andrej Objavljeno September 21, 2003 Opozori Objavljeno September 21, 2003 (popravljeno) Na motorju imam praktično novo verigo (manj kot 5000 km), problem pa je, da ob spuščenem gasu kar močno rožlja oziroma drgne ob plastično vodilo, ki je nameščeno na zadnjo nihajno roko. Je to normalno - še posebej za novo verigo (glasna je že od začetka)? Veriga je napeta po tovarniških priporočilih (približno 3cm giba). DC (belgijska) O-ring. Še eno vprašanje: ima kdo kake izkušnje z mastmi za mazanje verig z dodatki teflona in litija? Prodajajo se v obliki spreja, tekočina pa se pozneje strdi (je mast, kar piše tudi na spreju) in ne frči. Andrej Popravljeno September 21, 2003. Popravil andrej
pero Objavljeno September 26, 2003 Opozori Objavljeno September 26, 2003 Ali se mi je še voziti če je ketna že v rdečem polju na 'natezni skali'?? Pomoje da je nebi smel kar vtrgat?? :? :? :? Ali pač!! :cry: :cry: :( Ciao,by Pero
Leteči Objavljeno September 26, 2003 Opozori Objavljeno September 26, 2003 Ne kar utrga se ne samo predolgo tud ni treba čakat LP Leteči
Roman Objavljeno September 26, 2003 Opozori Objavljeno September 26, 2003 Ali se mi je še voziti če je ketna že v rdečem polju na 'natezni skali'?? Pomoje da je nebi smel kar vtrgat?? :? :? :? Ali pač!! :cry: :cry: :( Ciao,by Pero Veriga se ne "ftrga" kar tako, je pa nekako skrajni čas za menjavo (verige in verižnikov!), ko jo je treba napenjati na vsakih 500 km. P.S. Teh 500 km ni mišljenih čisto dobesedno, ampak razmak v prevoženih kilometrih od takrat, ko verige praktično ni treba napenjati, pa do takrat, ko jo je treba skoraj za vsak izlet napenjati, je zelo majhen - ko pa do tega pride, je pač ta strošek nujnost.
pero Objavljeno September 28, 2003 Opozori Objavljeno September 28, 2003 Hvala za nasvete!!!!! :wacko: :o B) Še kak izletek al pa dva bo kar mogla zdržat če bo hotla al pa ne!!!! :wacko: :cry: B) Ciao,by Pero PS:Komu se je že strgala in kako se je končalo, se je morda navila okoli kolesa (beri pesta) in ga zablokirala???? :? :?
Zok Objavljeno September 28, 2003 Opozori Objavljeno September 28, 2003 ja, to se je men na APNu nardil. :mellow:
Ice Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 Hvala za nasvete!!!!! :wacko: :o B) Še kak izletek al pa dva bo kar mogla zdržat če bo hotla al pa ne!!!! :wacko: :cry: B) Ciao,by Pero PS:Komu se je že strgala in kako se je končalo, se je morda navila okoli kolesa (beri pesta) in ga zablokirala???? :? :? videl IRL kako se je modelu na staremu kwaku strgala veriga pri cca. 30 km/h v mestu pri zavijanju.je imel sreci,da nasproti ni bilo avtomobilov.
D.J. Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 veriga SE odtrga tudi kar tako..klik
softi Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 men se je na podoben nacin odtrgala na prvi ucni uri. smo sli na relacijo, ker sem povedal, da sem ze vozil. pa na enmu klancu dol neki cudn poc, gledam okol vse ok..pol pa pridem v dolino, bremzan pred ovinkom in ko sem dodal gas na izstopu je sam zaplesal.veriga se je odtrgala, zablokirala kolo, a se na sreco nekako zmuznila ven in se je divji ples hitro nehal.un k je bil za mano me je skor povozu. se ustavm ob strani, instruktor neki sprasuje pol pa vs zivcn nazaj.pok..direkt vame, se dobr da sm nogo cez sedez na drugo stran umaknu. motor sm pa komu obdrzal na seb. nc kaj prijetno ni bilo. baje pa da ce gre med voznjo, vecino pade po tleh. men je ostala zagozdena pr sprednem verizniku.
