Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

hehe akrapoviča tisti je za sm 125 4t

in še rečeš če nimaš keša k je 20x dražji od mf hehe

se opravičujem za napačno informacijo!! ti pa se rajši nauči brat,pa boš vido da sem napiso"""Če pa maš dnara ko smetja ,pa idi na Tomosovo spletno stran,pa si naroči Akrapoviča!""""ne pa da če nimaš dnara!!!LOL :kva2:

LP

Objavljeno

sploh mogoče veš kakšna je razlika med avspuhom 2-t motorja in 4-t motorja

če bi dau akrapoviča gor ti bi slabš delu ku pa da maš gore original

Objavljeno

sploh mogoče veš kakšna je razlika med avspuhom 2-t motorja in 4-t motorja

če bi dau akrapoviča gor ti bi slabš delu ku pa da maš gore original

sewea vem,samo si nisem prebral do konca,da akrapovič ni za 2T!!!!!! :ninja:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Brez dodatnih predelav ne. Nastel si veliko stvari vendar nimas predelane najpomenbnejse zadeve...spremenit mors kote odpiranja kanalov(po domace kanale zbrust). Priporocam da jih spremenis na -za SIBKEJSO varianto predelave(vendar ohranis vec navora)-sesanje 148 stopinj, pretok 130 stopinj, izpuh 178 stopinj-

Za MOCNEJSO varianto pa na(to je ze skoraj maksimum) - sesanje 170 stopinj, pretok 138 stopinj, izpuh 186 stopinj-

Originalne kote in mere kanalov bos lahko dolocil s polarnim distribucijskim diagramom...za to da bos vedel za koliko jih povecat pa lahko razberes iz diagrama in nato zarises v cilinder ali pa uporabis program ki ga je mislm da izdelal roost -rise port-ali nekako tako se imenuje.(na svoji strani ima tudi za narisan diagram v CAD-u tako da ga bos lahko takoj natisnil) Kar se tice veriznih prenosov moras najt nek kompromis med pospeski in koncno hitrostjo...odvisno spet kje se pretezno vozis. Tudi kar se vplinjaca tice je potrebna natancna nastavitev in pravilna izbira velikosti sobe (dize) drugace ni ucinka ali pa vsaj izkoristek ni tak kot sicer. Zelo pomenbna pa je tudi izbira pravega izpuha ali pa unikatna izdelava le tega po teoreticnih izracunih za tvoj motor, kar bi doprineslo najvec moci. Tudi za to lahko najdes veliko programov po internetu (lahko ti ga tudi jaz posljem).

a tako pobrusiš kanale tudi pri cilindru od bt-ja

Objavljeno

ja logično sej to so najbolše kombinacije na vseh cilindrih

:OK: :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Tista kombinacija zgoraj še zdaleč ni najboljša :)

Popravljeno . Popravil ts007
Objavljeno

Tista kombinacija zgoraj še zdaleč ni najboljša :)

Ni najboljsa...samo ce ti ves za predelavo ki je tolk bolsa od te prosim razsvetli me...p.s. govorimo o APN 6 in ne specijalkah...(v principu bi lahko tud cilinder menjal pa bi blo se bols, glede na to kaksna jajca so originalni tomosovi cilindri) .)

Objavljeno

dobro res ni najbolša samo če bi še kaj dodajal lahko sploh ne bi vžvalo

dobra je

Objavljeno

Za BT ja je najbolsa in najbolj enostavna predelava junior cilinder...(v sloveniji se ga ne dobi, v srbiji pa mislm da se)

Objavljeno

Ni najboljsa...samo ce ti ves za predelavo ki je tolk bolsa od te prosim razsvetli me...p.s. govorimo o APN 6 in ne specijalkah...(v principu bi lahko tud cilinder menjal pa bi blo se bols, glede na to kaksna jajca so originalni tomosovi cilindri) .)

