Scarabeo 500 Objavljeno September 7, 2017 Opozori Objavljeno September 7, 2017 pred 5 urami, Snecer pravi: Si kdaj zaznal pešanje svečke? Ne. Dela ali pa ne. No, tudi z nobeno še nisem imel težav - svečko .
marincspeedshop Objavljeno September 7, 2017 Opozori Objavljeno September 7, 2017 Ce je motor ze v letih (pije mal olja) se svecke hitreje zapacajo z sajami (karbonski depositi). Slaba (sajasta) svecka lahko pri stantgasu preskakuje, posledica nemirem stantgas, mansa moc motorja. Pri starem japoncu kjer svecke niso ble menjane ze 100 let je razlika ocitna ko zamenjas svecke z novimi , prej trese masina ko traktor, potem laufa kot urca. Quest, Bostjan L, Scarabeo 500 in 1 other 4
krisko Objavljeno December 9, 2017 Opozori Objavljeno December 9, 2017 Če koga zanima, motor je res odlično ohranjen in vzdrževan, cena itak ni zadnja. https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12684515 .... 1
.... Objavljeno April 10, 2018 Opozori Objavljeno April 10, 2018 Lahko kdo pove v čem se najbolj razlikujeta 650 in 1000? Torej vozne lastnosti. Bolje v štartu kupit 1000? Bostjan L 1
Scarabeo 500 Objavljeno April 10, 2018 Opozori Objavljeno April 10, 2018 pred 11 minutami, Arzen pravi: Lahko kdo pove v čem se najbolj razlikujeta 650 in 1000? Torej vozne lastnosti. Bolje v štartu kupit 1000? Po moje je največja razlika v moči. Če že sedaj razmišljaš o večjem, potem bo verjetno bolje takoj kupiti 1000. Scarabeo MiNa 1
.... Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 @Scarabeo 500 v bistvu niti ne razmišljam o večjem, sem začetnik in se mi zdi, da bo 650 več kot dovolj, sem bolj vprašal iz firbca, ker me najbolj zanimajo razlike v sami vožnji. Mi je pa zanimivo, da so novi 650 po 7-8 tisočakov, rabljenim pa kar počasi padajo cene. 10 let star stromček 650 stane nekje 3500-4000, iz tega naslova bi rekel, da se skoraj bolj splača kupit novega. Wakasaki 1
GO_Tomi Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 @Arzen Ta video ti bo mogoče odgovoril. Kukr sm jst zastopu, 1000 je malo bolj primeren za potovanja tipa Kmet, 650 pa za Alpine passes. Ampak ... eden se mora odločit, kje se vidi. sesir, MiNa in .... 2 1
Snečer Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 pred 1 uro, Arzen pravi: @Scarabeo 500 v bistvu niti ne razmišljam o večjem, sem začetnik in se mi zdi, da bo 650 več kot dovolj, sem bolj vprašal iz firbca, ker me najbolj zanimajo razlike v sami vožnji. Mi je pa zanimivo, da so novi 650 po 7-8 tisočakov, rabljenim pa kar počasi padajo cene. 10 let star stromček 650 stane nekje 3500-4000, iz tega naslova bi rekel, da se skoraj bolj splača kupit novega. jaz bi vzel čuka, razlika v teži ni velika, kakšnih 15kg, 1000ka pa je bila na novo razvita, 650 pa je evolucija prejšnjih preizkušenih modelov pa maš mir in ne boš več iskal večjega DAMI34, vandrovec in .... 2 1
MiNa Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 pred 20 minutami, Snecer pravi: 10 let star stromček 650 stane nekje 3500-4000, Kaj češ, zakonitosti trga. Motor je s časom dobil renome dobrega in zanesljivega izdelka, pa še lastniki se težko ločijo od njega. Že vedo zakaj. izibajker, ...., Joker in 1 other 4
