Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

js sm use črtice potegnu :lol:

moja je nekje na 3 cm

sam s tvojo črtico si ne morem pomagat, preuč zadane :P
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, ponovno vprašanje, kajti nekatere zadeve mi res ne gredo v glavo (testadura):

obračam 20000km na mašinci in vse bp, razen kar me moti je veriga, oziroma bolj navodila proizvajalca (imam tudi delovna navodila za serviserje, pa je enako). Proizvajalec navaja, da naj bo ohlapnost verige med 2-3cm, kar je v primerjavi z nekaterimi drugimi motorji res malce malo. no in tako se je zgodilo, da me je serviser napizdil, da imam verigo preveč našponano (ohlapnost je bila celo 3 cm) in da sem jo že malce nategnil. Nakar mi jo je on nastavil po svoje in je ohlapnost skoraj 4 cm.

V glavnem, skoraj se strinjam z njim, ker sedaj lepše teče in manj jo je slišati. Koliko imate kaj nastavljeno ostali in koliko črtic na zategovalcu ste do sedaj obrnili? Jaz sem do 20000km nategnil verigo za eno črtico.

jah...navodila so v redu...ohlapnost 2-3 cm je mišljeno, ko voznik sedi na motorju....in ne ko je motor neobremenjen na stranski tački...tako da je prav. Največ ljudi dela to napako, da verigo naštima na omenjeno toleranco na neobremenjen motor, nato se vsede in je toleranca malo nič.....tako se potem raztegne veriga....in se jo menjava na 30-35 kkm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žalostno je to, da lepo v navodilih piše (tako angleških kot slovenskih) ,da naj bo motor na stranskem stojalu neobremenjen. Se pa popolnoma strinjam s tabo Schultz. Tudi mehanik je naprej mene gor posedel in nato nastavil toleranco.

Edina oporna točka, ki sem si jo uspel ustvariti pri tej zmešnjavi je, da se veriga pri neobremenjenem motorju tako nastavi, da se še vedno dotakne zadnje vilice, če jo porineš navzgor.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Ma se mi dopade ta masinca pa me mal zanima kaka je vožnja pa kaka je veterna zaščita na original vizirju ker sem visok 178cm pa bom verjetno prodal mojo r1 pa bi šel na to lepotico ker prej sem mel y fz1 s pa me mal zanima kaka je razlika med motorjema v načinu vožnje in udobja pa hvala. :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Udobje je zihr mal boljše kot na r1, saj je drža bolj pokončna, kot na nagecu. Vetrna zaščita tudi ni slaba, odvisno kako namestiš šipco, ki je nastavljiva. Za mojih 175cm odgovarja. Pa zlahka ga vozim cel dan, bodisi sam ali pa polno naložen. Vse ostalo pa moraš sam poiskusiti s kako testno vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ma se mi dopade ta masinca pa me mal zanima kaka je vožnja pa kaka je veterna zaščita na original vizirju ker sem visok 178cm pa bom verjetno prodal mojo r1 pa bi šel na to lepotico ker prej sem mel y fz1 s pa me mal zanima kaka je razlika med motorjema v načinu vožnje in udobja pa hvala. :notworthy:

Če se sam voziš odlično v vseh pogledih....za dva ti ne vem povedat....morš pa probat,proti fz1 pa je sigurno boljša....ajd
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se sam voziš odlično v vseh pogledih....za dva ti ne vem povedat....morš pa probat,proti fz1 pa je sigurno boljša....ajd

Tudi jaz sem razmišljal med Z1000SX in FZ1, pa me zanima sand66 v čem je sigurno boljša?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem razmišljal med Z1000SX in FZ1, pa me zanima sand66 v čem je sigurno boljša?

vsak ma itak svoje mnenje, kaj mu pri katerem mopedu odgovarja, jaz ti lahko povem svoje:

-poraba je manjša pri SXu

-brzine so krajše in je bolj user friendly, hkrati pa nekje do 9000 obratov pospešuje enako ali celo bolje od fz1

-fz1 je razvoj 2006, sx je 2010

-fz1 je bolj dirkaško naravnan, sx bolj nekedovsko usmerjen

in oba sta dobra, z nobenim ne zgrešiš :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se sam voziš odlično v vseh pogledih....za dva ti ne vem povedat....morš pa probat,proti fz1 pa je sigurno boljša....ajd

za 2 (čezadnjiniravno100kgdedecalibaba) je enako uporaben in igračast, kar pomeni da se skoraj ne pozna če zadnjega voziš. Prenastaviš vzmetenje, zategneš vzmet (1 klik) in 1/4 redump, pa se obnaša kot da bi bil sam.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsak ma itak svoje mnenje, kaj mu pri katerem mopedu odgovarja, jaz ti lahko povem svoje:

-poraba je manjša pri SXu

-brzine so krajše in je bolj user friendly, hkrati pa nekje do 9000 obratov pospešuje enako ali celo bolje od fz1

-fz1 je razvoj 2006, sx je 2010

-fz1 je bolj dirkaško naravnan, sx bolj nekedovsko usmerjen

in oba sta dobra, z nobenim ne zgrešiš :D

Dami zelo mi je všeč, da si tko napisal. Logično mi je tudi, da je tema o SXu in večina pišete lastniki le tega v njej in sigurno ne bo kdo napisal:"ja, jst ga imam, ampak je sfukan do amena, ga ne priporočam...". Pri meni je bila pomembna drža na samem motorju in mi je od FZja bolj ustrezala. Je pa res, da je na prvo žogo SX lepši/novejši, ima nastavljiv vizir, oklep (pri FZ ga lahko dokupiš) in še kakšen "sladkorček" več, ki ga pa FZ nima, ker je res malo zastarela v nadgradnjah od prejšnjih letnikov. O kakšnih tehničnih primerjavah pa ne morem govort, ker niti nisem vozil obeh, tako da odpadem v tej debati. Oziroma sploh nisem kompetenten za takšne primerjave :).

Lahko rečem samo to, da je potrebno vse sprobat, če se odločaš med različnimi modeli, da veš pri čem si. Meni se celo zdi, da sta SX in FZ različna segmenta motorjev. Mogoče se motim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo moje nepristransko mnenje, ker nočem nobenega od teh dveh v garaži.

Vozil sem oba, Z-ja sicer ne prou daleč, ampak če bi že moral imeti enega od teh bi vzel Z-ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na ulici se že kakšno dobro leto govori (baje sami pravi bajkerji) točno to kar je navedel sergini - SX in FZ sta različna segmenta motorjev oz. za tipe motoristov. FZ za mačote in SX za šminkerje. NE ME JEMAT RESNO

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FZ1 ima odlično ciklistiko,namenjen daljšim turam,kakor tudi za zdiranje zavojev,za katere se dokupi še eno krmilo,ki se ga z lahkoto menja.Sopotnik uživa,če ima pilot vsaj malo pameti,nastavitve vzmetenja so enostavne in l06 je dobila nov okvir ,vilice ipd,150km je pa več kot dovolj,da te vleče kamorkoli ne glede na težo.

Seveda mora pa vsak prvo pri sebi razčistit glede uporabe,zatorej so nasveti malodane brez veze,lahk edin rečem,da je FZ1 bombnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem se odločal, ali naj zopet vzamem FZ1 ali SX-a ... FZ1 mi je delal odlično .. z njim sem v 5,5 letih naredil preko 100000 km ... odločen sem bil, da bi vzel letos SX-a.

Primerjal sem oba modela ... noben nima prikazovalnika prestav, FZ1 je močnejša, FZ1 ima centralno stojalo, vozne lastnosti so pri obeh odlične (seveda za tisto, za kar naj bi se uporavljala in sicer za normalno vožnjo po cesti).

SX ima novo tehnologijo, me je pa razpizdilo, ker v SX-a niso vgradili TC-ja in prikazovalnika prestav, zato sem se odločil vzeti ZX-a in ga predelati.

Očitno je, da sta oba motorja odlična, vendar je stvar posameznika, kaj mu bolj odgovarja, kaj si želi, kaj pričakuje in v čem uživa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno to, kar vsi pišemo, odvisno kaj posameznik hoče in pričakuje od motorja. Zato sem pa izpostavil vprašanje v čem je sigurno boljši SX? Grdo rečeno, ampak motorji so podobni temu kadar gledamo in se odločamo za babnce. Ene so manjše, druge majo joške večje, ena ga dobro vleče, ampak ne zna kuhat, ena zna dobro kuhat, dobro ga meša, ampak je smotana kot zajla in se ne bi rano vsako jutro zbujal ob njej... :evilgrin: . Na koncu pač zbereš kompromis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bomo samo hvalili, bom po 23000 prevoženih kmjih zapisal tudi graje:

1. že kot je Maus reku, ni centralca

2. ni prikazovalnika prestav

3. ni TC oziroma programa vožnje (vse to bi lahko za male pare vgradili, recimo Versis ga ima)

4. če ga že oglašujejo za touring bi lahko imel tudi na zadnjem amortizerju vrtljiv gumb za nastavljanje, ne pa da se vsakokrat jebem nastavljati s ključem

5. kvaliteta barve (vsaj pri črnem) je splošno znano izredno slaba in je takoj podrsan

6. kvaliteta plastike je slabša kot pri Yamahi, a še vedno daleč boljša od Italijanske

Drugih zamer trenutno nimam. Agregat deluje odlično, vzmetenje tudi, zavore zanesljive. Kar sem bral po tujih forumih, si nekateri zamenjajo prvi zobnik, da podaljšajo prestavno razmerje in jim še manj rabi..sicer pa povprečna poraba 5,5 litra (nekaj v dvoje, nekaj nažiganja, pa tudi relax izleti) ni ne vem kaj visoka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Tudi jaz sem razmišljal med Z1000SX in FZ1, pa me zanima sand66 v čem je sigurno boljša?

