Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno
Heh, jaz na moji Hornetki v ogledalih vidim samo moje komolce... Sicer pa, se navadis malo premakniti glavo in roko... :naughty:

Jest skor nimam cajta oci obrnt na spegle :whistle: , kaj sele d bi celo glavo obracal...

No ja, treba nekaj km nardit in se navadit....

Objavljeno
Spegli postanejo cisto uporabni, ce das pod njih primerne "odmikalce". Meni so za tanovo Hornetko v AS Domzale dali gor nekaj, kar jih za ene 5 cm premakne navzven, zadeva pa je povsem nastavljiva. No problems so far, priporocam.

Lp,

Jan

Daj poslji kako slikco teh distancnikov prosim!

Objavljeno
Daj poslji kako slikco teh distancnikov prosim!

Se priporocam, to bi tud jaz rad vidu...

Objavljeno

no js pa imam eno vprašanje, kupujem hondo hornet in se mi zelo dopadejo take od 2005 dalje, sem šel eno pogledat. Letnik 2005, 5000km in motor ma neke čudne vibracije, nevem zakaj na drugih motorjih tega nism opazu a ma kdo mogoče kake izkušnje s tem oziroma je to normalno? pa če kdo prodaja hornetko od 2005 naprej za pod 5k naj mi prosim piše, ker ne najdem nič primernega. hvala za info, lp

Objavljeno

helov

Fprašov bi, kje se da dobit drug nosilec tablice za hornetko 2003 letnik, ker tega originalenga ne mislm več dougu gledat. Sej bi ga tut odžgaou pa sam en nosilc naredu, sm ne vem kku pol uštimam s tisto ključavncio za sedež ker je montirana precej nizko dol u blatniku.

lp, joze

Objavljeno (popravljeno)
helov

Fprašov bi, kje se da dobit drug nosilec tablice za hornetko 2003 letnik, ker tega originalenga ne mislm več dougu gledat. Sej bi ga tut odžgaou pa sam en nosilc naredu, sm ne vem kku pol uštimam s tisto ključavncio za sedež ker je montirana precej nizko dol u blatniku.

lp, joze

Zdi se mi, da niti ni tolk pomemben na kaksen nosilc nabijes tablico. Na forumu imas tud temo, kjer je govora o nosilcih tablic. Poskusaj tam, pa mogoce dobis kaksno idejo...

Popravljeno . Popravil a79
Objavljeno

Zanimam se za nakup nove Honde Hornet 600 in me zanima kolko ima motor moči v praksi. Ali ga gre lepo dvignit na zadnjo?

Objavljeno (popravljeno)
Zanimam se za nakup nove Honde Hornet 600 in me zanima kolko ima motor moči v praksi. Ali ga gre lepo dvignit na zadnjo?

Pri stocku powerwheelije sicer ne moreš izvajat, gre pa zelo lepo na zadnjo s sklopko.

če pa dodaš kakšen zobnik zadaj ali pa vzameš spredaj, pa gre nazadnjo tudi samo z gasom

Popravljeno . Popravil gvucko
Objavljeno

motor ma povsem zadosti moči na visokih obratih...na nizkih pa je običen šestotak...čepraw boljše od r6 ali 600rr kej je pač navor malo bolj zvezen na nižjem številu obratov. Za na zadnjo je pa tko...prow sam od sebe ne bo silu po zadnji...z malo vaje pa ga ni panike v drugi na zadnjo spravt...samo ne vem zakaj ti je cilj motor na zadnjo spravljat :headbang: Mene bi bolj zanimale vozne lastnosti ki so fantastične ter zavore ki pa tudi niso slabe...zdej se pa sam odloči :)

Objavljeno
Zanimam se za nakup nove Honde Hornet 600 in me zanima kolko ima motor moči v praksi. Ali ga gre lepo dvignit na zadnjo?

Kot je že axilon povedal se morš odločit za kaj boš sploh mel motor. Fant ne ga biksat po zadnji, že tok je dovolj pizdarij s takšnimi manevri pa sam še izzivaš.

Varna vožnja je najbolj pomembna.

LP

Objavljeno

Sem novi lastnik Honde hornet 600 letnik 2005. To je moj prvi resen motor in mam par laicnih uprasanj. Zanima koliksna je normalna delovna temperatura. Moram zamenjat gume katere mi Vi priporocate. Zanima me se ce je normalno da pri zagonu mrzlega motorja z cokom mam obrate cirka 1500 (cok na sredini) ce pa odprem cok do konca pa crkne.

Hvala za odgovor in lep pozdrav.

Objavljeno
Sem novi lastnik Honde hornet 600 letnik 2005. To je moj prvi resen motor in mam par laicnih uprasanj. Zanima koliksna je normalna delovna temperatura. Moram zamenjat gume katere mi Vi priporocate. Zanima me se ce je normalno da pri zagonu mrzlega motorja z cokom mam obrate cirka 1500 (cok na sredini) ce pa odprem cok do konca pa crkne.

