XTR Objavljeno Februar 12, 2019 Opozori Objavljeno Februar 12, 2019 31 minutes ago, spasku said: Ampak tisti kovček na taki lepotici Dodaš še stranske kovčke in ga spremeniš v multipraktik. 11 minutes ago, a79 said: Na svoji sem tud nosilec kovcka odmontiral... Odviješ 6 vijakov in pade vse stran (nosilec kovčka in stranskih torb). Samo potem je pa kot en bicikl... "našpičena pa taku..."
Spasku Objavljeno Februar 12, 2019 Opozori Objavljeno Februar 12, 2019 1 minute ago, XTR said: Dodaš še stranske kovčke in ga spremeniš v multipraktik. Odviješ 6 vijakov in pade vse stran (nosilec kovčka in stranskih torb). Samo potem je pa kot en bicikl... "našpičena pa taku..." Hočeš reč da izgleda potem : XTR 1
Dainese Objavljeno Februar 13, 2019 Opozori Objavljeno Februar 13, 2019 No fantje lahko se vi hecate k mate motor, jaz pa sem prodal, sedaj pa samo žalastno gledam in iščem, če se kaj primernega pojavi za kupit, pa vreme čedalje lepše? Drugače pa ja, kupujem samo motor brez raznih torb ipd., to pride kasneje, če bo potreba .
Lipstick Objavljeno Februar 13, 2019 Opozori Objavljeno Februar 13, 2019 On 11/4/2018 at 9:53 PM, krucymucy said: Se previt se da kaksnega, vse ne. Men ga je skurlo pri 64 000 km, obstaja hondina podalšana garancija za stator, ki pa jo naš uvoznik ne priznava .....
a79 Objavljeno Februar 13, 2019 Opozori Objavljeno Februar 13, 2019 pred 11 urami, spasku pravi: Za vrhunsko bo treba seč globje u žep ali pa kasneje dokupit opremo nekaj od CB 1000R imaš tudi v rubriki : Oprema-torbe-Stranske torbe za motor ,da dobiš neko idejo. Tista na avtonetu z 47.000km ima kar nekaj Km in hitro se bo nabralo še več. Se da dobit z 15-20 km samo sile ne smeš imet. Na 48k sm trenutn z mojo, naj bi blo kaj narobe? Pri doticni vse pise, ce je servisirana kot je treba in ni bla sesuta je motor verjetn OK. Je pa res, da bo treba za kaksn km manj in letnik mal globje sezt v zep...
Spasku Objavljeno Februar 13, 2019 Opozori Objavljeno Februar 13, 2019 2 hours ago, a79 said: Sm hotu samo reč da isti letnik brez opreme dobiš z manj Km nima kaj bit pri 47k km
Dainese Objavljeno Februar 13, 2019 Opozori Objavljeno Februar 13, 2019 Ja, saj če gledam letnik 2008-09 je to kar realno št. kilometrov, sploh pa bi rajši kupil motor z realnimi 47-imi kot pa magičnih 25000 kot ima večina, ki se prodaja. Po mojem skromnem mnenju in izkušnjah je takoj majhno št. provozenih km čisto nerealno razen, če nimaš motorja za na kavo.
Spasku Objavljeno Februar 13, 2019 Opozori Objavljeno Februar 13, 2019 Sem se ustavil v Novi G. v moto fortuna imajo tega Kawasakija v trgovini je bilo zaprto sem ga pa poklical na gotovino ti dajo še popust če te zanima.Pokliči tega ker sem z njim govoru 040 / 808 - 889 Dalibor
XTR Objavljeno Februar 13, 2019 Opozori Objavljeno Februar 13, 2019 19 hours ago, spasku said: Hočeš reč da izgleda potem : Ne, samo po velikosti je primerljiv s kolesom. Našpičen pa kot kakšna specialka. 10 hours ago, Lipstick said: Men ga je skurlo pri 64 000 km, obstaja hondina podalšana garancija za stator, ki pa jo naš uvoznik ne priznava ..... V kakšnem stanju si imel pa akumulator? Star? Spasku 1
Lipstick Objavljeno Februar 13, 2019 Opozori Objavljeno Februar 13, 2019 1 hour ago, XTR said: V kakšnem stanju si imel pa akumulator? Star? Odlično stanje, star 7 let, je fural še kakšen let po zamenjavi navitja ( oriđiđi Yuasa ), pol sem preventivno zamenju z LiPoFe4 XTR 1
a79 Objavljeno Februar 15, 2019 Opozori Objavljeno Februar 15, 2019 (popravljeno) Kako se sklopka prezraci? Ko pritisnem rocko imam ene 2 cm praznega stiska, pol pa zacne prijemat... Isto se mi je pojavilo lani. Popravljeno Februar 15, 2019. Popravil a79
XTR Objavljeno Februar 15, 2019 Opozori Objavljeno Februar 15, 2019 1 hour ago, a79 said: Kako se sklopka prezraci? Jaz pa sem dobil pri menjavi zavorne tekočine še malo zraka gratis.... Po kakšnem tednu mirovanja je šla pri prvem stisku zavorna ročica skoraj do krmila. Ta posnetek poglej, ti bo vse jasno. Lahko pa zamenjaš tekočino še s pomočjo vakumske črpalke ali pa napolniš sistem v obratni smeri, od spodaj navzgor (ta način je verjetno še najbolj učinkovit, ker zračni mehurčki potujejo navzgor). DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Februar 15, 2019 Opozori Objavljeno Februar 15, 2019 pred 7 urami, a79 pravi: Kako se sklopka prezraci? Ko pritisnem rocko imam ene 2 cm praznega stiska, pol pa zacne prijemat... Isto se mi je pojavilo lani. enako kot zavore
.... Objavljeno Februar 17, 2019 Opozori Objavljeno Februar 17, 2019 Obstaja kakšna stran, kjer točno vidiš kaj pomenijo črke v imenu teh modelov od hond? Sem iskal mlajšo verzijo hornetke pa kolikor vidim je ravno cb1000r to. Je še kateri drugi?
