k0ci Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 ja zdele sm spustu vodo iz kilerja pa je mastna, ni tok mastna da bi blo črno ampak je mal rjaukasta, ja ko motor laufa luči delajo, ok pol bom rele zamenou pa probou.a more bit rele na masi povezan s kšno žico al ne? k so 4 žice ena pripelje štrom do releja, druga pa iz releja do štarterja, spodaj so pa še 2 manjši žički, ki jih jaz mimam povezanih nikamor, kaj bi to lahko bilo in kam jih moram povezat? ja glej nekako tako bi moglo bit preko stikala za vžig daš ti releju signal da naredi preklop in spusti tok od akumulatorja do štarterja, ker pa praviš da imaš še dve mali žici ki nista nikjer povezani, to pomeni da sploh nimaš povezave z gumbom za vžig in ti zato ne vžge
ps_tunner Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 ok hvala za skico bom napelu tko k je tle narisan :rolleyes:
ps_tunner Objavljeno November 21, 2007 Opozori Objavljeno November 21, 2007 sm zvezou pa samo kratk stik dela pa neki ropota v releju, štartrja pa ne požene :unsure:
NejcZ Objavljeno November 21, 2007 Opozori Objavljeno November 21, 2007 Mogoč je pa že akumolator prešvoh da bi štarter obrnu? Tk je blo pri meni.. :unsure:
k0ci Objavljeno November 21, 2007 Opozori Objavljeno November 21, 2007 ja ali je prazen akumulator ali pa si narobe priključil tanki žički (probaj jih zamenjat)
ps_tunner Objavljeno November 21, 2007 Opozori Objavljeno November 21, 2007 aha jutri bom kupil nov akumulator pa bom probou, k zdele sm dau svečo vn pa je štarter mal obrnu glih tok da se je slišal. no glede na to da mi je štartr mal obrnu bom jutr kupu akumulator, pa probou (žičke bom pustu prmer). a je to isti akumulator k pri skuterju al je drugačn, pa kero firmo akumulatorja mi najbol priporočate?
_Fingi_ Objavljeno November 21, 2007 Opozori Objavljeno November 21, 2007 Vrjetno je 9Ah, 12V, tko k pr večini motorjev.
NejcZ Objavljeno November 21, 2007 Opozori Objavljeno November 21, 2007 Zmer akumolator z voltmetrom kolk je napetosti, pa med laufanjem tud da vidiš če ti ga fila..
ps_tunner Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 ja sm šu gledat za akumulatorje pa mi je prodajalc reku da ma yamaha tzr 12 voltov pa 5 amperov, nekje drugje je pa prodajalc reku da ima akumulator 12/9 samo nepaše v ležišče od yamahe. kaj mi priporočae, 9 amperou al 5 amperou
NejcZ Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 Verjetno si mislih Amper ure. To je samo podatek koliko toka lahko shrani. Si izmeril kaj? Drugače pa kupi takega ki paše, pa ma podobne lastnosti kot orginalen.
ps_tunner Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 ok bom kupu takega k paše v ležišče, izmeril nisem še k morem najdt voltmetr.
k0ci Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 kupi takega ki paše noter in s čim večjo kapaciteto, ker je kapaciteta pogojena tudi z velikostjo akumulatorja najbolj da starega neseš sabo ker je važno tudi na kateri strani ima aku. minus in plus priključek
ps_tunner Objavljeno November 24, 2007 Opozori Objavljeno November 24, 2007 evo sm kupu akumulator, pa štartr dela, motor pa noče vžgat, na armaturi pa sveti lučka za olje, ali je to olje za mešanco? men je reku prodajalc da morem tankat mešanco v rezervar za gorivo, da pumpe rade crknejo, pa me zanima če lahko zaradi tega ne vžge, pa kako nej odklopn pumpo za olje?