Hvala za odgovor in lep pozdrav.

Jst ti lahk sam povem da bom letos kupu gume Michelin Pilot Road 2, po možnosti DOT 2008.

Pač moj način vožnje ter za naše ceste (še bl začetnik; več po sredin malo po robu).

Kake Dunlop Sportmax Roadsmart so tudi fajn ali pa Bridgestone Battlax BT-021, samo spet kje se boš vozu ter kako!?

Objavljeno (popravljeno)
Sem novi lastnik Honde hornet 600 letnik 2005. To je moj prvi resen motor in mam par laicnih uprasanj. Zanima koliksna je normalna delovna temperatura. Moram zamenjat gume katere mi Vi priporocate. Zanima me se ce je normalno da pri zagonu mrzlega motorja z cokom mam obrate cirka 1500 (cok na sredini) ce pa odprem cok do konca pa crkne.

Hvala za odgovor in lep pozdrav.

Za po cesti priporočam ST gume (Pirelli Diablo Strada, Metzeler Z6, Pilot Road 2, Dunlop Sportmax Roadsmart...). Sam lahko dam dober glas za Strado in za Z6, vedar bi sam vseeno raje kupil Pilot Road 2 ali Roadsmart(novejša tehnologija, dobri testi). Kakorkoli, s temi ne moreš zgrešiti. S temi gumami boš lahko delal od 10.000 km do skoraj 20.000 km (zelo odvnisno od načina vožnje, vožnja v dvoje/solo...)

Če pa misliš kdaj še zaviti na kakšen marof ali pa narediti krog, dva na grobniku, ti pa toplo priporočam Metzeler M3. Držijo precej dolgo za cestno-športno gumo, edini manjko naspram ST gumam je obnašanje na mokrem.

Glede fergazerjev in čoka.... te stvari imajo dušo. Se moraš naučiti "pogovarjati" z njim. Prvo sicer lahko preveriš, če je zajla za čok nameščena v normalah, potem se pa moraš naučiti kaj tvojemu paše. Jaz sem na svoji Hornetki vedno užigal na poln čok in se takrat oblekel do konca (pustil kakšno minuto, da se ogreje, pač toliko koliko sem potreboval, da si zapnem jakno, nataknem podkapo, čelado in rokavice). Potem sem čok spustil na pol (drugače mi je ob dodajanju gasa motor crknil) in se na pol čoka peljal kakšnih 100 metrov, potem ga pa izklopil.

1500 obratov pod čokom je okay, tudi, če je malo višji še ni panike. Drugače si pa lahko prosti tek reguliraš (gumb na desni strani motorja), v service manualu ti točno piše kje si.

lp,

Popravljeno . Popravil gvucko
Objavljeno
Za po cesti priporočam ST gume (Pirelli Diablo Strada, Metzeler Z6, Pilot Road 2, Dunlop Sportmax Roadsmart.. .) . Sam lahko dam dober glas za Strado in za Z6, vedar bi sam vseeno raje kupil Pilot Road 2 ali Roadsmart(novejša tehnologija, dobri testi). Kakorkoli, s temi ne moreš zgrešiti. S temi gumami boš lahko delal od 10.000 km do skoraj 20.000 km (zelo odvnisno od načina vožnje, vožnja v dvoje/solo.. .)

Če pa misliš kdaj še zaviti na kakšen marof ali pa narediti krog, dva na grobniku, ti pa toplo priporočam Metzeler M3. Držijo precej dolgo za cestno-športno gumo, edini manjko naspram ST gumam je obnašanje na mokrem.

Glede fergazerjev in čoka.... te stvari imajo dušo. Se moraš naučiti "pogovarjati" z njim. Prvo sicer lahko preveriš, če je zajla za čok nameščena v normalah, potem se pa moraš naučiti kaj tvojemu paše. Jaz sem na svoji Hornetki vedno užigal na poln čok in se takrat oblekel do konca (pustil kakšno minuto, da se ogreje, pač toliko koliko sem potreboval, da si zapnem jakno, nataknem podkapo, čelado in rokavice). Potem sem čok spustil na pol (drugače mi je ob dodajanju gasa motor crknil) in se na pol čoka peljal kakšnih 100 metrov, potem ga pa izklopil.

1500 obratov pod čokom je okay, tudi, če je malo višji še ni panike. Drugače si pa lahko prosti tek reguliraš (gumb na desni strani motorja), v service manualu ti točno piše kje si.

lp,

Hvala za odgovor.

LP

Objavljeno
Sem novi lastnik Honde hornet 600 letnik 2005. To je moj prvi resen motor in mam par laicnih uprasanj. Zanima koliksna je normalna delovna temperatura. Moram zamenjat gume katere mi Vi priporocate. Zanima me se ce je normalno da pri zagonu mrzlega motorja z cokom mam obrate cirka 1500 (cok na sredini) ce pa odprem cok do konca pa crkne.

Hvala za odgovor in lep pozdrav.

