k0ci Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 Jure, whatever. Imam prav in ti to dobro veš. Le nočeš, da bi bilo tako. :lol1: samozavest serijsko a...na tvojem mestu, jaz ne bi bil tako prepričan v to
Jure Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 Prav imaš samo s privoščljivega vidika in mogoče v tem (pa vseeeno mislim, oz upam, da ni tako), da je več ljudi, ki se raje nasmehnejo in uživajo v smoli sočloveka, namesto da bi mu v okviru svojih zmožnosti (doker jih to nič ne košta) pomagali. ImenitnaPriložnost, kaya, forexfan in 1 other 2 2
sesir Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 Vidim,da se ni na motosvetu nič spremenilo. Mashina s svojimi veleumnimi forever halls, brembo, exe`FZS in 4 others 5 2
Glider1972 Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 Sedaj pa že nabijate brez veze ene in iste stvari tako, da bi bilo temo že potrebno preseliti v kr neki ali pa v politiziranje. Dejstva, kot sem jih razbral so: -Salko je kupil izdelek blagovne znamke v trgovini, ki ni pooblaščena za prodajo teh izdelkov ampak na tržnici, kjer nihče točno ne določa odgovornosti za eventuelno goljufijo, ampak je to predvideno samo zato, da vse skupaj zgleda bolj uradno. Prodajalca ne bo sodno preganjal e-bay, ampak ga mora v vsakem primeru kupec.Pri e-bayu dobi le podporo v obliki fizičnih podatkov o kupcu, kolikor se jaz spoznam na to.Glede tega Jure preveč slepo verjame v poštenost "anonimnih" trgovcev, ki jim e-bay samo omogoča, da se pojavijo na tej veletržnici. Od e-baya Salko zagotovo ni dobil računa točno za ta artikel, ampak je verjetno dobil od Pay Pala potrdilo o plačilu za določen namen. -Salko pričakuje, da se bo slovenski zastopnik sedaj ukvarjal z njegovim problemom, škoda pa mu je stopiti do trgovine, čeprav ima naslove treh uradnih trgovin.Zastopnik mu bo verjetno pomagal, in ocenil izdelek, lahko pa tudi ne. -Salko bo kljub temu, če bi mu zastopnik pomagal, tudi v bodoče kupoval preko e-baya, saj je tam ceneje, kot pri zastopniku. -Jure gleda na te stvari bolj z očmi naivnega poštenjaka. Strinjam se, da trgovca nič ne stane, da oceni izdelek, štos je v tem, da trgovec ve (in jaz tudi), da Salko kljub njegovemu trudu tistih 70€, ki bi mu jih pomagal vrniti, ne bo porabil v njegovi trgovini, ampak bo spet nekje našel cenejši izdelek "iste kvalitete", kot pri uradnem zastopniku. -Niti Salku, niti Juretu, in še marsikomu ni jasno, da kakovost, po-nakupni servis,nasveti ter garancija nekaj stanejo. In da se povrnejo preko nakupov, ko se zadovoljni kupec vrača v isto trgovino, ne pa na e-bay -Salko je že na prvi, ali drugi strani dobil nasvet s primerom , kaj naj napiše in komu naj pošlje. Mislim, da je to odgovor na njegovo vprašanje, drugo pa je že bolj politiziranje. -Tudi jaz privoščim Salku, da dobi svoj denar nazaj, v kolikor se počuti ogoljufanega. Nekdo mu je v temi lepo napisal in s tem se strinjam, da če je na izdelku samo všivna etiketa s številko, potem gre zagotovo za ponaredek. Dainese, kakor tudi drugi proizvajalci, ki šivajo izdelke iz tehnoloških tkanin so s strani proizvajalca materiala obvezani na všivno etiketo podati vsaj še podatke o zdrževanju.Sicer ne smejo prodajati artiklov iz teh materialov, saj se proizvajalec metraže ne upa zastavljati dobrega imena patentiranih tkanin na račun neprimernega vzdrževanja nekoga. -Glavno in prevladujoče dejstvo pa je, da je eventuelne garancije, reklamacije ali pripombe najlažje uveljavljati pri pooblaščenem trgovcu, če seveda kupiš pri njemu in dobiš tudi temu primeren račun. LP Glider kuntakinte, roks63, Jure in 7 others 8 2
