Zok Objavljeno Julij 30, 2003 Deli Objavljeno Julij 30, 2003 js kurim TTSa al pa Motorexa, sm pa kuril ze tud Motula, X-Bike, Stihl, celo dvotaktol 1x ko je bla kriza ce bom prsu domov al bo ribnu... :) zadnji trije so kadil da je blo ze brezveze... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kađiva Objavljeno Avgust 3, 2003 Deli Objavljeno Avgust 3, 2003 :D :) :D :D :D :D po moje bom jest crknu od smeha,ker eni take stvari pišejo tle gor ljudje a ste normalni!!! mito,da ima 170kg :D ,da leti bolj kot rs250 :D ,pa še bi se najdla kakšna izjava. mislim,da je Zok že skoraj vse povedal,mito serijska več,kot175-180 NIKOLI ne bo vidla(po števcu je pa to 190-195),kilogramov ima pa polna 140kg P.S. Denji kje si ti tvojo kupu??,ker je tista na sliki v avatarju po moje moja(bivša mito),če je tista nalepka na desni srani spodaj D.I.D pol je gotov bla moja :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Avgust 5, 2003 Deli Objavljeno Avgust 5, 2003 129 kil ma suh. ;) tud mojmu pise 168 kil, ma pa v resnici 117 kil suh. :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Davk Objavljeno Avgust 17, 2003 Deli Objavljeno Avgust 17, 2003 Imam cagivo mito l.95 z mikuni forgazorjem, a je notri 35 diza? Kako dizo naj dam notri? 38, 40? Prijatelj pa ima piagio typhoona l.98 kakšno dizo naj pa on kupi(večjo)? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rebel Objavljeno Avgust 17, 2003 Deli Objavljeno Avgust 17, 2003 kaj ti motor premalo pije, al kaj? ne vem, če ti bo šou kaj bol hitro zarad tega Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Davk Objavljeno Avgust 17, 2003 Deli Objavljeno Avgust 17, 2003 Pije dost, ampak bom dau športn filter notr, pa da ne bo sm mukalo. malo hitreje bi mogu it al ne? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
strom Objavljeno Avgust 18, 2003 Deli Objavljeno Avgust 18, 2003 ma res malo, če se ti zdi, da se ti to splača, prow kakšen izpuh bi največ pomagu Nov filter, izpuh pa diza... najprej vse ostalo, na koncu pa diza. Pogledat pa pomerit bi blo treba. Najboljš da pelješ do koga k to frizira pa ma napravce za štelat frgazarje... razne sonde pa une taprozorne svečke pa to... Na pamet boš bolj težko. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
strom Objavljeno Avgust 18, 2003 Deli Objavljeno Avgust 18, 2003 Hm......športni filter bova kupila oba, blokad pa tudi nimava več v auspuhu. treba bo naštelat vse skupi, to vem. Meni so rekli, da se večja diza dosti pozna?!? Sevede se... če odpreš filter pa avspuh, manjša diza ne dovaja dosti bencina, in imaš prerevno mešanico (zraka/benza), kar pomeni da se zadeva pregreva, v naslabšem primeru ti prekuri bat. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Davk Objavljeno Avgust 18, 2003 Deli Objavljeno Avgust 18, 2003 Sevede se... če odpreš filter pa avspuh, manjša diza ne dovaja dosti bencina, in imaš prerevno mešanico (zraka/benza), kar pomeni da se zadeva pregreva, v naslabšem primeru ti prekuri bat. LP No, blokad v auspuhu ni več, filter sem danes zamenjal, tako da bom tud novo dizo kupiu pa na servisu bojo potem še naštelal forgazor Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Petzl Objavljeno Avgust 19, 2003 Deli Objavljeno Avgust 19, 2003 s filtrom ne bos veliko pridobil na koncni hitrosti, pa z dizo prav tako ne, dobil bos nekaj na pospeskih, na koncni pa skoraj nic. najprej zamenjej auspuh, potem fergazer postimaj, pol bos pa vidu. ce se bo motor prevec vrtel pa se prednji zobnik. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
