Kawalir Objavljeno Marec 27, 2018 Opozori Objavljeno Marec 27, 2018 (popravljeno) Evo, dogovorjen servis na mojem skuterju 17. aprila, do takrat ga bom pa šel tudi iskat in pripeljal domov. Me je gospa pri Elisi takoj spoznala in rekla, da na forumu zadnje čase bere samo še o SX-u . Saj bo... soon or later. Aja, pa za vse znalce iz ust izkušenih, ki že 17 let delajo z motorji: sem rekel, da imam moped, pa me je skoraj sku.., da imam MOTOR, ne moped! No, tudi skuter bo čisto OK, ni blema. Popravljeno Marec 27, 2018. Popravil Kawalir bojanslo 1
Snečer Objavljeno Marec 27, 2018 Opozori Objavljeno Marec 27, 2018 že vidim, da bo Honda 750 motor leta na MS. izibajker, XTR, KARMEN1 in 5 others 1 1 6
Kawalir Objavljeno Marec 27, 2018 Opozori Objavljeno Marec 27, 2018 (popravljeno) 3 minutes ago, Snecer said: že vidim, da bo Honda 750 motor leta na MS. Kar bo za pohvalit bom hvalil, kar bo za pograjat, bom grajal. Objektivno, kot plačani članki, torej graje ne bo, samo pohvale. Popravljeno Marec 27, 2018. Popravil Kawalir bojanslo in bosa 1 1
Snečer Objavljeno Marec 27, 2018 Opozori Objavljeno Marec 27, 2018 pred 6 minutami, Kawalir pravi: Kar bo za pohvalit bom hvalil, kar bo za pograjat, bom grajal. Objektivno, kot plačani članki, torej graje ne bo, samo pohvale. Gustinčič je zelo hvalil že 700ko. Meni je sicer tudi všeč 750ka (lej spodaj), sploh z dct menjalnikom, majhna poraba itd. Škoda edino za sprednje vilice, enojni disk in zadnjo nihajko pa še kakšen detajl, da se vidi šparanje. Bi od kakega drugega modela v hiši vzeli pa bi bilo. Tale spodnja, travel edition, to je za večno...edino 10.990 eur pa je pretirano (cena v ita) al pa tudi ne. Al pa vzameš "osnovno" XA in individualiziraš pa si spet počasi na istem... MiNa, bojanslo, Kawalir in 2 others 5
bojanslo Objavljeno Marec 27, 2018 Opozori Objavljeno Marec 27, 2018 Dobro na mojem NC 750x 40.3 W oz. 54,8 KM res ni OGROMNO. Se pa z njim lepo peljem vsepovsod po evropi na avtocesti nikogar ne oviram in 170 km/h dosežem bres problema...ni dirkalnik... je bolj potovalnik za umirjeno lepo panoramsko vožnjo, da si lahko ogledujem okolico,,, ko se v enem šusu peljem 30 ali 500 km me ne boli križ, ker lepo vzravnano sedim...če koga hočem varno prehiteti tudi to lahko....mogoče je edina slaba stran, da bi lahko naredili malo bolj udoben sedež, vendar če kolesariš te to ne moti in mene ne boli nič tazadnja, marsikaterega pa kot se pogovarjamo na svetovnem spletu.... namesto, da bi imel zverino s 150 konji in porabo 8 litrov, imam "umirjen" motor ki ima vse "kar imajo veliki" pa še poceni se vozim s 3.2 l na 100 kilometrov pa ga nič ne "šparam.... Če pa me prime, da bi imel malo več konjev pod rit pa se vsedem na mojo staro CBF-ko, vendar vam povem, da ni nobene razlike razen pri končni hitrosti s pospeški pa se skoraj kosa.....če bi pa želel sportaka bi si pa tega nabavil, vendar so me minila "nora" leta in za mojo starost ter križ je to motor s katerim sem zadovoljen....Grajal bi še, da bi na motor lahko v ceno dodali malo več dodatne opreme, vendar s 1000 € ga nagradiš po svojih željah.... Gonca, skalar36, MiNa in 5 others 6 2
