Skoči na vsebino

Honda NC 700/750


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Evo, dogovorjen servis na mojem skuterju 17. aprila, do takrat ga bom pa šel tudi iskat in pripeljal domov. Me je gospa pri Elisi takoj spoznala in rekla, da na forumu zadnje čase bere samo še o SX-u :). Saj bo... soon or later. 

Aja, pa za vse znalce iz ust izkušenih, ki že 17 let delajo z motorji: sem rekel, da imam moped, pa me je skoraj sku.., da imam MOTOR, ne moped! :ras: No, tudi skuter bo čisto OK, ni blema. 

Popravljeno . Popravil Kawalir
Objavljeno (popravljeno)
3 minutes ago, Snecer said:

že vidim, da bo Honda 750 motor leta na MS.

Kar bo za pohvalit bom hvalil, kar bo za pograjat, bom grajal. Objektivno, kot plačani članki, torej graje ne bo, samo pohvale. :lol1:

Popravljeno . Popravil Kawalir
Objavljeno
pred 6 minutami, Kawalir pravi:

Kar bo za pohvalit bom hvalil, kar bo za pograjat, bom grajal. Objektivno, kot plačani članki, torej graje ne bo, samo pohvale. :lol1:

Gustinčič je zelo hvalil že 700ko.

Meni je sicer tudi všeč 750ka (lej spodaj), sploh z dct menjalnikom, majhna poraba itd. Škoda edino za sprednje vilice, enojni disk in zadnjo nihajko pa še kakšen detajl, da se vidi šparanje. Bi od kakega drugega modela v hiši vzeli pa bi bilo.

Tale spodnja, travel edition, to je za večno...edino 10.990 eur pa je pretirano (cena v ita) al pa tudi ne.

Al pa vzameš "osnovno" XA in individualiziraš pa si spet počasi na istem...

5e17e9fe1b0d9ed705a57ad173fe252c.jpg.f143359931b2bcd6e0798dc33cef3da3.jpg

58786718722540.jpg.61e27ae76380fe8cc340047b9f8634aa.jpg

Objavljeno

Dobro na mojem NC 750x  40.3 W oz. 54,8 KM res ni OGROMNO. Se pa z njim lepo peljem vsepovsod po evropi na avtocesti nikogar ne oviram in 170 km/h dosežem bres problema...ni dirkalnik... je bolj potovalnik za umirjeno lepo panoramsko vožnjo, da si lahko ogledujem okolico,,, ko se v enem šusu peljem 30 ali 500 km me ne boli križ, ker lepo vzravnano sedim...če koga hočem varno prehiteti tudi to lahko....mogoče je edina slaba stran, da bi lahko naredili malo bolj udoben sedež, vendar če kolesariš te to ne moti in mene ne boli nič tazadnja, marsikaterega pa kot se pogovarjamo na svetovnem spletu.... namesto, da bi imel zverino s 150 konji in porabo 8 litrov, imam "umirjen" motor ki ima vse "kar imajo veliki" pa še poceni se vozim s 3.2 l na 100 kilometrov pa ga nič ne "šparam....
Če pa me prime, da bi imel malo več konjev pod rit pa se vsedem na mojo staro CBF-ko, vendar vam povem, da ni nobene razlike razen pri končni hitrosti s pospeški pa se skoraj kosa.....če bi pa želel sportaka bi si pa tega nabavil, vendar so me minila "nora" leta in za mojo starost ter križ je to motor s katerim sem zadovoljen....Grajal bi še, da bi na motor lahko v ceno dodali malo več dodatne opreme, vendar s 1000 € ga nagradiš po svojih željah....

 

Objavljeno
10 minutes ago, bojanslo said:

Dobro na mojem NC 750x  40.3 W oz. 54,8 KM res ni OGROMNO. Se pa z njim lepo peljem vsepovsod po evropi na avtocesti nikogar ne oviram in 170 km/h dosežem bres problema...ni dirkalnik... je bolj potovalnik za umirjeno lepo panoramsko vožnjo, da si lahko ogledujem okolico,,, ko se v enem šusu peljem 30 ali 500 km me ne boli križ, ker lepo vzravnano sedim...če koga hočem varno prehiteti tudi to lahko....mogoče je edina slaba stran, da bi lahko naredili malo bolj udoben sedež, vendar če kolesariš te to ne moti in mene ne boli nič tazadnja, marsikaterega pa kot se pogovarjamo na svetovnem spletu.... namesto, da bi imel zverino s 150 konji in porabo 8 litrov, imam "umirjen" motor ki ima vse "kar imajo veliki" pa še poceni se vozim s 3.2 l na 100 kilometrov pa ga nič ne "šparam....
Če pa me prime, da bi imel malo več konjev pod rit pa se vsedem na mojo staro CBF-ko, vendar vam povem, da ni nobene razlike razen pri končni hitrosti s pospeški pa se skoraj kosa.....če bi pa želel sportaka bi si pa tega nabavil, vendar so me minila "nora" leta in za mojo starost ter križ je to motor s katerim sem zadovoljen....Grajal bi še, da bi na motor lahko v ceno dodali malo več dodatne opreme, vendar s 1000 € ga nagradiš po svojih željah....

