Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Segrevanje Pilot Power je malenkost problematično samo kadar je zuni 20 stopinj in manj....drugače osebno nisem mel problemov....Mi je pa v takšnih primerih zmeraj zdrsnila samo zadnja(dobiš še fun factor zraven gume :))..

Objavljeno

Popravek, ja - Hornetka 07, 08 pride z Powercami. My bad.

Na zalivkah, sploh ko je zuni 30°C, drsijo pomoje čist vse gume. Drugače pa trenutno vozim na Bridgestone BT56, ki naj bi bila 'slaba' guma za motor kot je recimo Hornet, saj je bil ta model gume namenjen motociklom kot so recimo Hayabusa - high speed in weight. Iz istega razloga je guma tudi nekoliko trša in seveda tudi ogrevalni časi niso ravno vzorni, ampak sem pač to vzel v zakup in lepo na izico odvozu 5km ali pa še malo več. Tko da ne vem kaj za vas pomeni slab ogrevalni čas (ker so novi modeli gum zih boljši kot pa te, ki jih mam sedaj gor). Sicer pa sem bil sam z BT56 zadovoljen, kar se oprijema tiče. Obraba je pa tko - z njo sem zdele naredu 6k km pa sem na sredini prišel do markerja. Ker je sprednja guma še od prve vgradnje, se pravi je stara 3-4 leta mi ne vlivajo več zaupanja in bom probal menjati.

Kar se pa moje vožnje tiče ... men se zdi, da sem dinamičen pa hiter ... dokler se sam peljem. Pol pa koga srečam ozriroma on mene prehiti, mam pa filing, da sem bolj touring  :whistle:   :lol: Edina stvar, ki mi daje misliti pri nakupu Road gume je ta, da nočem kompromisa pri gripu na račun več kilometrov.

Objavljeno

powerce so odične gume, ki imajo dolgo življenjsko dobo tudi če ne šparaš pri gasu :)... všeč mi je to ker so zelo stabilne pri malih in velikih hitrostih in te redko presenetijo. Tudi čas segrevanja ni neki dolgo, sam itak kdo pa bi že rad takoj iz garaže ven šel na koleno...Vozim tretji komplet na tem motorju en komplet, ki je prej imela original gume gor BT014, ki so ble za v kanto!!! Za cestne dirkače je powerca več kt odlična guma, tudi za tiste, ko jim omejitve niso pomembne :whistle:

Objavljeno

Jaz imam "problem" s Pilot Road 2 na zalivkah samo ponoči (v hladu) in po mokrem, drugače reagirajo na zalivke precej manj kot so naprimer D208, pa tudi narazena cesta (tisto ko pobrusijo neravnine) ima minimalni vpliv na ciklistiko, medtem ko sem se z D208 precej lovil. Zdaj imam 6000km pa jih ni še polovico pobralo, s tem da se vozim v dvoje. Če narediš kar nekaj kilometrov po AC so bolše kot SS gume, katere se začno precej svalkati nad 140km/h, če pa voziš precej na polno in kolenčkaš (po ridah) potem jih boš verjetno precej segrel in ti bojo pri strani zdržale okrog 6000km. Po mokrem so 1A, pa tudi za hitrejšo vožnjo, samo vsak se na drugačnih bolje počuti....

Najbolj pa mi je všeč, če kje naletiš na kak makadam, da ti jih nič ne scefra in nareže. :worship: (letos sem naletel, da so med Ninom in Zadrom obnavljali 12km ceste, non-stop makadam, lani par kilometrov pred Dubrovnikom)

Objavljeno

Jaz sem šel iz Z6 na PR2 pa moram rečt, da sem zadovoljen. :OK: Čez ovinke zelo stabilna guma, ogreje se dovolj hitro, po robovih je ne trga, kot se mi je recimo dogajalo pri dunlopu, le nekoliko (pre)rada zdrsne na talnih označbah...se bo treba navadit. Za kilometražo pa bom še sporočil... .)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Mišn imposible....

Po 8700 km, Pilot Power, na FZ1S ima še zmerja profila za cca 1000kmjev :hmm:.

Je pa res da ni hudega nažiganja z ovinkov ven, ampak bolj konstanta, kar pa še ne pomeni da počasna.

Aja, pa nič marofa ni z njo :rolleyes:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

PP (navadna) na FZ1S:

Eko po 9100 je guma šla dol :eek:, enakomerna obrabljena . Sicer bi lahko iztisnil še kakšnih 1000km, vendar sem dobil občutek, da je guma otrdela. Maus imaš pa prav.....se pozna, če malo čuvaš gumo in razmišljaš kako voziš :D Ali sem se pa res toliko umiril :hmm: Pri prejšnjem motorju je doživela samo 6k.

