MARJA Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 Hvala za to povezavo! Tako na hitro so ti rezervni deli precej dražji od Yamahinih...npr., ročica sklopke za TDM je od 30-40€, pri Tigru XC je 106€. Točno bom videl, ko jo dobim. Jutri naročim ročico in stransko plastiko pri nas na servisu za katero je potrebno čakati okrog teden dni in vse skupaj bo prišlo od 100 do 120€, tako na grobo. Servis za Yamaho imam v naši Gorici in GO v Italiji, tam imajo tudi večino stvari na zalogi ampak sedaj bom naročil pri nas. Kje dobivaš ti rezervne dele za Triumpha in kje servisiraš motor ker si tudi menda iz okolice GO? Pred leti mi je serviser, ki servisira različne motorje svetoval, kateri so najcenejši za vzdrževanje, ampak takrat Triumpha ni bilo v primerjavi, zato me malo zanima, kje je v primerjavi z ostalimi. Servis za Tiurmpha je v bližini Gorice http://www.mehanika-rg.si/
mitjag Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 (popravljeno) Lep motor, le šipa me je pa zmotila, vizualno ne sede, pač težko na tisto armaturko, samo kakšno tonirano (vsaj v spodnjem delu) pa bi lahko ubodel, sigurno se dobi, je cel kup proizvajalcev. Glede šipe. Ja se strinjam ni "top" kar se oblikovanja tiče ampak lahko rečem da je top kar se vetrovne zaščite tiče. Sem gledal podobno z t.i. Airflow kot pravijo pri Givi ampak razen SW-Motech nisem našel nič (SW-MOTECH sem imel na CBF in je delno zaščitil ampak niti približno tako kot ta šipca. Dejansko me je včeraj ko je bilo na nekem delu vetrovno motil stranski veter medtem ko sem od spredaj čutil veter le v roke kar je super da te hladi. Tako da ta šipca kar ostane čeprav na ceno izgleda (lahko se zgornji del tudi odstrani in takrat izgleda podobno kot original. PA tudi ni tako poceni zadeva da bi se zdaj igral še z menjavo spodnje šipce Popravljeno Junij 10, 2013. Popravil mitjag
mitjag Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 (popravljeno) Se opravičujem ker je tudi reklama ampak tukaj dobro predstavi delovanje. Popravljeno Junij 10, 2013. Popravil mitjag gsxf750 1
bzq Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 Jah peljal sem se že sam ne na Jezersko... Drugič zavrt telefon... Zdaj se bolj vozm kot berem :-) Sam smeji se mi... Je blo vredno vseh živcev in čakanja na nov motor. Zaenkrat res top in je motor kot narejen zame... To sem iskal :-) ja pelje se pa res fino....posebno v ovinke...mi je včeraj na Jezersko skor škorenj szulo, tolk ga lahk nagneš...če kaj pogrešam je knof na bilanci, da vštimaš vzmetenje...ESA bi rekli Bemflarji....kolikor je vzemtenje na gs-u boljše, je pa Tiger lažji, pa se nekako kompenzira....
biker77 Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 ja pelje se pa res fino....posebno v ovinke...mi je včeraj na Jezersko skor škorenj szulo, tolk ga lahk nagneš...če kaj pogrešam je knof na bilanci, da vštimaš vzmetenje...ESA bi rekli Bemflarji....kolikor je vzemtenje na gs-u boljše, je pa Tiger lažji, pa se nekako kompenzira.... dej nogo na tačko in ne se vozit ko račka..ko bojo tačke zdrsane (ne škorenj) pa kupit nekej res športnega..če boš preživel do takrat gsxf750 1
vandrovec Objavljeno Junij 11, 2013 Opozori Objavljeno Junij 11, 2013 pride pa vse kar naročiš v 5h dneh iz anglije kar je isto al prej kot če ti more nek servis za japonce neki naročit (če tega ni ravno na zalogi). ti bo pa na vsa taka vprašanja gregorič znal najbolj odgovorit. evo cena ročice sklopke PFKL2151739 LEVER, CLUTCH £ 48.64 (€ 55.45) Verjetno je potrebno vzeti v zakup dražje rezervne dele, če se nekdo želi voziti z bolj "exsotičnimi" motorji. Nekako logično se mi zdi, da množičnost izdelave poceni tudi rezervne dele. Ročica sklopke za TDM je 17€, danes naročil. Se bom pozanimal tudi pri Gregoriču, hvala! Tudi onkraj meje je še en servis: http://www.triumphmotorcycles.it/mondo-triumph/trova-concessionaria/moto-nordest-srl Koliko je pa kaj najvišja hitrost Tigra 800? TDM gre brez problemov 210, normalna drža, kovček zadaj, BMW 800 GS, ki ga ima sodelavec prav tako, Ni pa potrebno preizkušati v praksi, verjetno so kje kakšni podatki, ki jih še nisem zasledil.