BlazS Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 Na motorju imam praktično novo verigo (manj kot 5000 km), problem pa je, da ob spuščenem gasu kar močno rožlja oziroma drgne ob plastično vodilo, ki je nameščeno na zadnjo nihajno roko. Je to normalno - še posebej za novo verigo (glasna je že od začetka)? Veriga je napeta po tovarniških priporočilih (približno 3cm giba). DC (belgijska) O-ring. Še eno vprašanje: ima kdo kake izkušnje z mastmi za mazanje verig z dodatki teflona in litija? Prodajajo se v obliki spreja, tekočina pa se pozneje strdi (je mast, kar piše tudi na spreju) in ne frči. Andrej Jaz sem imel Motorexa Racing. Sprej s teflonom. Uporabljal sem ga za kros, ceprav pise na embalazi da je za cestne motorje. Sprej se ful prime gor in ga ne zmece stran. Men je bl fino da je sprej malo manj gost in da ga mal zmece dol(pr krosu seveda), ce ne se vsa svinjarija gor napopa poj pa sto let rabis da vse dol spravs. Za cestne motorje se mi pa zdi da je ta sprej spica. Ce bi imel cestni motor bi gotov tega uporabljal.
FLY Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 Jaz sem pri sprejih za ketne obupal po nekaj tednih po nakupu motorinota.En sprejček za 2-3 furce=dosti EUR na leto.Kot alternativo pisegajo eni na olja (tudi odpadna motorna).Res da dobro prodira vendar zaradi centrifuge še bolje odfčava.Mast se obdrži veliko bolje vendar dvomim da prodre povsod.Nabolje se mi je obnesla mešanica grafitne masti in olja (diferencialno ali pa za verige žag).Ne odletava pretirano in po 12 KKje veriga kot prvi dan(no ja približno taka...)NE priporočam pa te brozge pri cestakih,kjer mora biti guma čista do obroča.(jaz mam T-63 "zaščiteno" po celem boku,vedar ta ni nikoli v stiku z cesto) Hojla DJ tista tvoja veriga me spominja na gosenice ruskih T-34 na Počku.Suho,zmatrano,nikjer sledi mazanja... :? :hmm: :lol1: LP FLY
Zok Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 2-3 fure z enim sprejem?!?!? :blink: pa js mam enga ze pol leta!!! :blink:
FLY Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 Živjo Zok Saj ti čisto verjamem.Samo jaz furam skoraj dnevno po makadamu,potem se mi pa en poseben drek sintetizira na ketni.Če bi uporabljal sprej,bi moral ketno tedensko prat!Tako mi pa s to domačo brozgo hrati odnaša še svinjarijo,oz.jo je lažje očistiti.Hočem povedat da je problem spreja ta,da LEPI na ketno poleg olja še svinjarijo(na asfaltu jo je občutno manj).Kot sem natipkal pa to ni rešitev za cestake.Mej se FLY
Zok Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 aja, ti mas enduro - to pa cist spremeni zadevo! .)
Ice Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 Jaz sem pri sprejih za ketne obupal po nekaj tednih po nakupu motorinota.En sprejček za 2-3 furce=dosti EUR na leto.Kot alternativo pisegajo eni na olja (tudi odpadna motorna).Res da dobro prodira vendar zaradi centrifuge še bolje odfčava.Mast se obdrži veliko bolje vendar dvomim da prodre povsod.Nabolje se mi je obnesla mešanica grafitne masti in olja (diferencialno ali pa za verige žag).Ne odletava pretirano in po 12 KKje veriga kot prvi dan(no ja približno taka...)NE priporočam pa te brozge pri cestakih,kjer mora biti guma čista do obroča.(jaz mam T-63 "zaščiteno" po celem boku,vedar ta ni nikoli v stiku z cesto) Hojla DJ tista tvoja veriga me spominja na gosenice ruskih T-34 na Počku.Suho,zmatrano,nikjer sledi mazanja... :? :hmm: :lol1: LP FLY tudi sam uporabljam grafitno mast vendar brez olja; veriga lepo namazana in ne leti okoli.vsaj bistveno manj,kot sem si mislil. B)
D.J. Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 ejga FLY, verigo mažem pred, včasih med in po uporabi ko pa enkrat pride do kombinacije slabega spreja (silkolene delno sint) ,ki pri prvem gasu izpari v luft, in gnile verige (regina), pri nešparovni uporabi, pride to tega eni pravijo, da je 9.000 km za hard voženo verigo precej
HHV Objavljeno Oktober 1, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2003 tudi sam uporabljam grafitno mast vendar brez olja; veriga lepo namazana in ne leti okoli.vsaj bistveno manj,kot sem si mislil. B) Na Banditu? Ali ocenjuješ zadevo kot dovolj kvalitetno da nadomestiš spraye za verige? Si že dal skozi en cel življenski ciklus verige (in verižnikov jasno)? LP HHV
Ice Objavljeno Oktober 1, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2003 yep,na banditu.zivljenska doba se ni skozi.mazem cca. 4k km (za vec voziti se ni bilo casa).namazano je bilo 2x (1. po potrebi, 2. zaradi probavanja) in je tako namazana veriga v primerjavi z posprejano casovno dlje mastna in tudi packa veliko manj kot sem pricakoval.ko bo zivljenska doba kompleta okoli pa novo porocilo.zaenkrat zadovoljen.
