pikec Objavljeno Junij 23, 2005 Opozori Objavljeno Junij 23, 2005 a mi kdo lahko neki posta v tist ameriski aprilia pegaso forum jest ne morm, ne bi pa se se enkrat sou registrirat, razn ce je edina moznost postu bi slikco EFI-ja pod sedezem in vprasanje kje je un upor s katerim se da baje neki stelat ← Ti bom jaz postal na italijanskega... so večji mački...
Roadracer Objavljeno Junij 25, 2005 Opozori Objavljeno Junij 25, 2005 Vidm da mate skor vsi tukaj i.e. pegasote! Po vsem tem kar pa berem in spremljam pa sem kr srečen da je moj na fergazerje! LP :OK:
LeteciPolz Objavljeno Junij 25, 2005 Opozori Objavljeno Junij 25, 2005 Ali mogoče kdo ve, če je vedno potrebno ravnati glavo motorja, ko se zamenja dihtunga? :unsure: Pa zakaj dihtunga sploh crkne? :hmm:
jacko Objavljeno Junij 25, 2005 Opozori Objavljeno Junij 25, 2005 mislm da je dihtunga preslabe (napacne) kvalitete in ne prenese vrocine pri izpusnih ventilih sm opazu da je dihtunga (tudi pri avtomobilih) veckrat take kvalitete da skoraj razpade zaradi vrocine, samo jo potem stisk povrsin skupi drzi recimo AUDI TDI ma tako dihtungo na DEKLCIH, vsakic ko das deklce dol mors dihtungo zamenat oz. cel deklc, ker se dihtunge ne da posebi kupt, ker je pri dizah cist prepecena od vrocine (sory za offtopic, gre za princip dihtung) the carburator is dead, long live the carburator
simonsi Objavljeno Junij 25, 2005 Opozori Objavljeno Junij 25, 2005 Pa zakaj dihtunga sploh crkne? :hmm: ← Zato ker ima 5 ventilov nagužvanih v glavi in na izpušni strani kjer so trije, pride najmanj tesnila in če je slabe kvalitete pa spusti. Baje :D
LeteciPolz Objavljeno Junij 25, 2005 Opozori Objavljeno Junij 25, 2005 Aha..., :hmm: domnevam, da so izpušni ventili pol na levi strani :OK:
jacko Objavljeno Julij 6, 2005 Opozori Objavljeno Julij 6, 2005 sm razstavu cel oklep dol da bi vidu kje mi ole pusa sm pol tud vse lepo obrisu, naredu en krog pa ni za enkrat nc novga vidt sumim pa dve lajtngi , ena gre iz glave na napenjalec ketne za ventile, druga gre pa v pokrov od alternatorja, obe sta pa med izpusnimi cevmi na glavi sm se pa neki spomnu ko bom ketno menju, ce bo iz enga kosa, bom tko al tko vn se nihajko vzel in vse lezajo spucu in namazu istocasno bi loh tud masino vn uzel in jo na podstavku zalaufu da vidm kje vn prtece ce so mi hotl na servisu za menjavo dihtunge na glavi vzet 70t sit se sprasujem kok bi me to prslo , ce bi mi oni to naredl al bi me spet cudn gledal :eek:
simonsi Objavljeno Julij 7, 2005 Opozori Objavljeno Julij 7, 2005 Če že misliš mašino ven vlečt (upam, da si kej nabildan :yes: ) še obe tesnili zamenjaj (za ventile pa glavo) pa imaš mir. Pa en moment ključ si sposodi, service manualov maš pa na webu dost. LP
Roadracer Objavljeno Julij 14, 2005 Opozori Objavljeno Julij 14, 2005 No pa mam spet eno vprašanje! In sicer me zanima kakšne gume mate na svojem Pegasu! Trenutno je moja zadnja guma ne že čisto uboga! Drugače pa imam dunlop trailmax ne vem pa če je to originalno gor! Kaj priporočate pri zamenjavi? LP :OK:
Ski_Fanatic Objavljeno Julij 15, 2005 Opozori Objavljeno Julij 15, 2005 Jaz sem imel na Pegasotu Pirelli škorpijon ali nekaj podobnega, pa sem bil ful zadovoljen. Naredo sem 18 000 km pa bi še kaj šlo samo sem vseeno menjal, nova sezona itd. LP Peter
LeteciPolz Objavljeno Julij 15, 2005 Opozori Objavljeno Julij 15, 2005 Jaz imam Pirelli, so še originalne.
