Barracuda Objavljeno Februar 27, 2011 Opozori Objavljeno Februar 27, 2011 Barracuda kje se dobi ta sprej? Louis...
halls Objavljeno Februar 27, 2011 Opozori Objavljeno Februar 27, 2011 (popravljeno) Jaz tut špricam Dry Lube gor po ketni. Zadovoljen,nič ni na felgi. Kupujem pri Lojzu. Prej mev Motula,kar nekaj ga je blo na felgi. Na Dry Lube prešaltal po dancijevi pozitivni kritiki. Popravljeno Februar 27, 2011. Popravil halls
urkoman Objavljeno Februar 27, 2011 Opozori Objavljeno Februar 27, 2011 Hmm mogoč bom pa sprobal tale Dry Lube. Predvsem zarad tegam, ker mažem ketno v garaži in ponavad ketna ni pretirano vroča, pa ne da se mi čakat da se mazivo uleže. Posledično mi ga mal zmeče z ketne. Aja uporabljam pa Motulovo belo zadevo Jest sem tut zaprisezen uporabnik Motula, od takrat, ko sm videl razrezano zarjavelo ketno po dolgotrajni uporabi castrolovega spraya (je pa to ze cca 5 let nazaj in verjetno se je kaj spremenil tudi pri ketnsprejih). Bi pa z veseljem poizkusil tudi kaj drugega, če bi mel kdo informacijo o stanju ketne po uporabi tegale Dry Lube-ja pa kar na dan znjo.
urkoman Objavljeno Februar 27, 2011 Opozori Objavljeno Februar 27, 2011 Aja, ketna je bila od zunaj dokaj ok vidt, raztegnjena kot cigumi ampak znotri pa katastrofalno stanje. Kilometrov pa okoli 20k.
Bambi61 Objavljeno Februar 28, 2011 Opozori Objavljeno Februar 28, 2011 Jaz pa ketno kar s sprejem za pod pazduho nasprejam!vsaj diši! krava, ninjafan, STAR in 1 other 4
BenX Objavljeno Februar 28, 2011 Opozori Objavljeno Februar 28, 2011 V posnetku je prikazan napačen način mazanja verige. Verigo se maže iz "notranje" strani... ... mi lahko kdo pove v čem je razlika oz. zakaj od znotraj? motor mam 1 leto tak da še nisem vseh veščin osvojil.
franc Objavljeno Februar 28, 2011 Opozori Objavljeno Februar 28, 2011 mi lahko kdo pove v čem je razlika oz. zakaj od znotraj? motor mam 1 leto tak da še nisem vseh veščin osvojil. Sodobne verige ne potrebujejo mazanja. Moraš pa mazat "spoj" verige z zobniki (zato moraš mazati z notranje strani). lp Franc
DAMI34 Objavljeno Februar 28, 2011 Opozori Objavljeno Februar 28, 2011 mi lahko kdo pove v čem je razlika oz. zakaj od znotraj? motor mam 1 leto tak da še nisem vseh veščin osvojil. Z notranje strani zato, ker pri rotaciji pride do sil, ki olje-mazivo porivajo navzven. Se pravi, če bi na zunanji strani mazal, bi večino maziva odletelo in ne bi bila veriga enakomerno namazana-oz. cela namazana.
