Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Evo kot sem obljubil še slikce moje super duper zaščite motorja ;)post-46888-0-85519600-1435772117_thumb.jpg

post-46888-0-87886100-1435772057_thumb.jpg

Na zadnji se pa še vidi kakšna rajsa bi bila na bloku če ne bi blo zaščite gor ;)

post-46888-0-25887200-1435771991_thumb.jpg

p.s. pa ne preveč gledat k je motor umazan :)

Če te pa še kaj zanima pa kr povej ;) lah pa gremo kak vikend na kofe, da ne bom lih celga foruma sam z mojo hondo nasvinjal :P

Popravljeno . Popravil deyo
Objavljeno

Sej vem da so tele gauge praktične pri padcih; ampak sori, na ta motor pašejo glih tko k na kravo sedlo.

Objavljeno

Ja jebiga kokr za koga, sicer če ti iz strani slikam motor se boš mogu kar pomatrat, da boš vidu da so gauge gor, mi je pa pomembno, da v primeru če grem po tleh dam 100€ pa zamenjam zaščito pa je motor cel. Če bi hotu pa šminkirat bi pa cestaka kupu pa pred garažo parkiral, da bi ga lah sosedje gledal.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Če bi hotu pa šminkirat bi pa cestaka kupu pa pred garažo parkiral, da bi ga lah sosedje gledal.

Aha; vidm ja; zato maš zlate ročke k niso mel drugih barv; pa trakove na feltnah rumene barve, k si jih dobil gratis, verjetno si to dal gor zarad funkcionalnosti in izboljšanja voznih lastnosti. 

Objavljeno (popravljeno)

Kaj pa vem imam podobne pa mi niti niso ekstra grde. Celo našel sem nekoga ki so mu celo všeč. :eek:

Evo slikco narejeno eno čelado pa 15.000 km nazaj. Če nisi pozoren je niti ne opaziš. Na modrenejši horneti je bolj škifo se strinjam. ČE bom nabavil 900-ko jih zagotovo dam gor in to od givija sw motech so ogabne (stil serija chips).

Kovček je manj miss napram zaščiti... pravzaprav je dva prsta in noga v uč. :/ Je pa vsaj tolko uporaben kot grd.

 

 

post-41568-0-99232700-1435847280_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno

Lepo si zrihtu motor vidm. Se mi zdi da je bil včas manj lep :)

Objavljeno (popravljeno)

V živo čist ok zgledajo zlate ročke in zaščite. Sem pa nekje bral, se mi zdi da na hrvaškem forumu, kako je nekdo zapel s temi zaščitami pri velikem nagibu. Bila je stara hornetka pa givi zaščite, če se prav spomnim. Motor je dal v trske.. 

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno (popravljeno)

Ma sej rocke mam tud jst take. Sam jst ne basem da ni tak motor tud za sminko. To je bil point.

Cevi so pa se zmer grde.

Ali, ko voli nek izvoli.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

Aha; vidm ja; zato maš zlate ročke k niso mel drugih barv; pa trakove na feltnah rumene barve, k si jih dobil gratis, verjetno si to dal gor zarad funkcionalnosti in izboljšanja voznih lastnosti.

Evo pa si me dobil jst sem drugač motor kupil, da ga lahko vsako nedeljo dopoldne pucam pred bajto, da sosedje vidjo popoldne grem pa na kofe, da še mal več ljudi vid kak car sm k mam motor ;)

Ma sej rocke mam tud jst take. Sam jst ne basem da ni tak motor tud za sminko. To je bil point.

Cevi so pa se zmer grde.

Ali, ko voli nek izvoli.

Lej mogoče ne veš sam Hornetka nima nastavljivih ročk (zavorno sicer ima sam to je čist mal) tko, da ne bi tukaj o funkcionalnosti, je pa vseen ko kupuješ če vzameš črne, zlate al pa zelene je ista cena :) trakovi na felnah so zato, da se me iz strani bolš vid :D mam pa tud akrapota gor ampak res čist sam zato, da sm mal težišče motorja popravu :)

Drugač pa ne se preveč razburjat k ni dobr za zdravje. Se pa čist strinjam s teboj, da se tak motor kupi tudi zato da ga mal pokažeš, point moje izjave je pa bil da če bi hotel sam šminkirat bi pa cestaka kupu. Upam da si ne lastiš kakšnega cestaka, ker moj namen ni bil, da bi kogarkoli užalil, sam zame so to pač nevozni motorji medtem, ko je naked vseeno mal bolš za vozit pa še dobro zgleda :)

Pa še enkrat brez zamere, če se kje srečamo me pa kar pocukaj za rokav pa dam za kavo ali pa karkoli že piješ ;)

V živo čist ok zgledajo zlate ročke in zaščite. Sem pa nekje bral, se mi zdi da na hrvaškem forumu, kako je nekdo zapel s temi zaščitami pri velikem nagibu. Bila je stara hornetka pa givi zaščite, če se prav spomnim. Motor je dal v trske..

