Skoči na vsebino

Yamaha TZR 125


Rock-46

Priporočene objave

ja zdele sm spustu vodo iz kilerja pa je mastna, ni tok mastna da bi blo črno ampak je mal rjaukasta, ja ko motor laufa luči delajo, ok pol bom rele zamenou pa probou.

a more bit rele na masi povezan s kšno žico al ne? k so 4 žice ena pripelje štrom do releja, druga pa iz releja do štarterja, spodaj so pa še 2 manjši žički, ki jih jaz mimam povezanih nikamor, kaj bi to lahko bilo in kam jih moram povezat?

ja glej nekako tako bi moglo bit

post-9362-1195589140_thumb.jpg

preko stikala za vžig daš ti releju signal da naredi preklop in spusti tok od akumulatorja do štarterja, ker pa praviš da imaš še dve mali žici ki nista nikjer povezani, to pomeni da sploh nimaš povezave z gumbom za vžig in ti zato ne vžge

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha jutri bom kupil nov akumulator pa bom probou, k zdele sm dau svečo vn pa je štarter mal obrnu glih tok da se je slišal.

no glede na to da mi je štartr mal obrnu bom jutr kupu akumulator, pa probou (žičke bom pustu prmer).

a je to isti akumulator k pri skuterju al je drugačn, pa kero firmo akumulatorja mi najbol priporočate?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sm šu gledat za akumulatorje pa mi je prodajalc reku da ma yamaha tzr 12 voltov pa 5 amperov, nekje drugje je pa prodajalc reku da ima akumulator 12/9 samo nepaše v ležišče od yamahe. kaj mi priporočae, 9 amperou al 5 amperou

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno si mislih Amper ure. To je samo podatek koliko toka lahko shrani. Si izmeril kaj? Drugače pa kupi takega ki paše, pa ma podobne lastnosti kot orginalen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupi takega ki paše noter in s čim večjo kapaciteto, ker je kapaciteta pogojena tudi z velikostjo akumulatorja

najbolj da starega neseš sabo ker je važno tudi na kateri strani ima aku. minus in plus priključek

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo sm kupu akumulator, pa štartr dela, motor pa noče vžgat, na armaturi pa sveti lučka za olje, ali je to olje za mešanco? men je reku prodajalc da morem tankat mešanco v rezervar za gorivo, da pumpe rade crknejo, pa me zanima če lahko zaradi tega ne vžge, pa kako nej odklopn pumpo za olje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo sm kupu akumulator, pa štartr dela, motor pa noče vžgat, na armaturi pa sveti lučka za olje, ali je to olje za mešanco? men je reku prodajalc da morem tankat mešanco v rezervar za gorivo, da pumpe rade crknejo, pa me zanima če lahko zaradi tega ne vžge, pa kako nej odklopn pumpo za olje?

Ja verjetn ti lučka svet ker nimaš olja v rezervarju, mislm u unmu za olje. Sej ti pumpe ni treba odklopt, drugač ma tist stikal v rezervarju da pol lučka na armaturki svet, tko da tm odklop da ti ne bo več lučka svetla. Sam pomojm ni to vzrok da ti ne vžge.

Popravljeno . Popravil mad driver
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A maš olje not? Če ga maš se je mogč samo plovček zataknjen. Če pumpa dela ni treba nč odklapljat... edin če hočeš bit čist ziher da nebo zarad olja ribal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja zdej sm odklopu senzor za olje tko da lučka ne sveti več, motor pa ševedno ne vžge :unsure:

Popravljeno . Popravil ps_tunner
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja špula je tomosova, ampak je zalaufou. Zalaufou je na štarter (kriv je bil akumulator, ker ni imel dovolj toka da bi rele ostal na enem položaju) laufa normalno (se mi zdi) obratomer pa neki zajebava - štantgas mi kaže 5500, ko so obrati nekje na polovici mi že kaže 14000 , ko pa se peljem je pa obratomer skos do konca (globoko čez števec) tko da obratomer morem še zrihtat, a ma kdo kkšno idejo kako? Špulo morem pa tut zamenjat z yamahino, ker mam bedn občutek s to tomosovo. A mi mogoče obratomer narobe kaže zarad špule al je kej povezan s števcem al kako? Kako vidm če mi akumulator fila med vožno?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa imaš to original obratomer :hmm: ker če ti kaže obrate x 2 je nekako tako kot bi dal iz 4t motorja obratomer, na 2T

najprej cinšpulo menjaj, mogoče je to ker obratomer šteje obrate s štetjem isker na svečki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, kkšne tastare mašine (Mito I) so mele obratomer še analogn, je šla zajla iz mašine vn. Samo, tist je pol tko, al dela al pa ne dela.

Dej, ti kkšne slikce nalimej, da vidmo kaj sploh to maš :D

Za akumulator je pa tko, vzameš voltmetr, pa ga daš na konektor, pa naviješ gas, pa bi ti mogu nekje pr 4000 obratih že kazat 14-15 V.

Čeprov, jest vem da k sm pr Cagivi to meru, mi je šele pr kkšnih 8k tok kazal :whistle: Uglavn, čez 14V more bit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!