Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Objavljeno

Pokurjena. Brez kakšnega posebnega razloga, morda sem jo uspešno skuril, ko sem po zimovanju priključil nazaj akumulator. 

 

Objavljeno
pred 3 urami, eltrinajst pravi:

Pokurjena. Brez kakšnega posebnega razloga, morda sem jo uspešno skuril, ko sem po zimovanju priključil nazaj akumulator. 

 

najcenej od vseh problemov :D

 

Objavljeno
pred 5 urami, eltrinajst pravi:

Pokurjena. Brez kakšnega posebnega razloga, morda sem jo uspešno skuril, ko sem po zimovanju priključil nazaj akumulator. 

 

Pri motorjih (tudi avtih) s kopico elekrtonike je posebej pomembno pri odstranitvi in ponovnem priključevanju akumulatorja to, da ne povzročaš večkratnih kontaktov (iskrenja).  Ko vstaviš akumulator vedno najprej priklopiš plus in nato paziš, da z minus priključkom ne "drsaš" po "klemi" akumulatorja. Tokovni sunki lahko poškodujejo varovalke ali nebodigatreba kaj bolj pomembnega.

Glavno, da si uredil.

 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo,

ali mogoče kdo ve, kje dobit najceneje napenjalec verige katera krmili ventile agregata pri capotu. Koliko sem sledil po netu, bi lahko bil ekvivalent od ktm-a 950 ali 990, pa tudi od gs 650 ali 800. Ima kdo s tem izkušnje? Ti so cenejši kakor original od Aprilie.

Lep pozdrav.

Objavljeno

Oj,

pozabil sem napisat številko rezervnega dela napenjalca od ktm-a 60036003000.

Lep dan.

Objavljeno

Številka originala je AP0236252, ampak tega ni več za dobit. Sedaj je nadomestni napenjalec, kateri ima številko AP0236253.

Objavljeno

Zakaj, kako se kaže težava..pri katerih kilometrih?

Objavljeno

Oj,

začelo se je s kovinskim zvokom v sprednjem cilindru ( nenavaden ropot, čeprav rotax agregat je znan po glasnejšem delovanju ). Motor ima prevoženih 56ooo km. Pred dvema letoma sem zamenjal batne obročke, tesnila na obeh cilindrih in dal ravnat obe glavi cilindrov. Zatorej mi ni preostalo drugega, kakor da preverim nastavitev ventilov, razteznost verige in napenjalca verige. Zračnost ventilov je OK. Verigo se obremenil z 10 Kg. in izmeril dolžino med prvo in dvajseto kovico in izmeril 152 mm. Po servisnih navodilih, naj bi ta razdalja bila v mejah normale. Ko sem stisnil napenjalec na sprednjem cilindru, je drsel težje (rodo ), kakor napenjalec na zadnjem cilindru. Po zadnjem stisku sprednjega napenjalca sem naredil eno oslarijo. Napenjalec mi je v trenutku, ko sem ga stisnil, dobesedno odletel z roke. Napenjalec je sestavljen iz cilindra, bata, vzmeti, tesnilne kroglice in obroča kateri je " pentljan " na cilinder, da vzmet bata, ne potisne iz cilindra. In, ker je meni napenjalec odletel iz roke v trenutku ko sem ga stisnil, je bat z vso silo udaril nazaj in razmaknil tale " pentljan " del, in zaradi tega je bat pogledal izven cilindra. Pa je nastala "štala". Pentljan obroč sem odstranil, očistil oziroma spoliral bat in sedaj drsi dosti lažje. Preveril tesnenje bata brez vzmeti, katero je OK. Razmišljam o tem, da bi napenjale vgradil nazaj kakršen je sedaj. V bistvu je pentljan po mojem mnenju samo zaradi tega, da ne razpade pri vgradnji oziroma, ko ga izvlečemo. Pentljan del ni na sliki, ker sem ga vrgel stran. Se pa vsede v rob cilindra.

Kaj predlagate ?

Lep pozdrav.

20180419_184812.jpg

20180419_184933.jpg

20180419_185000.jpg

Objavljeno (popravljeno)

 

145 hp Capo na valjih... :huh:

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Pozdravljeni. 

caponord rallyraid potrebuje novo ketno in zobčenike. Kaj izbrat in kje. 

Objavljeno
Ob 26. 4. 2018 ob 8:06, aichmb pravi:

Pozdravljeni. 

caponord rallyraid potrebuje novo ketno in zobčenike. Kaj izbrat in kje. 

Reče se verižnik. Cene so najboljse na www.kettenmax.de

 

S tole mojo gajbo nek ni ok.sm naredu ze ene 3 jurje. Zdej jih ma 40000. Nc ni se crknlo. Kaj je narobe? 

221FC099-3D7F-4418-ABBD-82ACD2AC495A.jpeg

Objavljeno
pred 8 urami, Kugelschreiber pravi:

 

S tole mojo gajbo nek ni ok.sm naredu ze ene 3 jurje. Zdej jih ma 40000. Nc ni se crknlo. Kaj je narobe? 

