Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Hvalaaaa ?? 

Objavljeno
pred 6 minutami, Arzen pravi:

Noro, kaj vse počnejo. :lol1:

je pa rešil :) samo vseeno ni zdravo izvijač not zabijat, ker lahko poškoduješ navoj na bloku, kamor zaviješ filter

ko sem prvič sam menjaval, je bil tudi zapikan filter, samo sem imel prave papagajke, ne take mini ko model v videu in je bilo odmah doli

nastavek za odvijanje filtra se je namreč vrtel v prazno, tak je nekdo zategnil. al pa tista "verižica", tam težav ni

če maš oba štendera, je motor lepo poravnan in dvignjen ter je menjava rutina

1. spodaj desna zaščita dol 3, šraufi

2. ogreješ motor

3. ugasneš malo počakaš, nato wd40 okoli filtra in vijaka za izpust (če imaš nemaren motor, koristi precej)

4. odviješ spodaj vijak na karterju, da steče olje

5. nato še odviješ filter in pustiš recimo pol urce da steče, lahko čez noč, če si nervozen

6. malo očistiš blok, kamor pride-sede filter oz. pošpricaš z wd40 in obrišeš

7. natočiš olje v filter, gre par dcl not, ga "vpije" in naoljiš tesnilo-gumu na filtru

8. zaviješ vijak na karterju in nisi premočen, če nimaš moment ključa (v aluminij namreč zavijaš)

9. priviješ filter z roko (nič ne bo steklo ven) :)

10. naliješ olje, da je med max in min, cirka 2l motul 5100, 10w40 imaš dovolj (povsem prazen sprejme 2.4l, pri menjavi olja in filtra 1.9, če menjaš samo olje 1.7 = je napisano tudi na deklu, ki ga snameš dol).

11. zaverglaš, da malo leti, pustiš da olje sede, preveriš na okencu, po potrebi doliješ

12. zaviješ spodnji dekl in gas

in smo končali

-----------------

material:

2L motul 5100. 10x40, na mimovrste cena 16,50 EUR, lijaka ne rabiš, gre fino nalivat z "rilcem" same posode

1xfilter za olje Hiflo HF 303 ali 303c(kromiran) etc . okol 7 evričef

= 23,50 EUR.

Staro olje naliješ nazaj v posode in jih skupaj s filtrom odneseš na deponijo oz počakaš na nevarni keson, ko odvažajo nevarne odpadke. Je gratis.

orodje:

imbus za dekl, ključ 17 za izpust olja, namensko orodje za odvitje filtra ali ustrezno (velike papagajke z lahkoto, a z občutkom, poleg prideš lepo oz ravno dovolj placa).

Objavljeno

jooooj ... @Snecer in @Arzen sta se najdla :huh:

bogi veraćiji :P

  • Haha 2
Objavljeno

tole

filtri.thumb.jpg.6819b9b2df885073cd6d3bed33a9e84a.jpg

olje.thumb.jpg.306bcc690ddeb82f8f29df71aa6663f6.jpg

lani je bila celo akcija 6,95 za liter, neokusno poceni

filter pa vzameš odvisno od šminkarjenja, lahko tudi racing, še bolj simpl odviješ, na ključ, ker ima gor matico

Pravkar, maus pravi:

jooooj ... @Snecer in @Arzen sta se najdla :huh:

bogi veraćiji :P

jaz lepo delam z materialom, Arzena pa ne poznam...

Objavljeno
pred 7 minutami, Snecer pravi:

je pa rešil :) samo vseeno ni zdravo izvijač not zabijat, ker lahko poškoduješ navoj na bloku, kamor zaviješ filter

Pol mu bo moral Tomaž iz Elise vse skupi spraut :lol1:

 

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Običajno sta dva vijaka za lučjo (en gor dol, drugi levo desno), drugače pa večinoma piše v navodilih za uporabnika, oziroma imaš na vrhu teme celo service manual.

Če boš nastavljal snop, daj moped na centralca, pa označi trenutno pozicijo, nato zavrti vijak par obratov in boš videl , kako se spušča sam snop svetlobe. Ne pretiravaj, da ne bo prenizko raje še 1x potem naknadno popravi.

