Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Glede znaka nevem je pa temperatura 85 kar normalna delovna...

Objavljeno

Pozdrav,

kupujem Honda hornet od letnika 2003 dalje..limit ca. 2000€ tu nekje

zanima me če je za začetnika ta motor preveč...

Vozil sem do sedaj maxi skuter 400-vozil 1000km in prodal,,,ni odziva ni ničč..,čudno vse skupaj..

varadero 1000(od brata max.500km)-pretezki..

xj6 vozil 500km super motor  ampak malo predrag..

 

Torej ostane mi hornetka od 2003-2006

na avto netu jih je kar nekaj..

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9940522&show=1--glede na letnik ugodna cena

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9907999&show=1--ta

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9856129&show=1

 

 

 

 

Prosim za vaše mnenje..

 

lp

Objavljeno

Tudi jaz sem gledal xj6 za prvi motor, pa sem se raje odločil za Horneta (imam l. 2007). Do sedaj sem naredil cca 5k km in sem full zadovoljen :)

 

Jaz bi na tvojem mestu gledal letnike 2005 in 2006. Morda si tudi sam opazil, da so bili nekako "prehod" med staro in novo verzijo. Imajo že upside down vilice, enake kot 2007-2009.

 

LP Andrej

Objavljeno

Ni preveč za začetnika če maš pošlihtano v glavi, kar pa velja sicer za vsak motor. Agregat je linijski 4 valjnik lahko voziš dokaj umirjeno do 6K obratov ali pa orenk nažigaš nad temi obrati. Meni to odgovarja nekomu paše bolj 2 valjnik. Ne podcenjuj navora še zlasti po mokrem.

Glede vzdrževanja nič posebnega... Pips za ketno, 3.8l olja, 4 svečke filter za zrak, verižni set in seveda gume. Praviloma naj se bi kdaj pogledalo ventile če so za poštimat (pred 40.000 je večinoma nonsense če ni bila nažigana nonstop). Zna crknit regler (stare verzije) in to je to. Včasih (pozimi) flikneš noter še kak aditiv za čiščenje sistema za gorivo (požre smeti iz rezervarja in kak eventuelni kondenz veže nase) a to ne bo naredil tisti za 5€. Jaz sem imel odličen rezultat z nekim motul fuel system clean.

 

Prva zgleda na hitro ok. Itak bo treba pogledat v živo.

 

Druga tudi zgleda ok čeprav je malo slik sum na podrsanu drugo stran. Krmilo zgleda original in utežke krmila tudi vsekakor za pogledat.

 

Tretja pa zgleda še najbolj obetavna. Če bi šel kaj gledat bi ta bila prva. Vzemi nekoga ki se spozna s sabo. Preveri VSE! (pozor, kolikor je lepa črna barva tudi lepo greje poleti...)

Objavljeno

Tudi jaz sem gledal xj6 za prvi motor, pa sem se raje odločil za Horneta (imam l. 2007). Do sedaj sem naredil cca 5k km in sem full zadovoljen :)

 

Jaz bi na tvojem mestu gledal letnike 2005 in 2006. Morda si tudi sam opazil, da so bili nekako "prehod" med staro in novo verzijo. Imajo že upside down vilice, enake kot 2007-2009.

 

LP Andrej

Tiste USD vilice so žal bolj za okras. Še vedno je budget roba. :/ (tako pravijo)

Objavljeno

najlepša hvala za vse vaše odgovore..

 

bom šel pogledat..1 in ostale...

Ta moder je komaj na ogled po 24.8 je gospod na dopustu.....pravi da je motor lepo ohranjen..

lp,m

Objavljeno

je pa res da ima prvi največ km 53.000..

naj kaj je potrebno vse paziti..pri teh km

Objavljeno (popravljeno)

Ob ogledu tretje sm mislu da je najin moped :D

Sam en auspuh mu manjka ;)

post-9206-0-02351600-1439549042_thumb.jpg

 

Drgać pa vazn je kako je bil vozen/vzdrzevan/servisiran, ne pa kilometri. Ena je lahko zjajcana pri 30000, druga pa odlicna pri 90000. Je pa hornet 600 men osebno bulletproof motor; pelje se solidno, moči ma zadost, sam nad 8000 jo drži pa lov hudirja za roge :kva2:

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

Torej potreben je pregled celotnega motocikla...

od gum, menjalnika, vilic, bremz,,...

Je kdo v blizini MB, da bi imel čas recimo drug teden-pop zmenoj na ogled:)

hvala

lp,m

Objavljeno

Itak da celega preglej. Prednost pred nakupom ima tisti ki najbolj prepriča v redno menjavo olja še raje na manjše intervale kot jih pripisuje mama honda (12.000 :eek: ) kar bi še komot šlo če voziš kot stari ata (ko sem si ogledal olje med 7-8 taužent nekaj menajv nazaj je še zgledalo spodobno ali bolje sem zgleda ne imel preveč težko roko).