Podobne težave imam jaz. Italijan dela že cca 10000 od kar ga imam brez ene napake. 

Ketna in verižnika naročena, grem sedaj iskat

Objavljeno
9 hours ago, Kugelschreiber said:

S tole mojo gajbo nek ni ok.sm naredu ze ene 3 jurje. Zdej jih ma 40000. Nc ni se crknlo. Kaj je narobe?

Menjaj voznika :P

  • Haha 5
Objavljeno

Pozdravljeni, če koga zanima prodam rez. dele aprilie ETV 1000 caponord, v kompletu. Lp, Klemen

070829133

IMG_20180503_170721.jpg

IMG_20180503_170727.jpg

IMG_20180503_170724.jpg

IMG_20180503_171329.jpg

IMG_20180503_171343.jpg

Objavljeno

Pozdrav vsem,

danes sem dobil nova napenjalca za verigo.  Veriga krmili ventile agregata. Napenjalec od Caponorda ima oznako INA F-46807, enako oznako ima tudi napenjalec od KTM 950 in 990. Tako, da sem naročil napenjalce od KTM-a za tretjino cene Caponord-a. Mersko so enaki. Upam, da sem se pravilno odločil. Ko bom zaštartal motor sporočim, če bo kakšna razlika, ali pa bom lahko samo še pometel. Zraven dodam še nekaj slik. To so slike napenjalca od KTM-a.

Lep pozdrav.

20180505_114113.jpg

20180505_114331.jpg

20180505_114503.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Danes je dobila original stranske kufre.  Men se zdijo... :hmm:...nizko in precej široko postavleni. a komu drsajo po tleh? 

Objavljeno

Če so kufri original, boš težko z njimi podrsal, razen ob padcu ali kaskadersko nori vožnji. Ti samo furaj.

Lp

Objavljeno

Podrsajo, sploh če imaš še sopotnico zraven in da si polno naložen 

Možna rešitev je dvig zadnje vilice ali pa nosilce preuredit. 

Objavljeno
21 minutes ago, aichmb said:

Podrsajo, sploh če imaš še sopotnico zraven in da si polno naložen 

Možna rešitev je dvig zadnje vilice ali pa nosilce preuredit. 

Montiraj progresivno zadnjo vzmet pa bo teh problemov v hipu konec.Hyperpro , poglej na netu  proizvajalec je na Nizozemskem naročiš ga pa pri njihovem dilerju v Astriji nekje na Tirolskem majo firmo .mislim da sem čakal 10 dni pa sm ga dobil,kakor bi vozil drug motor taka razlika da se samo čudiš če je to možno. Jaz sm zelo zadovoljen. Pa mislim da mi je Gift to svetoval prcej strani nazaj mal preglej .

Objavljeno

Evo najdu www.Haslacher at

Objavljeno

Zaenkrat mi ta od rallyraida lepo požira. Spredaj moram nove trše fedre not dat. Imaš tu kakšno rešitev ali nasvet? 

Objavljeno
On 3/8/2016 at 9:36 PM, biker77 said:

Ni tako grozno. Moja poraba je bla v zacetku slabih 6 litrov, po menjavi gum pa dobrih 6 litrov. Pa to ni ravno pocasna voznja..

Seveda updajtana mapa in spredaj zob manjsi zobnik, sicer pa vse original..

No..prisel je tudi update..zmontiram ko se konca smucarska sezona. Komaj cakam..ker original zadnji amortizer je malo bogi..

20160308_213232.jpg

 

2 hours ago, hribuc said:

Montiraj progresivno zadnjo vzmet pa bo teh problemov v hipu konec.Hyperpro , poglej na netu  proizvajalec je na Nizozemskem naročiš ga pa pri njihovem dilerju v Astriji nekje na Tirolskem majo firmo .mislim da sem čakal 10 dni pa sm ga dobil,kakor bi vozil drug motor taka razlika da se samo čudiš če je to možno. Jaz sm zelo zadovoljen. Pa mislim da mi je Gift to svetoval prcej strani nazaj mal preglej .

Ne vem, ce bo hupi frudi fedr bols k tole.  Prefelav in domacih improvizacij pa ne maram.  

 

 

DC20CC09-B5B5-4B6F-A779-E83874CF23C6.jpeg

Objavljeno
pred 8 urami, Kugelschreiber pravi:

 

Ne vem, ce bo hupi frudi fedr bols k tole.  Prefelav in domacih improvizacij pa ne maram.  

 

 

DC20CC09-B5B5-4B6F-A779-E83874CF23C6.jpeg

A imaš zadnji vzmet napeto  ? Nekam pokonci ti stoji motor.

Meni je stal tako , ko mi je spusti zadnji feder in preveri ležaje spodaj pri  nihajki.

  • Všeč mi je 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!