Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
a mi kdo lahko neki posta v tist ameriski aprilia pegaso forum

jest ne morm, ne bi pa se se enkrat sou registrirat, razn ce je edina moznost

postu bi slikco EFI-ja pod sedezem in vprasanje kje je un upor s katerim se da baje neki stelat

Ti bom jaz postal na italijanskega... so večji mački...

Objavljeno

Vidm da mate skor vsi tukaj i.e. pegasote! Po vsem tem kar pa berem in spremljam pa sem kr srečen da je moj na fergazerje!

LP :OK:

Objavljeno

Ali mogoče kdo ve, če je vedno potrebno ravnati glavo motorja, ko se zamenja dihtunga? :unsure:

Pa zakaj dihtunga sploh crkne? :hmm:

Objavljeno

mislm da je dihtunga preslabe (napacne) kvalitete in ne prenese vrocine pri izpusnih ventilih

sm opazu da je dihtunga (tudi pri avtomobilih) veckrat take kvalitete da skoraj razpade zaradi vrocine, samo jo potem stisk povrsin skupi drzi

recimo AUDI TDI ma tako dihtungo na DEKLCIH, vsakic ko das deklce dol mors dihtungo zamenat oz. cel deklc, ker se dihtunge ne da posebi kupt, ker je pri dizah cist prepecena od vrocine (sory za offtopic, gre za princip dihtung)

the carburator is dead, long live the carburator

Objavljeno

Pa zakaj dihtunga sploh crkne? :hmm:

Zato ker ima 5 ventilov nagužvanih v glavi in na izpušni strani kjer so trije, pride najmanj tesnila in če je slabe kvalitete pa spusti. Baje :D

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

sm razstavu cel oklep dol da bi vidu kje mi ole pusa

sm pol tud vse lepo obrisu, naredu en krog

pa ni za enkrat nc novga vidt

sumim pa dve lajtngi , ena gre iz glave na napenjalec ketne za ventile, druga gre pa v pokrov od alternatorja, obe sta pa med izpusnimi cevmi na glavi

sm se pa neki spomnu

ko bom ketno menju, ce bo iz enga kosa, bom tko al tko vn se nihajko vzel in vse lezajo spucu in namazu

istocasno bi loh tud masino vn uzel in jo na podstavku zalaufu da vidm kje vn prtece

ce so mi hotl na servisu za menjavo dihtunge na glavi vzet 70t sit

se sprasujem kok bi me to prslo , ce bi mi oni to naredl

al bi me spet cudn gledal :eek:

Objavljeno

Če že misliš mašino ven vlečt (upam, da si kej nabildan :yes: ) še obe tesnili zamenjaj (za ventile pa glavo) pa imaš mir. Pa en moment ključ si sposodi, service manualov maš pa na webu dost.

LP

Objavljeno

No pa mam spet eno vprašanje! In sicer me zanima kakšne gume mate na svojem Pegasu! Trenutno je moja zadnja guma ne že čisto uboga! Drugače pa imam dunlop trailmax ne vem pa če je to originalno gor! Kaj priporočate pri zamenjavi?

LP :OK:

Objavljeno

Jaz sem imel na Pegasotu Pirelli škorpijon ali nekaj podobnega, pa sem bil ful zadovoljen. Naredo sem 18 000 km pa bi še kaj šlo samo sem vseeno menjal, nova sezona itd.

LP Peter

Objavljeno (popravljeno)

en člančič : KLIK

Popravljeno . Popravil bLuZoNdEr
Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem mel zadaj Metzeler Tourance in bil z njo vec kot zadovoljen, spredaj pa najprej Mišelinko M66 (beda od bede) pol pa Dunlop Trailmax - ta je bla pa super.

Popravljeno . Popravil AREA
Objavljeno

Pa menjate obe gume naenkrat?

LP :OK:

Objavljeno

sm najdu en post na forumu na YAHOO

tist upor ki spreminja karakter motorja

naj bi bil na dveh kablih pripojen na EFI in spravljen nad akumulatorjem v buzirki

iz fabrike naj bi mel 4,7 kOhm (al neki podobnega), zaradi izpisnih emisij

na servisu naj bi ga zamenjali za 10kOhm se predenj gre v prodajo

pravijo da se cist drgac pele pr nizkih obratih (< 3000)

CIST DRGAC :kva2: :kva2:

sm najdu se en clank o primerjavi med F650 in pegasotom

in tip pravi da loh da gas pri 2000 v zadnji prestavi

jest se loh pri 2000 sam dol po klancu brez gasa pelem

click za clanek (260 kb)

