Skoči na vsebino

Honda CB 600 F Hornet


Sali
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Najlepša ti hvala dobiš za :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naročam pri moto prodajalcu kn oljni filter za 08 letnik, in pravi da mu pise da je predpisan kn303(substitut originalu), ampak na kn uradni strani in tudi drugih spletnih trgovinah pise kn-204. 

Zdj iz telefona nism mogu preverjat, in sm reku ok naj naroci 303, kaksna je razlika? Kaj vi uporabljate? Sej se lahko se premislim zato sprasujem.

Popravljeno . Popravil B192
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz kr od Mahle al pa HIflo dam gor in ni nobene panike. Itaq ga menjam vsakih 6000km... 

Tu maš številke od obeh:

Mahle OC 575

HIFLO FILTrRO HF204 

 

pred 1 uro, B192 pravi:

Naročam pri moto prodajalcu kn oljni filter za 08 letnik, in pravi da mu pise da je predpisan kn303(substitut originalu), ampak na kn uradni strani in tudi drugih spletnih trgovinah pise kn-204. 

Zdj iz telefona nism mogu preverjat, in sm reku ok naj naroci 303, kaksna je razlika? Kaj vi uporabljate? Sej se lahko se premislim zato sprasujem.

Drugač pa ma prodajalc prav glede filtra za hornetko je od K&N 303 filter tapravi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, Hrgota pravi:

Jz kr od Mahle al pa HIflo dam gor in ni nobene panike. Itaq ga menjam vsakih 6000km... 

Tu maš številke od obeh:

Mahle OC 575

HIFLO FILTrRO HF204 

 

Drugač pa ma prodajalc prav glede filtra za hornetko je od K&N 303 filter tapravi...

 

Zdej pa nevem al mene oči varajo al neki narobe gledam :)

http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx?type=ps&year=2008&make=HONDA&model=CB600F Hornet&engine=599

Aja nisem vedu da je Mahle tud ok, ga je mel na zalogi, no sej ni panike :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sm šou pogledat pa mi oba ven daje na izbiro. Ampak na njihovi strani daje ven samo 204 tak da pol vzem raj tega, če želiš k&n...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo.

 

Mene pa zanima kakšno baterijo priporočate za Hornet 600, 2004 letnik. Mal sem gledal in imaš razpon od 30€ do 80€ (ion-litijska). Baterijo vsako zimo dam ven in na polnilec/vzdrževalec. Naj kupim no name oziroma kakšen jmt ali vzamem yuasa?

 

Gel ali "navadno"?

 

Hvala :)

Popravljeno . Popravil znj
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 12. 2. 2017 at 0:33 PM, znj said:

 Naj kupim no name oziroma kakšen jmt ali vzamem yuasa?
 

Malo pozno, ampak vseeno. Izogibaj se MiGM baterijam. Za Hornet-ko niso ok. Sem menjal tri, stalno neke težave. Po menjavi z Unibat baterijo pa vse ok. Po MiGM katalogu naj bi bila primerna za ta motor, v praksi pa se ne obnese.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Do predlanskega leta sem ponosni lastnik Honde hornet 2003. Takrat sem imel žal prometno nesrečo, kjer se je motor minimalno poškodoval (polomili so se štrleči, prednja luč, armaturka in nastalo je nekaj prask - žal je pred mene skočil jelen). Po nesreči sem dal motor popraviti na pooblaščenem servisu, kjer so vse uredili v nulo, je motor kot nov. Težava pa je v tem, da se je po slabih 1000 prevoženih kilometrih začel pregrevati. Takoj sem pregledal hladilno tekočino,... Nato je bilo spet vredu, čez čas pa je zakuhal.. Peljal sem ga nazaj na servis, kjer so zamenjali termostat in naredili ostala nujna dela, ker je zaradi pregretja šlo tesnilo glave motorja. Motor sem dobil nazaj, naredil 2000 kilometrov in se je začel motor spet pregrevati. Prejšnjič, ko sem ga zagnal in pustil laufati, pa mi je spet vrgel vodo ven.

Problem je v tem, da ventilator dela, tokokrog vode deluje. Klical sem na servis, kjer so mi povedali, da so zamenjali vse potrebno, razen hladilnika, kar je bilo vidno tudi na računu. Zanima me, če je kdo imel podobne težave in kako jih je rešil? Bil bi vesel vsake ideje, katera bi mi pomagala odpraviti težavo. Zdaj imam namen zamenjati hladilnik, ker se mogoče težava skriva tukaj. Glede na poplavo hladilnikov me zanima kakšnega naj kupim? Na forumu sem zasledil, da so mere različne. Glede na težave pa bi bil primeren čim večji, mogoče originalni.