Moj dela z polnim čokom pri ~1700 obratih. Pri mrzlem motorju ga vžigam z polnim čokom. Takrat si vzame svojih 15 sekund da zajame sapo (če med tem dodam gas ga zamori in ugasne), potem pa lahko čok zaprem in dela normalno (če pa pustim hladen motor prižgan na mestu, da se segreje, pa mu zmanjšam čok da malo padejo obrati).

Če ti motor ugasne samo pri polnem čoku ga preprosto vžigaj z polovičnim, pa je problem rešen.

Glede gum ti je pa ze gvucko odgovoril.

Objavljeno

no js sm tudi nov lastnik hornetke sam je letnik 2006 pa mi je prejšnji lastnik reku da ga je vedno vžigal s čokom , ko pa se ti pokaže temperatura na ekrančku, torej 35 stopinj, pa daš sklopiš čok, takrat pa motor že lepo laufa... mislim da če daš gas nebi smeu crknit, moja prejšnja varaderka ni nikoli crknla ko je bla mrzla pa čeprav sm vžigal brez čoka, zato mislim da tudi ta nebi ker je super narejen motorček... mam pa tudi js en problem, nikakor ne najdem gumba za nastavljanje minimuma. Sm slep? al ga preprosto ni? v knjigici je narisam ampak tam kjer je narisan ga v resnici ni :unsure: a je možno da motorji na 2006 nimajo več tega za nastavljat minimum al so ga preprosto prestavli kam? hvala za info

Objavljeno
no js sm tudi nov lastnik hornetke sam je letnik 2006 pa mi je prejšnji lastnik reku da ga je vedno vžigal s čokom , ko pa se ti pokaže temperatura na ekrančku, torej 35 stopinj, pa daš sklopiš čok, takrat pa motor že lepo laufa... mislim da če daš gas nebi smeu crknit, moja prejšnja varaderka ni nikoli crknla ko je bla mrzla pa čeprav sm vžigal brez čoka, zato mislim da tudi ta nebi ker je super narejen motorček... mam pa tudi js en problem, nikakor ne najdem gumba za nastavljanje minimuma. Sm slep? al ga preprosto ni? v knjigici je narisam ampak tam kjer je narisan ga v resnici ni :unsure: a je možno da motorji na 2006 nimajo več tega za nastavljat minimum al so ga preprosto prestavli kam? hvala za info

Kakšen minimum pa?

Objavljeno
Kakšen minimum pa?

kako misliš kakšen minimum? če misliš kak minimum ima zdej ti povem da je minimum prav nastavljen, samo vseeno vedno vse pregledam ko kupim motor pa tega ne najdem... :unsure:

Objavljeno
Kakšen minimum pa?

"štandgas" po domače

Objavljeno
"štandgas" po domače

Aha, zdaj pa kapiram! :whistle:

Objavljeno
no js sm tudi nov lastnik hornetke sam je letnik 2006 pa mi je prejšnji lastnik reku da ga je vedno vžigal s čokom , ko pa se ti pokaže temperatura na ekrančku, torej 35 stopinj, pa daš sklopiš čok, takrat pa motor že lepo laufa... mislim da če daš gas nebi smeu crknit, moja prejšnja varaderka ni nikoli crknla ko je bla mrzla pa čeprav sm vžigal brez čoka, zato mislim da tudi ta nebi ker je super narejen motorček... mam pa tudi js en problem, nikakor ne najdem gumba za nastavljanje minimuma. Sm slep? al ga preprosto ni? v knjigici je narisam ampak tam kjer je narisan ga v resnici ni :unsure: a je možno da motorji na 2006 nimajo več tega za nastavljat minimum al so ga preprosto prestavli kam? hvala za info

točno tam je kjer je narisan v service manualu. Malce z roko pošlatej (je res bolj skrit, tudi sam sem potreboval nekaj minut, da sem ga našel).

Objavljeno
točno tam je kjer je narisan v service manualu. Malce z roko pošlatej (je res bolj skrit, tudi sam sem potreboval nekaj minut, da sem ga našel).

Na moji to zgleda nekak tako, kot neka rumena zvezdica tam nekje...potrud se! :krneki:

Objavljeno

Pozdravljeni, zanimam se za nakup horneta 2005, pa ima nekje 4400km, a se da na elektronskih števcih zbijat kilometre, a se da kako preverit, koliko ima točno kilometrov, ali pač zaupaš na slepo?

Lep pozdrav

Objavljeno

Jah, kilometre se da na vseh števcih zbijat, za tiste k se spoznajo, je na elektronskih še lažje an.

Amapk, pri tolk mal kilometrih, nebi smele biti krivine še nič obarvane, pa tud, gume bi mogle bit še originalne z več kot pol profila... se mi zdi da tako najlažje pa najhitreje vidiš če ima res tako malo km.

Objavljeno

Za števc ne vem. Poglej letnico gum, ker so po vsej verjetnosti še original (če jih ni zamenjal za boljše).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!