mitjag Objavljeno Maj 29, 2014 Opozori Objavljeno Maj 29, 2014 Raza ne bit takoj užaljen. Nikoli nisem rekel da vse vem kot verjetno nekateri zato tudi sprašujem pred nakupom. Povedal sem glede dveh opcij med katerima se odločam že v prvem postu. Sc project ne poznam dobro in računal sem na kak info glede kvalitete. Pri Leo Vince sem napisal da je težava homologacije in ti si trdil da temu ni tako na kar sem odgovoril. Where I got wrong? Je tako težko reči: ok nisem imel prav. Al je treba v vsakem primeru človeka napadt? Ali bi mogoče bolje da bi rekel strinjam se s tem kar si napisal in bi morda nekdo drug kupil LeoVince in imel predvsem birokratske težave pri homologaciji? Pa sem mislil da je forum namenjen pomoči. Se opravičujem vsem prizadetim. Lp
thumper Objavljeno Maj 30, 2014 Opozori Objavljeno Maj 30, 2014 Ok lonc bom menja sem se odločil. Kerga pa še ne. V igri: Akrapovič. Priznan lonc ampak preveč penezo pa še oblika ni ne vem kaj oz mi niti ni všeč kot npr sc project. http://i1.ytimg.com/vi/pRYROJOERFE/maxresdefault.jpg http://i1.ytimg.com/vi/F4vqvYZRBUQ/maxresdefault.jpg Cena sc je skoraj enkrat manj sej vem da bom izpadel malenkosten...samo na teh dveh linkih sta dva različna motorja / modela , z različnimi nosilci kufrov in pritrditvijo lonca na različnih koncih... zato lonca tudi vizuelno delujeta kot dan in noč.... to je tko kot da bi jaz dal gor fotke loncev tazličnih proizvajalcev pa bi bil en navaden boni pa en t100 ...
cikadina Objavljeno Maj 30, 2014 Opozori Objavljeno Maj 30, 2014 mah glede na to da je menjava izpuha ze v startu metanje dnarja skoz okno, pol je fajn da ce se ze gre v to šminkarijo se kupi al neki kar je preverjeno dobro, al pa neki poceni pa ce ti ni kul pac vrzes dol. tko da ce dobis kako solidno ceno za akrapota je po moje to se najboljs, tudi ce bos prodajal pol motor lahko rabljen auspuh prodas relativno drago naprej. nisi pa tudi napisal ene pomembne reci, a bi rad samo drug lonc pa kao boljsi performans (ceprou ne vem kako folk cuti una dva konja vec), al bi rad da se dere. MiNa 1
mitjag Objavljeno Maj 30, 2014 Opozori Objavljeno Maj 30, 2014 sej vem da bom izpadel malenkosten...samo na teh dveh linkih sta dva različna motorja / modela , z različnimi nosilci kufrov in pritrditvijo lonca na različnih koncih... zato lonca tudi vizuelno delujeta kot dan in noč.... to je tko kot da bi jaz dal gor fotke loncev tazličnih proizvajalcev pa bi bil en navaden boni pa en t100 ... Nič nisi malenkosten. Moja napaka oz. to je tko če klikam prek telefona in iščem na google slike grrr. Evo tukaj je mislim da prava slika direktno iz njihove strani. http://www.sc-project.com/prodotti/triumph/tiger800/sc_project_scarico_tiger_800_terminale%20carbonio_tiger_800.jpg mah glede na to da je menjava izpuha ze v startu metanje dnarja skoz okno, pol je fajn da ce se ze gre v to šminkarijo se kupi al neki kar je preverjeno dobro, al pa neki poceni pa ce ti ni kul pac vrzes dol. tko da ce dobis kako solidno ceno za akrapota je po moje to se najboljs, tudi ce bos prodajal pol motor lahko rabljen auspuh prodas relativno drago naprej. nisi pa tudi napisal ene pomembne reci, a bi rad samo drug lonc pa kao boljsi performans (ceprou ne vem kako folk cuti una dva konja vec), al bi rad da se dere. cikadina imaš prav in se strinjam ampak razmišljam na takle način (mogoče komu čuden kot sem tudi sam )): - torej tigrček ni star niti še leto dni in ima original izpuh še razmeroma nov kar bi pomenilo da bi ga lahko posledično prodal al pa spravil za kasneje če bi ga rabil za prodajo skupaj s motorjem saj vemo da dodatna oprema na motorju ne prinese tolk kot če prodam dober lonc kasneje posebej. Spet pa glede na število Tigrov v Slo tudi to ne bo lahko. Torej če menjam boljš sedaj kot čakat - nisem nek privrženec glasnih