Hvaležen bi bil vsakega nasveta / pomoči.

LP, Mitja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 15. 2. 2017 ob 21:24, XTR pravi:

Malo pozno, ampak vseeno. Izogibaj se MiGM baterijam. Za Hornet-ko niso ok. Sem menjal tri, stalno neke težave. Po menjavi z Unibat baterijo pa vse ok. Po MiGM katalogu naj bi bila primerna za ta motor, v praksi pa se ne obnese.

Vse je približno isti šmorn. AGM baterije namreč umrejo zaradi neuporabe. Doma imam en star hornet, s katerim je bilo v petih letih narejeno mogoče 2000 km. Neuporaba je praktično skoraj vsako leto uničila tako MiGM, kot Yuaso in Bosch... Na moji bivši CBF600, ki je imela popolnoma enak akumulatir teh problemov ni bilo, ker sem se vsaj malo vozil... Tu sem se naučil, da kupujem izključno najcenejše AGM baterije. Če najcenejša zdrži prve pol leta, bo ob stalni uporabi držala vsaj 3 leta...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, SF said:

Vse je približno isti šmorn. AGM baterije namreč umrejo zaradi neuporabe. 

Se ne strinjam. V štirih letih sem zamenjal 3 MiGM, nato pa prosil za menjavo znamke (pod garancijo). Cenovno enakovreden akumulator druge znamke pa je delal brez težav. Očitno je neprimeren za ta model, o neuporabi ravno ne bi govoril.. v štirih letih 30kkm, pozimi vzdrževana baterija.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 17. 2. 2017 ob 22:00, manijak09 pravi:

Pozdravljeni!

Do predlanskega leta sem ponosni lastnik Honde hornet 2003. Takrat sem imel žal prometno nesrečo, kjer se je motor minimalno poškodoval (polomili so se štrleči, prednja luč, armaturka in nastalo je nekaj prask - žal je pred mene skočil jelen). Po nesreči sem dal motor popraviti na pooblaščenem servisu, kjer so vse uredili v nulo, je motor kot nov. Težava pa je v tem, da se je po slabih 1000 prevoženih kilometrih začel pregrevati. Takoj sem pregledal hladilno tekočino,... Nato je bilo spet vredu, čez čas pa je zakuhal.. Peljal sem ga nazaj na servis, kjer so zamenjali termostat in naredili ostala nujna dela, ker je zaradi pregretja šlo tesnilo glave motorja. Motor sem dobil nazaj, naredil 2000 kilometrov in se je začel motor spet pregrevati. Prejšnjič, ko sem ga zagnal in pustil laufati, pa mi je spet vrgel vodo ven.

Problem je v tem, da ventilator dela, tokokrog vode deluje. Klical sem na servis, kjer so mi povedali, da so zamenjali vse potrebno, razen hladilnika, kar je bilo vidno tudi na računu. Zanima me, če je kdo imel podobne težave in kako jih je rešil? Bil bi vesel vsake ideje, katera bi mi pomagala odpraviti težavo. Zdaj imam namen zamenjati hladilnik, ker se mogoče težava skriva tukaj. Glede na poplavo hladilnikov me zanima kakšnega naj kupim? Na forumu sem zasledil, da so mere različne. Glede na težave pa bi bil primeren čim večji, mogoče originalni.

Hvaležen bi bil vsakega nasveta / pomoči.

LP, Mitja

Jaz ma tudi Horneta letnik 2004 pa mi je hladilnik spustil nekje na sredini možno da od kakega kamenčka in sem ga dal popraviti mi pa od takrat naprej hodi temperatura v rdeče polje se je zgodilo tudi da je ugasnil ampak ko dodam malo gasa temperatura takoj pade na dve tretini ven mi jo ni še nikoli zmetalo se pa to dogaja pri zelo statični vožnji v koloni ko ni prostora za prehitevanje ali pa kje na vrhu hriba k mal bl gre na gor :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
15 hours ago, tequila_sunrise said:

Živjo!

 

Kupujem svoj prvi motor in odločitev je padla... :) Honda bo. Zdaj treba samo še najti primerno.