Kawalir Objavljeno Marec 27, 2018 Opozori Objavljeno Marec 27, 2018 10 minutes ago, bojanslo said: Dobro na mojem NC 750x 40.3 W oz. 54,8 KM res ni OGROMNO. Se pa z njim lepo peljem vsepovsod po evropi na avtocesti nikogar ne oviram in 170 km/h dosežem bres problema...ni dirkalnik... je bolj potovalnik za umirjeno lepo panoramsko vožnjo, da si lahko ogledujem okolico,,, ko se v enem šusu peljem 30 ali 500 km me ne boli križ, ker lepo vzravnano sedim...če koga hočem varno prehiteti tudi to lahko....mogoče je edina slaba stran, da bi lahko naredili malo bolj udoben sedež, vendar če kolesariš te to ne moti in mene ne boli nič tazadnja, marsikaterega pa kot se pogovarjamo na svetovnem spletu.... namesto, da bi imel zverino s 150 konji in porabo 8 litrov, imam "umirjen" motor ki ima vse "kar imajo veliki" pa še poceni se vozim s 3.2 l na 100 kilometrov pa ga nič ne "šparam.... Če pa me prime, da bi imel malo več konjev pod rit pa se vsedem na mojo staro CBF-ko, vendar vam povem, da ni nobene razlike razen pri končni hitrosti s pospeški pa se skoraj kosa.....če bi pa želel sportaka bi si pa tega nabavil, vendar so me minila "nora" leta in za mojo starost ter križ je to motor s katerim sem zadovoljen....Grajal bi še, da bi na motor lahko v ceno dodali malo več dodatne opreme, vendar s 1000 € ga nagradiš po svojih željah.... Ne vem, zakaj si pisal z drobnimi črkami, kot bi se sramoval svojega skuterja. Si pa zelo lepo napisal in vse kaže, da bom že to leto ali dve užival. Izgleda, da je res, kar sem bral, da je do 100 km/h, kot bi imel enkrat več konjev, nad 100 km/h pa, kot da jih ima enkrat manj. Ker sem CBF-ko in si tudi sam primerjal z njo, si sedaj še toliko lažje predstavljam, kako bo vse skupaj. Skratka, izgleda, da se vendarle nisem namukal. MiNa 1
bojanslo Objavljeno Marec 27, 2018 Opozori Objavljeno Marec 27, 2018 @Kawalir mislim, da sem pisal s čisto normalnimi črkami in moje lepotice se nič ne sramujem...pa ni skuter ampak pravcati motorček ... res pa je, da je marsikateri skuter kar krepko za par tisoč evrov dražji in samo Skuterčka Honda Integro ali X-ADV750 pogledaš katere sem oba preizkusil na testni vožnji s kateri se prav lepo pelješ in avtomatski menjalnik deluje čudovito.. Če pa pogledaš še druge blagovne znamke imajo pa še bolj zasoljene cene kot Honda. vsak pa kupi tisto kar mu najbolj ustreza oz. ima rad meni je bolj ustrezala "klasika" z ročnim menjalnikom .
sesir Objavljeno Marec 27, 2018 Opozori Objavljeno Marec 27, 2018 pred 33 minutami, bojanslo pravi: moje lepotice se nič ne sramujem...pa ni skuter ampak pravcati motorček .. Zakaj vas moti kako kdo imenuje motor? Zame je vsak motor...moped Razen čoperjev,ki jih imenujem drek pumpe Kawalir, Igi Pop in Kawl 2 1
Ciko86 Objavljeno Marec 27, 2018 Opozori Objavljeno Marec 27, 2018 (popravljeno) Moj je zame karjolaoz bidon Popravljeno Marec 27, 2018. Popravil Ciko86 sesir in Kawalir 1 1
Fadil Objavljeno Marec 28, 2018 Opozori Objavljeno Marec 28, 2018 (popravljeno) Honda NC750X po 50.000 km. Popravljeno Marec 28, 2018. Popravil Fadil Kawalir in bojanslo 1 1
Fadil Objavljeno Marec 28, 2018 Opozori Objavljeno Marec 28, 2018 (popravljeno) Z Givi-jevo ''ropotijo'' ga lahko lepo opremiš: Popravljeno Marec 28, 2018. Popravil Fadil bojanslo in Quest 2
Kawalir Objavljeno Marec 28, 2018 Opozori Objavljeno Marec 28, 2018 Ob 28. 3. 2018 ob 18:54, Fadil pravi: Honda NC750X po 50.000 km. To je Honda! Kot so povedali, bi zlahka naredil 100.000 km brez večje obrabe sestavnih delov. Honda fan: VEM ZAKAJ! bojanslo 1
vandrovec Objavljeno Marec 28, 2018 Opozori Objavljeno Marec 28, 2018 A se ti nič ne kolca po X izvedbi? Če se ne motim si lastnik manj popularnega modela? Se mi zdi, da ga nekdo po letu dni že misli zamenjat?