RSTDRIVER Objavljeno Februar 28, 2011 Opozori Objavljeno Februar 28, 2011 (popravljeno) Sodobne verige ne potrebujejo mazanja. Moraš pa mazat "spoj" verige z zobniki (zato moraš mazati z notranje strani). lp Franc hja, po logik..... če mažeš 'zunaj' ti centrifugalna sila zelo hitro vse skupaj zmeče naokrog, če mažeš 'znotraj' pa mal kasnej :) de pa obstaja večno namazana ketna 'sodobna ketna', franc, bi pa prosil link do njene tehnične specifikacije.... @dami33 me je mal prehitu... Popravljeno Februar 28, 2011. Popravil RSTDRIVER DAMI34 in malakai 2
DAMI34 Objavljeno Februar 28, 2011 Opozori Objavljeno Februar 28, 2011 (popravljeno) hja, po logik..... če mažeš 'zunaj' ti centrifugalna sila zelo hitro vse skupaj zmeče naokrog, če mažeš 'znotraj' pa mal kasnej :) de pa obstaja večno namazana ketna 'sodobna ketna', franc, bi pa prosil link do njene tehnične specifikacije.... @dami33 me je mal prehitu... Bolje 2x pojasnit kot nobenkrat. Jaz sicer uporabljam kar od yamalube. In raje mažem pogosto pa malo manj...na cca 300-500km. Feltno pa čisto enostavno očistim s krpico, ki jo malce namočim v nafto. Popravljeno Februar 28, 2011. Popravil DAMI33
k0ci Objavljeno Februar 28, 2011 Opozori Objavljeno Februar 28, 2011 hja, po logik..... če mažeš 'zunaj' ti centrifugalna sila zelo hitro vse skupaj zmeče naokrog, če mažeš 'znotraj' pa mal kasnej :) de pa obstaja večno namazana ketna 'sodobna ketna', franc, bi pa prosil link do njene tehnične specifikacije.... @dami33 me je mal prehitu... to so vse verige z ˝O˝, ˝Z˝, ˝X˝, ˝ŽNJ˝ ringi, znoraj teh ringov je mast, kar lepo vidiš če menjaš ketno ko daš na vezni člen mast ter gor ring, zato verige tudi ne smeš prati z wapom, ker lahko to mast spereš
franc Objavljeno Februar 28, 2011 Opozori Objavljeno Februar 28, 2011 (popravljeno) hja, po logik..... če mažeš 'zunaj' ti centrifugalna sila zelo hitro vse skupaj zmeče naokrog, če mažeš 'znotraj' pa mal kasnej :) de pa obstaja večno namazana ketna 'sodobna ketna', franc, bi pa prosil link do njene tehnične specifikacije.... @dami33 me je mal prehitu... Vse O,Z,X,... verige so "trajno" mazane (tako kot zaprti ležaji). http://www.did-coltd.com/english/products/pdf/up_fx.pdf Ali pa si jaz to narobe razlagam? Lp Franc Ko sem iskal povezavo me je koci prehitel. Popravljeno Februar 28, 2011. Popravil franc
RSTDRIVER Objavljeno Februar 28, 2011 Opozori Objavljeno Februar 28, 2011 to so vse verige z ˝O˝, ˝Z˝, ˝X˝, ˝ŽNJ˝ ringi, znoraj teh ringov je mast, kar lepo vidiš če menjaš ketno ko daš na vezni člen mast ter gor ring, zato verige tudi ne smeš prati z wapom, ker lahko to mast spereš ne, sej ok, mao heca more bit pri 'visoki znanosti mazanja ketne' ampak zej pa čist zares: Laverda 500 l.82 naredu z njo 45.000km, menjov ketno 1x; kar od oka pomeni nekej več kot 20.000km/ketno. ok, regina, klasika brez 'xyz' ringov; v tistih cajtih 'full gut' raznih sprejev za ketno ni bilo pri nas za dobit al pa cena za moj žep ni bla ok; mazana z ina delta motornim oljem (bohved kolk cajta je sploh gor ostov?) in v sili z wd40.... vprašanje: kakš pofl od ketn delajo dons, če ob vsej visoki znanosti mazanja, super duper sprejih, super duper čistilcih za ketno in boh ve kva še vse drucga, zdržijo enako ali malenkost več? (ok, zej se bodo oglasil lastniki 'xyzčžš' ojlerjev....) frontman 1
k0ci Objavljeno Februar 28, 2011 Opozori Objavljeno Februar 28, 2011 ketno brez ringov lahko z wd40 mažeš, ker nima teh gumic na katere wd40 vpliva negativno, zato se verig ne sme mazati z njim....zakaj zdržijo enako kot takrat ketne brez ringov??? ne vem, ampak predvidevam, da tvoja laverda takrat ni preko verige prenašala 180KM na kolo aja ketno si mazal z oljem....saj jih tudi dandanes mažejo z oljem, ampak mora olje konstantno dotekat (scottoiler in podobne variante), sprayi pa so zelo limasti, da se dlje obdržijo gor ker ketno mažemo le na 500km
RSTDRIVER Objavljeno Februar 28, 2011 Opozori Objavljeno Februar 28, 2011 ketno brez ringov lahko z wd40 mažeš, ker nima teh gumic na katere wd40 vpliva negativno, zato se verig ne sme mazati z njim....zakaj zdržijo enako kot takrat ketne brez ringov??? ne vem, ampak predvidevam, da tvoja laverda takrat ni preko verige prenašala 180KM na kolo tud 3/4 tistih ali še kak %več, ki jamrajo o mazanju ketne tukaj, nima 180km na kolesu.....