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11797287&display=Honda%20CB600F%20Hornet%20AKRAPOVI%C8

 

Kaj menite o temu? Cena OK? Na kaj moram paziti pri nakupu?

 

Pozdravljen. Pri motorju glej da vsaj ma zgodovino servisiranja, ce tega ni pol je veliko vecje tveganje za nakup. Pri tem motorju mene motijo ze slike. Slikan je zelo slabo. Levi bok motorja se ne vidi, tak da ce ga bos sou gledat preveri cel motor lahko da je bil paden. Potem motijo me rori. Videt so skurjeni in kot da bi bil motor skoz teran. Tak da bo treba pomoje se pogledat kako za primerjavo. Lahko pa da bo ze ta super ampak za ziher peli koga zdraven ki se spozna na motorje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okoli sprednje luči mi nekaj brni odkar sem razstavil in sestavil prednjo masko, sem že precej časa nazaj bral o tem ampak sem pozabil kaj je razlog, sicer sem sestavil nazaj pravilno, je pa kar nekaj ljudi pisalo o tem problemu, čeprav niso tikali sprednje luči. Brni tam okol 4k obratov ponavadi. Se je kdo s tem že ubadal?

Popravljeno . Popravil B192
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 hours ago, B192 said:

Okoli sprednje luči mi nekaj brni odkar sem razstavil in sestavil prednjo masko, sem že precej časa nazaj bral o tem ampak sem pozabil kaj je razlog, sicer sem sestavil nazaj pravilno, je pa kar nekaj ljudi pisalo o tem problemu, čeprav niso tikali sprednje luči. Brni tam okol 4k obratov ponavadi. Se je kdo s tem že ubadal?

Pozdravljen, pomoje je razlog brnjenja razpadla, od srarosti deformirana ali pa odpadla tista penasta gobica pod plastikami. Ce vzames stranska dva dela plastike dol je odspodaj nalepljena po celi dolzini plastike ena taksna gobica ki naj bi preprecevala vibriranje plastike. Jaz sem na moji horneti to gobico zamenjal kar z eno malo debelejso gobico in je bilo mir. Pac podlozit jo bo treba bolje in je to to.

Upam da sm ti lahko kako odgovoril na vprasanje. Lepo rihtaj...

Popravljeno . Popravil Hrgota
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 19. 2. 2017 ob 17:28, XTR pravi:

Se ne strinjam. V štirih letih sem zamenjal 3 MiGM, nato pa prosil za menjavo znamke (pod garancijo). Cenovno enakovreden akumulator druge znamke pa je delal brez težav. Očitno je neprimeren za ta model, o neuporabi ravno ne bi govoril.. v štirih letih 30kkm, pozimi vzdrževana baterija.  

Kako dolgo sedaj "voziš na" Unibat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Hrgota pravi:

Pozdravljen, pomoje je razlog brnjenja razpadla, od srarosti deformirana ali pa odpadla tista penasta gobica pod plastikami. Ce vzames stranska dva dela plastike dol je odspodaj nalepljena po celi dolzini plastike ena taksna gobica ki naj bi preprecevala vibriranje plastike. Jaz sem na moji horneti to gobico zamenjal kar z eno malo debelejso gobico in je bilo mir. Pac podlozit jo bo treba bolje in je to to.

Upam da sm ti lahko kako odgovoril na vprasanje. Lepo rihtaj...

 

Hm, gobico sem opazil ja, ampak izgleda več al manj kot nova. Bom se malo poigral okol tistega dela, hvala za idejo! ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, SF said:

Kako dolgo sedaj "voziš na" Unibat?

Več kot leto in pol sem vozil brez težav. Kako dolgo je zdržal pa ne vem, ker sem prodal motor. Vem pa, da noben MiGM ni zdržal toliko.   

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Zivjo. V kratkem nameravam kupovati motor. Po vsem kar sem prebral mi je od naked-ov najbolj všeč hornetka tako, da me zanima če kdo prodaja kaj dobrega od 07' naprej :)

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 hours ago, nelca said:

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11922373&display=Honda hornet 600

 

A je šel kdo gledat tega slučajno? Izgleda lep :)

Pozdravljena, 

Ja res je videt lepa, ampak motor nima nobenega opisa po letnikih sodec je prpeljan iz italije pa sam ena slika gor tko da lahko prides v ajdovscino pa je po drugi strani cist mimo...

Osebno ga nebi sou gledat odlocitev je pa na tebi?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!