APN6 ? Pol je še to prehudo :D

Objavljeno

za kolk bi se najbl splačal pobrust glavo?

kok to kj pomaga

Objavljeno

ti sam brusi dokler ne zacne svecka prjemat u bt :OK: :OK:

Objavljeno (popravljeno)

ti pa res imaš težave z iskalnikom :eek: :eek:

saj ni panike - samo več informacij odneseš, če poiščeš temo ki se govori o tem, pa jo celo prebereš..

drugače pa glej samo, da kompresijsko razmerje ne preseže 12 : 1. tega pa samo z "piljenjem roba" tako ne boš dosegel :)

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=22626

Popravljeno . Popravil cation
Objavljeno

jas mam 1 vprašanje: koliko časa rabiš da v apn6 vgradiš 5prestavo???? mislim da moreš mašino podret,......LP :trance_33_sleep:

Objavljeno

2 uri recimo.. odvisno pač.

cilinder dol, magnet dol, desni pokrov dol, mašina na pol, namesto distančnikov na piramidah vstaviš zobnike, in ponoviš v obratnem vrstnem redu.

uporabljaj nova tesnila : .)

Objavljeno

ja ce nisi se nikoli razstavljov masino pol bos rabu mal vec drgac pa ne rabs dost eno popoldne si uzams pa use postimas :OK:

Objavljeno

2 uri recimo.. odvisno pač.

cilinder dol, magnet dol, desni pokrov dol, mašina na pol, namesto distančnikov na piramidah vstaviš zobnike, in ponoviš v obratnem vrstnem redu.

uporabljaj nova tesnila : .)

pomojem je komplicirano!! :ninja:

Objavljeno

ce delas pocas pa gledas kaj si od kje vzel pol ni problema sam nazaj zlagas .) .)

Objavljeno

kaj vse pa moreš razstaviti narazen????LP

Objavljeno

če bi dal not 5prestavo,bi jo dal noter samo zato,da bi lahko potem dal odspredi 13 zobnik in bi pridobil na pospeških,končno pa bi ohranil enako!!!!se splača????? je bolše ,da se loti dela izkušeni mehanik??? pa kako sploh namestiš tista dva zobnika na piramido????LP :blink:

Objavljeno

2 uri recimo.. odvisno pač.

cilinder dol, magnet dol, desni pokrov dol, mašina na pol, namesto distančnikov na piramidah vstaviš zobnike, in ponoviš v obratnem vrstnem redu.

uporabljaj nova tesnila : .)

ja kaj ti ni jasno? točno tak ko je napisano.

ok, še enkrat po vrsti:

spustiš ven olje. odšraufaš "kapo" na cilindru, in levi pokrov motorja. prestavni vzvod pa kurbl pa verižnik vzameš vstran. odstraniš zajlo od sklopke. odšraufaš fergazer in izpuh, pa lepo vzameš mašino dol iz 3 vijakov, ki jo držijo. jo daš na "pult" (šank, pank, mizo whatever). sedaj odšraufaš glavo cilindra, pa cilinder vzameš dol. na levi strani odšraufaš vetrnico iz magneta, pa magnet potegneš dol (rabiš abciger). potem desni pokrov motorja odstraniš in vzameš ven piramido. potem pa mašino daš na pol. in tam kjer bi morala bit zobnika za peto prestavo, so distančniki, ki jih nadomestš z zobnikoma. pazi da pravilno obrneš zobnik.

potem pa sestaviš vse v obratnem vrsnem redu.

ni pa niben big deal... nič bat .)

Objavljeno

OK hvala za odgovore!!!če se bom odločil za vgradnjo,mi jo bo vgradil en mehanik,ki ga poznam!!(pravi mojster)!!LP :D

Objavljeno

aja, pa še to!! kaj blajerco je treba tudi ven vzet?? LP

Objavljeno (popravljeno)

pa zobnik od pete brzine na avtomatu mora zgledat kukr da je narobe obrnjen- ravni del zunaj.

pa uni feder oz. blokator iz kao ene žice na osi za kurbel je treba pazit da se usede nad zobnikepa nad tisto rebro v blok.

tudi blajerca gre ven. potrebno odšraufat in snet šalico od sklopke pa magnet da se do vijakov pride. no, če si mojster šalica lahko ostane.

Popravljeno . Popravil BRANE

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!