Kawalir Objavljeno Marec 28, 2018 Opozori Objavljeno Marec 28, 2018 2 minutes ago, vandrovec said: A se ti nič ne kolca po X izvedbi? Če se ne motim si lastnik manj popularnega modela? Se mi zdi, da ga nekdo po letu dni že misli zamenjat? Kot sem napisal, bi že letos Hondo preskočil in kupil SX-a, vendar sem se zavestno odločil za en vmesni korak, tale skuter pa bo kot nalašč za ponovno pridobitev motoristične agilnosti in dodatnih izkušenj. Najprej sem mislil, da ga bom imel samo eno sezono, vendar se zna zgoditi, da ga bom imel dve sezoni, ker sem se odločil, da bom počakal na nov model SX-a, ki pride ven predvidoma 2020, po kakšnem čudežu pa že prihodnje leto. Gre za to, da bom SX-a kupoval za dlje časa, ker pa bomo prihodnje leto že globoko proti koncu cikla MY17, bom pač počakal na nov model in ga potem obodel. Ja, vzel sem model S, ker mi X nekako ne sede. Bil sem v AS-u, kjer sem si temeljito ogledal oba modela, enega zraven drugega in lahko rečem, da se na obeh sedi popolnoma drugače. X je precej višji in na njem se nisem počutil tako dobro, kot na S. Je pa to povsem subjektiven občutek, ker marsikdo bi pa menil ravno obratno. KARMEN1 in vandrovec 2
KARMEN1 Objavljeno Marec 28, 2018 Opozori Objavljeno Marec 28, 2018 Enako! Tudi jaz sem sedela na X in nisem imela prav dobrega občutka. Balanca mi je bila malo preširoka in nekam visoko nastavljena, pa vseh teh plastik, ki naredijo širino, nisem več vajena, ker imam nagca. Pa čeprav sem prav zaradi tega imela težave ob prestopu s fazerce na mojo. Ko sem zagledala levi žmigavc, sem se ustrašila . Sedež je tudi višji.... Verjetno pa je zaradi vsega tega bolj potovalno udobna! vandrovec in Kawalir 2
b2z25 Objavljeno Marec 29, 2018 Opozori Objavljeno Marec 29, 2018 V začetku tedna sem v salonu v Vojniku že videl nove NC750X 2018 modele (klasično in DCT izvedbo). Sem moral prav vprašat, če gre za nove modele, ker so novosti "pod pokrovom" in niso vidne.