bLuZoNdEr Objavljeno Julij 15, 2005 Opozori Objavljeno Julij 15, 2005 (popravljeno) en člančič : KLIK Popravljeno Julij 15, 2005. Popravil bLuZoNdEr
AREA Objavljeno Julij 16, 2005 Opozori Objavljeno Julij 16, 2005 (popravljeno) Jaz sem mel zadaj Metzeler Tourance in bil z njo vec kot zadovoljen, spredaj pa najprej Mišelinko M66 (beda od bede) pol pa Dunlop Trailmax - ta je bla pa super. Popravljeno Julij 16, 2005. Popravil AREA
Roadracer Objavljeno Julij 17, 2005 Opozori Objavljeno Julij 17, 2005 Pa menjate obe gume naenkrat? LP :OK:
jacko Objavljeno Julij 18, 2005 Opozori Objavljeno Julij 18, 2005 sm najdu en post na forumu na YAHOO tist upor ki spreminja karakter motorja naj bi bil na dveh kablih pripojen na EFI in spravljen nad akumulatorjem v buzirki iz fabrike naj bi mel 4,7 kOhm (al neki podobnega), zaradi izpisnih emisij na servisu naj bi ga zamenjali za 10kOhm se predenj gre v prodajo pravijo da se cist drgac pele pr nizkih obratih (< 3000) CIST DRGAC :kva2: :kva2: sm najdu se en clank o primerjavi med F650 in pegasotom in tip pravi da loh da gas pri 2000 v zadnji prestavi jest se loh pri 2000 sam dol po klancu brez gasa pelem click za clanek (260 kb) LP
Roadracer Objavljeno Julij 18, 2005 Opozori Objavljeno Julij 18, 2005 sm najdu en post na forumu na YAHOO tist upor ki spreminja karakter motorja naj bi bil na dveh kablih pripojen na EFI in spravljen nad akumulatorjem v buzirki iz fabrike naj bi mel 4,7 kOhm (al neki podobnega), zaradi izpisnih emisij na servisu naj bi ga zamenjali za 10kOhm se predenj gre v prodajo pravijo da se cist drgac pele pr nizkih obratih (< 3000) CIST DRGAC :kva2: :kva2: sm najdu se en clank o primerjavi med F650 in pegasotom in tip pravi da loh da gas pri 2000 v zadnji prestavi jest se loh pri 2000 sam dol po klancu brez gasa pelem click za clanek (260 kb) LP ← Ne razumem čist tega! A to je za vse pegasote al sam za I.E. Ker najprej sem bil prepričan da je to samo za i.e. ampak ko sem zdej menjaval akumulator sem ugotovil da mam tam malo nad akumulatorjem tud en upor ki ga pa nisem šel zmert... če je to tud zame grem takoj menjat... :OK: :OK: :OK: :yea1: :yea1: LP :OK:
Ski_Fanatic Objavljeno Julij 19, 2005 Opozori Objavljeno Julij 19, 2005 (popravljeno) Pa menjate obe gume naenkrat? LP :OK: ← Jaz sem jih, če ne drugo sta obe ponovno enakomerno obrabljata, sem pa staro imel prej predno fuč, kot pa zadnjo. .) Popravljeno Julij 19, 2005. Popravil Pero600cc
jacko Objavljeno Julij 19, 2005 Opozori Objavljeno Julij 19, 2005 a je kdo cekiru elektricno shemo za pegaso i.e.????? narisano je stikalo za primer uporabe bencina slabse kakovosti????? samo na nekaterih modelih serijsko kaj bi to naredilo? <_< zapoznelo predvzig? :eek:
Eraser Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 zdravo mene pa zanima ce si ugotovu kje ti olje pusca jacko. k men tud. pa sem dans tud jest oklep dol pobrav, pa se nec kej zlo ne vid. nisem pa tud nek mehanik, tko da sem hotu sam videt, k sramfu mi bo itaq en drug. sam zanima me kok me bo spet kostal!!! sam sem glih ene 4000km nazaj zamenu dihtungo na glav, zdej pa spet neki, pa so mi rekl da ne crkuje ta nas pegaso kr neki za brez veze!!! :eek: ne morem vrjet, :angry: hvala za odgovore
Eraser Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 aja pa se to me zanima, a je pegaso CUBE (to mam jest) pa pegaso I.E. isti, masina ista? a je sam za drug tg z drugo oznako??? hvala :huh:
jacko Objavljeno September 7, 2005 Opozori Objavljeno September 7, 2005 ce je cube i.e. masina, nej bi bla ista nc nevem da bi i.e. kej spreminjal, razn EFI racunalnika in nastavitev odmicnih gredi in mogoce se kaj, se pravi nic konstrukcijskega zdej sm motor glih dubu iz servisa, po 3h tednih niso cist mogl vsega popravct ker je motor ena sama slapmarija nekdo nej bi ga cist narobe sestavu malo bolje je ze, vsaj gasa ne lovi vec, oz. ga tako malo da se jest komi opazm zaug pa se zmeri ne dela in od 2000 v 5 prestavi se tud ne pele pa EFI so mi resetiral ker se pegasotu vcasih mal zmesa (samo pegasotu) za tisto pusanje olj a bom pa mogu sam se enkrat bolje pogledat enkrat sm ze brisu cilinder pa se tako tezko zravn pride na nism mogu vsega pobrisat lahko da iz cevke za olje tece alpa iz kape na glavi pusa alpa iz gestela kaplja na motor bom mogu mal skret papirja nastavt pa se jet pol vozt se neki o zivcu (servis) tile trije tedni so mi zivce pobral od zivca nc pametnega zvedu nobene predstave nism mel kaj dela, kaj je ze naredu, kaj misli narest nic na koncu sm izbiral med zivcnim izbruhom ali pa se pocakam do konca je pa res da je mel unga delavca na dopustu umes un delavc pa vse (VSE) ve in je res kul na koncu je bil zivc popolnoma posten, tudi z racunom oba sva bla v enakem sranju (50:50) si pa popolnoma predstavljam da so mozne razne zgodbice :)
Roadracer Objavljeno Oktober 2, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2005 No da povem svoje vprašanje! Vem sicer da tema o prezimovanju motorjev poteka druzgje ampak se mi zdi da so vseeno to dost specifične zadeve za vsak motor posebi! Pa me zanima ker je to moja prva zima kaj nardit da bo moja Peggy najbolje preživela zimo! Kako je s tankom? Polnega al praznega? LP :OK:
LeteciPolz Objavljeno Oktober 3, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2005 Men je reku serviser, brez kompliciranja. Če ima motor že tolk kilometrov, da je za na redni servis, ga odpeljes na menjavo olja ipd. Pol ga pa vsak mesec zalavfaš za toliko časa, dokler se ventilator ne vklopi. Od drugih sem pa slišu, da se je poleg omenjenega, dobr it mal pelat, da olje v menjalniku premečeš.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se