a79 Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 Prav imaš samo s privoščljivega vidika in mogoče v tem (pa vseeeno mislim, oz upam, da ni tako), da je več ljudi, ki se raje nasmehnejo in uživajo v smoli sočloveka, namesto da bi mu v okviru svojih zmožnosti (doker jih to nič ne košta) pomagali. Tle ni privoscljivosti, ne z moje niti ne z masinine (mislm tko).. Ampak jokcanje zarad podobleke in veliko opevanje le te tezave pa se mi zdi pretirano... Kot je pred casom nekdo v temi o TC - ju jokal in oh in sploh delal slona iz muhe.. Krivice, mnogo vecje kot to, se nam dogajajo vsak dan.. Privoscim mu, da dobi dnar nazaj, nasvete in resitve je ze dobil, pa se kar traja prerekanje in iskanje resitev.... kaya in forexfan 1 1
Fritz Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 -Salko je kupil izdelek blagovne znamke v trgovini, ki ni pooblaščena za prodajo teh izdelkov ampak na tržnici, kjer nihče točno ne določa odgovornosti za eventuelno goljufijo, ampak je to predvideno samo zato, da vse skupaj zgleda bolj uradno. Prodajalca ne bo sodno preganjal e-bay, ampak ga mora v vsakem primeru kupec.Pri e-bayu dobi le podporo v obliki fizičnih podatkov o kupcu, kolikor se jaz spoznam na to.Glede tega Jure preveč slepo verjame v poštenost "anonimnih" trgovcev, ki jim e-bay samo omogoča, da se pojavijo na tej veletržnici. Od e-baya Salko zagotovo ni dobil računa točno za ta artikel, ampak je verjetno dobil od Pay Pala potrdilo o plačilu za določen namen. Ajoj, koliko nabijanja. Sposodil si bom samo tazadnji post. Nakup preko eBay-a je podložen pravilom eBay-a in predpisom, ki urejajo spletno prodajo. Če je nekdo plačal s PayPal-om je nakup zavarovan vendar mora, v primeru težav, eBay-u/PayPal-u dokazati, da je krivda za težave na strani prodajalca. V primerih, ko na eBay-u ugotovijo, da je pritožba kupca utemeljena, kupcu takoj vrnejo denar in potem ONI od prodajalca terjajo denar. Ebay ima v Nemčiji in nekaterih drugih državah zastopstva in pravne pisarne in te hitro stisnejo, če kršiš pravila. Ker pri nas še niso tako prisotni bi bila verjetno prva sankcija izguba vseh pravic poslovanja preko eBay-a. Skratka, Salko je dobil dovolj informacij in bi, kot nekdo, ki ima na eBay-u preko 400 transakcij, moral vedeti kako gredo zadeve s pritožbami. Če mu ne bo uspelo, se je pač enkrat nategnil in še to, za ne preveč denarja, zato to ne bo nikakršna tragedija. In ja, Mashina ima popolnoma prav, ko trdi, da mu domači zastopniki/prodajalci niso dolžni pomagati. Dolžni so servisirati izdelke za katere velja vseevropska garancija. Vse ostalo je stvar dogovora in/ali plačila za opravljeno delo. forexfan, roks63, Jure in 1 other 2 2