Kmet2 Objavljeno Junij 11, 2013 Opozori Objavljeno Junij 11, 2013 Ja ta podatek je zelo pomemben......kolko ima najvišjo hitrost hitrost ........ SIMPLE MEN, cikadina in Cartman 3
SIMPLE MEN Objavljeno Junij 11, 2013 Opozori Objavljeno Junij 11, 2013 Tiger 800 definitivno sam,da mal čustva(eurote) razporedim upam,da naslednjo moto sezono Tebi mitjg pa veliko varnih in uživaških km želim ! mitjag 1
mitjag Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 (popravljeno) Verjetno je potrebno vzeti v zakup dražje rezervne dele, če se nekdo želi voziti z bolj "exsotičnimi" motorji. Nekako logično se mi zdi, da množičnost izdelave poceni tudi rezervne dele. Ročica sklopke za TDM je 17€, danes naročil. Se bom pozanimal tudi pri Gregoriču, hvala! Tudi onkraj meje je še en servis: http://www.triumphmotorcycles.it/mondo-triumph/trova-concessionaria/moto-nordest-srl Koliko je pa kaj najvišja hitrost Tigra 800? TDM gre brez problemov 210, normalna drža, kovček zadaj, BMW 800 GS, ki ga ima sodelavec prav tako, Ni pa potrebno preizkušati v praksi, verjetno so kje kakšni podatki, ki jih še nisem zasledil. Google: top speed Triumph tiger 800 pa najdeš polno zadetkov (zasledil 210km/h) Nisem sprobal in dvomim da bom ker po avtocesti(drugje si ne predstavljam) se mi ni da vozit. Prejšna CBF 1000 je šla bp 240-250km/h...sam več kot 200km/h nisem nikoli šel pa še to takrat ko sem sem dejansko šel le kak km da sem videl če gre. Uporabna brzina za motor se mi pa tako in tako zdi 100-130km/h in bolj pomemben mi je navor. Popravljeno Junij 12, 2013. Popravil mitjag sohen 1
moto rider Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 tigr z modrimi ocmi Ja, to je sibirska verzija... :yes:
moto rider Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 (popravljeno) "Špica" sploh ni pomembna, (čeprav pokaže 210) saj je Tiger le vsestransko uporaben Enduro! Ta pa zahteva udobje tja do 150 km/h. Pa še to je po paragrafih nekoliko preveč. Motilo pa me je nekaj drugega. To pa je krmilo. Res da sem veliko šaltal (celo preveč sem ga ožemal). Posledica pa je bila naslednji dan, dva, ker me je močno bolelo zapestje. Posledica je nekoliko preveč ravno krmilo. Vsaj zame. Verjetno bi se ga navadil?! Honde so me pač razvadile... Zase bi to zadevo majčkeno prikrojil. A to je moj problem, ki ša mogoče drugi ne občutijo. Drugače pa z vožnjo silno zadovoljen! Upam, da tudi pri veliko prevoženih kilometrih brzhibno funkcionira?! Popravljeno Junij 12, 2013. Popravil moto rider
Kmet2 Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 "Špica" sploh ni pomembna, (čeprav pokaže 210) saj je Tiger le vsestransko uporaben Enduro! Ta pa zahteva udobje tja do 150 km/h. Pa še to je po paragrafih nekoliko preveč. Motilo pa me je nekaj drugega. To pa je krmilo. Res da sem veliko šaltal (celo preveč sem ga ožemal). Posledica pa je bila naslednji dan, dva, ker me je močno bolelo zapestje. Posledica je nekoliko preveč ravno krmilo. Vsaj zame. Verjetno bi se ga navadil?! Honde so me pač razvadile... Zase bi to zadevo majčkeno prikrojil. A to je moj problem, ki ša mogoče drugi ne občutijo. Drugače pa z vožnjo silno zadovoljen! Upam, da tudi pri veliko prevoženih kilometrih brzhibno funkcionira?! Brezhibno funkcionira samo Honda!!
