Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

pred 5 urami, Snecer pravi:

Si kdaj zaznal pešanje svečke? :) 

Ne.

Dela ali pa ne.:) No, tudi z nobeno še nisem imel težav - svečko :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce je motor ze v letih (pije mal olja) se svecke hitreje zapacajo z sajami (karbonski depositi). Slaba (sajasta) svecka lahko pri stantgasu preskakuje, posledica nemirem stantgas, mansa moc motorja. Pri starem japoncu kjer svecke niso ble menjane ze 100 let je razlika ocitna ko zamenjas svecke z novimi , prej trese masina ko traktor, potem laufa kot urca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
  • 4 mesecev pozneje...
pred 11 minutami, Arzen pravi:

Lahko kdo pove v čem se najbolj razlikujeta 650 in 1000? Torej vozne lastnosti. Bolje v štartu kupit 1000? 

Po moje je največja razlika v moči. Če že sedaj razmišljaš o večjem, potem bo verjetno bolje takoj kupiti 1000. 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Scarabeo 500 v bistvu niti ne razmišljam o večjem, sem začetnik in se mi zdi, da bo 650 več kot dovolj, sem bolj vprašal iz firbca, ker me najbolj zanimajo razlike v sami vožnji. Mi je pa zanimivo, da so novi 650 po 7-8 tisočakov, rabljenim pa kar počasi padajo cene. 10 let star stromček 650 stane nekje 3500-4000, iz tega naslova bi rekel, da se skoraj bolj splača kupit novega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Arzen pravi:

@Scarabeo 500 v bistvu niti ne razmišljam o večjem, sem začetnik in se mi zdi, da bo 650 več kot dovolj, sem bolj vprašal iz firbca, ker me najbolj zanimajo razlike v sami vožnji. Mi je pa zanimivo, da so novi 650 po 7-8 tisočakov, rabljenim pa kar počasi padajo cene. 10 let star stromček 650 stane nekje 3500-4000, iz tega naslova bi rekel, da se skoraj bolj splača kupit novega.

jaz bi vzel čuka, razlika v teži ni velika, kakšnih 15kg, 1000ka pa je bila na novo razvita, 650 pa je evolucija prejšnjih preizkušenih modelov

pa maš mir in ne boš več iskal večjega :) 

 

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, Snecer pravi:

10 let star stromček 650 stane nekje 3500-4000,

Kaj češ, zakonitosti trga. Motor je s časom dobil renome dobrega in zanesljivega izdelka, pa še lastniki se težko ločijo od njega. Že vedo zakaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

650 ima frend....normalno se vozi s skupino SS mopijev...

Po mojem občutku bi tudi rekel,da 1000 za dolga potovanja,650 pa za po Sloveniji...lepo vodljiva in res gre dost,če se znaš peljat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Arzen pravi:

Lahko kdo pove v čem se najbolj razlikujeta 650 in 1000? Torej vozne lastnosti. Bolje v štartu kupit 1000? 

menim, da je bolje 1000 vzet, čeprav 650 sploh ni tok švoh ... če bi jaz izbiral, bi 1000 vzel...

lažje prehitevanje, lažja in bolj tekoča vožnja v dvoje, več moči pri nižjih obratih itd itd..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, MiNa pravi:

Zanimivo razmišljanje, le kako je @Kiri uspel s svojo 650 odpeljat tole, kar ni v Sloveniji.

A veš kok hitrej bi biu z jurjam :whistle:

kupiš kar ti paše, sam bodi pa prepričan da je to to, še posebi če boš vzel novo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, MiNa pravi:

Zanimivo razmišljanje, le kako je @Kiri uspel s svojo 650 odpeljat tole, kar ni v Sloveniji.

Mislim da od jakoba prijatelj z njimi potoval z varadero 125... Mislim da 122.000..

lažje prehitevanje, lažja in bolj tekoča vožnja v dvoje, več moči pri nižjih obratih itd itd.

vse že napisal maus....

pač 650 petrebno bolj na obratih met,če želiš bit hiter(enduraško hiter)

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 hours ago, Arzen said:

Lahko kdo pove v čem se najbolj razlikujeta 650 in 1000? Torej vozne lastnosti. Bolje v štartu kupit 1000? 