Bela81 Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 Sedaj pa že nabijate brez veze ene in iste stvari tako, da bi bilo temo že potrebno preseliti v kr neki ali pa v politiziranje. Dejstva, kot sem jih razbral so: -Salko je kupil izdelek blagovne znamke v trgovini, ki ni pooblaščena za prodajo teh izdelkov ampak na tržnici, kjer nihče točno ne določa odgovornosti za eventuelno goljufijo, ampak je to predvideno samo zato, da vse skupaj zgleda bolj uradno. Prodajalca ne bo sodno preganjal e-bay, ampak ga mora v vsakem primeru kupec.Pri e-bayu dobi le podporo v obliki fizičnih podatkov o kupcu, kolikor se jaz spoznam na to.Glede tega Jure preveč slepo verjame v poštenost "anonimnih" trgovcev, ki jim e-bay samo omogoča, da se pojavijo na tej veletržnici. Od e-baya Salko zagotovo ni dobil računa točno za ta artikel, ampak je verjetno dobil od Pay Pala potrdilo o plačilu za določen namen. -Salko pričakuje, da se bo slovenski zastopnik sedaj ukvarjal z njegovim problemom, škoda pa mu je stopiti do trgovine, čeprav ima naslove treh uradnih trgovin.Zastopnik mu bo verjetno pomagal, in ocenil izdelek, lahko pa tudi ne. -Salko bo kljub temu, če bi mu zastopnik pomagal, tudi v bodoče kupoval preko e-baya, saj je tam ceneje, kot pri zastopniku. -Jure gleda na te stvari bolj z očmi naivnega poštenjaka. Strinjam se, da trgovca nič ne stane, da oceni izdelek, štos je v tem, da trgovec ve (in jaz tudi), da Salko kljub njegovemu trudu tistih 70€, ki bi mu jih pomagal vrniti, ne bo porabil v njegovi trgovini, ampak bo spet nekje našel cenejši izdelek "iste kvalitete", kot pri uradnem zastopniku. -Niti Salku, niti Juretu, in še marsikomu ni jasno, da kakovost, po-nakupni servis,nasveti ter garancija nekaj stanejo. In da se povrnejo preko nakupov, ko se zadovoljni kupec vrača v isto trgovino, ne pa na e-bay -Salko je že na prvi, ali drugi strani dobil nasvet s primerom , kaj naj napiše in komu naj pošlje. Mislim, da je to odgovor na njegovo vprašanje, drugo pa je že bolj politiziranje. -Tudi jaz privoščim Salku, da dobi svoj denar nazaj, v kolikor se počuti ogoljufanega. Nekdo mu je v temi lepo napisal in s tem se strinjam, da če je na izdelku samo všivna etiketa s številko, potem gre zagotovo za ponaredek. Dainese, kakor tudi drugi proizvajalci, ki šivajo izdelke iz tehnoloških tkanin so s strani proizvajalca materiala obvezani na všivno etiketo podati vsaj še podatke o zdrževanju.Sicer ne smejo prodajati artiklov iz teh materialov, saj se proizvajalec metraže ne upa zastavljati dobrega imena patentiranih tkanin na račun neprimernega vzdrževanja nekoga. -Glavno in prevladujoče dejstvo pa je, da je eventuelne garancije, reklamacije ali pripombe najlažje uveljavljati pri pooblaščenem trgovcu, če seveda kupiš pri njemu in dobiš tudi temu primeren račun. LP Glider
Jure Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 (popravljeno) ...kjer nihče točno ne določa odgovornosti za eventuelno goljufijo, ampak je to predvideno samo zato, da vse skupaj zgleda bolj uradno. Prodajalca ne bo sodno preganjal e-bay, ampak ga mora v vsakem primeru kupec.. No, Ebay ni kar ena kaubojska tržnica, ampak pravila dejansko veljajo in sankcije dejansko sledijo. Je že Fritz razložil. Jure gleda na te stvari bolj z očmi naivnega poštenjaka. Strinjam se, da trgovca nič ne stane, da oceni izdelek, štos je v tem, da trgovec ve (in jaz tudi), da Salko kljub njegovemu trudu tistih 70€, ki bi mu jih pomagal vrniti, ne bo porabil v njegovi trgovini, ampak bo spet nekje našel cenejši izdelek "iste kvalitete", kot pri uradnem zastopniku. Strinjava se, da ga nič ne stane. Vendar kakorkoli obrneš, verjetnost, da se bo Salko kdaj vrnil k njemu če mu bo pomagal in ob tem rekel še kakšno dobro kateremu izmed kolegov, ko bo beseda nanesla na moto trgovce je bistveno večja, kot