pinktomos Objavljeno Marec 24, 2007 Opozori Objavljeno Marec 24, 2007 avspuh je najbujši lipnik če ga dobiš čene pa mf power
Misko13 Objavljeno Marec 24, 2007 Opozori Objavljeno Marec 24, 2007 mene pa zanima nižanje glave.kater brus papir bi bil najboljši?
tom Objavljeno Marec 24, 2007 Opozori Objavljeno Marec 24, 2007 (popravljeno) Ti pa si kar fajn sfalil temo. :angry: debate o predelavah mopedov pa najdeš TUKAJ Popravljeno Marec 24, 2007. Popravil tom
Misko13 Objavljeno Marec 24, 2007 Opozori Objavljeno Marec 24, 2007 Ti pa si kar fajn sfalil temo. :angry: debate o predelavah mopedov pa najdeš TUKAJ ja wem sory sm hotu dat tam ampak sm se zmotu :unsure: oprostite
akrapovič Objavljeno Marec 24, 2007 Opozori Objavljeno Marec 24, 2007 vi ki ste u tem poslu že stari mački bi vas vprašal koliko približno me bi stala tale predelava in deli: poliranje blokov okrog motorne gredi, predelava cilindra (sesanje na 18, izpuh na 26 + izdelava 3. pretočnega kanala, izpušni in sesalni kanal na cilindru povrtan da je okrogel, aluminjast magnet, znižana glava, uplinjač dellorto, 2x mf power cobra
HHV Objavljeno Marec 24, 2007 Opozori Objavljeno Marec 24, 2007 ... oprostite Se nimaš kej opravičvat, ker boš drugače plačal. Te bo maestro Ledeni z metlo nalomu pa tja nagnal! :evilgrin:
Ribitch Objavljeno Marec 25, 2007 Opozori Objavljeno Marec 25, 2007 Kar dosti!!! odvisno,kake dele boš kupo npr(MF POWERCA)te nova 1 stane okrog 15.prešernov!!!
pinktomos Objavljeno Marec 25, 2007 Opozori Objavljeno Marec 25, 2007 zakaj bi dal 2 izpuha ma če maš kolkr tolko znanja boš kej že sam sčaral
Ribitch Objavljeno Marec 25, 2007 Opozori Objavljeno Marec 25, 2007 MF POWER(COBRA BULLET) :grupni: :yea2: Če pa maš dnara ko smetja ,pa idi na Tomosovo spletno stran,pa si naroči Akrapoviča :OK:
NejcZ Objavljeno Marec 25, 2007 Opozori Objavljeno Marec 25, 2007 Lol? Akrapovič na tomosovi strani je samo za njihove 125cc 4taktne modele..
pinktomos Objavljeno Marec 25, 2007 Opozori Objavljeno Marec 25, 2007 hehe akrapoviča tisti je za sm 125 4t in še rečeš če nimaš keša k je 20x dražji od mf hehe
Cilindr Objavljeno Marec 25, 2007 Opozori Objavljeno Marec 25, 2007 tema za to ze onbstaja...bravo fantje vi ste 1 klase=)
akrapovič Objavljeno Marec 25, 2007 Opozori Objavljeno Marec 25, 2007 ma to moreš takoj naredit nism lih mjru samo ima bolšo izgorevanje kok bi blo pa fajn da bi znižu glavo
pinktomos Objavljeno Marec 25, 2007 Opozori Objavljeno Marec 25, 2007 pr tomosih maš prow nrjen tak robček katerega odstrani sej ga takoj opaziš ps brusi ga z vodobrusnim papirjem
pinktomos Objavljeno Marec 25, 2007 Opozori Objavljeno Marec 25, 2007 dej puste ga sej vidiste da je now uporabi vodobrusni papir
Ribitch Objavljeno Marec 25, 2007 Opozori Objavljeno Marec 25, 2007 POLpa če neboš tankal 98 ali 100 oktanskega bencina,pa baje mašina začne klenkat!! :headbang:
ICE_MAN Objavljeno Marec 26, 2007 Opozori Objavljeno Marec 26, 2007 Stvar je taka, če hočete obrate potem je treba znižati kompresijo. Če pa hočeš moč v nižjih obratih odzivnost in navor pa je potrebno zvišat kompresijo. Zdj res prava moč se doseže z obrati, vendar v ekstremnih nastavitvah se nam je zgodilo to da nam je stantgas kumi teku pri 2000 obr. Vsa dodatna kompresija ki je večja od originala ubija obrate in utežuje to situacijo. Original apn-6 ponavad ne preseže 6000rpm kar je malo. Če hočeš moč je treba povišat delovne obrate vsaj do 10000rpm ali več. Pri takih obratih nastane problem platin, ker feder v njih ne dohaja takih obratov. Skratka za višji tuning rabiš drugo elektriko, podobno kakršna je na Scooterjih (elektronski timing). Drugače se pa bing 18 odlično odnese na apn6. Ne priporočam kakšno dramatično povečevanje kanalov ker boste vse zaj.... Na fino jih spolirate in to je to. Sploh pa ne priporočam brušenje kanalov na okroglo, ker boste čist odpiralne čase zjebal.