McMatko Objavljeno September 2, 2003 Deli Objavljeno September 2, 2003 Mejhn je cudn men pise u knisc 116kg. U prometnga so mi pa 138kg napisal cudn to. <_< Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Davk Objavljeno Februar 6, 2004 Deli Objavljeno Februar 6, 2004 Imam en dokaj moteč problem: Motor mi pod visokimi obrati vibrira, zelo vibrira, to se sliši tudi v glasu(vibrira cela mašina), potem pa če ga nekaj časa "gonim" pod visokimi obrati, mi začne "prdet" pri okoli 9,5k obratih in ne gre več, samo prdi še. Kaj bi lahko bilo narobe? lp in hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Februar 6, 2004 Deli Objavljeno Februar 6, 2004 Prdi ti že od štangasa naprej. Malo bolj natančno če se da. Wild gues: mal preveč luftov, kompresija se ti podre, svečka se pregreva, preveč ga goniš :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Davk Objavljeno Februar 6, 2004 Deli Objavljeno Februar 6, 2004 ne, prdi šele pri okoli 9000obratih, gonim ga ne preveč, ker mi prej to ni delalo, bat je zamenjan. Pa tud mašina se nekam čudno trese res. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Februar 6, 2004 Deli Objavljeno Februar 6, 2004 Uf maš čudne težave. Svečko dej novo, pa kuplungo poglej, mogoče se je košara losala. Pa tega prdenja ne razumem. A začne laufat kot motorka a kako? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
McMatko Objavljeno Februar 6, 2004 Deli Objavljeno Februar 6, 2004 ja mal poglej da naus masino zgubu :) mal poglej une sraufe k je masina na gistel prsraufana :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Davk Objavljeno Februar 6, 2004 Deli Objavljeno Februar 6, 2004 niso šraufi...ker je nekaj v mašini...ker je tud glas čudn. Prdenje je pa tud men čudno...čez kak dan dva kar preneha;) čudno vse skupaj Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Februar 6, 2004 Deli Objavljeno Februar 6, 2004 Vrž deklc od kuplunge dol, pa boš prec vidu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Davk Objavljeno Februar 6, 2004 Deli Objavljeno Februar 6, 2004 ok....ampk KAJ;)? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Februar 6, 2004 Deli Objavljeno Februar 6, 2004 Ko sediš na mopedu maš nadesni strani motorja tak pokrov, ki je prišraufan z ene 15 imbusi, pa vodna pumpa je tam (gumi lajtnge glej), pa tisto vse stran pošrafšaš, pa pa mogoče še vzvod zadnje bremze, pa paziš na podložke pa dolžine šraufov pa je. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Davk Objavljeno Februar 6, 2004 Deli Objavljeno Februar 6, 2004 no, bom jst to jutr pogledou, pa potem povem kakšno je stanje;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BlazS Objavljeno Februar 7, 2004 Deli Objavljeno Februar 7, 2004 Men je tud enkrat motor ful vibriral. Pa sem mal pogledov in ugotovil, da je glavni srauf od masine stran padu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Davk Objavljeno Februar 7, 2004 Deli Objavljeno Februar 7, 2004 hm...sj mogoče so tud pr men šraufi krivi. začelo se je pa na eni turi čez gorjance, kar naenkrat je nekaj počlo in motor je kar skakou gor pa dol... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Februar 16, 2004 Deli Objavljeno Februar 16, 2004 Če vibrira je lahku tut kej v mašini narobe-antivibracijska gred, ojnica... Antivibracijska gred se ponavadi ne zlufta (skor nikol), ojnica pa ruži in povzroča vibracij. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Februar 17, 2004 Deli Objavljeno Februar 17, 2004 Antivibracijska gred se ponavadi ne zlufta (skor nikol) aprilia ma plasticne zobnike za pogon antivibracijske gredi, in nebi se cudil, ce jih ma mito tud. menjat jih je treba na 15000 km, ampak to le redkokdo nardi. .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se