Ribitch Objavljeno Marec 28, 2007 Opozori Objavljeno Marec 28, 2007 hehe akrapoviča tisti je za sm 125 4t in še rečeš če nimaš keša k je 20x dražji od mf hehe se opravičujem za napačno informacijo!! ti pa se rajši nauči brat,pa boš vido da sem napiso"""Če pa maš dnara ko smetja ,pa idi na Tomosovo spletno stran,pa si naroči Akrapoviča!""""ne pa da če nimaš dnara!!!LOL :kva2: LP
pinktomos Objavljeno Marec 28, 2007 Opozori Objavljeno Marec 28, 2007 sploh mogoče veš kakšna je razlika med avspuhom 2-t motorja in 4-t motorja če bi dau akrapoviča gor ti bi slabš delu ku pa da maš gore original
Ribitch Objavljeno Marec 28, 2007 Opozori Objavljeno Marec 28, 2007 sploh mogoče veš kakšna je razlika med avspuhom 2-t motorja in 4-t motorja če bi dau akrapoviča gor ti bi slabš delu ku pa da maš gore original sewea vem,samo si nisem prebral do konca,da akrapovič ni za 2T!!!!!! :ninja:
tomos rider Objavljeno April 7, 2007 Opozori Objavljeno April 7, 2007 Brez dodatnih predelav ne. Nastel si veliko stvari vendar nimas predelane najpomenbnejse zadeve...spremenit mors kote odpiranja kanalov(po domace kanale zbrust). Priporocam da jih spremenis na -za SIBKEJSO varianto predelave(vendar ohranis vec navora)-sesanje 148 stopinj, pretok 130 stopinj, izpuh 178 stopinj- Za MOCNEJSO varianto pa na(to je ze skoraj maksimum) - sesanje 170 stopinj, pretok 138 stopinj, izpuh 186 stopinj- Originalne kote in mere kanalov bos lahko dolocil s polarnim distribucijskim diagramom...za to da bos vedel za koliko jih povecat pa lahko razberes iz diagrama in nato zarises v cilinder ali pa uporabis program ki ga je mislm da izdelal roost -rise port-ali nekako tako se imenuje.(na svoji strani ima tudi za narisan diagram v CAD-u tako da ga bos lahko takoj natisnil) Kar se tice veriznih prenosov moras najt nek kompromis med pospeski in koncno hitrostjo...odvisno spet kje se pretezno vozis. Tudi kar se vplinjaca tice je potrebna natancna nastavitev in pravilna izbira velikosti sobe (dize) drugace ni ucinka ali pa vsaj izkoristek ni tak kot sicer. Zelo pomenbna pa je tudi izbira pravega izpuha ali pa unikatna izdelava le tega po teoreticnih izracunih za tvoj motor, kar bi doprineslo najvec moci. Tudi za to lahko najdes veliko programov po internetu (lahko ti ga tudi jaz posljem). a tako pobrusiš kanale tudi pri cilindru od bt-ja
pinktomos Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 ja logično sej to so najbolše kombinacije na vseh cilindrih :OK: :OK:
ts007 Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 (popravljeno) Tista kombinacija zgoraj še zdaleč ni najboljša :) Popravljeno April 8, 2007. Popravil ts007
Fabo Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 Tista kombinacija zgoraj še zdaleč ni najboljša :) Ni najboljsa...samo ce ti ves za predelavo ki je tolk bolsa od te prosim razsvetli me...p.s. govorimo o APN 6 in ne specijalkah...(v principu bi lahko tud cilinder menjal pa bi blo se bols, glede na to kaksna jajca so originalni tomosovi cilindri) .)
pinktomos Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 dobro res ni najbolša samo če bi še kaj dodajal lahko sploh ne bi vžvalo dobra je
Fabo Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 Za BT ja je najbolsa in najbolj enostavna predelava junior cilinder...(v sloveniji se ga ne dobi, v srbiji pa mislm da se)
ts007 Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 Ni najboljsa...samo ce ti ves za predelavo ki je tolk bolsa od te prosim razsvetli me...p.s. govorimo o APN 6 in ne specijalkah...(v principu bi lahko tud cilinder menjal pa bi blo se bols, glede na to kaksna jajca so originalni tomosovi cilindri) .) APN6 ? Pol je še to prehudo :D
akrapovič Objavljeno April 10, 2007 Opozori Objavljeno April 10, 2007 za kolk bi se najbl splačal pobrust glavo? kok to kj pomaga
Fric Objavljeno April 10, 2007 Opozori Objavljeno April 10, 2007 ti sam brusi dokler ne zacne svecka prjemat u bt :OK: :OK:
cation Objavljeno April 10, 2007 Opozori Objavljeno April 10, 2007 (popravljeno) ti pa res imaš težave z iskalnikom :eek: :eek: saj ni panike - samo več informacij odneseš, če poiščeš temo ki se govori o tem, pa jo celo prebereš.. drugače pa glej samo, da kompresijsko razmerje ne preseže 12 : 1. tega pa samo z "piljenjem roba" tako ne boš dosegel :) http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=22626 Popravljeno April 10, 2007. Popravil cation
Ribitch Objavljeno April 11, 2007 Opozori Objavljeno April 11, 2007 jas mam 1 vprašanje: koliko časa rabiš da v apn6 vgradiš 5prestavo???? mislim da moreš mašino podret,......LP :trance_33_sleep:
cation Objavljeno April 11, 2007 Opozori Objavljeno April 11, 2007 2 uri recimo.. odvisno pač. cilinder dol, magnet dol, desni pokrov dol, mašina na pol, namesto distančnikov na piramidah vstaviš zobnike, in ponoviš v obratnem vrstnem redu. uporabljaj nova tesnila : .)
