Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

oštja še ti motorji

tako kot je prišla k hiši honda bo tudi odšla,pred let sem imel hiosunga,pod zadnjim šedežem je bilo placa za dokumente,prvo pomoč,denarnico in papirnati  robčki

kaj so pri hornet študirali ne vem...kake jajce

Objavljeno
pred 2 urami, alpi80 pravi:

oštja še ti motorji

tako kot je prišla k hiši honda bo tudi odšla,pred let sem imel hiosunga,pod zadnjim šedežem je bilo placa za dokumente,prvo pomoč,denarnico in papirnati  robčki

kaj so pri hornet študirali ne vem...kake jajce

dej no dej :P če j pa to glavni problem

1. preveri kaka je kazen če nimaš PP

2. preveri kolikokrat te vprašajo po PP

3. naredi izračun zgube, če te dobijo

4. izprazni pol škatlice, vpraš policaja kaka je kazen za nepopolno PP

5. zalepi PP pod blatnik, če jo nujno rabiš

 

ps. kok placa pa misliš da ma Z900 pod sedežem :P za pol prve pomoči in še ta je s pretečenim rokom. BMK bi reku Dami

Objavljeno

pod blatnik pa res nisem pomislil,ma hvala res

Objavljeno
pred 16 minutami, a79 pravi:

Nimas kaj, kupi hyosunga...

Ko prišel ven un kao naked sem sprobal...ojoj kaj ima ta Huso bremze????

Raje ruzok na hrbtu kot motor z slabimi,nevarnimi zavorami!

Objavljeno (popravljeno)
pred 37 minutami, Snecer pravi:

nevaren je voznik

To že res...a zavore dobre zavore potrebuje vsak....Po spominu sva menjala mopede a sem hitro trobil,da menjajva nazaj,saj me je občutek na prednji zavori preveč motil...

Mogoče sem čudak a gume in zavore sem vedno hotel top!

Tist huso pa imel svetlobno leto za ostalimi motorji!

Da bom v temi....

Nasplošno imam na Horneta lepe spomine....lastil si jih več...od l.98 do l.04...

Vse solidni mopedi s katerimi se lepo pelješ...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

eno je občutek na ročki, drugo dejanski zavorni učinek

velika razlika, tisti brez občutka jamrajo

Objavljeno

Sneci,čeprav veš,da mislim,da ne znaš vozit motorja...sem nekak prepričan,da če bi sprobal huso naked bi imel mnenje podobno mojemu!

Sploh,ker si si kupil nov mopi,originalne ploščice so vsaj po mojem mnenju zakon za cesto!

Objavljeno
pred 2 urami, alpi80 pravi:

pod blatnik pa res nisem pomislil,ma hvala res

brez šale tudi tja jo namestijo :D

 

Objavljeno
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

brez šale tudi tja jo namestijo :D

 

Ne spomnim na kerem mopiju....tudi jaz imel vakumirano in zalepleno pod zadnji blatnik...na zx6r 2005 pa sem imel vakumirano zalepljeno v oklepe....

  • Všeč mi je 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Iscem original izpušne cevi za hondo hornet 600, letnik 2003 do 2006. Ima kdo? Lp

exhaust-pipes-Honda-Hornet-600-115249.JPG

Objavljeno
pred 19 urami, Janez12 pravi:

Iscem original izpušne cevi za hondo hornet 600, letnik 2003 do 2006. Ima kdo? Lp

exhaust-pipes-Honda-Hornet-600-115249.JPG

evo mojster, sem te premaknil v ustrezno temo.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Danes sem šel z mojo hornetko letnik 05 malo naokoli (cca 60 km) in se mi je dvakrat zgodilo, da je med vožnjo prišlo do nenadne izgube obratov in hitrosti (ne glede na prestavo, dodajanje in odvzemanje gasa pa tudi ni pomagalo), dokler se nisem ustavil in je motor toliko zadušilo, da je sam ugasnil. Ta drugič je celo zasvetla rdeča lučka, ki je potem tudi ugasnila. Po nekaj poskusih vžiga, je le uspelo in sem se normalno odpeljal naprej. Mnenje? 

Objavljeno

rojcek - takoj do mehanika

Objavljeno
pred 3 urami, alpi80 pravi:

rojcek - takoj do mehanika

Kaksno mnenje, kaj bi lahko bilo? Bencin, svečke, zapacan fergazer...?

Objavljeno
pred 3 minutami, rojcek5 pravi:

Kaksno mnenje, kaj bi lahko bilo? Bencin, svečke, zapacan fergazer...?

Ne rabiš kam...men to dogajalo na več mopijih! Vedno bilo krivo stikalo na stranski nogi! Ona se ob treslajih tuk premakne da kill switch vklopi...na enmu mopiju sem imel kr dutc tape zraven in jo zalepil gor pred vožnjo in odlepil kjerkoli stal in spet lepu....pač lenuh in nisem šel takoj nove fedrce kupit za nogo...