Kawalir Objavljeno Marec 29, 2018 Opozori Objavljeno Marec 29, 2018 48 minutes ago, b2z25 said: V začetku tedna sem v salonu v Vojniku že videl nove NC750X 2018 modele (klasično in DCT izvedbo). Sem moral prav vprašat, če gre za nove modele, ker so novosti "pod pokrovom" in niso vidne. Model 2018 ima novo barvno paleto, sicer je skuter enak lanskemu modelu z izjemo, da so dvignili omejevalnik vrtljajev iz 6.600 vrt/min na 7.500 vrt/min, ima pa tudi TCR sistem. Kot si rekel, so spremembe "under the hood", vendar so kar precejšnje. Kdor kupuje moped za dlje časa se vsekakor bolj splača vzeti novega. Oboje, tako dvig vrtljajev in TCR sta zelo zanimivi zadevi. KARMEN1 1
Ro bi Objavljeno April 9, 2018 Opozori Objavljeno April 9, 2018 Mogoče kdo rabi unikaten nosilec za navigacijo ali telefon. Na mojo ne paše. Je pa kompatibilen do l. 2015 Cena 45€ sem pa iz Lj
Popularna objava Kawalir Objavljeno April 11, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno April 11, 2018 (popravljeno) Takole, pa se je sezona začela tudi zame. Skuter je doma. Prijetnih cca. 70 km iz Celja preko Vranskega, kjer je bil prvi postanek za špikano plesko s pomfrijem, nato pa še na Trojanah za krofe. Zdaj pa sledi montaža dodatne opreme in kmalu tudi servis, da ga dokončno zrihtamo za nabiranje kilometrov. Izkušnje in mnenje o skuterju bom napisal, ko bom prevozil vsaj še 100-200 km, da se malo usede vse skupaj. Popravljeno April 11, 2018. Popravil Kawalir bosa, DAMI34, KARMEN1 in 7 others 10
T 120 Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 pred 4 urami, Kawalir pravi: Takole, pa se je sezona začela tudi zame. Skuter je doma. Prijetnih cca. 70 km iz Celja preko Vranskega, kjer je bil prvi postanek za špikano plesko s pomfrijem, nato pa še na Trojanah za krofe. Zdaj pa sledi montaža dodatne opreme in kmalu tudi servis, da ga dokončno zrihtamo za nabiranje kilometrov. Izkušnje in mnenje o skuterju bom napisal, ko bom prevozil vsaj še 100-200 km, da se malo usede vse skupaj. Ta moped sem pa še jaz nestrpno čakal. Lep in srečno vožnjo! bojanslo, skalar36 in Kawalir 2 1
bajkr88 Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 lep motorček je, in izpuh tud... Kawalir 1
Popularna objava Kawalir Objavljeno April 15, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno April 15, 2018 Hm, kaj naj rečem glede NC 750 S? Ker nisem ravno strokovnjak, pa tudi veliko različnih mopedov nisem vozil, bom podal svoje lastno uporabniško mnenje in primerjal s CBF 600. Vsekakor je razlika precejšnja, žal v plus CBF-ke. Čeprav se tudi NC 750 S vozi lepo in je lahkoten ter vodljiv skuter, pa je precej bolj trd od CBF-ke. Zdaj ne vem, ali je to zaradi trše nastavljenega blažilca, ali pa morda celo zaradi gum. Kljub temu se mi zdi, da je tudi sam sedež trši, saj me je že po cca. 100 km kar bolela rit oz. mi je bilo neudobno in sem se celo nekajkrat moral dvigniti s sedeža, da sem vsaj malo sprostil pritisk. Enak občutek je imela tudi moja, tako, da to ni samo moje subjektivno mnenje. Druga stvar pa je moč motorja. Kot so mi rekli, je 55 KM ravno še sprejemljiva meja za kolikor toliko normalno vožnjo, opazil pa sem, da niti približno ne morem biti tako suveren pri (krajših) prehitevanjih, kot sem bil lahko s CBF 600. Teh dobrih 20 KM več moči se zelo pozna oz. je to skoraj pol več, kot jih ima NC 750 S. Prehitevanja so torej bolj premišljena in ker moraš iskati idealne pogoje za daljše prehitevanje, jih je tudi posledično manj. Definitivno tole ni niti "Š" od športnika, je pa idealen za "easy riding", pa še to le do cca. 100 km/h, ker potem začne že kar precej pihati oz. je upor zraka čutiti veliko bolj, kot ga je bilo čutiti na CBK-ki. Se pač pozna, da je naked bike. Dal bom še višji vizir, pa bom videl, če bo kaj bolje, bojim se le, da mi bo pihalo v glavo, kar mi sedaj pri originalni šipci ne. Me pa nič ne stane preveriti, in če se bo izkazalo, da je z vizirjem slabše, ga bom