LP

Objavljeno
sm najdu en post na forumu na YAHOO

tist upor ki spreminja karakter motorja

naj bi bil na dveh kablih pripojen na EFI in spravljen nad akumulatorjem v buzirki

iz fabrike naj bi mel 4,7 kOhm (al neki podobnega), zaradi izpisnih emisij

na servisu naj bi ga zamenjali za 10kOhm se predenj gre v prodajo

pravijo da se cist drgac pele pr nizkih obratih (< 3000)

CIST DRGAC  :kva2:  :kva2:

sm najdu se en clank o primerjavi med F650 in pegasotom

in tip pravi da loh da gas pri 2000 v zadnji prestavi

jest se loh pri 2000 sam dol po klancu brez gasa pelem

click za clanek (260 kb)

LP

Ne razumem čist tega! A to je za vse pegasote al sam za I.E. Ker najprej sem bil prepričan da je to samo za i.e. ampak ko sem zdej menjaval akumulator sem ugotovil da mam tam malo nad akumulatorjem tud en upor ki ga pa nisem šel zmert... če je to tud zame grem takoj menjat... :OK: :OK: :OK: :yea1: :yea1:

LP :OK:

Objavljeno (popravljeno)
Pa menjate obe gume naenkrat?

LP :OK:

Jaz sem jih, če ne drugo sta obe ponovno enakomerno obrabljata, sem pa staro imel prej predno fuč, kot pa zadnjo. .)

Popravljeno . Popravil Pero600cc
Objavljeno

a je kdo cekiru elektricno shemo za pegaso i.e.?????

narisano je stikalo za primer uporabe bencina slabse kakovosti?????

samo na nekaterih modelih serijsko

kaj bi to naredilo? <_<

zapoznelo predvzig? :eek:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

zdravo

mene pa zanima ce si ugotovu kje ti olje pusca jacko. k men tud. pa sem dans tud jest oklep dol pobrav, pa se nec kej zlo ne vid. nisem pa tud nek mehanik, tko da sem hotu sam videt, k sramfu mi bo itaq en drug. sam zanima me kok me bo spet kostal!!!

sam sem glih ene 4000km nazaj zamenu dihtungo na glav, zdej pa spet neki, pa so mi rekl da ne crkuje ta nas pegaso kr neki za brez veze!!! :eek:

ne morem vrjet, :angry:

hvala za odgovore

Objavljeno

aja

pa se to me zanima, a je pegaso CUBE (to mam jest) pa pegaso I.E. isti, masina ista? a je sam za drug tg z drugo oznako???

hvala :huh:

Objavljeno

ce je cube i.e. masina, nej bi bla ista

nc nevem da bi i.e. kej spreminjal, razn EFI racunalnika in nastavitev odmicnih gredi in mogoce se kaj, se pravi nic konstrukcijskega

zdej sm motor glih dubu iz servisa, po 3h tednih

niso cist mogl vsega popravct ker je motor ena sama slapmarija

nekdo nej bi ga cist narobe sestavu

malo bolje je ze, vsaj gasa ne lovi vec, oz. ga tako malo da se jest komi opazm

zaug pa se zmeri ne dela in od 2000 v 5 prestavi se tud ne pele

pa EFI so mi resetiral ker se pegasotu vcasih mal zmesa (samo pegasotu)

za tisto pusanje olj a bom pa mogu sam se enkrat bolje pogledat

enkrat sm ze brisu cilinder

pa se tako tezko zravn pride na nism mogu vsega pobrisat

lahko da iz cevke za olje tece

alpa iz kape na glavi pusa

alpa iz gestela kaplja na motor

bom mogu mal skret papirja nastavt

pa se jet pol vozt

se neki o zivcu (servis)

tile trije tedni so mi zivce pobral

od zivca nc pametnega zvedu

nobene predstave nism mel kaj dela, kaj je ze naredu, kaj misli narest

nic

na koncu sm izbiral med zivcnim izbruhom ali pa se pocakam do konca

je pa res da je mel unga delavca na dopustu umes

un delavc pa vse (VSE) ve in je res kul

na koncu je bil zivc popolnoma posten, tudi z racunom

oba sva bla v enakem sranju (50:50)

si pa popolnoma predstavljam da so mozne razne zgodbice :)

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

No da povem svoje vprašanje! Vem sicer da tema o prezimovanju motorjev poteka druzgje ampak se mi zdi da so vseeno to dost specifične zadeve za vsak motor posebi! Pa me zanima ker je to moja prva zima kaj nardit da bo moja Peggy najbolje preživela zimo! Kako je s tankom? Polnega al praznega?

LP :OK:

Objavljeno

Men je reku serviser, brez kompliciranja. Če ima motor že tolk kilometrov, da je za na redni servis, ga odpeljes na menjavo olja ipd. Pol ga pa vsak mesec zalavfaš za toliko časa, dokler se ventilator ne vklopi.

Od drugih sem pa slišu, da se je poleg omenjenega, dobr it mal pelat, da olje v menjalniku premečeš.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!