D_u_H_e_C Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 TTS malo bolj kadi ja :) ni sicer vlke razlike pa dosti je pa razlika v tem, da če motorja nea skozi furaš na visokih obratih okrog rdečega polja se ti mašina malenkost bolj zapaca kot z motulom, pač TTS je mal bol gost in je pravzaprav narjen za 2T krosake... drgač pa tak so vsa olja neki ista, kergakoli boš uporablal za 2T ( ne za skutera) ti bo ql delalo :)
Cilindr Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 Ja tts je bl gost kokr motul...sej zato se men zdi cudno da nekateri pravjo da jim je zaribou zarad tega=)--- :winkiss:
Cilindr Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 PS: zdele sm biu na apriliji v avtokomercu k sm hotu se pozanimat kok stane od tanove parilije zadn dusilc k je res lep da bi ga na svojo TZRko zmonteralk...cena:185€ samo za dusilec :xx: bolano!!! Od mitota rabljen dusilec se pa prodaja za 30€...kar je realna cena ......a mogoce ve kdo kok stanejo pravi dirkalni usilci..al pa kar celi sportni izpuhi=) LP
Drejo Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 Ja tts je bl gost kokr motul...sej zato se men zdi cudno da nekateri pravjo da jim je zaribou zarad tega=)--- :winkiss: Se popolnoma strinjam s tabo...dvomim da je sploh že komu ribnu motor zarad olja...
slo07 Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 :headbang: ne morš use pisat v to kurčevo temo ne mormo en čez drugega govort vsak ma svojo temo odgovori pa noben ne ne to kr upršaš ma k..
Cilindr Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 sloo7 drgac si ti nareu temo o izpuhu o TZR ;) psst=) dost off topica=) Lp
NGregor Objavljeno Avgust 28, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2007 tak...jaz imam pa eno vprašanje... nekak se je zgodilo da imam doma Yamaho TZR 125, je 1996 letnik . lepa stvarca, za po Marofu bo že... menjati morem zadnjo gumo in ker je trenutno gor 160 in ni možno zvoziti do roba gume, me zanima, kake gume more to sploh met gor? Prosim no če mi kdo pomaga...
norchek Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 zdej če rabš plastiko, ti jo pohajač nardi po naručilu nwem sicer kok bi te pršlo sam baje ful dobr nardi no www.pohajac.tk ewo ti link lp, dominik
Enzo Objavljeno September 20, 2007 Opozori Objavljeno September 20, 2007 tak...jaz imam pa eno vprašanje... nekak se je zgodilo da imam doma Yamaho TZR 125, je 1996 letnik . lepa stvarca, za po Marofu bo že... menjati morem zadnjo gumo in ker je trenutno gor 160 in ni možno zvoziti do roba gume, me zanima, kake gume more to sploh met gor? Prosim no če mi kdo pomaga... kolkr se jst spomnim sm meu odspredi 110 širino (original), odzadi pa 150/60. Ble so pa qualifer. Sicer tud če boš dau gor 150 širino, je neboš zrabu do roba...za zdrs pa useeno ni nevarno. Do roba boš zrabu sam 140 širino...sam kokr jst vem, ni nobene pametne gume 140 širine (edin dirkalne bridgestone9 :winkiss:
ps_tunner Objavljeno November 18, 2007 Opozori Objavljeno November 18, 2007 zdravo, zanima me ali ima kdo električno shemo za yamaho tzr letnik 93-december, imam problem: kupil sem jo brez akumulatorja, doma pa sem priključil akumulator pa nedela nič ne obratomir ne štarter... tzr-ka laufa vendar jo je treba poriniti da vžge, ne vem pa kako bi ugotovil če dela pumpa za hlajenje cilindra - k pride iz kilerja. luči delajo ko motor laufa, cinšpula je tomosova (k so majstri neki doma packal) kaj morem narest da bo delal obratomer pa kako naj vidim če dela pumpa za hladilno tekučuno, in štarter na servis ga nebi rad peljal ker je vse tako podomače narejeno da me je sram da serviser to vidi patudi nebi rad pustil tam 1000€. hvala za odgovore!