_LuX_ Objavljeno November 24, 2007 Opozori Objavljeno November 24, 2007 (popravljeno) evo sm kupu akumulator, pa štartr dela, motor pa noče vžgat, na armaturi pa sveti lučka za olje, ali je to olje za mešanco? men je reku prodajalc da morem tankat mešanco v rezervar za gorivo, da pumpe rade crknejo, pa me zanima če lahko zaradi tega ne vžge, pa kako nej odklopn pumpo za olje? Ja verjetn ti lučka svet ker nimaš olja v rezervarju, mislm u unmu za olje. Sej ti pumpe ni treba odklopt, drugač ma tist stikal v rezervarju da pol lučka na armaturki svet, tko da tm odklop da ti ne bo več lučka svetla. Sam pomojm ni to vzrok da ti ne vžge. Popravljeno November 24, 2007. Popravil mad driver
NejcZ Objavljeno November 24, 2007 Opozori Objavljeno November 24, 2007 A maš olje not? Če ga maš se je mogč samo plovček zataknjen. Če pumpa dela ni treba nč odklapljat... edin če hočeš bit čist ziher da nebo zarad olja ribal.
ps_tunner Objavljeno November 24, 2007 Opozori Objavljeno November 24, 2007 (popravljeno) ja zdej sm odklopu senzor za olje tko da lučka ne sveti več, motor pa ševedno ne vžge :unsure: Popravljeno November 24, 2007. Popravil ps_tunner
ps_tunner Objavljeno November 24, 2007 Opozori Objavljeno November 24, 2007 iskra je, na poriv pa nisem probaval.
Igorr Objavljeno November 24, 2007 Opozori Objavljeno November 24, 2007 Špula? Nisi rekel, da je Tomosova?
ps_tunner Objavljeno November 25, 2007 Opozori Objavljeno November 25, 2007 ja špula je tomosova, ampak je zalaufou. Zalaufou je na štarter (kriv je bil akumulator, ker ni imel dovolj toka da bi rele ostal na enem položaju) laufa normalno (se mi zdi) obratomer pa neki zajebava - štantgas mi kaže 5500, ko so obrati nekje na polovici mi že kaže 14000 , ko pa se peljem je pa obratomer skos do konca (globoko čez števec) tko da obratomer morem še zrihtat, a ma kdo kkšno idejo kako? Špulo morem pa tut zamenjat z yamahino, ker mam bedn občutek s to tomosovo. A mi mogoče obratomer narobe kaže zarad špule al je kej povezan s števcem al kako? Kako vidm če mi akumulator fila med vožno? LP
k0ci Objavljeno November 25, 2007 Opozori Objavljeno November 25, 2007 pa imaš to original obratomer :hmm: ker če ti kaže obrate x 2 je nekako tako kot bi dal iz 4t motorja obratomer, na 2T najprej cinšpulo menjaj, mogoče je to ker obratomer šteje obrate s štetjem isker na svečki
NejcZ Objavljeno November 25, 2007 Opozori Objavljeno November 25, 2007 Ko ti laufa na mestu dej voltmetr gor prklop, pa boš tk vidu... če se fila.
_Fingi_ Objavljeno November 25, 2007 Opozori Objavljeno November 25, 2007 No ja, kkšne tastare mašine (Mito I) so mele obratomer še analogn, je šla zajla iz mašine vn. Samo, tist je pol tko, al dela al pa ne dela. Dej, ti kkšne slikce nalimej, da vidmo kaj sploh to maš :D Za akumulator je pa tko, vzameš voltmetr, pa ga daš na konektor, pa naviješ gas, pa bi ti mogu nekje pr 4000 obratih že kazat 14-15 V. Čeprov, jest vem da k sm pr Cagivi to meru, mi je šele pr kkšnih 8k tok kazal :whistle: Uglavn, čez 14V more bit.
ps_tunner Objavljeno November 25, 2007 Opozori Objavljeno November 25, 2007 ja sm probou če dam gas, mi pokaže 15v, pa najbrš ni glih normalno da mi števc za temperaturo kaže 50-60 stopin, k sm se zdele vozu pol ure.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se