če mu ne bo pomagal. Zakaj torej ne? Poleg tega bo s tem dejanjem pomagal dat lekcijo goljufivemu ebay trgovcu, ki bo sicer s ponaredki še naprej odžiral ravno stranke znamke katero on zastopa. Zakaj torej ne pomagati? No, odgovor že vemo. Niti Salku, niti Juretu, in še marsikomu ni jasno, da kakovost, po-nakupni servis,nasveti ter garancija nekaj stanejo. In da se povrnejo preko nakupov, ko se zadovoljni kupec vrača v isto trgovino, ne pa na e-bay Kako lahko rečeš, da mi to ni jasno, če pa vseskozi na tem temeljim argumentacijo. Cena prestižnih znamke kot je Dainese daleč presega proizvodno vrednost. Prodajajo se zaradi statusa in ugleda katerega je potrebno ohranjat. Zato jih ne more prodajat vsak pajo, ampak jih prodajajo samo določeni zastopniki, ki morajo izpolnjevat pogoje. To ohranjanje ugleda na tak način seveda stane, zato so tudi cene večje. Ampak hkrati ravno to omogoča, da so lahko večje. Eno z druim povezano in ravno to je glavni razlog, da v tem primeru zdrava pamet uči, da naj bi nekdo, ki zastopa to znamko, imel interes pomagat stranki te znamke, ki se je slučajno nasankala. Tudi če ne v njegovi trgovini. In ja, Mashina ima popolnoma prav, ko trdi, da mu domači zastopniki/prodajalci niso dolžni pomagati. Dolžni so servisirati izdelke za katere velja vseevropska garancija. Vse ostalo je stvar dogovora in/ali plačila za opravljeno delo. S precejšnjo gotovostjo lahko zatrdim, da ni niti ene osebe v tej debati, ki bi trdila, da mu je kdo dolžan pomagati. Jaz sem vsaj 3x napisal, da mu ni nihče dolžen. Bi pa bilo smiselno, da mu pomagajo, če je to v njihovi moči, zaradi že 100x ponovljenih razlogov. Popravljeno September 26, 2010. Popravil Jure salko, forexfan in roks63 2 1
Jure Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 Še en dodatek k prejšnjem postu: Bela81 je ena tistih, ki mu je pomagala na nek način, s tem ko je malo preverila zadevo in postregla z informacijami. In čeprav ni bila dolžna to storit, je sedaj v mojih očeh in očeh marsikoga drugega izpadla prijazna in korektna oseba. In ko bo naslednjič tekla beseda o Dainese se bo marsikdo, ki bere to, vključno z mano, spomnil na prodajalno v Sistiani in tisto fejst punco, ki rada ustreže če lahko (in ne samo v tem konkretnem primeru). In to je bistvo, ki ga hočem dopovedat. kaya, salko in forexfan 2 1
biker77 Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 @Bela81..vsi te mamo radi.. Klinc, če kupuješ Dainese jo kupi pri uradnem prodajalcu pa čeprav na netu.. Drugače pojdi v Louis ali HG ali pa Lidl pa kupi približek.. Ne pa pol jokcat kako so te nategnil.. Fritz, suhi, nekdo in 7 others 6 4
Ice Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 Brez zamere prosim, ampak: - skrb za dobro ime Daineseja je, da pač oni skrbijo, da ti prodajo dobro robo. Kaj pa ti od cigu-miguja prek neta kupiš, je pa tvoj problem, lahko tudi kitajska roba ... saj očitno nisi bil v "uradni Dainese prodajalni", kajne? problem nastane, ko/ce cigu-migu prodaja nekaj kar naj bi bilo dainese (ce slucajno ni). in kolikor spremljam tale cigumi je ravno v tem problem - je al´ ni "the real thing"?! In ja, Mashina ima popolnoma prav, ko trdi, da mu domači zastopniki/prodajalci niso dolžni pomagati. Dolžni so servisirati izdelke za katere velja vseevropska garancija. Vse ostalo je stvar dogovora in/ali plačila za opravljeno delo. je res.