nordkap Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 Brezhibno funkcionira samo Honda!! Daj, daj kmet, res sam sem honda fen, samo me je honda malce zadnje čase razočarala z novostmi, triumph pa vse bolj napreduje, oziroma ima vedno več privržencev, tudi sam bom konec leta ali v začetku naslednjega prešaltal na angleža. Honda ta trenutek ne ponudi tistega kar si želim, mogoče me do naslednjega leta preseneti, v kar močno dvomim, saj so se usmerilina južno-ameriški in azijski trg in kot taki motorji za tam meni ne potegnejo. Mogoče se staram , ampak vedno bolj mi v mislih prihaja ta anglež. Jebi ga , pač stvar trenutne presoje. Kar se pa funkcioniranja tiče, pa vsi delajo dokler sene pokvarijo a ne. Pa me popravi, če se motim. nekako tako je, da duša hoče hondo, srce pa pravi za angleža, pa se odloči , če se moreš.
moto rider Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 Brezhibno funkcionira samo Honda!! Hvala za kompliment p'rjatu! Ampak tud' pri njej kak ležal zaruži včasih A veš, da sem se dons mim' tvoje hiše pelu, pa nisem mel časa, da bi se ustavu (bil odvisem od drugih članov). Čudno, ampak tako pač je včasih... Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 Hvala za kompliment p'rjatu! Ampak tud' pri njej kak ležal zaruži včasih A veš, da sem se dons mim' tvoje hiše pelu, pa nisem mel časa, da bi se ustavu (bil odvisem od drugih članov). Čudno, ampak tako pač je včasih... Vedno dobrodošel,kar prid se boš lohk na taprav motor usedu pa zapeljal
Kmet2 Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 Daj, daj kmet, res sam sem honda fen, samo me je honda malce zadnje čase razočarala z novostmi, triumph pa vse bolj napreduje, oziroma ima vedno več privržencev, tudi sam bom konec leta ali v začetku naslednjega prešaltal na angleža. Honda ta trenutek ne ponudi tistega kar si želim, mogoče me do naslednjega leta preseneti, v kar močno dvomim, saj so se usmerilina južno-ameriški in azijski trg in kot taki motorji za tam meni ne potegnejo. Mogoče se staram , ampak vedno bolj mi v mislih prihaja ta anglež. Jebi ga , pač stvar trenutne presoje. Kar se pa funkcioniranja tiče, pa vsi delajo dokler sene pokvarijo a ne. Pa me popravi, če se motim. nekako tako je, da duša hoče hondo, srce pa pravi za angleža, pa se odloči , če se moreš. Japonci čakajo vsako inovacijo in novost na motorjih da se izpopolni do konca potem pa jo prekopirajo,seveda na takšen način razvijanja motociklov postane motor veliko bolj zanesljiv kot pa pri znamkah ki grejo z tehnologijo naprej in prvi na motor obešajo različne elektronske podpore. pa me popravi če se motim. Kar kupi angleža ne bo ti žal,vozil Explorerja in sem bil navdušen a me je na koncu vseeno bolj prepričal in več ponudil KTM.
vandrovec Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 Japonci čakajo vsako inovacijo in novost na motorjih da se izpopolni do konca potem pa jo prekopirajo,seveda na takšen način razvijanja motociklov postane motor veliko bolj zanesljiv kot pa pri znamkah ki grejo z tehnologijo naprej in prvi na motor obešajo različne elektronske podpore. Ne bi rekel, da Japonci še vedno kopirajo novosti. To so počeli v obdobju zagona gospodarstva, danes so pa marsikje pred vsemi...v moto GP Honda in Yamaha nimata tekmecev, prva z najhitrejšim menjalnikom. V elektroniki ponujajo največ novosti Korejci - Samsung... Evropa je v recesiji, povsod se varčuje in kvaliteta novih izdelkov pada. Se strinjam z nordkapom, da za Japonce Evropa ni več zanimiva in se preusmerjajo na trge kjer je gospodarstvo v vzponu, tam so pa zahteve po drugačnih motorjih. Prav ti veliki enduri se večinom prodajajo le v Evropi. Tiger 800 skoraj nima konkurence, le BMW 800 mu je podoben, ostali enduro motorji na trgu so razred nižje ali višje. Ravno zato, ker je to neka sredina v razredu endurov so zanimivi za širši krog kupcev. Mogoče je tu neka tržna niša, ki jo drugi še niso zaznali in jo bodo skušali zapolniti ali pa tudi ne? Tudi meni je zelo privlačen, ker ponuja vse, kar mi je pri motorju všeč...je dovolj močan in hkrat ne pretežak, edina ovira je visoka cena. Kolikor stane nov zanj nisem pripravljen odšteti. Če ceno primerjamo z novo Hondo NC 700 X je razlika ogromna. Je boljši ampak toliko, kot je dražji pa verjetno tudi ne.