odmontiral. Če se vrnem nazaj k motorju: bral sem, da do 100 km/h deluje, kot bi imel enkrat več konjev, nad 100 km/h pa, kot da jih ima enkrat manj. Sedaj razumem, kaj so hoteli povedati in se celo strinjam s tem: do 100 km/h je kar precej živahen skuter, nad to mejo pa se začenja precej vleči in je občutek skoraj tak, kot pri podhranjenem avtomobilu, ki nikamor ne potegne, sploh, ko je treba kaj na hitro prehiteti. Nekoliko ga rešuje navor, ki je enak CBF 600, vendar pa je nizkotoražna mašina, zato je še vedno precej prestavljanja. Glede same višine sedenja je v redu, čeprav sem visok 184 cm. Seveda so noge nekoliko pokrčene, ampak nisem imel problemov glede tega, bolj s trdim sedežem. Pohvalim potovalni računalnik in pregledno armaturko, na kateri ne manjka niti indikatorja prestav, ki pride prav. Nekoliko zmoti prikazovalnik nivoja goriva, ki proti koncu goriva ustvarja nekaj zmede. Ko sta samo še dve črtici za gorivo, se pri zaviranju in postanku (recimo pred semaforjem) naenkrat pokaže samo še ena in začne utripati, ko pa spelješ, se spet pojavita dve črtici, tako, da ne moreš biti povsem ziher, koliko imaš še v resnici na voljo goriva. Raje sem šel tankat, ko se je začelo pojavljati to, da ne bi kje rinil. Meni osebno je bil CBF 600 boljši moped, vendar splošen skupen vtis ni slab. Pravzaprav me od vsega moti samo premajhna moč motorja. Če bi imel vsaj cca. 70-75 KM, bi bila že zmaga. Res pa, da se odkupi z nizko porabo goriva. Ker sem prevozil še premalo, v tem trnutku ne morem povedati, koliko je povprečna poraba, vendar je definitivno izpod 4 litre. Kot rečeno, splošen vtis ni slab, ni pa presežkov. Nekako me tale skuter pušča z nevtralnim do rahlo negativnim občutkom, predvsem na račun moči motorja, drugega mu niti ne zamerim pretirano. Za sezono ali dve bo vsekakor dobrodošel, potem pa bom šel naprej. SX čaka. Komu, če sploh, ga priporočam? Ga priporočam, ne bom rekel, da ne, vendar bolj kakšnemu začetniku, ki se bo nekaj časa privajal na vožnjo z motorjem, umirjenemu vozniku, ki nima ne želje ne potrebe po kaj več ter morda tistim, ki jih rajca ekonomski vidik vožnje, t.j. nizka poraba goriva ter nizki vzdrževalni stroški, saj je servis tukaj šele na 12k km. XTR, NX650, bugy2004 in 10 others 12 1
KARMEN1 Objavljeno April 16, 2018 Opozori Objavljeno April 16, 2018 Točno vse, kar si napisal! Meni ta motor zelo odgovarja, ker se vozim vedno sama, zaradi tega premalo km nikoli ne občutim, tudi pri prehitevanju. Všeč mi je, ker ima nizko težišče, je kratek, nizek in zelo vodljiv v ovinkih, kar imam najraje. Velik plus mu daje prtljažni prostor, zaradi njega sem dala dol kovček in nosilce. Brez tega je motor tudi veliko lepši. Pri mojem je poraba od 3,4 do 3,7 litra. Sedež se mi ne zdi trd, do 600 km na dan naredim brez nobenega truda. Servis na 12000, kar je zame še vedno pogosto, ker naredim več kot 15000 km na leto. Menjala bi ga le za novega, če ga bodo v naslednjih letih nadgradili s kaj več km. V dveh letih odkar ga imam, nisem našla motorja, s katerim bi ga zamenjala. bojanslo, DAMI34, Gonca in 4 others 7
NX650 Objavljeno April 16, 2018 Opozori Objavljeno April 16, 2018 @Kawalir Tole si res lepo napisal, pohvalno po mojem mnenju... Zainteresirani za ta model lahko precej zve iz tvojega zapisa! Zanimivo je da si sam sebe demantiral če se ne motim, ker te je blo pri SX strah preveč konjev, tu si pa spoznal da jih je premalo.... Na koncu ugotoviš da če hočeš imet neko rezervo in varnost pri prehitevanjih, ki jih je veliko v prometu ni nikol preveč konjev...
KARMEN1 Objavljeno April 16, 2018 Opozori Objavljeno April 16, 2018 Odvisno od potreb voznika. Jaz sem probala 100 km, pa sem zamenjala za polovico. To pomeni, da jih je zame bilo preveč. Sem pa že večkrat napisla, in še vedno poudarjam, da ta motor ni za dva, z vso dodatno prtljago zraven. tomaz69, Kawalir, bojanslo in 1 other 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se