skofk Objavljeno April 1, 2013 Opozori Objavljeno April 1, 2013 Evo tud moja je prštimana nalimamo še peno, pa kšno nalepko kje najdemo, in to je to macak333, DXR16, SiKi in 4 others 7
sesir Objavljeno April 1, 2013 Opozori Objavljeno April 1, 2013 Evo tud moja je prštimana nalimamo še peno, pa kšno nalepko kje najdemo, in to je to DSC_0144.jpg DSC_0146.jpg Stopalke in komplet karbon mam...prodam...lahko po kosih
Erik Objavljeno April 2, 2013 Opozori Objavljeno April 2, 2013 kje dobit športno šipo in ne mra in puig za 80€? aja 4race očitno ne obstajajo več :S
MoTo G_P Objavljeno April 2, 2013 Opozori Objavljeno April 2, 2013 ebay dobiš iz hongkonga za 20€...solidne SiKi 1
SiKi Objavljeno April 5, 2013 Opozori Objavljeno April 5, 2013 (popravljeno) Ima kdo spodnjo bano (poliester) za Hondo CBR 600rr .. za 03-04 ? lp, N @edit: rabil bi še peno / neopren za sedež, anyone? Popravljeno April 5, 2013. Popravil SiKi
tmrki Objavljeno April 8, 2013 Opozori Objavljeno April 8, 2013 če rabiš nove, lahko pokličeš Romana na 041668566 (okolica LJ) Još jednom hvala za Romanov kontakt. Oklope sa kupio od njega i sve preporuke za Romana!!! Cena je ugodno niska. :notworthy: svobodnaptica01 1
bajsi Objavljeno April 10, 2013 Opozori Objavljeno April 10, 2013 za mojega veterana danes nabavil D212GP PRO, me zanima kakšna bo v primerjavi z Metzelerjevo K3, ki sem jo do sedaj drajsal po pisti. LP Bajsi tmrki 1
bagio Objavljeno April 10, 2013 Opozori Objavljeno April 10, 2013 za mojega veterana danes nabavil D212GP PRO, me zanima kakšna bo v primerjavi z Metzelerjevo K3, ki sem jo do sedaj drajsal po pisti. LP Bajsi U,boš presenečen,to so res odlične gume sesir 1
tmrki Objavljeno April 10, 2013 Opozori Objavljeno April 10, 2013 za mojega veterana danes nabavil D212GP PRO Koja je cena?
Lencdo Objavljeno April 10, 2013 Opozori Objavljeno April 10, 2013 Bojsi, kulega kupuje poliestre za hondo cbr 1000rr letnik 2007. Zdej nekako naj bi pasali poliestri od 2004 do 2007, kokr vem. Na avtoo.pika.net ni nč pametnga pa če kdo ve da jih kdo prodaja naj mi prosim javi na PM. Cena do 250E hvala
svobodnaptica01 Objavljeno April 10, 2013 Opozori Objavljeno April 10, 2013 Bojsi, kulega kupuje poliestre za hondo cbr 1000rr letnik 2007. Zdej nekako naj bi pasali poliestri od 2004 do 2007, kokr vem. Na avtoo.pika.net ni nč pametnga pa če kdo ve da jih kdo prodaja naj mi prosim javi na PM. Cena do 250E hvala Če rabiš nove, lahko pokličeš Romana na 041668566 (okolica LJ)
DXR16 Objavljeno April 11, 2013 Opozori Objavljeno April 11, 2013 Bojsi, kulega kupuje poliestre za hondo cbr 1000rr letnik 2007. Zdej nekako naj bi pasali poliestri od 2004 do 2007, kokr vem. Na avtoo.pika.net ni nč pametnga pa če kdo ve da jih kdo prodaja naj mi prosim javi na PM. Cena do 250E hvala Od cbr 1000 rr model 2004-2005 so drugačni kot 2006-2007. :grim
Lencdo Objavljeno April 11, 2013 Opozori Objavljeno April 11, 2013 Od cbr 1000 rr model 2004-2005 so drugačni kot 2006-2007. :grim aha, hvala
SiKi Objavljeno April 11, 2013 Opozori Objavljeno April 11, 2013 Pozdrav, Sem iskal po forumu, ampak tale iskalnik ni bok ve kaj, ali pa ga ne znam uporabljat. Vglavnem, rabil bi nasvet in nek diagram kako bi lahko klučavnico prevezal na neko stikalo, ali že na obstoječe ki je na motorju (npr trobla) ali pa kakšnega dodatnega - on/off varjanta. Pač motor imam samo za na pisto, ključ je že bol bogi, na kestlu itak več nimam kapice na ključ in se bojim da ob morebitnem naslednjem padcu (upam da ga sploh nebo:) ) da bo ključ odletel in potem nastane ena pizdarja Gre za Hondo CBR 600rr 2005 letnik. Če ve kdo kaj, bi mu bil zelo vesel. Hvala, lp Nejc P.s. Sem objavil isto že v eni drugi kategoriji, mislim da spada kr v obe, če pa koga moti pa naj mod zbriše.