Snop se nastavlja z napravo. Ker tako, kot si mu napisal, ne bo vedel, če je pravilno nastavljeno.

Objavljeno
pred 2 minutami, Snecer pravi:

jaz lepo delam z materialom, Arzena pa ne poznam...

Sj ga js tut ne... ampak vseeno ;)

 

Objavljeno
Pravkar, maus pravi:

Pol mu bo moral Tomaž iz Elise vse skupi spraut :lol1:

 

versač se sam popravi, samo poglej barvo na novem SE, na soncu praske same izginejo

 

Objavljeno

še potrošni material za druga opravila, da ne bo dileme

59e73e50b891b_WP_20171018_0011.jpg.8151fb0edb9957d827fa4f83af23f37f.thumb.jpg.c8a71a5d56aeadcca57ee116ef447b42.jpg

WP_20171019_001.jpg.2f72b23983d394120de0d51ec2b00046.thumb.jpg.187c6e83f17f15fd0f90820d38bdc73f.jpg

zračni filter oznaka Hi Flo HFA 2606 (10 EUR od oka)

svečke, NGK laser iridium CR9EIA-9

WP_20171027_001.jpg.fd3fae91e2e98a995f1575fca00d488c.thumb.jpg.2100861ef53e4e59b640f518fb63a9dc.jpg

hladilna tekočina motul in zavorna tekočina ATE SL6, oziroma da je dot4

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
1 hour ago, Snecer said:

8. zaviješ vijak na karterju in nisi premočen, če nimaš moment ključa (v aluminij namreč zavijaš)

Pomanjkljiva navodila. :(  

Pri točki 8 dodaj še;  "zamenjaš tesnilo čepa (vijaka). Ali pa vsaj obnoviš obstoječega, da je primeren za ponovno uporabo. 

Objavljeno (popravljeno)

ni potrebe po menjavi podložke pri vsaki menjavi, še bolje, kupiš čep z magnetom in podložko

na nobenem servisu mi niso menjali, niti jaz nisem, bp vedno, brez ene same kapljice, no sedaj mam nov čep na magnet, že 2x menjano

to so iste zgodbe kot da je treba na 2-4 leta menjat zavorne cevi in cevi hladilnika... 

po potrebi, ne pretiravat

Popravljeno . Popravil Snecer
Objavljeno
3 minutes ago, Snecer said:

ni potrebe po menjavi podložke pri vsaki menjavi, še bolje, kupiš čep z magnetom in podložko

 

V navodilih piše  "Replace the drain bolt gasket with a new one" :) 

Objavljeno
7 minutes ago, Snecer said:

ti pri vsaki. menjavi menjaš?.... no

Pri vsaki menjavi. Zategujem pa oboje (filter in čep) vedno z moment ključem. 

Objavljeno
Pravkar, XTR pravi:

Pri vsaki menjavi. Zategujem pa oboje (filter in čep) vedno z moment ključem. 

na katerem motorju? versys 650?

 

Objavljeno
2 minutes ago, Snecer said:

na katerem motorju? versys 650?

Je to pomembno? Tudi na bivšem Kawasakiju sem. V navodilih za Versysa je predpisana menjava tesnila...

Objavljeno
Pravkar, XTR pravi:

Je to pomembno? Tudi na bivšem Kawasakiju sem. V navodilih za Versysa je predpisana menjava tesnila...

kapo dol, če ti vse po knjigi menjaš... 

no, jaz iz prakse povem, da podložko menjati po potrebi

Objavljeno
3 minutes ago, Snecer said:

kapo dol, če ti vse po knjigi menjaš... 

no, jaz iz prakse povem, da podložko menjati po potrebi

Menjam podloško vsakič ker je 2eu max če bi pa stala 10-20 eu nebi menjal ker ni potrebno vsakič menjat,čeprav v navodilih piše da je potrebno.