Z samo gumo sem bil načeloma zelo zadovoljen, v nagibu je držala b.p,brez presenečenj. Enako zaupanje mi je vlivala tudi na mokri podlagi. Roko na srce, od vseh gum, ki sem jih probal na mokrem, mi je ta vlivala največ zaupanja.

Na zalivkah je bila malo nervozna, vendar ni bilo strašnega.

Malo razočaran sem bil z prvim vtisom te gume na FZ1. Motor ni tako lepo padel v ovinek, kot sem predvideval, da bo. (Po izkušnjah z to gumo na prejšnjem motorju!!!), čeprav v primerjavi z originalnimi D252....noč in dan. Lahko pa, da sem samo preveč pričakoval. :trance_33_sleep:

Prva polovica kilometraže je bil način vožnje umirjen. Brez naglih pospeševanj in nažiganja na ravninah. Vožnja med 90-110 km/h, razen na avtocestah. V drugi polovici je "pretrpela" tudi bolj šarf vožnjo, več odpiranja iz ovinkov ven inp. Po ravninah še zmeraj brez nažiganja...nekje konstantnih 130-140km/h.

Prva guma,v nagibu, tudi pri tej kilometraži ni tresla ampak je lepo držala in občutek je bil ok.

Na žalost je nisem uspel odvozit po Marofu....

Bilo je pa cca 15% avtoceste, 10% v dvoje ostalo solo vožnja.

Da vidimo kako bo z M3.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Stvar ni več nova ampak vseeno: klik

Objavljeno
PP (navadna) na FZ1S:

Eko po 9100 je guma šla dol :eek:, enakomerna obrabljena . Sicer bi lahko iztisnil še kakšnih 1000km, vendar sem dobil občutek, da je guma otrdela. Maus imaš pa prav.....se pozna, če malo čuvaš gumo in razmišljaš kako voziš :D Ali sem se pa res toliko umiril :hmm: Na žalost je nisem uspel odvozit po Marofu....

... ja ja Frips, še malo pa v starački dom ... :evilgrin: :whistle: :winkiss:

Objavljeno

Ehm.....ni za bat....bo sedanja gumca manj zdržala :P

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Mene zanima, ce bi mi lahko kdo predlagal oz. mi pomagal pri nakupu nove zadnje gume.

Jaz bi rabil zadaj novo gumo in sicer Michelin vendar ne vem ce lahko vozim z dvema razlicnima profiloma,

ker sprednja je Michelin pilot sport 120/70/17 58W ... zadaj sem pa mel enako, le da druge dimenzije.

Zdaj me pa zanima ce morem jaz zamenjat obe gumi da bosta enaka profila ... ali pa lahko zadaj nataknem gumo Michelin pilot power ker je baje novejsa.

Vozim se pa recimo mal sportno pa mal turisticno ... pac se ne kolenckam, ker se niti ne znam. vozim pa suzuki gsx-r 600 k3

Prosim za kaksen pameten predlog oz. nasvet.

LP Vucko

Objavljeno
Mene zanima, ce bi mi lahko kdo predlagal oz. mi pomagal pri nakupu nove zadnje gume.

Jaz bi rabil zadaj novo gumo in sicer Michelin vendar ne vem ce lahko vozim z dvema razlicnima profiloma,

ker sprednja je Michelin pilot sport 120/70/17 58W ... zadaj sem pa mel enako, le da druge dimenzije.

Zdaj me pa zanima ce morem jaz zamenjat obe gumi da bosta enaka profila ... ali pa lahko zadaj nataknem gumo Michelin pilot power ker je baje novejsa.

Vozim se pa recimo mal sportno pa mal turisticno ... pac se ne kolenckam, ker se niti ne znam. vozim pa suzuki gsx-r 600 k3

Prosim za kaksen pameten predlog oz. nasvet.

LP Vucko

Če menjaš še prednjo, te stane dodatno malo čez 100 EUR-osebno se mi to zdi definitivno vredno. Pa ni problema zaradi različnih gum(vozil večkrat različne gume pa ni bilo problema) ampak je za moje pojme Pilot power bistveno boljša guma od Pilot sport.

Objavljeno
Če menjaš še prednjo, te stane dodatno malo čez 100 EUR-osebno se mi to zdi definitivno vredno. Pa ni problema zaradi različnih gum(vozil večkrat različne gume pa ni bilo problema) ampak je za moje pojme Pilot power bistveno boljša guma od Pilot sport.

Sej verjetno bi res najboljse blo obe gumi zamenjat, ampak mislim da tale guma na sliki se ni zrela za zamenjat. Prosil bi pa se koga za mnenje oz. nasvet.

