zundapp Objavljeno Avgust 29, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2017 Capo mi redno pali tuljave... verjetno zato, ker mi polni le 12,5V. Najceneje je poizkusiti z debelejšini žicami, zato sprašujem: 1. če prav razumem moram združiti zeleni žici (-), ter z debelejšo žico direkt na - aku., isto z rdečima na + aku? To naredim na tem mestu pred konektorjem? 2. a je možno da imam jaz samo 2 rumeni žici? (sicer že brez rjavega konektorja- direkt polotamo)
Rdeči Objavljeno Avgust 30, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2017 Maso lahko priklopiš na motor. Desno ob boku cilindra imaš prosto za vijak. Za + daš debeljšo žico saj 2,5 in v mes ustaviš varovalko 30 A. Ostalo ostane kot je. Priklopiš se kmalu na začetku. Nekaj sem pisal nazaj na strani 56.
zundapp Objavljeno September 2, 2017 Opozori Objavljeno September 2, 2017 Evo, pojačal žice iz reglerja na akomulator. Prej mi je pod obrati polnil 12.4, sedaj 14.3. Upam oz. domnevam, da je to vzrok crkavanja tuljav!
mito007 Objavljeno Oktober 10, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2017 Pozdravljeni, imam težavo. Zaribala mi je zadnja ABS čeljust zavore na capotu. Čeljust ima dva tesnila na vsakem batku in o ring na vijakih. Kje bi dobil kit tesnenja po možnosti z batki? Ali sta z ABS in brez ABS čeljusti identični? Glede težave sem že stopil v kontakt z G. Šarcem. Hvala in Lp Mitja
zundapp Objavljeno Oktober 10, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2017 ABS čeljust ima liknjo za abs senzor, brez pa nima te luknje! http://www.bolha.com/dodatna-oprema/oprema-za-motorna-kolesa/ostala-oprema-za-motoriste/deli-aprilia-etv-caponord-1311784960.html?aclct=1505581132&kw=caponord
mito007 Objavljeno Oktober 10, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2017 Po mojem sta čeljusti isti, le na nosilcu je luknja za abs, ali se motim
MBMarjan Objavljeno Januar 3, 2018 Opozori Objavljeno Januar 3, 2018 Srečno novo leto vsem, ki še vozite tega konjička, pa tudi ostalim voznikom enoslednih vozil. Na staro leto sem si privoščil 120 km, pa sem vas kar pogrešal. Saj vem druženje v krogu družin... Sem že en čas brez težav na svoji Aprilii. Če kdo ve, kje bi dobil šipice smernikov sprednje, predvsem levega, bom vesel odgovora. Podarim popravljeno notranjo masko, ki ni ravno nekaj, ampak nova stane 110 Eur, pa če kdo začasno flika...LP Marjan
Kugelschreiber Objavljeno Marec 18, 2018 Opozori Objavljeno Marec 18, 2018 lastništvo 1 dan proiblem 1 zadnja zavora je mal smotana/ne dela/to bom odpravil sam problem 2 blinkerji samo gorijo problem 3 hupa mrtva. viva italia. je štrom smiselno doma pregledovat z voltmetrom, je na primorskem/notranjskem/osrednje slovenskem kak zaupanja vreden entuziast, oziroma, kar pelem u Novo Gorico na pooblaščenca? DAMI34 1
Rdeči Objavljeno Marec 19, 2018 Opozori Objavljeno Marec 19, 2018 pred 12 urami, Kugelschreiber pravi: lastništvo 1 dan proiblem 1 zadnja zavora je mal smotana/ne dela/to bom odpravil sam problem 2 blinkerji samo gorijo problem 3 hupa mrtva. viva italia. je štrom smiselno doma pregledovat z voltmetrom, je na primorskem/notranjskem/osrednje slovenskem kak zaupanja vreden entuziast, oziroma, kar pelem u Novo Gorico na pooblaščenca? Za blinkerje najprej poglej, če imaš prave žarnice not
Kugelschreiber Objavljeno Marec 19, 2018 Opozori Objavljeno Marec 19, 2018 1 hour ago, Rdeči said: Za blinkerje najprej poglej, če imaš prave žarnice not Razvoj situacije. Blinkerji delajo, če je motor užgan. Na kontakt pač ne. Prejšnjemu lastniku zaupam, da ni delal eksperimentov z žarnicami. Kontakt spray je že na delu. . je pa motor zadnjih par sezon večinoma stal v garaži.