Poljachina Objavljeno April 12, 2013 Opozori Objavljeno April 12, 2013 Živjo. Za 2007 do 2012 maš tle opisano kako se to naredi: http://www.600rr.net/vb/showthread.php?t=208675 Tle je pa še za 03-60 http://www.600rr.net/vb/showthread.php?t=212488 Na tem forumu najdeš kr češ za 600rr... sesir in SiKi 2
svobodnaptica01 Objavljeno April 12, 2013 Opozori Objavljeno April 12, 2013 Živjo. Za 2007 do 2012 maš tle opisano kako se to naredi: http://www.600rr.net/vb/showthread.php?t=208675 Tle je pa še za 03-60 http://www.600rr.net/vb/showthread.php?t=212488 Na tem forumu najdeš kr češ za 600rr... Ne bo delal, Evropejski modeli imajo gor HISS, in tega se ne da povozit, obvozit itd. Ključ in ključavnica morta bit na motorju, lahko edino prelociraš kam drugam in si prevežeš kontakt na stikalo. sesir in SiKi 2
ludiluka Objavljeno April 12, 2013 Opozori Objavljeno April 12, 2013 A se ne da izklopit hissa mislim da je postopek opisan v manualu ?? je bil pa manual od hornetke
SiKi Objavljeno April 13, 2013 Opozori Objavljeno April 13, 2013 To je res kar je napisala Ines! .. Ampak cbr- ka 2005 letnik nima HISS-a (no vsaj na moji ga ni). Tak da vzig oz. kontakt na stikalo po opisanem postopku zgoraj deluje. Lp, nejc
SiKi Objavljeno April 16, 2013 Opozori Objavljeno April 16, 2013 Dobavlja kdo K&N filtre na tem forumu ? Po ugodnejših cenah seveda kot na ebayu & amazonu ? Hvala, LP
ray ban Objavljeno Maj 20, 2013 Opozori Objavljeno Maj 20, 2013 Nekaj me zanimabi pa prosu za kakšen pameten odg.,na suzukiju1000 imam zobnike spredaj 16 zadaj45 pa se mi zdi da je 3 ful premočna,4 pa mal prešvoh,to mislim za grobnikpa me zanima kakšne iskušnje imate vi s temi zadevami,hvala!
hector Objavljeno Junij 3, 2013 Opozori Objavljeno Junij 3, 2013 R1 na pisti - težave: Opis: Težave s pospeševanjem R1 2002 (sklopka?) Pri pospeševanju iz ovinka in na ravninah se sliši mašino in tudi po obratomeru je mogoče zaznat/opazit hiter porast obratov najprej iz cca. 7.000 na 10.000 (skok), kasneje pa se je to dogajalo že od cca. 5.000min-1 naprej. Torej obrati so skočili nenormalno hitro, medtem, ko pospeška ni bilo čutiti. Sprva sem mislil, da zdrsuje zadnje kolo (Dunlop GP Racer), po menjavi gum na KR108 se je navedeno začelo pojavljat že kar v 2. krogu (Pannonia, grelci). Res pa je, da sem pred tem menjal olje in nalil Motul 7100 (10W40)– prej sem vedno uporabljal Motul 300V (10W40); ter za odmik zadnjega kolesa od zadnje vilice (zaradi večje zadnje gume KR108 195/65) vgradil mali verižnik Z=15 (na kolesu Z=43). Seveda sem zaključil, da so hin lamele na sklopki, zadevo razdrl in ugotovil, da so lamele čisto OK (naj bi bile 2,9 – 3,1 ….izmerjeno vse vsaj 3,1mm !?!?!; vmesne jeklene plošče brez praske ali kakršnih koli sledu zdrsov tornih oblogo lamel po njih). Je možno, da je navedeno zdrsavanje posledica neprimernega olja (na pisti se je motor vrtel večino časa okoli 8.000-10.000)? Kako rešiti problem? – menjava olja? - nazaj 300V (je potrebna menjava filtra in lamel (ker so bile potopljene v ''napačnem olju''?) Menjati komplet torne in kovinske lamele, olje in filter?