15022009221.jpg

Objavljeno

ker letnik pa je ta guma :hmm:

Objavljeno
Sej verjetno bi res najboljse blo obe gumi zamenjat, ampak mislim da tale guma na sliki se ni zrela za zamenjat. Prosil bi pa se koga za mnenje oz. nasvet.

15022009221.jpg

Gume različnih razredov se drugače obnašajo, imajo drugačen ogrevalni čas, ipd, zato jih ni pametno mešat.. Sam profil ne igra nobene veze.. Jaz ti priporočam, da daš tudi zadaj tako kot imaš spredaj, oziroma zamenjaš obe. Ali pa daš zadaj gumo iz ranga prednje, tudi če ni Michelin.

Poleg tega pa ima Pilot Power verjetno precej boljši grip kot Pilot Sport (o kateri nisem ravno slišal veliko pohval) in je malo neugodno, če se boš kdaj malo hitreje peljal, pa boš imel ziher občutek, kar naenkrat bo pa prva spustila.. Bolje imet enake gume na obeh kolesih in začutiš na zadnji kdaj je dovolj..

Skratka najbolje je imet obe gume enake, če pa že mešaš je pa bolje, da mešaš gume istega razreda kakor iz različnih. Pa tudi če proizvajalec ni isti. Se ti vsaj ogrevajo približno enakomerno.

Objavljeno
Gume različnih razredov se drugače obnašajo, imajo drugačen ogrevalni čas, ipd, zato jih ni pametno mešat.. Sam profil ne igra nobene veze.. Jaz ti priporočam, da daš tudi zadaj tako kot imaš spredaj, oziroma zamenjaš obe. Ali pa daš zadaj gumo iz ranga prednje, tudi če ni Michelin.

Poleg tega pa ima Pilot Power verjetno precej boljši grip kot Pilot Sport (o kateri nisem ravno slišal veliko pohval) in je malo neugodno, če se boš kdaj malo hitreje peljal, pa boš imel ziher občutek, kar naenkrat bo pa prva spustila.. Bolje imet enake gume na obeh kolesih in začutiš na zadnji kdaj je dovolj..

Skratka najbolje je imet obe gume enake, če pa že mešaš je pa bolje, da mešaš gume istega razreda kakor iz različnih. Pa tudi če proizvajalec ni isti. Se ti vsaj ogrevajo približno enakomerno.

Ja sej js bi najraje obe zamenjal , sam ko sprednja je se za porabit , na zadnji sem pa luknjo not faso.

Zdaj sem pa v dilemi ali kupit obe novi pilot power ali pa kupit samo zadnjo pilot sport, ker mam se v planu druge stvari kupit in bi raje videl 112€+montaza manj v svoji denarnici kot pa 250€+montaza.

Me pa zanima se, ce je res pilot power tolk boljsa od pilot sport, ker nisem se izkusen motorist

in imam za sabo le okol 4.000 km.Sprednja mi je ze 2x zdrsnila ob močnem zaviranju, ampak to verjetno zato ker ni bila dost ogreta. Dilema, dilema ,dilema...

Objavljeno

zadnjo gumo lahko zaflikaš pa ti je sploh ne bo treba menjat.

Objavljeno
Ja sej js bi najraje obe zamenjal , sam ko sprednja je se za porabit , na zadnji sem pa luknjo not faso.

Zdaj sem pa v dilemi ali kupit obe novi pilot power ali pa kupit samo zadnjo pilot sport, ker mam se v planu druge stvari kupit in bi raje videl 112€+montaza manj v svoji denarnici kot pa 250€+montaza.

Me pa zanima se, ce je res pilot power tolk boljsa od pilot sport, ker nisem se izkusen motorist

in imam za sabo le okol 4.000 km.Sprednja mi je ze 2x zdrsnila ob močnem zaviranju, ampak to verjetno zato ker ni bila dost ogreta. Dilema, dilema ,dilema...

Pa sta ti in motor ostala cela? Svaka čast. :naughty: Če ti zdrsne sprednja guma in ni motor popolnoma naravnost, te lahk zloži ko kanto, da niti ne veš od kod je zej to priletelo (lastne izkušnje nažalost). Jaz sprednji gumi, ki bi mi 2x zdrsnila nebi več zaupal (pa me ne briga a je bla hladna al topla). Za tist gnar, ko sprednja guma stane boš komaj sprednji žmigovc zamenju, ko boš telebnil. Bolje da daš za novo (boljšo) gumo, kot pa da razbiješ sebe in motor. Prideš ceneje skozi, pa še boli ne.

LP

Objavljeno
Ja sej js bi najraje obe zamenjal , sam ko sprednja je se za porabit , na zadnji sem pa luknjo not faso.