Objavljeno (popravljeno)

na versys 650 ni potrebe, napaka v navodilih

oz priporočen postopek, lahko pa narediš tudi drugače, bolje, kot sem opisal :)

Popravljeno . Popravil Snecer
Objavljeno

Tudi jaz zmeraj zamenjam podlozko na olnem cepu (alu karter alu podlozka, gus karter bakrena podlozka), to so osnove servisa! Profesionalni servis ki nezamenja podlozke mu je treba roke posekat. Alergicen sem na 10x prezategnjene podlozke in pobrane navoje ker je negdo "semal prtegnu" ko je kapljalo olje. Ce gdo nima podlozke jo dobi pri meni brezplacno (imam set kar ti srce pozeli).

Objavljeno
pred 7 urami, Snecer pravi:

še servis ne dela po knjigi

ti pri vsaki. menjavi menjaš?.... no

..sej ne morem verjet?!?...    :eek:

...TI.... da odstopaš od navodil?!?

Objavljeno
pred 4 urami, marincspeedshop pravi:

Tudi jaz zmeraj zamenjam podlozko na olnem cepu (alu karter alu podlozka, gus karter bakrena podlozka), to so osnove servisa! Profesionalni servis ki nezamenja podlozke mu je treba roke posekat. Alergicen sem na 10x prezategnjene podlozke in pobrane navoje ker je negdo "semal prtegnu" ko je kapljalo olje. Ce gdo nima podlozke jo dobi pri meni brezplacno (imam set kar ti srce pozeli).

....no..super da nekdo deli koristne informacije...:OK:

 

glede tesnil....če še kdo ne ve.

aluminijasto tesnilo je mehko...in ko ga pretegneš...tako tudi ostane.

...bakreno tesnilo pa otrdi...ampak se ga da za silo rešiti. malo ga krožno pobrusiš na ravni površini na finem šmirglu...nato pa ga na plinskem gorilniku užariš na rdeče...in ga hitro vržeš v hladno vodo. Tako se baker zmehča in je tesnilo primerno za ponovno uporabo. AMPAK... kot sem rekel....to je samo zasilno...če zavno nimaš pri sebi novega tesnila.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 urami, marincspeedshop pravi:

Tudi jaz zmeraj zamenjam podlozko na olnem cepu (alu karter alu podlozka, gus karter bakrena podlozka), to so osnove servisa! Profesionalni servis ki nezamenja podlozke mu je treba roke posekat. Alergicen sem na 10x prezategnjene podlozke in pobrane navoje ker je negdo "semal prtegnu" ko je kapljalo olje. Ce gdo nima podlozke jo dobi pri meni brezplacno (imam set kar ti srce pozeli).

ti boš našemu Rokiyu govoril kaj naj dela ?

Objavljeno

nepotrebne scene s podložko, s staro tesni brezhibno, tudi na avtih kjer menjavam, niti kapljice. če pa bi začelo kaj, se ne bo vlilo ven, ampak zgolj kapljica

marsikaj je v knjigi napisano, da se menjava na km oz leta pa se to dela po potrebi

Objavljeno
pred 45 minutami, Snecer pravi:

nepotrebne scene s podložko, s staro tesni brezhibno, tudi na avtih kjer menjavam, niti kapljice. če pa bi začelo kaj, se ne bo vlilo ven, ampak zgolj kapljica

marsikaj je v knjigi napisano, da se menjava na km oz leta pa se to dela po potrebi

... glej...

..lepo  je @marincspeedshop  napisal, kaj ljudje delajo. Ker je staro tesnilo.... ga bolj "na hitro" zagrabi, ko zateguješ čep.... in potem, da je ziher... še malo pritegneš....in potem se uničujejo navoji v karterju...itd.

Novo, mehko tesnilo, se uleže ob prvem zategovanju, in lahko zategneš samo (naprimer) s polovico momenta, ki bi bil potreben pri starem tesnilu, da tesni.

... podobno kot pri svečkah. Novo svečko zategneš tako, kot piše v navodilih....na roke... + še neki kot (ali  pač na moment ključ). Pri starih je podobno, vendar je ta "kot zategovanja" manjši, ker je tesnilo že uležano, če ga zategneš na isti moment.... Treba je paziti!

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!