akrapovič Objavljeno Marec 27, 2007 Opozori Objavljeno Marec 27, 2007 Kako je pa s cilindrom, na kolk mi priporočate da ga pobrusim mam pa apn4
Fabo Objavljeno Marec 27, 2007 Opozori Objavljeno Marec 27, 2007 Kako je pa s cilindrom, na kolk mi priporočate da ga pobrusim mam pa apn4 Priporocam da ga zaradi povecanja prostornine ne brusis....brusi ga samo takrat ko bos imel po cilindru rise... .)
cation Objavljeno Marec 27, 2007 Opozori Objavljeno Marec 27, 2007 Priporocam da ga zaradi povecanja prostornine ne brusis....brusi ga samo takrat ko bos imel po cilindru rise... .) zakaj da ga ne bi brusil?. zaradi vzdržljivosti? ma do fi 40 nima kaj bit... vsaj po mojih izkušnjah ne.
akrapovič Objavljeno Marec 27, 2007 Opozori Objavljeno Marec 27, 2007 Kaj pa pri izpuhu, ali bi se splačalo sploh kaj pobrusiti čeprav sem slišal, da pomaga. Če pomaga bi vas prosil, da mi poveste na koliko pobrusim. Hvala
cation Objavljeno Marec 27, 2007 Opozori Objavljeno Marec 27, 2007 Kaj pa pri izpuhu, ali bi se splačalo sploh kaj pobrusiti čeprav sem slišal, da pomaga. Če pomaga bi vas prosil, da mi poveste na koliko pobrusim. Hvala glej. o tem že maš napisano misilm da VSE, kar se povedat da. :glare: v tem času, ko čakaš na tukajšnje odgovore, bi lahko že našel vse napisano po dolgem in počez. iskalnik je super zadeva. :closedeyes:
akrapovič Objavljeno Marec 28, 2007 Opozori Objavljeno Marec 28, 2007 js sm isku pa nism nič najdu pa sj vas nč ne košta če en pove
cation Objavljeno Marec 28, 2007 Opozori Objavljeno Marec 28, 2007 samo zate .) če tu ne najdeš, pol ne vem kaj bi rad naredil iz mopeda. prijetno branje :) http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...7828&hl=apn http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...0916&hl=apn http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...2265&hl=apn in še in še...... drugače pa prvi post, ki mi je priletel na ekran v zvezi s tem (iskanje je trajalo 2 minuti, zato mi ne govorit, da ne najdeš :doze: ) ...spremenit mors kote odpiranja kanalov(po domace kanale zbrust). Priporocam da jih spremenis na -za SIBKEJSO varianto predelave(vendar ohranis vec navora)-sesanje 148 stopinj, pretok 130 stopinj, izpuh 178 stopinj- Za MOCNEJSO varianto pa na(to je ze skoraj maksimum) - sesanje 170 stopinj, pretok 138 stopinj, izpuh 186 stopinj- Originalne kote in mere kanalov bos lahko dolocil s polarnim distribucijskim diagramom...za to da bos vedel za koliko jih povecat pa lahko razberes iz diagrama in nato zarises v cilinder ali pa uporabis program ki ga je mislm da izdelal roost -rise port-ali nekako tako se imenuje.(na svoji strani ima tudi za narisan diagram v CAD-u tako da ga bos lahko takoj natisnil) Kar se tice veriznih prenosov moras najt nek kompromis med pospeski in koncno hitrostjo...odvisno spet kje se pretezno vozis. Tudi kar se vplinjaca tice je potrebna natancna nastavitev in pravilna izbira velikosti sobe (dize) drugace ni ucinka ali pa vsaj izkoristek ni tak kot sicer. Zelo pomenbna pa je tudi izbira pravega izpuha ali pa unikatna izdelava le tega po teoreticnih izracunih za tvoj motor, kar bi doprineslo najvec moci. Tudi za to lahko najdes veliko programov po internetu...
pinktomos Objavljeno Marec 28, 2007 Opozori Objavljeno Marec 28, 2007 ja lahko mu gre 50 samo ropota ku kurba in ima tak izkoristek da bog ponagi samo avspuh bi zamenjal pa mu bi šel več kot pa da je delal to predelavo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se