Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ta R pr NSR-ki mislim da nima nobenga pomena. Pač njeno pravo ime je Honda NSR 125 R, večina ji pa reče kr NSR-ka. To je vse. Mislim da... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)
Ta R pr NSR-ki mislim da nima nobenga pomena. Pač njeno pravo ime je Honda NSR 125 R, večina ji pa reče kr NSR-ka. To je vse. Mislim da... :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:

to je to :notworthy: Tisti R nima nobene veze. Vse NSR-ke so NSR 125 R, pol pa odvisno od letnika imajo kodo (za fabrike, tebi ne nuca nč). Npr. l'98 ima oznako NSR 125 RW, letnik l'00 ima NSR 125 RY (če se ne motim :hmm: nej me kdo porpavi) in take finte... Lih tko ku d bi spraševal zakaj ima yamaha R6 tisti "R"->tako je pač ime :)

p.s. Kaj pa NSR naked verzija, a ima tudi R al ima F. Je mogoče NSR 125 F raiden :hmm:

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Objavljeno
p.s. Kaj pa NSR naked verzija, a ima tudi R al ima F. Je mogoče NSR 125 F raiden :hmm:

Ja.

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Hej mene pa zanima ce ma kdo mogoce Hondo NSR 125 črno srebrne barve naj se jav na pm,ker me neki zanima...Hvala

LP tejcy :004

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Jao neki me zanima: Eno vprašanje k je blo zastavleno že na začetku pa ni blo odgovorjeno! Ali ima kdo na NSRki gumo 150 in če kako se obnaša?

Objavljeno
Jao neki me zanima: Eno vprašanje k je blo zastavleno že na začetku pa ni blo odgovorjeno! Ali ima kdo na NSRki gumo 150 in če kako se obnaša?

Jaz sem mel spredaj 110/70-ZR17 in zadaj 150/60-ZR17 Dunlop 207GP pa so bile odlične. Motor ti je sam padel v ovinek, kar je nor občutek, le iz ovinka si ga mogu potem z malo več moči poravnat kot pa z original gumo. Od začetka se je malo smešno za pelat ampak ko se navadiš je pa zakon. Če boš dajal gor takšne gume vzem 208 ali pa 207RR al pa michelin pilot race.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Jest bi pa prašov če se na 125 ccm motor da dat lonc od ene 600 kubov motorja,k pol bi biv res hud zvok ane? :OK:

Objavljeno
Jest bi pa prašov če se na 125 ccm motor da dat  lonc od ene 600 kubov motorja,k pol bi biv res hud zvok ane? :OK:

Ni vse v zvoku.sploh so pri 2T predelave izpuha problem kr kmal gre slabše kot je šel . :nono: Treba je pazit

Objavljeno
Jest bi pa prašov če se na 125 ccm motor da dat  lonc od ene 600 kubov motorja,k pol bi biv res hud zvok ane? :OK:

nisem še probal ampak pomojem se nebi preveč obneslo

Objavljeno

Ni fora v loncu, ampak v mlinčku v geštelu.

Objavljeno
Ni fora v loncu, ampak v mlinčku v geštelu.

A pa se ta mlinček da zamenat,aja pa kašn je sploh učink če uzameš un pokrov dol z airbox-a ? <_<

Objavljeno

Men se je zdel da se mašina rajš vrti, pa mal bolj zamuka.

Se pa tudi nekaj malega pozna na zmogljivostih.

Objavljeno

sploh nebi nic pridobil in veliko izgubil! :BUA: razen na videzu izgubil bi zaradi tega ker je pri 2-takt masinah zelo veliko odvisno od izpuha in vrtincenja izpusnih plinov in bi s tem pokvaru to! zvok bi bil se bolj nikakav ker bi bil preuc zadusen ker so masine in s tem tudi auspuhi zelo zaduseni zaradi omejitve hrupa! tak da se ne splaca!! razen ce ti gre za izgled pa da ne govorimo o tezi!! :hmm: pa ka ti imas odblokiran auspuh pa se sam en zicni filter gor ti povem da pr men to ful seka!! :kva2: :OK:

Objavljeno

veronek ma prav, manj bi slo. filter, setup uplinjaca, kot vziga pa izpuh morajo biti usklajeni.

Objavljeno

in koliko amaterjev zna takole naštelat mašino? še profiji majo probleme

Objavljeno

Ej ta pokrov airboxa ane to je kuj pod kestlom,tko je privit z enimi 6 timi vijaki!

A to jest pol sam dol odšravfam a morm polek tega še kj druzga narest?

Guzy

Objavljeno

Ja to odšravfej, pol dej pa češ kako žensko nogavico, tko da ti ne bojo smeti šle notr. To je nekje vse.

Objavljeno

Odšraufaj samo zgornji del, peno pa pust notr tako da ti ni treba srat z nogavicami. Vsake toliko je dobro da filter spucaš.

Objavljeno

ja pa to peno nekako z izoler trakom gor prlep ti je ne bo odpihnl k drgač ni nč prtrjena!

Objavljeno

no mene pa zanima če je normalno k se furaš z motorjem ene 15km, pa da se ti diski tolk segrejejo da jih ne morš primt

Objavljeno

Aham!! pr men je tut tak vezde da se segreje ce bremzas se znatno bolj se segreje ce das nove ploscice not!! problem je ko se ti tak segreje da postane vijolcen takrat mu ni vec pomoci! :hmm:

Objavljeno

se ne strinjam. zavorni disk res pomodri zaradi zelo visoke vrocine, vendar dokler kolut lepo tece in se njegova širina ni na minimalni meji, bo zavorni ucinek normalen, ceprav je pomodrel .)

Objavljeno

mene zanima kolko pride športni izpuh za nsr-ko? ma mogoče kdo kaki link glede predelave nsr-ke?post-6492-1111179744.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!