Jaz ko sem bil na vranskem sem prišel s tačko na asvalt pa ni bila zaščita motorja nič v napoto, je pa res da je tudi še rezerva na gumi in bi se dalo še bolj nagnit.
Objavljeno

To je bilo še na starem modelu. Peljal je pa menda res skoraj kot na moto GP. 

Objavljeno

Evo kot sem obljubil še slikce moje super duper zaščite motorja ;)attachicon.gif20150701_185838.jpg

attachicon.gif20150701_185850.jpg

Na zadnji se pa še vidi kakšna rajsa bi bila na bloku če ne bi blo zaščite gor ;)

attachicon.gif20150701_185901.jpg

p.s. pa ne preveč gledat k je motor umazan :)

Če te pa še kaj zanima pa kr povej ;) lah pa gremo kak vikend na kofe, da ne bom lih celga foruma sam z mojo hondo nasvinjal :P

ne se kregat.. glede zaščite me je zanimalo ker pač zgleda dosti bolj varna od mojega crash pada (bunko ko ji imam gor) in morem rečt da mi je v nedeljo motor padel po tleh in je na srečo crash pad to vse rešil... mi pa ta roll bar zgleda še kak rang večja zaščita.. ali se motim?

vidim pa da tudi ti nimaš krajšega nastavka za tablico... je to sploh pri hornetu normalno izvedljivo?  za 2011-2013 vem da je, ampak tisti ima luč višje in nastavek za tablico čisto drugače kot 2008 model  :glare:

Objavljeno

V živo čist ok zgledajo zlate ročke in zaščite. Sem pa nekje bral, se mi zdi da na hrvaškem forumu, kako je nekdo zapel s temi zaščitami pri velikem nagibu. Bila je stara hornetka pa givi zaščite, če se prav spomnim. Motor je dal v trske.. 

 

Lani prebral celo zgodbo o tem tipu. Vse skupaj je oslarija saj moraš imet gume komaj napumpane vzmetenje kaput pa še luknjo na cesti + bit v nagibu vsaj 55% da ti uspe.

 

Objavljeno

Ko sem pogrnil z bunkami je bil strošek:

1 žmigavc, balanca, pošteno podrsan pokrov statorja, ročka sklopke odlomljena, utež 1/3 spiljena (pa je bla jeklena!) 1 ogledalo (odličen "izgovor", da sem se jih rešil) počen nosilec zopotnikovih stopalk (sicer ni nujno da je bilo to v tem incidentu prešnji lastnik je bil tudi po tleh). in 1/5 bunke je ostala ker je veji del prevzel že pokrov statorja. :/ mokro in cca 85 km/h.

 

Verjamem, da bi s cevmi šel skozi bolje glede na to kako je motor padel.

Objavljeno

ne se kregat.. glede zaščite me je zanimalo ker pač zgleda dosti bolj varna od mojega crash pada (bunko ko ji imam gor) in morem rečt da mi je v nedeljo motor padel po tleh in je na srečo crash pad to vse rešil... mi pa ta roll bar zgleda še kak rang večja zaščita.. ali se motim?

vidim pa da tudi ti nimaš krajšega nastavka za tablico... je to sploh pri hornetu normalno izvedljivo?  za 2011-2013 vem da je, ampak tisti ima luč višje in nastavek za tablico čisto drugače kot 2008 model  :glare:

Iz izkušenj ti težko povem kaj bi bilo boljše ker sem bolj nov v moto svetu ;) tole sicer ni najlepše vendar enkrat je že prišlo prav ;)

Kar se tiče nastavka za registrsko pa pomoje se da kej dobit, vendar se sam niti nisem nikoli poglabljal v to. Zaenkrat sem zaključil s predelavami, mi je motor všeč tak kot je ;)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

 

Imam Hondo Hornet CB600FA letnik 2011 in ker ni več v garanciji, sem se odločil da filter in olje zamenjam sam. Zanima me ali ima kdo Service manuals za ta model, saj je moj v Italjanskem jeziku. Zanima me tudi ali kdo ve koliko olja gre v mašino, saj v navodilih piše da 2,7l, na servisu pa so mi rekli 3,5. Ker če prav razumem service manuals v italijanščini je mojster gledal količino za starejši model. Hvala za pomoč

Objavljeno

 

Na kratko 2,8L z menjavo filtra.

 

V stare hornete pc34 in 36 pa 3,8. Z menjavo filtra seveda.

