david125 Objavljeno Oktober 4, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2003 ma jaaaaa sej pustmo vse ukop pr miri, nov motor kupiš pa nimaš problemu z blokatorji <_< :rolleyes: B) Čist prou je povedu. Kr neki bluzte. Itak da bi vsak želel, da bi mu motor letel k zmaj, sam to pač ni mogoče (je, sam pustmo to). Kupte si CBR-ke, Ninje in R-ke in se bote komot pelal dvesto in več. Sam tulk, da sm se oglaso. :angry:
PuBeC Objavljeno Oktober 4, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2003 ja cestake!!! pa ti vsi rečejo da si kupiš grob!! :? :wacko: :wacko: pa mašo si lahk že kr naprej naročiš!!!
Zok Objavljeno Oktober 5, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2003 to so tud men vsi rekl. legan mi je celo reku, da se on neb pelu vec ko 100 z mojim motorjem (kao prelahek pa to), pol sm mu pa povedu, da mi ga je 1x uspel spravt na 190, pa se je kr krizat zacel. <_< jebiga, js sn se kr ziv! B)
Zok Objavljeno Oktober 5, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2003 aja, BTW, cestak je za moje pojme en izmed najvarnejsih motorjev za na cesto: najboljse bremze, najboljse gume in najboljsa stabilnost, potegne dost, da si upas it prehitet koga ki ti nazira zivce (razni nedeljski vozniki, itd.), vsak motor (razen tistih k grejo 50, ki so nevarni ze zarad tega) pa je nevaren le toliko, koliko nimas v glavi poslihtano! .)
SiR Objavljeno Oktober 5, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2003 to so tud men vsi rekl. legan mi je celo reku, da se on neb pelu vec ko 100 z mojim motorjem (kao prelahek pa to), pol sm mu pa povedu, da mi ga je 1x uspel spravt na 190, pa se je kr krizat zacel. <_< jebiga, js sn se kr ziv! B) Zaenkrat ... Pa imel si samo tri nesreče v zadnjih nekaj letih, a ne? Se ti zdi, da se izkušen motorist, kot je Brane Legan, križa zato, ker pojma nima in hoče izpast pameten, ali morda to naredi na podlagi svojih dolgoletnih izkušenj? Mimogrede - tukaj je govora o NSR125, prosim, držite se teme. Flancat pa kar v "Kr Neki"... vključno z mano :D
Zok Objavljeno Oktober 5, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2003 (popravljeno) :hmm: ne, legan ze ve kaj govori, sam tule pa ne vem ce ne mal podcenjuje future - ma v 125 cc klasi bremze in gume v sami spici (no, takrat je bla futura ze mal zdelana, sam vseen se je dal z jo pelat pol konstantno 175 na uro domov brez vsakega najmanjsega problema... ), pa tud stabilnost je kljub svoji masi zlo dobra... BTW, bremze ma boljse ko vecina chopperjev (to mislim glede na maso, ne zgolj premer in stevilo diskov)! aja, ka je res to da ma NSRka full glupo mesto rezervoarja za olje - da mors tank dvignt?!? :hmm: O:-) :kva1: Popravljeno Oktober 5, 2003. Popravil Zok
gizmOkak Objavljeno Oktober 5, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2003 aja, ka je res to da ma NSRka full glupo mesto rezervoarja za olje - da mors tank dvignt?!? :hmm: O:-) :kva1: ja je res :angry:
gapi Objavljeno Oktober 5, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2003 aja, ka je res to da ma NSRka full glupo mesto rezervoarja za olje - da mors tank dvignt?!? Ja pa kaj če ma? Sej Mito ma tud pa še kšn 125cc motor bi se najdu. Kje ma pa tvoja futura za olje?
Zok Objavljeno Oktober 7, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2003 Kje ma pa tvoja futura za olje? pr men dvignes zadn sedez pa pokrovcek odvijes - voila!! :)
Italjet Dragster Objavljeno Oktober 8, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2003 Emm mene pa zanima kolk stane nova nsr (v katalogih nisem zasledil) Pa kolk stane približno letnik 2002-2001? No vem, da so nsr-ke zanselive kot hudič tako, da bi tud rabljeno kdaj morda nabavu
Grilzz Objavljeno Oktober 8, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2003 V cenikih so bile ponavadi 990.000. Če pa boš kupoval sedaj jo lahko dobiš za precej manj. Jaz sem mojo kupil jeseni '01 pa sem dal okol 850k SIT. Tisto dvigovanje tanka pa tut ni tak bav bav.