k0ci Objavljeno Februar 28, 2011 Opozori Objavljeno Februar 28, 2011 kolikor jaz opažam tistih 3/4 bolj skrbi čistoča feltne kot pravilno mazana ketna, ali pa skrbijo zanjo tako kot bi za jermen
BenX Objavljeno Februar 28, 2011 Opozori Objavljeno Februar 28, 2011 Z notranje strani zato, ker pri rotaciji pride do sil, ki olje-mazivo porivajo navzven. Se pravi, če bi na zunanji strani mazal, bi večino maziva odletelo in ne bi bila veriga enakomerno namazana-oz. cela namazana. to se pravi, da bi na tem posnetku: tip moral špricat po ketni PRED zobčenikom. potem bi bla ketna mazana 'kao od znotraj'? jaz tak delam, s tem da pod verigo dam kako čisto plastiko, da se nekaj spreja še nazaj odbije in ne gre preveč mimo. no, pol pa še en krog vseeno naredim kot na posnetku. za ziher.
DAMI34 Objavljeno Februar 28, 2011 Opozori Objavljeno Februar 28, 2011 (popravljeno) to se pravi, da bi na tem posnetku: tip moral špricat po ketni PRED zobčenikom. potem bi bla ketna mazana 'kao od znotraj'? jaz tak delam, s tem da pod verigo dam kako čisto plastiko, da se nekaj spreja še nazaj odbije in ne gre preveč mimo. no, pol pa še en krog vseeno naredim kot na posnetku. za ziher. Popravljeno Februar 28, 2011. Popravil DAMI33
Fantocci Objavljeno Marec 2, 2011 Opozori Objavljeno Marec 2, 2011 Se da kje kupit tista trostranska ščetka, ki jo tipo uporablja za čiščenje verige?
KIREN Objavljeno Marec 2, 2011 Opozori Objavljeno Marec 2, 2011 Zanimiv filmček, ampak, da pa z rokavico, v kateri je imel sprej in zamaščeno cunjo, šlata po zunanjem delu gume, uf...
trojan69 Objavljeno Marec 2, 2011 Opozori Objavljeno Marec 2, 2011 Se da kje kupit tista trostranska ščetka, ki jo tipo uporablja za čiščenje verige? V louisu jo majo.
danci1973 Objavljeno Marec 2, 2011 Opozori Objavljeno Marec 2, 2011 Zanimiv filmček, ampak, da pa z rokavico, v kateri je imel sprej in zamaščeno cunjo, šlata po zunanjem delu gume, uf... In? Saj si ni nasprejal rokavice, pa tudi cunja je bila zamaščena le z 'druge' strani. D. maco47 1
k0ci Objavljeno Marec 2, 2011 Opozori Objavljeno Marec 2, 2011 Zanimiv filmček, ampak, da pa z rokavico, v kateri je imel sprej in zamaščeno cunjo, šlata po zunanjem delu gume, uf... ko pa na pumpi zapelješ v lužico bencina oz. nafte je pa dobro ? na cesti je itak polno prahu, ki na gumi potem deluje kot absorbent
Urbii Objavljeno Marec 15, 2011 Opozori Objavljeno Marec 15, 2011 Zdravo, bo v tej temi bolj prav... Ker imam zelo podobne ponudbe za verižni set RK in DID me zanima, kaj bi mi prporočili za cbf 1000? lp Urban
Gasperr Objavljeno Marec 19, 2011 Opozori Objavljeno Marec 19, 2011 Za Aprilio RS sem kupil DIDov set (DID 520 DZ) in zraven dobil nek sprej za mazanje. Tale: Moja povezava Kako je kaj s tem spreju? Je vredu al ga dajo zraven glih tolk da dajo neki? Zanima me še, sedaj ko jo bom namontiru, a jo namažem takoj al vseeno nardim kak krog da se sergeje, in jo šele potem prvič namažem? Hvala
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se