Thundercat Objavljeno Oktober 1, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2003 en starejši možakar ima yamaho yzf 1000 letnik 91...sem se pogovarju z njim in sem bil ful začuden ko je reku da ketno maže z zgoraj omenjenim....potem mi je pokazal ketno in način kako maže ...reku je da to dela od kar vozi motorje(20 let) in da ni imel nikoli težave z verigami....ketna je lepo podmazana spusti pa ne niti kančka....feltna in vse okoli je čisto kot novo.... :hmm:
andrej Objavljeno Oktober 1, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2003 Jaz sem imel Motorexa Racing. Sprej s teflonom. Uporabljal sem ga za kros, ceprav pise na embalazi da je za cestne motorje. Sprej se ful prime gor in ga ne zmece stran. Men je bl fino da je sprej malo manj gost in da ga mal zmece dol(pr krosu seveda), ce ne se vsa svinjarija gor napopa poj pa sto let rabis da vse dol spravs. Medtem sem že kupil večnamenski sprej proizvajalca iz ZDA Cyclo. Zadovoljen, ker je mast po nekaj sto km še vedno gor, medtem ko sem moral pri drugih sprejih pogosteje mazat, ker se je vse skupaj zelo hitro izsušilo. Plus ugodna cena, kar sploh ni zanemarljivo. Npr. DID in podobnih ultra dragih sprejev ne bi nikoli kupoval, ker zmečeš v življenski dobi ketne še enkrat tolikšen znesek za mazanje... Koliko in kje si dal za Motorexa? Andrej
Ice Objavljeno Oktober 1, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2003 se podatek o ceni: € 1,92 za 100 g masti in € 0,70 za copic. to je za priblizno od oka (po dosedanji porabi sodec) za naslednjih 2-3 leta dovolj (30-45k km).
Noise Objavljeno Oktober 1, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2003 Jaz mažem z MOTOREX Chain Lube 622 (Enduro/Cross/Off-Road varianta), čistim pa z MOTOREX Chain Clean... fantastična kombinacija, zadovoljen.
BlazS Objavljeno Oktober 5, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2003 Jaz sem imel Motorexa Racing. Sprej s teflonom. Uporabljal sem ga za kros, ceprav pise na embalazi da je za cestne motorje. Sprej se ful prime gor in ga ne zmece stran. Men je bl fino da je sprej malo manj gost in da ga mal zmece dol(pr krosu seveda), ce ne se vsa svinjarija gor napopa poj pa sto let rabis da vse dol spravs. Medtem sem že kupil večnamenski sprej proizvajalca iz ZDA Cyclo. Zadovoljen, ker je mast po nekaj sto km še vedno gor, medtem ko sem moral pri drugih sprejih pogosteje mazat, ker se je vse skupaj zelo hitro izsušilo. Plus ugodna cena, kar sploh ni zanemarljivo. Npr. DID in podobnih ultra dragih sprejev ne bi nikoli kupoval, ker zmečeš v življenski dobi ketne še enkrat tolikšen znesek za mazanje... Koliko in kje si dal za Motorexa? Andrej Jaz vem za dve lokaciji k loh kupis motorex izdelke. Gil-motosport pa Starmotosport. Cena za sprej je cca. 2400 SIT.
Noise Objavljeno Oktober 5, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2003 Jaz vem za dve lokaciji k loh kupis motorex izdelke. Gil-motosport pa Starmotosport. Cena za sprej je cca. 2400 SIT. Motorex prodajajo tudi pri uvozniku/zastopniku -- Claas na Zaloški, pa nekaj imajo tudi pri Habatu...
elektronik Objavljeno Oktober 6, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2003 en starejši možakar ima yamaho yzf 1000 letnik 91...sem se pogovarju z njim in sem bil ful začuden ko je reku da ketno maže z zgoraj omenjenim....potem mi je pokazal ketno in način kako maže ...reku je da to dela od kar vozi motorje(20 let) in da ni imel nikoli težave z verigami....ketna je lepo podmazana spusti pa ne niti kančka....feltna in vse okoli je čisto kot novo.... :hmm: Zgoraj je bilo veliko masti in olj omenjenih :? . S čim, kako in kako pogosto maže?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se