga gledov, sem mislu da je to mozno samo v filmih, skozi polovico ovinka same iskrice.. Iz ovinka naj bi lepo potegnu, v eni izmed objav sem zasledu da ma premehke amortizerje, no mogoce ma on serijsko napako. :) Za konec se ta izjava, varadero 125xl naj bi bila eda izmed najdrazjih 125k na trgu, tko da svetujem rabljeno. lp
speedy46 Objavljeno Maj 5, 2005 Opozori Objavljeno Maj 5, 2005 Po dovgmu času spet en opis! Zivjo kot novi lastnik lohka povem , da je motor Vara 125 zelo pametna izbira v kategoriji do 125ccm. :OK: Motor je odličen za vožnjo, brez vsakih tresljajev pri končni hitrosti 130 km/h. :P Motor se mi vrti na končnih 12000 obratim. Kar je za 125ccm ze kar veliko :grim . Ima tudi nizko porabo goriva saj z enim tankom nardim povprečnih 450km ( tank -17l), v ovinkih je zelo okreten gre do tack!!!! :yea2: :yea2: :yea2: Iz ovinka pa nobenih problemov!!! O:-)
_jezus_ Objavljeno Maj 5, 2005 Opozori Objavljeno Maj 5, 2005 speedy, kaj pa blokada na izpuhu? Pomoje se da se nekaj potegnit ven iz te masince, ce se odstrani blokada.. Spomladi se bom pomoje odlocal med NSR in tole varadero, ki mi je isto jako vsecna. Nevem le kam bom stlacil svojih 190cm.. lp
mi Objavljeno Maj 5, 2005 Opozori Objavljeno Maj 5, 2005 Nevem le kam bom stlacil svojih 190cm.. ← potem je po moje bolj varadero, sam imam nsr in sm velik 170cm pa ni blema sam za 190 bi pa že znal bit!
speedy46 Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 sploh ni panike višina, sam imam tut tm okol 190 cm. Tko da sediš na motorju zelo uredu, nobenih problemov!!!! :OK: :OK: :OK: :OK: :OK:
speedy46 Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 speedy, kaj pa blokada na izpuhu? Pomoje se da se nekaj potegnit ven iz te masince, ce se odstrani blokada.. A ma blokado mar v izpuhu, pa če veš kje bi te lepo prosu če bi povedal, Lp
_jezus_ Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 ja kokr sm bral na netu nekej je baje avspuh tist k je najbl zadusen.. pomoje je tud kej na fergazarju.. tle je en link http://www.honda-varadero.de/100.html http://varadero125.online.fr/ ce ti kej uspe najt.. drugace pa pomoje najbolj kak serviser ve kako je s temi blokadami..
AiC Objavljeno Maj 27, 2005 Opozori Objavljeno Maj 27, 2005 A ma tale Hondica ti z blokadam leti 130 km/h .) Men se to za 125-ko z 4t motorjem zdi mal preveč. No ja,vse možno. A kdo ve kok približn nova stane.Vem da je draga...
RSmaniac Objavljeno Maj 28, 2005 Opozori Objavljeno Maj 28, 2005 Nova v sloveniji stane 1.200.000sit, kar je kr drago. Drugač se ga pa najbl splača je iz nemčije prpelat, k moj sosed ga je iz tm prpelu pa je bla cena 300.000sit manjša kokr kle.
RSmaniac Objavljeno Maj 28, 2005 Opozori Objavljeno Maj 28, 2005 Glede blokad pa je tko. Varadero ma dva cilindra in sicer en cilinder ma normalno velikost izpušne cevi, drugi cilinder pa im zelo majhno in en cilinder ne da vsega svojega izkoristka. Edini izpuh za ta motor serijsko je leo vince X3, zvok je potem kot od kakega transalpa ali kej podobnga, končna pa je 140 baje.
AiC Objavljeno Maj 28, 2005 Opozori Objavljeno Maj 28, 2005 140 brez blokad,če sm prou zastopu,ane Še neki me zanima. Nevem zakaj eni pravjo de gre slabo u klance če pa ima več navora kot TDR-ka,ki naj bi v klance šla kar dobro. .)
AiC Objavljeno Maj 28, 2005 Opozori Objavljeno Maj 28, 2005 A ja pa še to! -Kje je na promorskem kšn servis od Honde (bol severna prim. če je sploh)? -Kok pa kšn bat stane za to Hondo? -Kšn benz gre not 95 al 98? -Pr kokih km je fajn bata zamenat
Crownless Objavljeno Maj 28, 2005 Opozori Objavljeno Maj 28, 2005 Ker je to 4T mašina je ZELO malo vzdrževanja. Menjaš olje pa mogoče še kej, Benzin gre pa vsak notr...čist odvisno kaj tvoja denarnca prenese .) Crownless
speedy46 Objavljeno Maj 29, 2005 Opozori Objavljeno Maj 29, 2005 Nevem zakaj eni pravjo de gre slabo u klance če pa ima več navora kot TDR-ka,ki naj bi v klance šla kar dobro. wink.gif tko je , jst z VARO pa se en z TDR sva sla na Vršič , pa je Vara velik bol vlekla v klanc kokr pa Yamaha. >Tko da sploh ni tko slaba za v klanc!!! :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se