ProdriveR Objavljeno Marec 19, 2018 Opozori Objavljeno Marec 19, 2018 Ja voltmeter je čist uporaben (oz kar nujen ). Seja ponavadi je čist kaka brezvezna fora. Za hupo mal poglej kontakte, lahk da sam kaka rja kej nagaja. Zavora je najbrž klasika, samza odzračit (sem mislu,da je to sam pri tuonotu pa RSV-jkah ? ) ukica 1
ukica Objavljeno Marec 20, 2018 Opozori Objavljeno Marec 20, 2018 11 hours ago, ProdriveR said: Ja voltmeter je čist uporaben (oz kar nujen ). Seja ponavadi je čist kaka brezvezna fora. Za hupo mal poglej kontakte, lahk da sam kaka rja kej nagaja. Zavora je najbrž klasika, samza odzračit (sem mislu,da je to sam pri tuonotu pa RSV-jkah ? ) Tole za zavoro sm hotu objavt ze ucer, pa je internet vn vrgl haha ja tuna/rsv imata hibo da je zadnja zavora za en drek.. na cca 500km jo je treba odzract. Sicer obstajajo neke resitve.. verjamem da @marincspeedshop zna zadevo urediti
lucky323 Objavljeno Marec 20, 2018 Opozori Objavljeno Marec 20, 2018 Zadnjo zavoro je treba samo pravilno odzračit,pomaga tudi,da ko motor stoji na tačko zavore obesiš neko utež-tako je meni zdržala celo sezono.
marincspeedshop Objavljeno Marec 20, 2018 Opozori Objavljeno Marec 20, 2018 Caponord ima zavorni cilinder postavljen navpicno za nogo (kot vecina "normalnih" motorjev ) tako da mille/tuono sindroma nebi smelo bit. ukica 1
Bostjan L Objavljeno Marec 22, 2018 Opozori Objavljeno Marec 22, 2018 On 20/03/2018 at 7:23 AM, ukica said: Tole za zavoro sm hotu objavt ze ucer, pa je internet vn vrgl haha ja tuna/rsv imata hibo da je zadnja zavora za en drek.. na cca 500km jo je treba odzract. Sicer obstajajo neke resitve.. verjamem da @marincspeedshop zna zadevo urediti Pri mojem motorju je bilo enako. Ko sem zamenjal zavorno tekočino z Boljšo (zdrži višje temperature) so vse težave izginile. Sedaj gre v zadnjo zavoro dot 5.1 in menjava olja na dve leti oz 20000km. Povzetek: Zavore niso zanič, problem je pri agresivnem abs-ju (na mojem mopedu Bosch) ki naredi pri taslabi zavorni tekočini mehurčke (Radenska). ukica 1
Miroslav Obrovnik Objavljeno Marec 23, 2018 Opozori Objavljeno Marec 23, 2018 Pozdravljeni! Rabil bi displaj (števec) za Aprilio etv caponord 1000 letnik 2002.Če gdo ve,prosim. Lp,Mirč
eltrinajst Objavljeno Marec 30, 2018 Opozori Objavljeno Marec 30, 2018 Kakšen nasvet bi rabil... Motor štarta, dela par sekund in ugane. Ne pomaga, če dodam gas, se ne obdrži, vseeno ugasne. Ko dam kontakt se tipičen zvok pumpe ne sliši, varovalka je ok, pumpo sem tudi že zamenjal, ampak očitno bo nekaj drugega. EFI 1 Kakšna ideja?
aichmb Objavljeno Marec 31, 2018 Opozori Objavljeno Marec 31, 2018 Efi1 je za kiler switch. Efi 1 je on. Efi - 1 je off. Torej ne pomeni skoraj nič. Diagnostični konektor daj skupaj, mora pokazat neko drugo napako.
eltrinajst Objavljeno Marec 31, 2018 Opozori Objavljeno Marec 31, 2018 Saj EFI ravno prikaže kodo samo, ko je konektor staknjen skupaj, sicer je tam izpisana ura. EFI 1 ali -1 je pomeni dosti, pomeni da je vse ok, brez zaznane napake... torej v tem primeru napake ne zazna.
aichmb Objavljeno Marec 31, 2018 Opozori Objavljeno Marec 31, 2018 Lahko bi bilo kaj s kiler switchi. Sklopka, stranska tačka
aichmb Objavljeno Marec 31, 2018 Opozori Objavljeno Marec 31, 2018 Voltažo baterije in polnjenje baterije si že preveril? Lahko pa je tudi zadnji desni rele kateri je nad aku.
hribuc Objavljeno Marec 31, 2018 Opozori Objavljeno Marec 31, 2018 15 hours ago, eltrinajst said: Kakšen nasvet bi rabil... Motor štarta, dela par sekund in ugane. Ne pomaga, če dodam gas, se ne obdrži, vseeno ugasne. Ko dam kontakt se tipičen zvok pumpe ne sliši, varovalka je ok, pumpo sem tudi že zamenjal, ampak očitno bo nekaj drugega. EFI 1 Kakšna ideja? Poglej kontakte na konektorju plovca in črpalke goriva pod rezervarjem
eltrinajst Objavljeno Marec 31, 2018 Opozori Objavljeno Marec 31, 2018 Rešeno. Če se zgodi še komu - torej, ko daš kontakt, se črpalka ne oglasi, varovalka od črpalke (na armaturki) je 100% ok - preveri še 30A varovalko pod zadnjim sedežem. Tam sta dve 30A varovalki, tista na zunanji strani je ta prava... MiNa in Rdeči 2
MiNa Objavljeno Marec 31, 2018 Opozori Objavljeno Marec 31, 2018 pred 1 uro, eltrinajst pravi: Tam sta dve 30A varovalki, tista na zunanji strani je ta prava... Pokurjena ali slab kontakt?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se