Tudi jaz sem razmišljal med Z1000SX in FZ1, pa me zanima sand66 v čem je sigurno boljša?

Po dolgem cajtu sem spet mal pogledal gor...vidim da je Dami že napisu vse kar pogrešamo na Sx-u...

napr.ninja zx10r *11 ima vse to in še kaj več,pa je čisti sport motor...tak,da bi tud na SX-a kej dodal...

Vseeno.., po enem letu in preko 20.000 km sem zadovoljen,motor je naštudiran!!(v malem prstu),vozen na pisti,turno pa tud na gorskih zavitih cestah,

skratka vsepovsod se dobro obnese; razen makadama,he,he....če bi se moral še enkrat odločiti,bi izbral isto!!! ,ostalo me sploh trenutno ne zanima..no razen zx10r ,ki mi ga moja

posodi za kak odsek...za dolge ture pa mi ne sede..... to je to , glede dizajna pa ga itak vsi hvaljo,kar je še potrditev k moji odločitvi...LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

mal novosti:

tu je link: http://www.sportrider.com/suspension_settings/suspension/146_suggested_suspension_settings/kawasaki.html do predlaganih nastavitev vzmeti za razne motorje. Z1000sx je četrti od spodaj navzgor in seveda sem te nastavitve poskusil in jih bom verjetno obdržal. V bistvu se motor malce otrdi, ampak je pa zato popolnoma miren pri visokih hitrostih nad 160km/ h in recimo v dogih ovinkih medtem ko se je prej s tovarniškimi nastavitvami rahlo zvijal. Je pa res, da te nastavitve niso lih dobre za razdrapane ceste.

Pa še tole bo lubica dobila za božička: http://www.ebay.com/itm/330692718609?item=330692718609&viewitem=&sspagename=ADME:X:AAQ:MOTORS:1123&vxp=mtr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosim za pomoč

motor mi je že od štarta ko je prišel ven zelo všeč

Sem 189cm visok pa me zanima (vidim da so lastniki tega mopeda tukaj) ali je to premajhen motor oz. ali se da normalno vozit-izleti cca.300-400km v enem dnevu

Nasplošno me zanima ergonomija-imam varijanto ga dobit zdej ugodno...

Prosim za mnenja...predvsem lastnikov-HVALA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosim za pomoč

motor mi je že od štarta ko je prišel ven zelo všeč

Sem 189cm visok pa me zanima (vidim da so lastniki tega mopeda tukaj) ali je to premajhen motor oz. ali se da normalno vozit-izleti cca.300-400km v enem dnevu

Nasplošno me zanima ergonomija-imam varijanto ga dobit zdej ugodno...

Prosim za mnenja...predvsem lastnikov-HVALA

z mojimi 175 se da tudi po 600km/dan. Bolj je pomembno vprašanje, kaj si ti želiš od motorja, potem pa zberi tip motorja. Mogoče bi v tvojem primeru (velikost) bolj prišel prav Versys 1000, ki ima enak motor, le mape motorja so spremenjene, da je še bolj turing. Manj konjev, več navora. Hkrati pa je endura z nekoliko bolj ugodnim sedenjem in večjo razdaljo tačka sedež.

Kar pa se tiče dolgih voženj, so bolj pomembni postanki in nastavitve vzmetenja, kot pa, vsaj po mojem, velikosti mopeda. SXa je najbolje primerjati z nagci, ki imajo dokaj pokončno držo, le noge moraš imet bolj pokrčene kot na endurah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

nekaj podatkov, če je kdo številka fan:

post-18923-0-78718000-1357235086_thumb.jpg

post-18923-0-54869300-1357235103_thumb.jpg

post-18923-0-63976700-1357235118_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Prosim za pomoč

motor mi je že od štarta ko je prišel ven zelo všeč

Sem 189cm visok pa me zanima (vidim da so lastniki tega mopeda tukaj) ali je to premajhen motor oz. ali se da normalno vozit-izleti cca.300-400km v enem dnevu

Nasplošno me zanima ergonomija-imam varijanto ga dobit zdej ugodno...

Prosim za mnenja...predvsem lastnikov-HVALA

Jz mam 185cm in se brez problema vozim,lani naredu 18000km,tud dnevno do 900kmpoložaj in drža mi ugaja...stvar navade,stila vožnje in kondicije..
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K mi je lih dougčas...:D

post-18923-0-84119300-1358356888_thumb.jpg ena umetniška

post-18923-0-75994100-1358356925_thumb.jpg ena romantična

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!