Za hec pogooglaj še številko modela na šasiji anti presenečenja (don't ask!) in poglej kater barve so bile za tisti letnik aktualne ponavadi le 3. Sledi pregled nalepk če so prave in na pravm mestu. Tudi te prčkarije ti znajo kaj povedat ali pa potrdit da je vse ok. ;) Mej za referenco zraven kakšno je originalno krmilo in uteži gor. Če ima menjane že smrdi... da bi kdo to delal zgolj iz "estetike" pa je relativno težko razen če je cel motor spimpan. Stanje kolektorjev in verige pa ti pove koliko se mu je dalo vzdrževat motor. Na tistih z veliko km zna bit da bo zadnji amortizer kaput kar opaziš med vožnjo na prvi manjši luknji ker bo jo-jo efekt. Še zlasti če nima zadnjega blatnika (aftermarket roba).

 

Srečno in kupi najboljšo ki najdeš, lepo ti bo služila in težko da bi ti bilo žal. Zagotovo pozabil je ne boš nikoli (v dobrem smislu). Je pa res, da se moraš zavedat da je to "sport" motor iz prejšnjega stoletja (cbr 600 l 93) z zelo socialnim vzmetenjem tako da ne pričakuj preveč če hočeš dirkaški stroj v bolj "civilnem" izgledu. Vseeno pa ni od muh a vzmetenje je prva stvar ki boš odločno pogruntal da so šparali (pa tega ne skrivajo).

Objavljeno

Hvala za informacije.

Prvi motor nima vseh kljucev zanima me koliko stane kljuc,glede nato da ta motor ze ima HISS zascito.

Kljuc ima ampak ni kodiran.

Koliko stane priblizno to..

Hvala

Objavljeno

Kaj pa ostali?

Objavljeno

Črni ima menjane sprednje diske. Za te kilometre ni običajno. 

Objavljeno

Kodiranje je okol 40 eur; kljuc pa tud tolk.

Objavljeno

kdo pa to kodira..kljuce..

Verejtno gre nek cip v sam kljiuc..nekako tako..

Objavljeno

kdo pa to kodira..kljuce..

Verejtno gre nek cip v sam kljiuc..nekako tako..

Ne; original surovec ma notr čip alneki in na pooblaščenem servisu ti ga kodirajo. Nardi ti ga pa ključar.

Jst sm najdu postopek kodiranja na netu in bom naredu sam.

Objavljeno

A je normalno, da je na števcu zraven temperature vseskozi tist znak za temperaturo? Letnik 2008 (pc41). Ker sem včer opazil pa sedaj nisem siguren ali tisto skos kaže ali mam jst kakšen problem :)

Sicer je bile temperatura med 75 in 85, bi rekel normalna za včerajšnje razmere ;)

Odgovarjam malo pozno, če je vprašanje še aktualno...

Na mojem letniku 2007 tudi stalno gori "ikonica" za temperaturo hladilne tekočine. Če se ti pregreje, se ti baje prižge rdeča opozorilna lučka...

LP Andrej

Objavljeno
 

Glede znaka nevem je pa temperatura 85 kar normalna delovna...

 

se je tudi meni zdela čist normalna temperatura, glede na to da je bilo zunaj verjetno 35 :)

 

Odgovarjam malo pozno, če je vprašanje še aktualno...

Na mojem letniku 2007 tudi stalno gori "ikonica" za temperaturo hladilne tekočine. Če se ti pregreje, se ti baje prižge rdeča opozorilna lučka...

LP Andrej

 

Hvala za odgovor, sem tudi jaz potem v manual pogledal in se naj bi prižgala zgoraj levo rdeča lučka (za napako) pa še za temperaturo naj bi ena utripala na števcu :)

samo to se naredi pri cca 130 sem bil še kar daleč stran :)

Objavljeno

 

 
 

 

se je tudi meni zdela čist normalna temperatura, glede na to da je bilo zunaj verjetno 35 :)

 

 

Hvala za odgovor, sem tudi jaz potem v manual pogledal in se naj bi prižgala zgoraj levo rdeča lučka (za napako) pa še za temperaturo naj bi ena utripala na števcu :)

samo to se naredi pri cca 130 sem bil še kar daleč stran :)

 

Za svojo vem da se ventilator vžge okrog 104. (ir termometer na najtoplejšem delu hladilnika kaže 101 kar pomeni da bo kar držalo). Kar redno se vžiga v gostejšem prometu poleti. Drugače pa nekje od 70km/h ni težav niti pri 38....

Je pa ventilator kar impresiven saj naredi svoje na mestu na razbeljenem asfaltu pri 36+ v slabe pol minute.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!