danci1973 Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 Machina, ampak ti prav zares nisi diht... Nekaj najbolj normalnega na tem svetu je, da nek izdelek kupim tam, kjer je cenejši - še posebej, če je razlika kar velika (pri dovolj majhni razliki bom morda le raje šel v štacuno, kjer imajo sexy prodajalko kot pa nekam, kjer prodaja namrgoden tip). Saj nihče ne trdi, da je Dainese česarkoli kriv. Nihče tudi ne pričakuje, da bo Dainese povrnil stroške nategnjenemu kupcu ali karkoli podobnega. Sem pa prepričan, da je podjetju Dainese (zelo) v interesu, da se 'eliminirajo' takšni nateguni, ki škart robo (pa tudi če ni tako zelo škart) prodajajo pod znamko Dainese. Navsezadnje to zmanjšuje njihov promet in dobiček, nedvomno pa škodi tudi njihovemu dobremu imenu - še posebej v primeru, ko 'nategnjeni' kupec niti ne pogrunta, da je dobil ponaredek in bo menil, da je Dainese pač za en kurc roba in ne bo nikoli več njihova stranka... Pa še slabo reklamo jim bo delal. In napisat neko 'oceno' izdelka (je / ni ponaredek) oz. vse skupaj posredovati matični firmi verjetno ni več kot 10 minut dela še tako levemu Dainese prodajalcu... Verjamem pa, da prodajalci / zastopniki v Sloveniji (še) niso na tem nivoju (čast izjemam, ki obstajajo). D. Jure, ImenitnaPriložnost, kaya in 4 others 5 2
ImenitnaPriložnost Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 Sem pa prepričan, da je podjetju Dainese (zelo) v interesu, da se 'eliminirajo' takšni nateguni, ki škart robo (pa tudi če ni tako zelo škart) prodajajo pod znamko Dainese. Navsezadnje to zmanjšuje njihov promet in dobiček, nedvomno pa škodi tudi njihovemu dobremu imenu - še posebej v primeru, ko 'nategnjeni' kupec niti ne pogrunta, da je dobil ponaredek in bo menil, da je Dainese pač za en kurc roba in ne bo nikoli več njihova stranka... Pa še slabo reklamo jim bo delal. Zakaj bi jim to bilo v interesu? Morda bi jim lahko koristilo, da se čimveč folka na ebayju in podobnih tržnicah "opeče", da bo potem več biznisa v štacunah, kjer so, kot si sam potrdil, očitno cene višje? Zakaj pa so višje? Spet smo pri debati, kot so bile že pri "sivih uvoznikih" motorjev itd ... Cartman, Jure, exe`FZS in 3 others 2 4
ImenitnaPriložnost Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 In napisat neko 'oceno' izdelka (je / ni ponaredek) oz. vse skupaj posredovati matični firmi verjetno ni več kot 10 minut dela še tako levemu Dainese prodajalcu... 10 minut? hmm ... me zanima ,če bi šel štopat - vse od začetne komunikacije, do tega, da se napiše, da ga vmes motijo itd ... sem prepričan, da se hitro pride na eno urco ali še malo več "pozornosti", še posebej, če mora biti kvalitetno narejeno. Potem mora še nekdo potrditi, da lahko takšno "uradno izjavo" dajo, itd itd itd. Pri čemer gre tu za "mini ekspertizo", ne pa navadno prodajno aktivnost - torej, navaden trgovec morda za to ni najbolj usposobljen ... itd itd itd kaya, forexfan, sesir in 2 others 2 3
biker77 Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 ne vem kok kriminalistov po vsem svetu se "matra" ukinit tele kitajce in podobne ponarejevalce.. kolk je uspeha? za čist vsako stvar se dobi ponaredek.. in tako "uradno" prodaja na e-bayu in podobnem.. ne mislit da bo nek trgovec v sloveniji se šel potem neko preganjanje..