Zdaj sem pa v dilemi ali kupit obe novi pilot power ali pa kupit samo zadnjo pilot sport, ker mam se v planu druge stvari kupit in bi raje videl 112€+montaza manj v svoji denarnici kot pa 250€+montaza.

Me pa zanima se, ce je res pilot power tolk boljsa od pilot sport, ker nisem se izkusen motorist

in imam za sabo le okol 4.000 km.Sprednja mi je ze 2x zdrsnila ob močnem zaviranju, ampak to verjetno zato ker ni bila dost ogreta. Dilema, dilema ,dilema...

Sprednja ti je 2 x spustila, ti pa si še vedno v delimi za kurčevih 112 eur??? Potemtakem si si izbral napačen hobi, biti motorist ni poceni in če imaš namen varčevati pri tako pomembni zadevi kot so pnevmatike, dvomim da je to pametno... :rolleyes:

Objavljeno

Menjaj obe :) 100€ za prednjo gumo ni noben strošek v primerjavi z vsem ostalim kar je potrebno, da lahko motoriraš.. Če pa šteješ še to, da tvoja prva guma itak ni več nova, ampak recimo na polovici, boš pa dejansko "zgubil" samo 50€, kar pa res ni nič, če si zaradi tega bolj varen..

Objavljeno

mja ... sej sem danes v sluzbi razmisljal in si obremenjeval mozgane s tem ali kupit obe gumi ali pa samo eno ...in sem prisel do zakljucka da si bom pac kupil obe, ker hocem sprobat pilot power.

Demon, vem da motorist ni biti poceni, ampak dvomim da imajo vsi tolk denarja da bi imeli skos nove gume na motorju. Hocem ti povedat, zakaj bi vrgel stran nekaj kar je se uporabno in zdaj nocem izpast skopuh do samega sebe. Pac ce je kaj uporabnega ... potem to porabim do konca.

Sej ce bi kupil zadnjo gumo istega razreda kot je spredaj , mislim da ne bi bilo problema, kot je napisal Jure v enem od postov.Ampak se meni zdi da te gume ki jih imam zdaj niso tako dobre kot bi morale bit.Sicer se ne kolenckam .. ampak se vseeno pozna, sploh pa pri teh pilot sport ker imajo prevec kanalov in gre hitro po profilu (po sredini).Pri pilot power pa ze po samemu profilu sodec zgleda da bo zdrzala dlje.

Objavljeno
............ , sam ko sprednja je se za porabit , na zadnji sem pa luknjo not faso.

zadnjo zaflikaj in dokler se ne vidi platno se lahko komot voziš....bolj počas sicer :whistle:

Objavljeno
zadnjo zaflikaj in dokler se ne vidi platno se lahko komot voziš....bolj počas sicer :whistle:

Jah .. na zalost mas pa tud take ... ko se ze res po platnu vozijo :slap:

Objavljeno
Demon, vem da motorist ni biti poceni, ampak dvomim da imajo vsi tolk denarja da bi imeli skos nove gume na motorju. Hocem ti povedat, zakaj bi vrgel stran nekaj kar je se uporabno in zdaj nocem izpast skopuh do samega sebe. Pac ce je kaj uporabnega ... potem to porabim do konca.

Brez skrbi, nihče nima skozi novih gum na mopedu. Govorim ti samo o tem, da si skopuh do sebe! Zakaj? Ker ti je sprednja že 2 krat spustila, ti pa sam sebe še vedno prepričuješ da je je škoda in da je še uporabna.... Pa saj je vseeno.

O Pilot Power pa toliko, imel sem jo na Hondi Hornet. Zadnja guma mi je zdržala 8800 kilometrov, potem pa je bila izrabljena tako, da profila skoraj več ni bilo. Torej, legalna je bila tam do 7500 km. Sprednja pa je bila še čisto OK. Moram priznat da kljub temu, da marsikdo graja to gumo, sem sam bil z njo zelo zadovoljen, brez težav sem jo položil do roba, nikoli ni spustila. Edini problem, ki pa je seveda pri vseh moto pnevmatikah, je pa kar občutljiva na bele črte na cesti in zalivke.

Objavljeno

Jaz bi dodal še to, da je ogrevalni čas daljši napram Dunlopkam (Qualifier, Qualifier RR, celo GP Racer mi prej daja ziher oblutek kot mi je PP). Tako, da prve kilometre sem jaz z njimi vedno res pazil, drugače pa sem bil zelo zadovoljen, nikoli spustile, pa sem se tudi precej agresivno vozil z njimi in veliko drsal kolena po tleh :)

Zdržale cca 6k km, obraba kar enakomerna, mogoče po robovih malo bolj kot po sredini. Imel sem pa navadne, ne 2CT.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!