sesir Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 650 ima frend....normalno se vozi s skupino SS mopijev... Po mojem občutku bi tudi rekel,da 1000 za dolga potovanja,650 pa za po Sloveniji...lepo vodljiva in res gre dost,če se znaš peljat... .... 1
maus Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 pred 11 urami, Arzen pravi: Lahko kdo pove v čem se najbolj razlikujeta 650 in 1000? Torej vozne lastnosti. Bolje v štartu kupit 1000? menim, da je bolje 1000 vzet, čeprav 650 sploh ni tok švoh ... če bi jaz izbiral, bi 1000 vzel... lažje prehitevanje, lažja in bolj tekoča vožnja v dvoje, več moči pri nižjih obratih itd itd.. Joker, IF7, Wakasaki in 2 others 4 1
MiNa Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 pred 7 minutami, sesir pravi: 1000 za dolga potovanja,650 pa za po Sloveniji. Zanimivo razmišljanje, le kako je @Kiri uspel s svojo 650 odpeljat tole, kar ni v Sloveniji. .... 1
Xebec Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 pred 8 minutami, MiNa pravi: Zanimivo razmišljanje, le kako je @Kiri uspel s svojo 650 odpeljat tole, kar ni v Sloveniji. A veš kok hitrej bi biu z jurjam kupiš kar ti paše, sam bodi pa prepričan da je to to, še posebi če boš vzel novo
sesir Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 (popravljeno) pred 11 minutami, MiNa pravi: Zanimivo razmišljanje, le kako je @Kiri uspel s svojo 650 odpeljat tole, kar ni v Sloveniji. Mislim da od jakoba prijatelj z njimi potoval z varadero 125... Mislim da 122.000.. lažje prehitevanje, lažja in bolj tekoča vožnja v dvoje, več moči pri nižjih obratih itd itd. vse že napisal maus.... pač 650 petrebno bolj na obratih met,če želiš bit hiter(enduraško hiter) Popravljeno April 11, 2018. Popravil sesir .... 1
IF7 Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 12 hours ago, Arzen said: Lahko kdo pove v čem se najbolj razlikujeta 650 in 1000? Torej vozne lastnosti. Bolje v štartu kupit 1000? 1000 je super, enostavno vodljiv motor, lahkoten tudi po strmih in ozkih serpentinah gorskih prelazov, za potovanja enkraten. V primerjavi s TDM 900, Z 750, Hornet 900 in Tracerjem 900 absolutno zmaga. ...., Wakasaki in vandrovec 3
izibajker Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 pred 13 urami, Arzen pravi: Lahko kdo pove v čem se najbolj razlikujeta 650 in 1000? Torej vozne lastnosti. Bolje v štartu kupit 1000? pred 51 minutami, IF7 pravi: 1000 je super, enostavno vodljiv motor, lahkoten tudi po strmih in ozkih serpentinah gorskih prelazov, za potovanja enkraten. V primerjavi s TDM 900, Z 750, Hornet 900 in Tracerjem 900 absolutno zmaga. @Arzen, a ni bilo na temle forumu že ene 9876 krat razpravljano, da ti motorja, ki ga boš vozil, ne more svetovat, priporočit... nihče, ampak res nihče. Sam se moraš po svojih zahtevah, ergonomiji, zmožnostih, stilu vožnje, namembnosti... odločit. Niti dva motorista na svetu si nista popolnoma enaka v vseh parametrih.... Absolutna zmaga? Ne razumem kaj tehtnega je hotel @IF7 s tem povedat? Tudi z znamkami (TDM, Hornet, Tracer), ki jih je dal za primerjavo se je po svetu prevozilo že na milijone kilometrov. Pa še z marsikaterimi drugimi modeli tudi.... Zato se mi zdijo take "primerjave" malo hecne. MiNa, bosa, igc1 in 3 others 6