danci1973 Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 10 minut? hmm ... me zanima ,če bi šel štopat - vse od začetne komunikacije, do tega, da se napiše, da ga vmes motijo itd ... sem prepričan, da se hitro pride na eno urco ali še malo več "pozornosti", še posebej, če mora biti kvalitetno narejeno. Potem mora še nekdo potrditi, da lahko takšno "uradno izjavo" dajo, itd itd itd. Pri čemer gre tu za "mini ekspertizo", ne pa navadno prodajno aktivnost - torej, navaden trgovec morda za to ni najbolj usposobljen ... Bluziš tja v tri dni, kot ponavadi. ne vem kok kriminalistov po vsem svetu se "matra" ukinit tele kitajce in podobne ponarejevalce.. kolk je uspeha? za čist vsako stvar se dobi ponaredek.. in tako "uradno" prodaja na e-bayu in podobnem.. ne mislit da bo nek trgovec v sloveniji se šel potem neko preganjanje.. Tega od trgovcev v Sloveniji nihče ne pričakuje - samo 'potrdilo', 'mnenje', ... nekaj v tem smislu rabi, potem se bo s pregonom ukvarjal PayPal, Ebay, Interpol, ... D. salko, forexfan, Jure in 1 other 3 1
bmw Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 Tega od trgovcev v Sloveniji nihče ne pričakuje - samo 'potrdilo', 'mnenje', ... nekaj v tem smislu rabi, potem se bo s pregonom ukvarjal PayPal, Ebay, Interpol, ... D. Potrdilo o pristnosti izdelka lahko izda samo tovarna, ostali ne....zakaj ne, si preberi Belin post kjer pravi da tudi ona ni sigurna če je ponaredek, saj je bila lahko izdelana majhna serija za določen trg oziroma trgovca....za potrdilo je potrebno poslati izdelek v tovarno kjer ga pregledajo in izdajo potrdilo o pristnosti. Mnenja osebno ne bi izdal (če bi seveda prodajal Dainese), saj si lahko nakopljem nevšečnosti ob morebitni pristnosti izdelka. Bi pa seveda za denarno nadomestilo zapakiral izdelek in ga poslal v Dainese na oceno o pristnosti. Simpl ko pasulj. maus, forexfan, exe`FZS in 5 others 4 4
danci1973 Objavljeno September 27, 2010 Opozori Objavljeno September 27, 2010 Bi pa seveda za denarno nadomestilo zapakiral izdelek in ga poslal v Dainese na oceno o pristnosti. Simpl ko pasulj. Še pred tem bi jaz poslal fotografije in opis po e-mailu - brez denarnega nadomestila... D. salko in Jure 2
salko Objavljeno September 27, 2010 Opozori Objavljeno September 27, 2010 (popravljeno) Končajmo že sedaj to agonijo in sámo nabijanje postov s strani nekaterih ... na kratko so ugotovitve z moje strani, da uvoznik ni dolžan pomagati, spodobi se pa ... in to že mlejemo zadnjih nekaj podstrani ... ok, we get it! Vse informacije, ki mi jih je uspelo zbrati, sem že posredoval na Paypal, sedaj si bodo verjetno vzeli kakšen teden dni časa, da zadevo pregledajo in sporočijo rezultat oz. njihovo odločitev ... Hvala vsem tukaj, ki ste mi do sedaj pomagali! Sporočim, kako se bo zadeva razpletla ... Popravljeno September 27, 2010. Popravil salko Frips 1