1000 je super, enostavno vodljiv motor, lahkoten tudi po strmih in ozkih serpentinah gorskih prelazov, za potovanja enkraten. V primerjavi s TDM 900, Z 750, Hornet 900 in Tracerjem 900 absolutno zmaga.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Arzen pravi:

Lahko kdo pove v čem se najbolj razlikujeta 650 in 1000? Torej vozne lastnosti. Bolje v štartu kupit 1000? 

 

pred 51 minutami, IF7 pravi:

1000 je super, enostavno vodljiv motor, lahkoten tudi po strmih in ozkih serpentinah gorskih prelazov, za potovanja enkraten. V primerjavi s TDM 900, Z 750, Hornet 900 in Tracerjem 900 absolutno zmaga.

@Arzen, a ni bilo na temle forumu že ene 9876 krat razpravljano, da ti motorja, ki ga boš vozil, ne more svetovat, priporočit... nihče, ampak res nihče. Sam se moraš po svojih zahtevah, ergonomiji, zmožnostih, stilu vožnje, namembnosti... odločit. Niti dva motorista na svetu si nista popolnoma enaka v vseh parametrih....

Absolutna zmaga? Ne razumem kaj tehtnega je hotel @IF7 s tem povedat? Tudi z znamkami (TDM, Hornet, Tracer), ki jih je dal za primerjavo se je po svetu prevozilo že na milijone kilometrov. Pa še z marsikaterimi drugimi modeli tudi.... Zato se mi zdijo take "primerjave" malo hecne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 hours ago, Arzen said:

Lahko kdo pove v čem se najbolj razlikujeta 650 in 1000? Torej vozne lastnosti. Bolje v štartu kupit 1000? 

Gledano z zornega kota začetnika....  650 ti dopušča nekoliko več časa za premislek, tisoč pa sune brez obotavljanja in je primeren samo za začetnika z zelo urejenim "podstrešjem". Ne bom rekel da tisočak ni primeren, vsekakor pa neizkušenega voznika veliko hitreje privede v neprijetno situacijo. Vtipkaj v Youtube "motorcycle overshoot" in se zamisli,... za začetek ne rabiš tisoč kubičnega stroja.

Jaz sem letos namerno začel sezono s skuterjem (500ccm ,43KM), da vidim razliko v primerjavi z mojim. Zaključek... prvič ko sem malo bolj odprl gas na tisočaku sem debelo pogledal  in na glas rekel...   :eek: Uuuuuuuu mater tole pa ni za začetnika.. :nono:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel sem malega in velikega stroma. V povprečju se z velikim ne vozim hitreje, vendar z njim to počnem bolj varno in udobno na manjših obratih.

Poleg razlike v moči jaz najbolj opazim razliko v ZAVORAH in VZMETENJU. Veliki ima radialne zavore in USD vzmetenje, kar naredi vožnjo bolj udobno, zabavno in varno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, XTR pravi:

Gledano z zornega kota začetnika....  650 ti dopušča nekoliko več časa za premislek, tisoč pa sune brez obotavljanja in je primeren samo za začetnika z zelo urejenim "podstrešjem".

Za začetnika z neurejenim podstrešjem je lahko tudi 650 preveč.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, vandrovec pravi:

Za začetnika z neurejenim podstrešjem je lahko tudi 650 preveč.

Zelo koristna info,res...

Nasplosno  se človek bolj navadi vožnje mopija,če gre postopno!In z vstrom 650 si lahko zelo hiter.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, izibajker pravi:

 

@Arzen, a ni bilo na temle forumu že ene 9876 krat razpravljano, da ti motorja, ki ga boš vozil, ne more svetovat, priporočit... nihče, ampak res nihče. Sam se moraš po svojih zahtevah, ergonomiji, zmožnostih, stilu vožnje, namembnosti... odločit. Niti dva motorista na svetu si nista popolnoma enaka v vseh parametrih....