XTR Objavljeno Februar 17, 2019 Opozori Objavljeno Februar 17, 2019 (popravljeno) 14 hours ago, Arzen said: Obstaja kakšna stran, kjer točno vidiš kaj pomenijo črke v imenu teh modelov od hond? Sem iskal mlajšo verzijo hornetke pa kolikor vidim je ravno cb1000r to. Je še kateri drugi? Cb1000r je nasledila Hornet-ko 900. Nakedi so bili še CBF600N, CB600F Hornet in CB1300. Popravljeno Februar 17, 2019. Popravil XTR Kugelschreiber in .... 1 1
Dainese Objavljeno Februar 25, 2019 Opozori Objavljeno Februar 25, 2019 Evo, nabavil CB-ejko, tisto z Lj., redno servisirana na AS-u, voznik starejši gospod, sicer mal popraskana po rezervarju in desni zaščiti hladilnka (plastka), drugače pa OK. XTR in Quest 2
NKoca Objavljeno Marec 6, 2019 Opozori Objavljeno Marec 6, 2019 Pozdravljeni, danes sem na na motorju menjal akumolator, in ko sem motor prižgal je imel drugačen zvok kot z starim akumolatorjem. Kot da bi ga nekaj dušilo. Gre se pa za cb1000r letnik 2009. Je to povezano z akumolatorjem ali je kaj drugo?
XTR Objavljeno Marec 6, 2019 Opozori Objavljeno Marec 6, 2019 (popravljeno) + in - si pravilno priklopil? Da ga nisi ti v "rikverc" vžgal. Poglej, če iz izpuha ven piha ali noter vleče. Razlike ne bi smelo biti. Popravljeno Marec 6, 2019. Popravil XTR skalar36 1
XTR Objavljeno Marec 6, 2019 Opozori Objavljeno Marec 6, 2019 Izmeri napetost med obratovanjem motorja, to je še najlažje kar lahko narediš sam. Možno je, da ti je zaradi okvare na sistemu polnjenja posledično odpovedal akumulator. V tem primeru ti tudi nov ne bo dolgo zdržal.
Spasku Objavljeno Marec 6, 2019 Opozori Objavljeno Marec 6, 2019 3 hours ago, NKoca said: in ko sem motor prižgal je imel drugačen zvok akumulator nima nobene veze Kdaj si pa menjal svečke nazadnje ???
Zivnorc Objavljeno Marec 7, 2019 Opozori Objavljeno Marec 7, 2019 ...ima motor v izpuhu loputo? ...je mogoče čez zimo zaštekala? ...si mogoče čez zimo kurblal motor...pa ga nisi ogrel do konca in se je v avspuhu nabiral kondenz...in je blokirala ta loputa? ...si imel napolnjen rezervoar čisto do vrha čez zimo?...in ali je bil motor v hladni garaži? ...itd...
XTR Objavljeno Marec 7, 2019 Opozori Objavljeno Marec 7, 2019 1 hour ago, Zivnorc said: ...ima motor v izpuhu loputo? ...je mogoče čez zimo zaštekala? ...si mogoče čez zimo kurblal motor...pa ga nisi ogrel do konca in se je v avspuhu nabiral kondenz...in je blokirala ta loputa? Nima te navlake. Ena skrb manj. Zivnorc 1
Zivnorc Objavljeno Marec 7, 2019 Opozori Objavljeno Marec 7, 2019 ... ima v sesalnih grlih dvojne lopute? ...ene na "gas zajlo", ......druge na servomotor? ... mogoče to "šteknlo"?
NKoca Objavljeno Marec 7, 2019 Opozori Objavljeno Marec 7, 2019 Motor sem kupil pred enim tednom. Rezervar je bil skoraj prazen, tip ga je imel v garazi pokritega z pokrivalom. Notri okrog 10 stopinj. Svecke bi naj bile menjane pred 2k km. Bom izmeril napetost ko pridem iz sluzbe.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se