 

Sicer pa bolj točno kot v lastnem manualu res ne bo šlo. Čemu dvomiš v edini pravi uradni vir informacij? Pa olje in filter menjaj prej kot pri uradnih 12000. Po 8000 počasi ni več to to... sploh če si dajaš duška (jaz na 6000-7500), ziher je ziher pa še drago ni, oz. če ti je škoda unih 30€ za olje in filter menjaj hobi pravim jaz. Pri 7500 mi ponavadi steče ven še nekaj skoraj spodobnega... pri 12000 (prebrano) pa pravijo da ni več podobno ničemer. Ne dajaj noter cekina pa redno servisiraj pa boš mel veliko užitkov in malo stroškov. Aja pa ne bit škrt in daj destilirano vodo k antifrizu (pravemu) saj ne da te obtožujem ali kaj ampak eni te oslarije počnejo. Še kaj? vsako leto si kupi nov filter zraka razen če greš z motorjem le na kavo interval 24000km je preveč. Bi rekel vsake 15.000 če maš zrak tak ko jaz oz. prej če je slabši. Neverjetno kako lepše dela ob vsaki menjavi. Tudi to ni drago. Največ te bo stalo gorivo pa gume (če si pa še "une" sorte pa kazni).

Objavljeno (popravljeno)

Ima mogoce kdo tole kje, al pa ce pozna koga, ki ima, al pa ve kje dobit? Hornet 2004, tip motorja PC25.

 

Na ZS!

post-16982-0-11466600-1438686861_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil a79
Objavljeno

as domžale... cca 100€ oba kosa pokrov pa čep. (rabiš 2 kosa oz. pokrov je iz 2 kosov)

Ali pa moto - deli nekaj spletna stran

 

http://www.januaservice.com/Ricambi/Scheda.asp?ID=829&modelloID=146

 

Rabiš pa najbrž kose:

3, 18, 1

 

Preveri če ni predrago kar novo. Čene maš moto spirit in če maš srečo ne bo hudega. Je pa to iskana roba...

Objavljeno

SEm v spiritu dobil vse, sam sta oba kosa podrsana... Novo pride okol 160€, saj mi ni velik, sam motor je pa le ze star. Se kaksna varjanta?

Objavljeno (popravljeno)

SEm v spiritu dobil vse, sam sta oba kosa podrsana... Novo pride okol 160€, saj mi ni velik, sam motor je pa le ze star. Se kaksna varjanta?

No jaz sem tudi dobil to zdrsano... Malo brusnega papirja in spej v pravi barvi pa je. Nobeden ne pogrunta če se ne zavzame orenk. Če hočeš perfektno bp pa $$ oz tromstni evrčki. Sprej sem dobil v Bep's-u v italiji. Spimpano ok, cena relaizacije 6€ materiala in kako urco dela da je bilo kar spodobno narejeno. Ko je barva površinsko suha se še zapelješ in jo zapečeš.

 

Zruženo pa je bilo tako da je okrogli pokrovček zgledal sestavni del celega pokrova (zapeglan skupaj). Nimam več slik ker mi je šlo na k jih met. Je pa razlika da ne verjameš. ČE bi vedel kako je zgledalo prej bi rekel ni šans.

 

Drugih rešitev ni vsaj če hočeš da zgleda kot novo bo stalo kot novo.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno

Lahk nalimas kako sliko, kako si to popravil? Hvala.

Objavljeno (popravljeno)

Tu maš navodila (no on mi je bil navdih škoda podobna kot pri njemu na prvi sliki):

http://www.600rr.net/vb/104-07-013-rr/108341-how-paint-your-engine-cover.html

post-41568-0-22866000-1438707321_thumb.jpg

 

Sicer se ne vidi najboljše ampak sliko pa dobiš. :D

 

Pobarvan samo pokrovček kasneje pa še polkrog pod njo. Novejše nimam, pa se mi ne ljubi zdaj.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno

Lepo porihtano.. Imas kaksno sifro ral barve za tole pospricat?

Objavljeno

V dobro založeno trgovino s kosom v roki pa da nisi farbenblind pa si zmagal. Tudi če dobiš perfektno barvo ti bo izstopalo zaradi 10+ let bledenja na soncu pa svinjarije. Iskat točno barvo = pomoje nonsense.

 

Če ti kaj pomaga moj barvni pips je dupli color 30-0620. Z njo sem prepipsal še nosilce tačk ko so bili malo iztrošeni od drgnjenja škornjev itd... Ni ista barva a po 14 letih je dokaj blizu. :D

Objavljeno (popravljeno)

A je normalno, da je na števcu zraven temperature vseskozi tist znak za temperaturo? Letnik 2008 (pc41). Ker sem včer opazil pa sedaj nisem siguren ali tisto skos kaže ali mam jst kakšen problem :)

Sicer je bile temperatura med 75 in 85, bi rekel normalna za včerajšnje razmere ;)

post-46888-0-31992000-1439104202_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil deyo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!