eltrinajst Objavljeno April 1, 2018 Opozori Objavljeno April 1, 2018 Pokurjena. Brez kakšnega posebnega razloga, morda sem jo uspešno skuril, ko sem po zimovanju priključil nazaj akumulator. Rdeči, MiNa in DAMI34 2 1
DAMI34 Objavljeno April 1, 2018 Opozori Objavljeno April 1, 2018 pred 3 urami, eltrinajst pravi: Pokurjena. Brez kakšnega posebnega razloga, morda sem jo uspešno skuril, ko sem po zimovanju priključil nazaj akumulator. najcenej od vseh problemov eltrinajst, Zok in MiNa 2 1
MiNa Objavljeno April 1, 2018 Opozori Objavljeno April 1, 2018 pred 5 urami, eltrinajst pravi: Pokurjena. Brez kakšnega posebnega razloga, morda sem jo uspešno skuril, ko sem po zimovanju priključil nazaj akumulator. Pri motorjih (tudi avtih) s kopico elekrtonike je posebej pomembno pri odstranitvi in ponovnem priključevanju akumulatorja to, da ne povzročaš večkratnih kontaktov (iskrenja). Ko vstaviš akumulator vedno najprej priklopiš plus in nato paziš, da z minus priključkom ne "drsaš" po "klemi" akumulatorja. Tokovni sunki lahko poškodujejo varovalke ali nebodigatreba kaj bolj pomembnega. Glavno, da si uredil. Joker, Rdeči, eltrinajst in 1 other 4
Sash00 Objavljeno April 18, 2018 Opozori Objavljeno April 18, 2018 Zdravo, ali mogoče kdo ve, kje dobit najceneje napenjalec verige katera krmili ventile agregata pri capotu. Koliko sem sledil po netu, bi lahko bil ekvivalent od ktm-a 950 ali 990, pa tudi od gs 650 ali 800. Ima kdo s tem izkušnje? Ti so cenejši kakor original od Aprilie. Lep pozdrav.
Sash00 Objavljeno April 18, 2018 Opozori Objavljeno April 18, 2018 Oj, pozabil sem napisat številko rezervnega dela napenjalca od ktm-a 60036003000. Lep dan.
ProdriveR Objavljeno April 18, 2018 Opozori Objavljeno April 18, 2018 http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?166324-Cheap(er)-parts-alternatives-list/page2 Tukaj so tudi omenjene neke alternative. Morda veš, kakšna je kataloška številka originala?
Sash00 Objavljeno April 18, 2018 Opozori Objavljeno April 18, 2018 Številka originala je AP0236252, ampak tega ni več za dobit. Sedaj je nadomestni napenjalec, kateri ima številko AP0236253.
zundapp Objavljeno April 19, 2018 Opozori Objavljeno April 19, 2018 Zakaj, kako se kaže težava..pri katerih kilometrih?
Sash00 Objavljeno April 19, 2018 Opozori Objavljeno April 19, 2018 Oj, začelo se je s kovinskim zvokom v sprednjem cilindru ( nenavaden ropot, čeprav rotax agregat je znan po glasnejšem delovanju ). Motor ima prevoženih 56ooo km. Pred dvema letoma sem zamenjal batne obročke, tesnila na obeh cilindrih in dal ravnat obe glavi cilindrov. Zatorej mi ni preostalo drugega, kakor da preverim nastavitev ventilov, razteznost verige in napenjalca verige. Zračnost ventilov je OK. Verigo se obremenil z 10 Kg. in izmeril dolžino med prvo in dvajseto kovico in izmeril 152 mm. Po servisnih navodilih, naj bi ta razdalja bila v mejah normale. Ko sem stisnil napenjalec na sprednjem cilindru, je drsel težje (rodo ), kakor napenjalec na zadnjem cilindru. Po zadnjem stisku sprednjega napenjalca sem naredil eno oslarijo. Napenjalec mi je v trenutku, ko sem ga stisnil, dobesedno odletel z roke. Napenjalec je sestavljen iz cilindra, bata, vzmeti, tesnilne kroglice in obroča kateri je " pentljan " na cilinder, da vzmet bata, ne potisne iz cilindra. In, ker je meni napenjalec odletel iz roke v trenutku ko sem ga stisnil, je bat z vso silo udaril nazaj in razmaknil tale " pentljan " del, in zaradi tega je bat pogledal izven cilindra. Pa je nastala "štala". Pentljan obroč sem odstranil, očistil oziroma spoliral bat in sedaj drsi dosti lažje. Preveril tesnenje bata brez vzmeti, katero je OK. Razmišljam o tem, da bi napenjale vgradil nazaj kakršen je sedaj. V bistvu je pentljan po mojem mnenju samo zaradi tega, da ne razpade pri vgradnji oziroma, ko ga izvlečemo. Pentljan del ni na sliki, ker sem ga vrgel stran. Se pa vsede v rob cilindra. Kaj predlagate ? Lep pozdrav.
ProdriveR Objavljeno April 20, 2018 Opozori Objavljeno April 20, 2018 Baje tole isto paše (rotax mašina)https://www.ebay.com/itm/Can-AM-Spyder-Chain-Tensioner-P-N-415129408-/231988243368
Zok Objavljeno April 20, 2018 Opozori Objavljeno April 20, 2018 (popravljeno) 145 hp Capo na valjih... Popravljeno April 20, 2018. Popravil Zok
aichmb Objavljeno April 26, 2018 Opozori Objavljeno April 26, 2018 Pozdravljeni. caponord rallyraid potrebuje novo ketno in zobčenike. Kaj izbrat in kje.