izpuhov itd...niti mi ni za šminko in verjetno bo kdo rekel wtf pol kupujem ampak imam štiri razloge: motor je tko k ženska in ga je treba negovat in ji kupt tud kaj takega za kar je meni npr vseeno )), motor ima sicer men čist ok zvok ampak nekak se mi zdi da velja: loud pipes saves life... kot tretje pri kvalitenem izpuhu motor tudi lažje diha v nižjih obratih in kot zadnje: ker občasno vozim tudi sopotnico in je vsaj po mojem in njenem mnenju OEM auspuh res ogromen tako da je zadnja desna stopalka res čudno postavljena bi mogoče to rešil z manjšim auspuhom. No pri zadnjem so pri Akrapoviču mal zgrešil saj je auspuh res velik in skoraj tako kot original (govorim na podlagi slik saj ga v živo nisem videl...mogoče je ožji? Ok tkole zdaj približno vete kaj iščem: - kvaliteto kot je Akrapovič - ceno kot je LeoVince - Izgled in zvok kot je SC-Project Vem da tega ni ampak bi pa rad čim manj se temu približal zato sem se nekako zagrel za SC Project o katerem vem bore malo oz. nič. Vem samo da na strani pravijo da so prisotni v MotoGP ampak lonc tam in za cesto je verjetno k noč in dan tko da bi bil najbolj dobrodošel input nekoga ki tak lonc ima, če sploh. Cena SC-Project je 390+25€ poštnina. evo matr sem se razpisal
vandrovec Objavljeno Maj 31, 2014 Opozori Objavljeno Maj 31, 2014 - kvaliteto kot je Akrapovič - ceno kot je LeoVince - Izgled in zvok kot je SC-Project Če ti je izgled in zvok pri SC-Project všeč, potem bi bil dobra izbira. Za moj okus mi zvok ni všeč...preveč žvižga ali piska, kot bi se slišalo zobnike na suho ribati. Pri Akrapoviču in nekaterih drugih je to piskanje precej manj slišno...na youtube sem primerjal več posnetkov zvoka.
thumper Objavljeno Junij 1, 2014 Opozori Objavljeno Junij 1, 2014 Nič nisi malenkosten. Moja napaka oz. to je tko če klikam prek telefona in iščem na google slike grrr. Evo tukaj je mislim da prava slika direktno iz njihove strani. http://www.sc-project.com/prodotti/triumph/tiger800/sc_project_scarico_tiger_800_terminale%20carbonio_tiger_800.jpg Cena SC-Project je 390+25€ poštnina. evo matr sem se razpisal tukaj pa tudi meni zgleda lepo.. skor tolk denarja sem dal jaz da sem nabral levega in desnega rabljenega ... Če ti je izgled in zvok pri SC-Project všeč, potem bi bil dobra izbira. Za moj okus mi zvok ni všeč...preveč žvižga ali piska, kot bi se slišalo zobnike na suho ribati. Pri Akrapoviču in nekaterih drugih je to piskanje precej manj slišno...na youtube sem primerjal več posnetkov zvoka. akrapo pa leovince sam preveč zadušita preveliko trenje med batom in cilindrom ter lomljenje zobnikov pri triumphih ..
mitjag Objavljeno Junij 1, 2014 Opozori Objavljeno Junij 1, 2014 Evo zvok:TRIUMPH TIGER 2011 - SC-Project oval black exhaus… – Proti tistemu piskanju pa ne more pomagat noben lonc. Triumphov trivalnik pač
DAMI34 Objavljeno Junij 1, 2014 Opozori Objavljeno Junij 1, 2014 Ne pozabte na MASSove lonce ...dobra cena, še boljši zvok
sayo Objavljeno Junij 1, 2014 Opozori Objavljeno Junij 1, 2014 Ne pozabte na MASSove lonce ...dobra cena, še boljši zvok Sam škoda da zgleda k POLIZDELEK cikadina 1
DAMI34 Objavljeno Junij 1, 2014 Opozori Objavljeno Junij 1, 2014 Sam škoda da zgleda k POLIZDELEKne vem lok si jih imel priložnost pogledat ali prijeti v roke, jaz Sm jih in je zadeva v prvi vrsti fantastična po zvoku, tip lonca si pa sam izbereš, od takih ki izgledajo kot ročno varjeni, do strojnih. Prav tako si izbereš material. V glavnem, mirno se lahko primerjajo z leovince ali SC...da ne govorom, da jih po zvoku gladko prenašajo.
mitjag Objavljeno Junij 1, 2014 Opozori Objavljeno Junij 1, 2014 Ne se kregat... za tigra 800 massa ni narejenga...vsaj na njihovi strani ni omenjen.
thumper Objavljeno Junij 1, 2014 Opozori Objavljeno Junij 1, 2014 no sej peashooter-jev za bonnevilla tudi nimajo..