k0ci Objavljeno November 18, 2007 Opozori Objavljeno November 18, 2007 pumpa ti vrjetn dela ker je mehanska (povezana z gredjo motorja) cinšpulo menjaj ker drgač itq ne bo nikamor šlo, pa varovalke preglej če so cele, drgač ti ne morm pomagat ker ne vidim
ps_tunner Objavljeno November 18, 2007 Opozori Objavljeno November 18, 2007 kje so te varovalke? a lahko zarad ene varovalke nedela nič razen iskre? (motor sem kupil včeraj in o njem vem zelo malo)
NejcZ Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 Ja lahka da nč ne dela. Kje so? Pri akumolatoju verjetno?
ps_tunner Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 (popravljeno) sm probou varovalko pa delajo lučke na števcu pa žmigavci, štartr pa nedela edino če štrom premostim un valj (nevem kaj bi tist blo) lahko slikam če koga zanima. zanima me a morjo luči delat ko je motor ugasnen (z kontaktom in stikalom) štoplampa pa dela ko je motor ugasnen pa še eno vprašanje: a more bit v kilerju voda oz. hladilna tekučina al more bit olje? ker če odprem pokrovček na kilerju je masten? Popravljeno November 19, 2007. Popravil ps_tunner
NejcZ Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 Nobenega olja ni notri v killerju.. je kr hladilna tekočina :whistle:
ps_tunner Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 ok hvala ga bom oprau pa hladilno tekučino not nalil, a mogoče špula paše od tzr-ke letnik 95 dalje?
_Fingi_ Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 Hm, zanimiv... da bi blo kr mastno... smelo nebi bit. K maš kontakt, morjo luči delat normalno. A če motor laufa ti pa delajo? In ja, po vsej vrjetnosti paše na tzr... vrjetno je tud od dt, pa tdr enaka...sej so praktično enake mašine :whistle:
k0ci Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 tist valj je rele za štarter in ti verjetno ne dela, ali pa je problem v stikalu ali žicah da že rele ne dobi signala
ps_tunner Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 (popravljeno) ja zdele sm spustu vodo iz kilerja pa je mastna, ni tok mastna da bi blo črno ampak je mal rjaukasta, ja ko motor laufa luči delajo, ok pol bom rele zamenou pa probou. a more bit rele na masi povezan s kšno žico al ne? k so 4 žice ena pripelje štrom do releja, druga pa iz releja do štarterja, spodaj so pa še 2 manjši žički, ki jih jaz mimam povezanih nikamor, kaj bi to lahko bilo in kam jih moram povezat? Popravljeno November 20, 2007. Popravil ps_tunner
D_u_H_e_C Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 ja zdele sm spustu vodo iz kilerja pa je mastna, ni tok mastna da bi blo črno ampak je mal rjaukasta, ja ko motor laufa luči delajo, ok pol bom rele zamenou pa probou.a more bit rele na masi povezan s kšno žico al ne? k so 4 žice ena pripelje štrom do releja, druga pa iz releja do štarterja, spodaj so pa še 2 manjši žički, ki jih jaz mimam povezanih nikamor, kaj bi to lahko bilo in kam jih moram povezat? rjavkasta?? ponavadi je voda zelenkasta :) drgač pa če je čep masn to je zarad tega ker se nabere kondenz ko se tekočina segreje :) to je normalno
ps_tunner Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 (popravljeno) aja, ok pol, zanima pa me še kako ugotovim če dela oljna pumpa, k mi je prodajalc reku da rade crkujejo :unsure: Popravljeno November 20, 2007. Popravil ps_tunner
_Fingi_ Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 Hja, tako je z oljno pumpo. Ubistvu težko vidš al dela al ne dela. Če ti ne dela, se lahko voziš kkšne 2, mogoče 3 minute če ga pri nizkih obratih voziš, potem ribne. Kkšnega znaka, da bi pumpa crknla pa ni. Btw, si mel že kej menjan bat?
ps_tunner Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 ne bata še nism menjau, na kok kilometrou ga je pa treba menjat pa kok stane če kdo ve?
Igorr Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 ne bata še nism menjau, na kok kilometrou ga je pa treba menjat pa kok stane če kdo ve? Kakšnih 15-20kkm. Stane pa cca. 100EUR.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se