Kugelschreiber Objavljeno April 27, 2018 Opozori Objavljeno April 27, 2018 Ob 26. 4. 2018 ob 8:06, aichmb pravi: Pozdravljeni. caponord rallyraid potrebuje novo ketno in zobčenike. Kaj izbrat in kje. Reče se verižnik. Cene so najboljse na www.kettenmax.de S tole mojo gajbo nek ni ok.sm naredu ze ene 3 jurje. Zdej jih ma 40000. Nc ni se crknlo. Kaj je narobe? aichmb 1
aichmb Objavljeno April 28, 2018 Opozori Objavljeno April 28, 2018 pred 8 urami, Kugelschreiber pravi: S tole mojo gajbo nek ni ok.sm naredu ze ene 3 jurje. Zdej jih ma 40000. Nc ni se crknlo. Kaj je narobe? Podobne težave imam jaz. Italijan dela že cca 10000 od kar ga imam brez ene napake. Ketna in verižnika naročena, grem sedaj iskat
Zok Objavljeno April 28, 2018 Opozori Objavljeno April 28, 2018 9 hours ago, Kugelschreiber said: S tole mojo gajbo nek ni ok.sm naredu ze ene 3 jurje. Zdej jih ma 40000. Nc ni se crknlo. Kaj je narobe? Menjaj voznika marincspeedshop, aichmb, Kugelschreiber in 2 others 5
Koli Objavljeno Maj 4, 2018 Opozori Objavljeno Maj 4, 2018 Pozdravljeni, če koga zanima prodam rez. dele aprilie ETV 1000 caponord, v kompletu. Lp, Klemen 070829133
Sash00 Objavljeno Maj 5, 2018 Opozori Objavljeno Maj 5, 2018 Pozdrav vsem, danes sem dobil nova napenjalca za verigo. Veriga krmili ventile agregata. Napenjalec od Caponorda ima oznako INA F-46807, enako oznako ima tudi napenjalec od KTM 950 in 990. Tako, da sem naročil napenjalce od KTM-a za tretjino cene Caponord-a. Mersko so enaki. Upam, da sem se pravilno odločil. Ko bom zaštartal motor sporočim, če bo kakšna razlika, ali pa bom lahko samo še pometel. Zraven dodam še nekaj slik. To so slike napenjalca od KTM-a. Lep pozdrav. bosa, Kugelschreiber in MiNa 3
Kugelschreiber Objavljeno Maj 7, 2018 Opozori Objavljeno Maj 7, 2018 Danes je dobila original stranske kufre. Men se zdijo... ...nizko in precej široko postavleni. a komu drsajo po tleh?
mito007 Objavljeno Maj 7, 2018 Opozori Objavljeno Maj 7, 2018 Če so kufri original, boš težko z njimi podrsal, razen ob padcu ali kaskadersko nori vožnji. Ti samo furaj. Lp
aichmb Objavljeno Maj 7, 2018 Opozori Objavljeno Maj 7, 2018 Podrsajo, sploh če imaš še sopotnico zraven in da si polno naložen Možna rešitev je dvig zadnje vilice ali pa nosilce preuredit.
hribuc Objavljeno Maj 7, 2018 Opozori Objavljeno Maj 7, 2018 21 minutes ago, aichmb said: Podrsajo, sploh če imaš še sopotnico zraven in da si polno naložen Možna rešitev je dvig zadnje vilice ali pa nosilce preuredit. Montiraj progresivno zadnjo vzmet pa bo teh problemov v hipu konec.Hyperpro , poglej na netu proizvajalec je na Nizozemskem naročiš ga pa pri njihovem dilerju v Astriji nekje na Tirolskem majo firmo .mislim da sem čakal 10 dni pa sm ga dobil,kakor bi vozil drug motor taka razlika da se samo čudiš če je to možno. Jaz sm zelo zadovoljen. Pa mislim da mi je Gift to svetoval prcej strani nazaj mal preglej . aichmb, MiNa in gift 2 1
aichmb Objavljeno Maj 7, 2018 Opozori Objavljeno Maj 7, 2018 Zaenkrat mi ta od rallyraida lepo požira. Spredaj moram nove trše fedre not dat. Imaš tu kakšno rešitev ali nasvet?
Kugelschreiber Objavljeno Maj 7, 2018 Opozori Objavljeno Maj 7, 2018 On 3/8/2016 at 9:36 PM, biker77 said: Ni tako grozno. Moja poraba je bla v zacetku slabih 6 litrov, po menjavi gum pa dobrih 6 litrov. Pa to ni ravno pocasna voznja.. Seveda updajtana mapa in spredaj zob manjsi zobnik, sicer pa vse original.. No..prisel je tudi update..zmontiram ko se konca smucarska sezona. Komaj cakam..ker original zadnji amortizer je malo bogi.. 2 hours ago, hribuc said: Montiraj progresivno zadnjo vzmet pa bo teh problemov v hipu konec.Hyperpro , poglej na netu proizvajalec je na Nizozemskem naročiš ga pa pri njihovem dilerju v Astriji nekje na Tirolskem majo firmo .mislim da sem čakal 10 dni pa sm ga dobil,kakor bi vozil drug motor taka razlika da se samo čudiš če je to možno. Jaz sm zelo zadovoljen. Pa mislim da mi je Gift to svetoval prcej strani nazaj mal preglej . Ne vem, ce bo hupi frudi fedr bols k tole. Prefelav in domacih improvizacij pa ne maram.
Rdeči Objavljeno Maj 8, 2018 Opozori Objavljeno Maj 8, 2018 pred 8 urami, Kugelschreiber pravi: Ne vem, ce bo hupi frudi fedr bols k tole. Prefelav in domacih improvizacij pa ne maram. A imaš zadnji vzmet napeto ? Nekam pokonci ti stoji motor. Meni je stal tako , ko mi je spusti zadnji feder in preveri ležaje spodaj pri nihajki. Kugelschreiber 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se