Popularna objava Bela81 Objavljeno September 27, 2010 Popularna objava Opozori Objavljeno September 27, 2010 10 minut? hmm ... me zanima ,če bi šel štopat - vse od začetne komunikacije, do tega, da se napiše, da ga vmes motijo itd ... sem prepričan, da se hitro pride na eno urco ali še malo več "pozornosti", še posebej, če mora biti kvalitetno narejeno. Potem mora še nekdo potrditi, da lahko takšno "uradno izjavo" dajo, itd itd itd. Pri čemer gre tu za "mini ekspertizo", ne pa navadno prodajno aktivnost - torej, navaden trgovec morda za to ni najbolj usposobljen ... itd itd itd Nič takega...npr: Dobim izdelek v roke.Pokličem 'našo' vezo (oseba s katero kontaktiram za kakršenkoli problem,bil minimalen ali velik)...opišem zadevo,ker to pač ni garancija,niso dolžni prevzeti potnih stroškov,ali pač...pošljejo šoferja...jz pripravim paket in cel posopek je zame končan.Če nam zaračunajo 14eu poštnine,to oškodovancu sporočim in pol se sam odloči kaj se mu splača,če mi da zeleno luč,pol je zame strvar rešena.Ko roba pride,mu pošljem mail in to je to. Meni se pač zdi to nekaj normalnega,očitno je,da sem edina kokoš,ki svoje delovno mesto ne jemlje po 'predpisih'. suzuki, forexfan, Frips in 13 others 15 1
bass Objavljeno September 28, 2010 Opozori Objavljeno September 28, 2010 Tu se strinjam, mam že tri leta od alpinestarsa tele in jih ne menjam za nobene na svetu. Ko jih znucam kupim spet iste, sigurno. P.S.: Tipi pri Sportbiketrackgear.com vse kar prodajajo tudi sprobajo in so njihovi videi zelo koristni. Tale tip ma na primer ene 20 čelad v lasti...ima res veliko izkušenj z različno opremo tudi v praksi. Tole sicer ni ravno na temo Dainese, a rokavice imajo res blazno precenjene in je konkurenca tu dosti boljša.
Ice Objavljeno September 28, 2010 Opozori Objavljeno September 28, 2010 Meni se pač zdi to nekaj normalnega,očitno je,da sem edina kokoš,ki svoje delovno mesto ne jemlje po 'predpisih'. niti ne. je se nekaj petelinov tam zunaj, kateri se pretegnemo vec, kot nam je potrebno. ja vem, smo smotani ko akse, ker to pocnemo v danasnji dobi.
Pervy Objavljeno September 28, 2010 Opozori Objavljeno September 28, 2010 niti ne. je se nekaj petelinov tam zunaj, kateri se pretegnemo vec, kot nam je potrebno. ja vem, smo smotani ko akse, ker to pocnemo v danasnji dobi. kaj bi se zgodilo v aut če bi ti tako kupil preko e-baya in potem šel do dainese trgovca z tem problemom?
Cartman Objavljeno September 28, 2010 Opozori Objavljeno September 28, 2010 kaj bi se zgodilo v aut če bi ti tako kupil preko e-baya in potem šel do dainese trgovca z tem problemom? Vem kaj se je zgodilo v Italiji. Zelo podobna debilana z "Ferrino" spalno vrečo se je za oškodovano stranko končala tako de je pršu fehtat v Slovenijo če mu lahko kako pomagam z reklamacijo. Taljan ga je pač glasno poslal naj gre kamor je kupil pa se tam pritožuje. No, NI kupil pr meni, sm pa dobil še eno potrditev da je dobrota sirota hehe.
Ice Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 kaj bi se zgodilo v aut če bi ti tako kupil preko e-baya in potem šel do dainese trgovca z tem problemom? odvisno od trgovca. "najbrz" pa noben ne bi naredil vse zastonj. poznam primere, ko so stranki pomagali 100% in tudi ko je niso niti povohali. drugace povedano "zment se je treba".
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se