Absolutna zmaga? Ne razumem kaj tehtnega je hotel @IF7 s tem povedat? Tudi z znamkami (TDM, Hornet, Tracer), ki jih je dal za primerjavo se je po svetu prevozilo že na milijone kilometrov. Pa še z marsikaterimi drugimi modeli tudi.... Zato se mi zdijo take "primerjave" malo hecne.

Res je, ampak takrat je bilo na splošno, zdaj sem pa že v konkretni temi o konkretnem modelu, ki ima dva različna agregata in me je zanimalo. Ostalo mi je pa jasno, a vseeno je težko začetniku zaupat svojim sposobnostim, če še ni toliko izpiljen v odzivih. Meni tudi ena testna vožnja ne bo dala toliko odgovorov kot nekaj voženj. Zato je mogoče lažje, če povprašam tiste, ki o tem vedo več. Sploh scarabeo 500 mi je dal meni nekaj pomembnih podatkov.

pred 3 urami, Scarabeo 500 pravi:

Že devet let vozim 650 stroma in to v dvoje, polno naloženega - tudi na daljše ture.

Ker je zmeraj denar v igri, se človek vpraša ali se splača. Če ga nimaš ni dileme, da bi pa jedel samo še juho, da bi si lahko kupil večjega, pa tudi nima smisla.

Sem voznik, ki nimam rad visokih hitrosti in vozim malo nad omejitvami. Ko sem se odločal za nakup novega motorja pred dvema letoma sem bil iskren do sebe, da se moja vožnja bistveno ne bi spremenila, če bi imel tisočko. Torej ali je smiselno? Ne. 

Pri meni bi bila razlika samo pri vožnji po avtocesti in prehitevanja navkreber. Po avtocesti ga ne gonim - tja do 145, prehitevam pa malo manj - verjetno bi si s tisočko več privoščil. Pa bi bilo to pametno? Verjetno ne. :)

Zame je dovolj, čeprav sem tudi gledal 1000 - ko. No zamenjal sem zobnik spredaj za zob manj in tako pridobil malo na moči in izgubil končno hitrost.

No, z nobenim ne boš zgrešil. 

Scarabeo

No, če sem iskren, razmišljam podobno kot ti. :) Hvala za vse tvoje vpise v tej temi. :) 

 

Pa ostalim tudi vsaka čast, fajn ste se razpisali.

Popravljeno . Popravil Arzen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Lunaticti je dal najboljši možen odgovor. Čeprav je nekaj fantov ki imajo 650 tudi pošteno povedalo. Odvisno je od tebe in tvojega karakterja. Meni je bilo 600ccm malo, ker sem bil velikokrat nakrcan s prtljago in v dvoje, ampak čisto dovolj ko sem bil sam.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 hours ago, MiNa said:

Zanimivo razmišljanje, le kako je @Kiri uspel s svojo 650 odpeljat tole, kar ni v Sloveniji.

Zdaj si me spomnil na tole temo, ki sem jo zanemaril. Očitno bo treba kakšen večer ali dva reskirat za nadaljevanje tipkanja :)

Nazaj na temo. Mali strom 650 je povsem dostojen svetovni popotnik. Ekonomičen, neobčutljiv na slabo gorivo, slabe ceste in tisto, kar na drugem koncu sveta pojmujejo kot ceste. Redko se zgodi, da pogrešam tisto razliko v moči, bolj pogrešam boljše vzmetenje. A tudi to sem malce popravil z ricor intiminators in menjanim amortizerjem zadaj. No, tudi sedež ima 1000 boljši se mi zdi. Sicer pa sem po stilu vožnje bolj Scarabeov tip. Malo nad omejitvami, pa brez pretiravanj.

Mimogrede, Boštjan Šifrar je s svojim 650 naredil precej več kilometrov bo še bolj razdrapanih poteh kot jaz. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!