Italjet Dragster Objavljeno Oktober 8, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2003 Pol je cenejša kot aprilia (pa še bol zanesliva) B)
gapi Objavljeno Oktober 8, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2003 Ja je. Sam je pa tud mal počasnejša. Če bi ga rd sam gonu pol aprilia, če bi rd dalše vožnje pa vzdržlivost pa NSR
Grilzz Objavljeno Oktober 8, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2003 V bistvu lahko po istem sistemu dobis tut aprilio velik cenej. Frend je dal za novo '00 820k SIT samo jo je tut kupil konec sezone. Naj bi bila bolj zanesljiva, samo brez blokad in z drugim zobnikom naj bi šla 170, medtem ko gre aprilia brez blokad baje 180 (blokirana imata oba skoraj povsem enake zmogljivosti) Pa če se misliš vozit na daljše razdalje ali s sopotnico je definitivno v prednosti Honda.
Italjet Dragster Objavljeno Oktober 9, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2003 Eh meni se ne gre tok za hitrost (ok more dobro letet nerabi pa it super duper hitro) meni je bol važno vzdrževanje (Mora met dobre servise po sloveniji, mora bit zanseljiva)
gizmOkak Objavljeno Oktober 9, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2003 Eh meni se ne gre tok za hitrost (ok more dobro letet nerabi pa it super duper hitro) meni je bol važno vzdrževanje (Mora met dobre servise po sloveniji, mora bit zanseljiva) No pole ti ne ostane druzga ku Honda NSR
Italjet Dragster Objavljeno Oktober 9, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2003 No prvo bom mogu izpit naredit za 125 pa 16 bit star :hmm: Ampak nikol ne škodi če se vnaprej pozanimaš Mislite, da bo cena nsr-ke kaj pala zdej ko pride cbr 125 ven? :hmm:
gapi Objavljeno Oktober 9, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2003 Mislite, da bo cena nsr-ke kaj pala zdej ko pride cbr 125 ven Možno ampak te cbr itak noben neb kupu. Grillz odblokirana aprilia rs gre po števcu 105mph (168km/h) tko da tistih 180 je bl tko. 180 gre moj mito če ga neki cajta gonš. :D
Grilzz Objavljeno Oktober 9, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2003 Ti podatki so itak dobljeni od lastnikov ki nabijejo še 10km/h gor. V luciji sem se pogovarjal z dvema ki sta imela gianellije pa gresta baje 185 po števcu, na naši šoli je imel en RS z originalnim rorom pa naj bi mu šla 180, nekdo pa je imel mitota, ki naj bi šel 190+ (temu bi še verjel ker izgleda težak kakih 40kil). Nisem pa nikoli šel head to head s temi motorji tako da ne morem nič zanesljivo trdit.
gizmOkak Objavljeno Oktober 9, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2003 sej jst sm šou s kolesm 120, sam sm bil sam, tko d me ni noben vidu :blink: :lol1: :lol1: kao, to so te finte ja :lol1:
PuBeC Objavljeno Oktober 9, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2003 ja saj!!bolj gre več morš dat dnara za bencin olje servisi vse!!! ;) ;) tak da men od 125 cestakov je ziher nsr-ka v ospredju!! :OK: :OK: :OK: aprilia me ni nikol veselila(italjan)!! ;) ;) mito pa preveč dnara požere glede nato da je 125!! ;) ;)
Zok Objavljeno Oktober 11, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2003 NSRko bojo baje nehal delat, naj bi jo CBRka 125 kao zamenjala (4T zamenju 2T?!? :lol1: ). tak vsaj v motoristu pise. jebiga. sajtrga zamenjala raketo. :)
manjak Objavljeno Oktober 11, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2003 Fak da sm mogu pozabit it kupt motorista. Kdo se je pa tega spomnu? Mogoče itsi k je cbrko 125 oblikoval :lol1:
gebre Objavljeno Oktober 11, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2003 Kdo se je pa tega spomnu? "Maljši vozniki, ki bodo od letošnjega leta lahko prav tako vozili CBR in sicer CBR 125R, ki prihaja namesto upokojene NSR." napisal Zorko :mellow:
gizmOkak Objavljeno Oktober 11, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2003 Fak da sm mogu pozabit it kupt motorista. Kdo se je pa tega spomnu? Mogoče itsi k je cbrko 125 oblikoval :lol1: Naroči se, najmanši problem! Glede na to, d je 4T, kar ni good, je še grda :wacko:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se