Objavljeno
On 4/14/2018 at 10:29 PM, rojcek5 said:

Danes sem šel z mojo hornetko letnik 05 malo naokoli (cca 60 km) in se mi je dvakrat zgodilo, da je med vožnjo prišlo do nenadne izgube obratov in hitrosti (ne glede na prestavo, dodajanje in odvzemanje gasa pa tudi ni pomagalo), dokler se nisem ustavil in je motor toliko zadušilo, da je sam ugasnil. Ta drugič je celo zasvetla rdeča lučka, ki je potem tudi ugasnila. Po nekaj poskusih vžiga, je le uspelo in sem se normalno odpeljal naprej. Mnenje? 

Mislim da tebe jezi glavno stikalo na desni strani belance pri gasu, tisto ki vklaplja in izklaplja tok (rdeče stikalo)...

To je bil problem na moji prejšni hornetki letnik 2004...isti simptomi kot si jih opisal...

Če boš to poštimal ti bo motor delal BP...

Objavljeno

vprašanje za hornet lastnike

ima kdo izkušnje z menjavo krmila namreč original je bolj tako

npr...

original in renthal ROAD ULTRA LOW

hvala

l.p.

hornet balanca.jpg

hornet balanca 2.jpg

Objavljeno
pred 30 minutami, alpi80 pravi:

vprašanje za hornet lastnike

ima kdo izkušnje z menjavo krmila namreč original je bolj tako

npr...

original in renthal ROAD ULTRA LOW

hvala

l.p.

hornet balanca.jpg

hornet balanca 2.jpg

Sicer izkušenj kot takih nimam, sem pa ze kupil hornetko, na kateri je prejšnji lastnik menjal krmilo. Ne vprašaj me katero, vem samo da je malo nižje in širše in da meni ustreza (je pa čisto podobno kot to na drugi sliki, le srebrno).

Objavljeno

rojcek

tam,kjer je pritrjeno krmilo imaš original ali dodan nek nastavek,ker pri rizoma dobiš kot nek adapter zraven...sam si mislim,da je fi različen ali mogoče zaradi višine

l.p.

Objavljeno
pred 3 urami, Hrgota pravi:

Mislim da tebe jezi glavno stikalo na desni strani belance pri gasu, tisto ki vklaplja in izklaplja tok (rdeče stikalo)...

To je bil problem na moji prejšni hornetki letnik 2004...isti simptomi kot si jih opisal...

Če boš to poštimal ti bo motor delal BP...

Aha, kaj pa je tebi delalo težave? Slab kontakt, umazanija...? Kako si odpravil težavo?

Ko sem še malo povpraševal naokoli, je bil omenjen tudi zapacan fergazer, ali kakšna smet (tega bom dal v vsakem primeru, že preventivno, kmalu generalno očistit in na novo nastavit). Je bila pa omenjena tudi črpalka za gorivo, da bi ta povzročala kaksne težave (?). Čeprav se mi ne zdi da bi tukaj bilo kaj narobe. Kako sploh veš, da je črpalka fuč?

Objavljeno
pred 5 minutami, alpi80 pravi:

rojcek

tam,kjer je pritrjeno krmilo imaš original ali dodan nek nastavek,ker pri rizoma dobiš kot nek adapter zraven...sam si mislim,da je fi različen ali mogoče zaradi višine

l.p.

Js mam kr original.

IMG_20180418_185419.jpg

Objavljeno

20180407_192921.thumb.jpg.88bcb8dee1f19f097dc5d366ebd112f4.jpg

Tole naj bi bla rizoma, ampak na PC41.

Objavljeno
30 minutes ago, rojcek5 said:

Aha, kaj pa je tebi delalo težave? Slab kontakt, umazanija...? Kako si odpravil težavo?

Ko sem še malo povpraševal naokoli, je bil omenjen tudi zapacan fergazer, ali kakšna smet (tega bom dal v vsakem primeru, že preventivno, kmalu generalno očistit in na novo nastavit). Je bila pa omenjena tudi črpalka za gorivo, da bi ta povzročala kaksne težave (?). Čeprav se mi ne zdi da bi tukaj bilo kaj narobe. Kako sploh veš, da je črpalka fuč?

Iskreno če ti povem, nevem kaj je dlalo težavo, stikalo sem razstavil, ampak ti kar povem, da je zelo zahtevno in pazi da ne odlomiš kakšen kos plastike, če ne pa ga vsaj na pol dol vzameš in ga probaj z brake cleanerom našpricat in potem spihat. Jaz sem ga razstavil samo do neke stopnje, nisem jemal vsega narazen in našprical in izpihal, pa je pomagalo. Boš pa videl ko boš vzel narazen spodaj tista dva vijaka in ko gadaš na polovico koliko umazanije je odspodaj.

Če so forgazerji zapacani se ti bo poznalo ko boš že na mestu navil gas do konca da motor zatrokira (kot bi ga zadušilo)nekje okoli 5000-7000 obr/min. Ampak v vsakem primeru se splača očistiti in nastaviti forgazerje že zarad same porabe, drugo pa je fajn če vsi valji dobijo isto količino goriva, da v nasprotnem primeru nebi prišlo do pregrevanja enega od valjev in posledično uničenje motorja. Strošek čiščenja in nastavljanja je max 50eur...

Hornetka nima črpakle kot motorji z direktnim vbrizgom, ampak ima samo nek ventil in potem povratni vod v rezervoar. Tisti kabl je pa napeljava za plovec... Z pumpo neboš imel težav :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!