Fric Objavljeno April 11, 2007 Opozori Objavljeno April 11, 2007 ja ce nisi se nikoli razstavljov masino pol bos rabu mal vec drgac pa ne rabs dost eno popoldne si uzams pa use postimas :OK:
Mopedist Objavljeno April 11, 2007 Opozori Objavljeno April 11, 2007 Junior cilinder se dobi v Sloveniji!!!
Ribitch Objavljeno April 11, 2007 Opozori Objavljeno April 11, 2007 2 uri recimo.. odvisno pač. cilinder dol, magnet dol, desni pokrov dol, mašina na pol, namesto distančnikov na piramidah vstaviš zobnike, in ponoviš v obratnem vrstnem redu. uporabljaj nova tesnila : .) pomojem je komplicirano!! :ninja:
Fric Objavljeno April 11, 2007 Opozori Objavljeno April 11, 2007 ce delas pocas pa gledas kaj si od kje vzel pol ni problema sam nazaj zlagas .) .)
Ribitch Objavljeno April 11, 2007 Opozori Objavljeno April 11, 2007 kaj vse pa moreš razstaviti narazen????LP
Ribitch Objavljeno April 11, 2007 Opozori Objavljeno April 11, 2007 če bi dal not 5prestavo,bi jo dal noter samo zato,da bi lahko potem dal odspredi 13 zobnik in bi pridobil na pospeških,končno pa bi ohranil enako!!!!se splača????? je bolše ,da se loti dela izkušeni mehanik??? pa kako sploh namestiš tista dva zobnika na piramido????LP :blink:
cation Objavljeno April 11, 2007 Opozori Objavljeno April 11, 2007 2 uri recimo.. odvisno pač. cilinder dol, magnet dol, desni pokrov dol, mašina na pol, namesto distančnikov na piramidah vstaviš zobnike, in ponoviš v obratnem vrstnem redu. uporabljaj nova tesnila : .) ja kaj ti ni jasno? točno tak ko je napisano. ok, še enkrat po vrsti: spustiš ven olje. odšraufaš "kapo" na cilindru, in levi pokrov motorja. prestavni vzvod pa kurbl pa verižnik vzameš vstran. odstraniš zajlo od sklopke. odšraufaš fergazer in izpuh, pa lepo vzameš mašino dol iz 3 vijakov, ki jo držijo. jo daš na "pult" (šank, pank, mizo whatever). sedaj odšraufaš glavo cilindra, pa cilinder vzameš dol. na levi strani odšraufaš vetrnico iz magneta, pa magnet potegneš dol (rabiš abciger). potem desni pokrov motorja odstraniš in vzameš ven piramido. potem pa mašino daš na pol. in tam kjer bi morala bit zobnika za peto prestavo, so distančniki, ki jih nadomestš z zobnikoma. pazi da pravilno obrneš zobnik. potem pa sestaviš vse v obratnem vrsnem redu. ni pa niben big deal... nič bat .)
Ribitch Objavljeno April 11, 2007 Opozori Objavljeno April 11, 2007 OK hvala za odgovore!!!če se bom odločil za vgradnjo,mi jo bo vgradil en mehanik,ki ga poznam!!(pravi mojster)!!LP :D
Ribitch Objavljeno April 11, 2007 Opozori Objavljeno April 11, 2007 aja, pa še to!! kaj blajerco je treba tudi ven vzet?? LP
BRANE Objavljeno April 11, 2007 Opozori Objavljeno April 11, 2007 (popravljeno) pa zobnik od pete brzine na avtomatu mora zgledat kukr da je narobe obrnjen- ravni del zunaj. pa uni feder oz. blokator iz kao ene žice na osi za kurbel je treba pazit da se usede nad zobnikepa nad tisto rebro v blok. tudi blajerca gre ven. potrebno odšraufat in snet šalico od sklopke pa magnet da se do vijakov pride. no, če si mojster šalica lahko ostane. Popravljeno April 11, 2007. Popravil BRANE
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se