gsxf750 Objavljeno Junij 3, 2013 Opozori Objavljeno Junij 3, 2013 R1 na pisti - težave: Opis: Težave s pospeševanjem R1 2002 (sklopka?) Pri pospeševanju iz ovinka in na ravninah se sliši mašino in tudi po obratomeru je mogoče zaznat/opazit hiter porast obratov najprej iz cca. 7.000 na 10.000 (skok), kasneje pa se je to dogajalo že od cca. 5.000min-1 naprej. Torej obrati so skočili nenormalno hitro, medtem, ko pospeška ni bilo čutiti. Sprva sem mislil, da zdrsuje zadnje kolo (Dunlop GP Racer), po menjavi gum na KR108 se je navedeno začelo pojavljat že kar v 2. krogu (Pannonia, grelci). Res pa je, da sem pred tem menjal olje in nalil Motul 7100 (10W40)– prej sem vedno uporabljal Motul 300V (10W40); ter za odmik zadnjega kolesa od zadnje vilice (zaradi večje zadnje gume KR108 195/65) vgradil mali verižnik Z=15 (na kolesu Z=43). Seveda sem zaključil, da so hin lamele na sklopki, zadevo razdrl in ugotovil, da so lamele čisto OK (naj bi bile 2,9 – 3,1 ….izmerjeno vse vsaj 3,1mm !?!?!; vmesne jeklene plošče brez praske ali kakršnih koli sledu zdrsov tornih oblogo lamel po njih). Je možno, da je navedeno zdrsavanje posledica neprimernega olja (na pisti se je motor vrtel večino časa okoli 8.000-10.000)? Kako rešiti problem? – menjava olja? - nazaj 300V (je potrebna menjava filtra in lamel (ker so bile potopljene v ''napačnem olju''?) Menjati komplet torne in kovinske lamele, olje in filter? Na moji R1 99 se je zgodilo obratno. Z oljem Motul 5100 40000 km ok. Ko sem nalil Castrol race (podrobnosti trenutno niso pri roki), so se lamele sklopke začele lepit in je motor postal nevozen pri malih hitrostih (v mestu), težko dat v N na mestu, večkrat obstanek v N med 5 in 6-to. Zamenjal olje na polovici predvidenega intervala in nazaj 5100. problemov ni bilo več. Je na startu normalno speljevanje? Če ni pospeška in le obratomer skače - problem okoli obratomera
Profi Objavljeno Junij 3, 2013 Opozori Objavljeno Junij 3, 2013 Nemalo sem presenečen, da nekdo, ki se vozi po stezah, ne zna z gotovostjo razlikovati, kakšen je občutek, če zdrsava zadnje kolo in kakšen, če zdrsuje sklopka. Ker je povsem jasno, da segrete Dunlopke GP Racer ali KR108 po ravnini ne moreš spraviti v tako drsenje, da bi obratomer kar skakal (morda je to možno pri pospeševanju iz kar precej nagnjenega ovinka, a posledica takrat ni zgolj skok vrtljajev na merilniku), je seveda jasno, da drsi sklopka. Ne da se izključiti, da na nenadno zdrsavanje ni vplivala menjava olja, vsekakor pa ne glede na olje, sklopka nebi zdrsavala če bi bilo s sklopko vse v redu. Glede na to da je motor letnik 2002 sklepam, da je možno, da so lamele še serijske (ali pa zelo stare) za sabo imajo že nič koliko težkih štartov, morda so bile vmes večkrat zažgane, v glavnem, drsna obloga je postala bistveno trša kot je bilo to v začetku in taka sklopka pač enkrat začne drseti. To da lamele niso videti obrabljene in so dimenzijsko skoraj enake novim, ne pomeni nič. Zamenjati je treba lamele in ko bo sklopka že narazen, najbolje še vzmeti, pa bo problem rešen iom 1
Spider™ Objavljeno Junij 4, 2013 Opozori Objavljeno Junij 4, 2013 (popravljeno) 4 leta stara predna gpjka, enkrat vozena po pisti, je to se za pussyracerje? (marof, grobnik). Guma ni bla na motorju, je bla v kleti. Jaz bi jo stran vrgel, kaj pa vi? Popravljeno Junij 4, 2013. Popravil Spider™
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se