KeC Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 (popravljeno) testi pisejo da so jajca. Kateri? Želel je napisati: Testisi pisejo, da so jajca ... pa se je zatipkal. Zdej večina nas to že ve in ne rabimo tega obešat na veliki zvon. Zakaj pa je on to šele sedaj odkril in zakaj ga to tako fascinira, da mora to pisati v temo o Tigru pa ve le sam. Popravljeno Junij 13, 2013. Popravil KeC Kmet2 1
vandrovec Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 Sedaj sem tudi sam na hitro preletel nekaj testov in zelo všečen motor dobiva bolj realno sliko. Poraba je kar visoka, najmanj liter več od BMWja, rezervni deli so dražji od BMWja, barva ali premaz motorja in okvirja ni kvalitetna, se tudi lušči...in še druge napake, ki se jih pa najde tudi pri konkurenci.
mitjag Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 No le toliko: Honda CBF, ki je ena izmed zanesljivejših Hond poleg Transalp itd me je letos pustila v Makarski...se zgodi ampak me je priprečalo da sem menjal Žal mi je le nekaj: da nisem že prej kupil angleža. Vem vsak svojo kravo, tele... hvali ampak zame je vsaj zaenkrat se izkazalo da sem zadel z nakupom...žebljico na glavico bi lahko rekli )) Zdaj pa le čakat kolk bo zdržal in koliko bo problemov če jih bo kaj.
KeC Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 Zdaj pa le čakat kolk bo zdržal in koliko bo problemov če jih bo kaj. Ma problemov bo malo morje, jst jih mam vsakič ko moram razlagat da Triumph ni korejska znamka, pa ja, jih ma res že 65kkm in ja, da mi ne žre niti kapljice oplja pa ja ,da dele dobim poceni in simpl, pa ja, da mi ni treba kredita jemat, ko grem na servis in da me ne moti ker se morm na servis zapeljat 70km (kar je zame itak navaden skok na kavo) in tako dalje in tako dalje. Ampak po drugi strani .... če so to problemi potem iskreno upam da bi recimo tudi službeni del mojga lajfa bil tako zelo problematičen. Motor sem kupil za to, ker mi je bil všeč, ker je bil nekaj posebnega, in ne ker bi pil 0,1l manj kot konkurenca in ker bi mel maksimalno hitrost 285km/h in še en kup dolgocajtnih tehničnih podatkov. In guess what? Je izjemno fun za vozit in to je meni glavno. Po drugi strani pa mi je žal tistega, ki se tako obremenjuje, da je ne bo naredil slabe odločitve in ne bo kupil motorja, ki bi bil po tehničnih specifikacijah drugačen ali celo slabši od onega drugega. Take zadeve poberejo ves fun iz motorizma in smo spet pri racionalnih nakupih, za kar pa menim, da so avtomobili veliko bolj primernejša tematika. Cile, cikadina, mitjag in 1 other 4
mitjag Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 (popravljeno) sarkazem na vrhuncu ))...no se pridružujem temu da je važn "fun" faktor in ne ostalo kot je poraba itd... Je pa res vsaj meni važno da če se odpravim malo dalj da me motor ne pusti na cedilu kot me je CBF-ka...nič ne rečem se zgodi ampak da je napaka taka ki jo nezna odpravit niti serviser, ki ima več kot 10 letne izkušnje in pozna okol polno ljudi potem se vprašaš kaj ti pomaga razvejan Honda servis ali kakršnikoli drug. Pa še to: nisem pristaš "znamk". kupim kar mi ustreza pa če je made in China ali pa made in Germany. Za konkreten motor ker je razmeroma nov na trgu pa se bodo težave itd šele pokazale in zelo naivno je mislit da jih pri določeni znamki/modelu ni. Le upam da me ne udari po žepu kot me je Honda ...no vsaj 2 leti sem lahko zdaj miren Popravljeno Junij 13, 2013. Popravil mitjag cikadina 1
cikadina Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 no prvi tigr je prihrumel na svet 1937 tako da upamo da bo tudi tale dobro nadaljeval družinsko tradicijo. pa še malo zgodovine. http://youtu.be/xXsipYE3jPo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se