Popularna objava Scarabeo 500 Objavljeno April 11, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno April 11, 2018 pred 6 urami, Arzen pravi: @Scarabeo 500 v bistvu niti ne razmišljam o večjem, sem začetnik in se mi zdi, da bo 650 več kot dovolj, sem bolj vprašal iz firbca, ker me najbolj zanimajo razlike v sami vožnji. Mi je pa zanimivo, da so novi 650 po 7-8 tisočakov, rabljenim pa kar počasi padajo cene. 10 let star stromček 650 stane nekje 3500-4000, iz tega naslova bi rekel, da se skoraj bolj splača kupit novega. Že devet let vozim 650 stroma in to v dvoje, polno naloženega - tudi na daljše ture. Ker je zmeraj denar v igri, se človek vpraša ali se splača. Če ga nimaš ni dileme, da bi pa jedel samo še juho, da bi si lahko kupil večjega, pa tudi nima smisla. Sem voznik, ki nimam rad visokih hitrosti in vozim malo nad omejitvami. Ko sem se odločal za nakup novega motorja pred dvema letoma sem bil iskren do sebe, da se moja vožnja bistveno ne bi spremenila, če bi imel tisočko. Torej ali je smiselno? Ne. Pri meni bi bila razlika samo pri vožnji po avtocesti in prehitevanja navkreber. Po avtocesti ga ne gonim - tja do 145, prehitevam pa malo manj - verjetno bi si s tisočko več privoščil. Pa bi bilo to pametno? Verjetno ne. Zame je dovolj, čeprav sem tudi gledal 1000 - ko. No zamenjal sem zobnik spredaj za zob manj in tako pridobil malo na moči in izgubil končno hitrost. No, z nobenim ne boš zgrešil. Scarabeo FrenkM, XTR, igc1 in 16 others 14 5
XTR Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 16 hours ago, Arzen said: Lahko kdo pove v čem se najbolj razlikujeta 650 in 1000? Torej vozne lastnosti. Bolje v štartu kupit 1000? Gledano z zornega kota začetnika.... 650 ti dopušča nekoliko več časa za premislek, tisoč pa sune brez obotavljanja in je primeren samo za začetnika z zelo urejenim "podstrešjem". Ne bom rekel da tisočak ni primeren, vsekakor pa neizkušenega voznika veliko hitreje privede v neprijetno situacijo. Vtipkaj v Youtube "motorcycle overshoot" in se zamisli,... za začetek ne rabiš tisoč kubičnega stroja. Jaz sem letos namerno začel sezono s skuterjem (500ccm ,43KM), da vidim razliko v primerjavi z mojim. Zaključek... prvič ko sem malo bolj odprl gas na tisočaku sem debelo pogledal in na glas rekel... Uuuuuuuu mater tole pa ni za začetnika.. . lucif3rka, ...., bosa in 1 other 4
Lunatic Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 Imel sem malega in velikega stroma. V povprečju se z velikim ne vozim hitreje, vendar z njim to počnem bolj varno in udobno na manjših obratih. Poleg razlike v moči jaz najbolj opazim razliko v ZAVORAH in VZMETENJU. Veliki ima radialne zavore in USD vzmetenje, kar naredi vožnjo bolj udobno, zabavno in varno! IF7, ...., DAMI34 in 3 others 5 1
vandrovec Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 pred 27 minutami, XTR pravi: Gledano z zornega kota začetnika.... 650 ti dopušča nekoliko več časa za premislek, tisoč pa sune brez obotavljanja in je primeren samo za začetnika z zelo urejenim "podstrešjem". Za začetnika z neurejenim podstrešjem je lahko tudi 650 preveč. XTR in .... 2
sesir Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 pred 10 minutami, vandrovec pravi: Za začetnika z neurejenim podstrešjem je lahko tudi 650 preveč. Zelo koristna info,res... Nasplosno se človek bolj navadi vožnje mopija,če gre postopno!In z vstrom 650 si lahko zelo hiter.
.... Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 (popravljeno) pred 5 urami, izibajker pravi: @Arzen, a ni bilo na temle forumu že ene 9876 krat razpravljano, da ti motorja, ki ga boš vozil, ne more svetovat, priporočit... nihče, ampak res nihče. Sam se moraš po svojih zahtevah, ergonomiji, zmožnostih, stilu vožnje, namembnosti... odločit. Niti dva motorista na svetu si nista popolnoma enaka v vseh parametrih.... Absolutna zmaga? Ne razumem kaj tehtnega je hotel @IF7 s tem povedat? Tudi z znamkami (TDM, Hornet, Tracer), ki jih je dal za primerjavo se je po svetu prevozilo že na milijone kilometrov. Pa še z marsikaterimi drugimi modeli tudi.... Zato se mi zdijo take "primerjave" malo hecne. Res je, ampak takrat je bilo na splošno, zdaj sem pa že v konkretni temi o konkretnem modelu, ki ima dva različna agregata in me je zanimalo. Ostalo mi je pa jasno, a vseeno je težko začetniku zaupat svojim sposobnostim, če še ni toliko izpiljen v odzivih. Meni tudi ena testna vožnja ne bo dala toliko odgovorov kot nekaj voženj. Zato je mogoče lažje, če povprašam tiste, ki o tem vedo več. Sploh scarabeo 500 mi je dal meni nekaj pomembnih podatkov. pred 3 urami, Scarabeo 500 pravi: Že devet let vozim 650 stroma in to v dvoje, polno naloženega - tudi na daljše ture. Ker je zmeraj denar v igri, se človek vpraša ali se splača. Če ga nimaš ni dileme, da bi pa jedel samo še juho, da bi si lahko kupil večjega, pa tudi nima smisla. Sem voznik, ki nimam rad visokih hitrosti in vozim malo nad omejitvami. Ko sem se odločal za nakup novega motorja pred dvema letoma sem bil iskren do sebe, da se moja vožnja bistveno ne bi spremenila, če bi imel tisočko. Torej ali je smiselno? Ne. Pri meni bi bila razlika samo pri vožnji po avtocesti in prehitevanja navkreber. Po avtocesti ga ne gonim - tja do 145, prehitevam pa malo manj - verjetno bi si s tisočko več privoščil. Pa bi bilo to pametno? Verjetno ne. Zame je dovolj, čeprav sem tudi gledal 1000 - ko. No zamenjal sem zobnik spredaj za zob manj in tako pridobil malo na moči in izgubil končno hitrost. No, z nobenim ne boš zgrešil. Scarabeo No, če sem iskren, razmišljam podobno kot ti. Hvala za vse tvoje vpise v tej temi. Pa ostalim tudi vsaka čast, fajn ste se razpisali. Popravljeno April 11, 2018. Popravil Arzen sesir, IF7, Scarabeo 500 in 2 others 4 1
DAMI34 Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 @Lunaticti je dal najboljši možen odgovor. Čeprav je nekaj fantov ki imajo 650 tudi pošteno povedalo. Odvisno je od tebe in tvojega karakterja. Meni je bilo 600ccm malo, ker sem bil velikokrat nakrcan s prtljago in v dvoje, ampak čisto dovolj ko sem bil sam. Lunatic, IF7 in sesir 3
Kiri Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 12 hours ago, MiNa said: Zanimivo razmišljanje, le kako je @Kiri uspel s svojo 650 odpeljat tole, kar ni v Sloveniji. Zdaj si me spomnil na tole temo, ki sem jo zanemaril. Očitno bo treba kakšen večer ali dva reskirat za nadaljevanje tipkanja Nazaj na temo. Mali strom 650 je povsem dostojen svetovni popotnik. Ekonomičen, neobčutljiv na slabo gorivo, slabe ceste in tisto, kar na drugem koncu sveta pojmujejo kot ceste. Redko se zgodi, da pogrešam tisto razliko v moči, bolj pogrešam boljše vzmetenje. A tudi to sem malce popravil z ricor intiminators in menjanim amortizerjem zadaj. No, tudi sedež ima 1000 boljši se mi zdi. Sicer pa sem po stilu vožnje bolj Scarabeov tip. Malo nad omejitvami, pa brez pretiravanj. Mimogrede, Boštjan Šifrar je s svojim 650 naredil precej več kilometrov bo še bolj razdrapanih poteh kot jaz. ...., sesir, bosa in 2 others 5
Popularna objava Primosio Objavljeno April 20, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno April 20, 2018 Tole je od včeraj pri hiši :) DAMI34, Joker, .... in 14 others 17
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se