TakeALookAround Objavljeno Junij 1, 2014 Opozori Objavljeno Junij 1, 2014 Ne se kregat Mass ne gre vsem v uho. .) lajbn 1
tomash Objavljeno September 2, 2014 Opozori Objavljeno September 2, 2014 Kakšna je razlika med Tiger 800 XC in Tiger 800?
MARJA Objavljeno September 2, 2014 Opozori Objavljeno September 2, 2014 Velikost prednje feltne 19 (lita ) - 21 ( napere ) col, hod zadnjega vzmetenja 170 - 215 mm, prednje vzmetenje 180 - 220 mm. Pa mogoče še kaj. Sam mislim da je to to. Mašina je ista. Skratka XC je bol terenski.
bzq Objavljeno September 2, 2014 Opozori Objavljeno September 2, 2014 ...pa še višina sedeža, višja za 3 ali 5 cm.....poglej v prospekt...pa sprednji kljun (800 ga nima, lahko pa se dokupi...) ja pa seveda še cena...xc je za cca. 2000€ dražji...sem vozil oba, pa sem se odločil za XC predvsem zaradi višine sedeža in položaja nog, mi je bolj sedu (183 cm), čeprav je, za vožnjo samo po asfaltu najverjetneje udobnejša cestna varianta...
tomash Objavljeno September 3, 2014 Opozori Objavljeno September 3, 2014 kaj pa razlika med 800 in 1200. Je 800 dovolj za eno potovanje tudi v dvoje. Sam občasno vzamem s seboj sopotnico pa me zanima ali to gre s tem motorjem (seveda da je še udobno)
MARJA Objavljeno September 3, 2014 Opozori Objavljeno September 3, 2014 800 še nisem vozu, 1200 pa vozim dober let in po 31 000 km dela brez problema pa udoben je tud. Pejt probat oba pa boš vidu občutke.
biker77 Objavljeno September 3, 2014 Opozori Objavljeno September 3, 2014 Ce bos oba probal bos hotel met 1200. 800 je seveda cist dost za enga in za dva. Sam 1200 je bolj komot. In boljs.
raza Objavljeno September 3, 2014 Opozori Objavljeno September 3, 2014 Testiral sem oba, takratne občutke sem po testu zapisal tu: http://www.motosvet.com/tabla/topic/36289-triumph-explorer-1200/page-10 #149 Zdaj drugo sezono vozim 1200. Malega bi kupil ženi, pa noče s svoje Hornetke.
dlicen Objavljeno September 3, 2014 Opozori Objavljeno September 3, 2014 Vozil sem 1200 in sem bil res presenečen nad relativno okretnostjo in lahkotnostjo. Mislil sem, da bo totalna krava, pa sem se motil. Zelo hitro dobi hitrost in to naredi v bistvu neopazno. 800 pa nisem vozil.
bzq Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 Kakšna je razlika med Tiger 800 XC in Tiger 800? Vozil oba...za kakšno resnejšo turo (večdnevno, >1.000km ) zagotovo boljše 1200; bolj udoben, predvsem za sopotnico, medtem ko za krajše izlete in skakanja bolj primeren 800.
moto rider Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 (popravljeno) Vozil oba...za kakšno resnejšo turo (večdnevno, >1.000km ) zagotovo boljše 1200; bolj udoben, predvsem za sopotnico, medtem ko za krajše izlete in skakanja bolj primeren 800. Kakor za koga... Jaz pa mislim prav drugače. Če bi šel res tja, kamor ne gre vsak, bi se absolutno raje odločil za 800XC. (Sem ga vozil - in mi pustil svoj vtis. In me je prepričal.) Je lažji, okretnejši, ima dovolj moči in če ti pade, še tega težko pobereš s tal. (Govorim iz lastnih izkušenj) 1200 pa je bolj primeren za špuro do Madrida, Londona itd... Moje mnenje. Sem pa srečeval "garaške" motoriste, ki so bandali "okrog sveta" s 400 do 600 kubičnimi motorji. Pa ni nobeden jamral, da jim je premajhen. Njihovo mnenje. - In sem jim verjel... Pa brez zamere bzq. Tudi ti imaš prav, če gledaš s svojega stališča!! :yes: Mnenja se krešejo, kot izkušnje! Popravljeno September 4, 2014. Popravil moto rider MiNa, mitjag, MARJA in 1 other 4
dlicen Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 Točno tako, folk, ki gre okoli sveta po brezpotjih, ima lažje motocikle. En mladec ravnokar obkroža svet na baby tigru. Več tukaj: http://www.2mororider.com/
tomash Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 Sam sem se zapalio za Triumpha. Vprašanje je katerega. Velik je drag in mogoče res prevelik manjši pa bo verjetno moj naslednji. Ni i pa jasno, kako to, da nekateri te motorje prodajajo z tako malo kilometri. A ve kdo v čem je fora.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se