 

Ne vem, zakaj si pisal z drobnimi črkami, kot bi se sramoval svojega skuterja. :) Si pa zelo lepo napisal in vse kaže, da bom že to leto ali dve užival. Izgleda, da je res, kar sem bral, da je do 100 km/h, kot bi imel enkrat več konjev, nad 100 km/h pa, kot da jih ima enkrat manj. Ker sem CBF-ko in si tudi sam primerjal z njo, si sedaj še toliko lažje predstavljam, kako bo vse skupaj. Skratka, izgleda, da se vendarle nisem namukal. :panic:

Objavljeno

@Kawalir  mislim, da sem pisal s čisto normalnimi črkami :) in moje lepotice se nič ne sramujem...pa ni skuter ampak pravcati motorček:)  :) ... res pa je, da je marsikateri skuter kar krepko za par tisoč evrov dražji in samo Skuterčka Honda  Integro ali  X-ADV750 pogledaš katere sem oba preizkusil na testni vožnji s kateri se prav lepo pelješ in avtomatski menjalnik deluje čudovito.. Če pa pogledaš še druge blagovne znamke imajo pa še bolj zasoljene cene kot Honda.  vsak pa kupi tisto kar mu najbolj ustreza oz. ima rad meni je bolj ustrezala "klasika" z ročnim menjalnikom :) .

Objavljeno
pred 33 minutami, bojanslo pravi:

 moje lepotice se nič ne sramujem...pa ni skuter ampak pravcati motorček:)  :) ..

Zakaj vas moti kako kdo imenuje motor?

Zame je vsak motor...moped

Razen čoperjev,ki jih imenujem drek pumpe

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno (popravljeno)

Moj je zame karjola:Doz bidon:panic:

Popravljeno . Popravil Ciko86
Objavljeno (popravljeno)

Honda NC750X po 50.000 km.

 

Popravljeno . Popravil Fadil
Objavljeno (popravljeno)

Z Givi-jevo ''ropotijo'' ga lahko lepo opremiš:

 

 

 

Popravljeno . Popravil Fadil
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 28. 3. 2018 ob 18:54, Fadil pravi:

Honda NC750X po 50.000 km.

 

To je Honda! Kot so povedali, bi zlahka naredil 100.000 km brez večje obrabe sestavnih delov. Honda fan: VEM ZAKAJ! :worship:

Objavljeno

A se ti nič ne kolca po X izvedbi? Če se ne motim si lastnik manj popularnega modela? Se mi zdi, da ga nekdo po letu dni že misli zamenjat? :cool:

Objavljeno
2 minutes ago, vandrovec said:

A se ti nič ne kolca po X izvedbi? Če se ne motim si lastnik manj popularnega modela? Se mi zdi, da ga nekdo po letu dni že misli zamenjat? :cool:

Kot sem napisal, bi že letos Hondo preskočil in kupil SX-a, vendar sem se zavestno odločil za en vmesni korak, tale skuter pa bo kot nalašč za ponovno pridobitev motoristične agilnosti in dodatnih izkušenj. Najprej sem mislil, da ga bom imel samo eno sezono, vendar se zna zgoditi, da ga bom imel dve sezoni, ker sem se odločil, da bom počakal na nov model SX-a, ki pride ven predvidoma 2020, po kakšnem čudežu pa že prihodnje leto. Gre za to, da bom SX-a kupoval za dlje časa, ker pa bomo prihodnje leto že globoko proti koncu cikla MY17, bom pač počakal na nov model in ga potem obodel.  :cool:

Ja, vzel sem model S, ker mi X nekako ne sede. Bil sem v AS-u, kjer sem si temeljito ogledal oba modela, enega zraven drugega in lahko rečem, da se na obeh sedi popolnoma drugače. X je precej višji in na njem se nisem počutil tako dobro, kot na S. Je pa to povsem subjektiven občutek, ker marsikdo bi pa menil ravno obratno. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Enako!

Tudi jaz sem sedela na X in nisem imela prav dobrega občutka.

Balanca mi je bila malo preširoka in nekam visoko nastavljena, pa vseh teh plastik, ki naredijo širino, nisem več vajena, ker imam nagca.

Pa čeprav sem prav zaradi tega imela težave ob prestopu s fazerce na mojo.

Ko sem zagledala levi žmigavc, sem se ustrašila :bounce:.

Sedež je tudi višji....

Verjetno pa je zaradi vsega tega bolj potovalno udobna!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

V začetku tedna sem v salonu v Vojniku že videl nove NC750X 2018 modele (klasično in DCT izvedbo).

Sem moral prav vprašat, če gre za nove modele, ker so novosti "pod pokrovom" in niso vidne.

Objavljeno
48 minutes ago, b2z25 said:

V začetku tedna sem v salonu v Vojniku že videl nove NC750X 2018 modele (klasično in DCT izvedbo).

Sem moral prav vprašat, če gre za nove modele, ker so novosti "pod pokrovom" in niso vidne.

Model 2018 ima novo barvno paleto, sicer je skuter enak lanskemu modelu z izjemo, da so dvignili omejevalnik vrtljajev iz 6.600 vrt/min na 7.500 vrt/min, ima pa tudi TCR sistem. Kot si rekel, so spremembe "under the hood", vendar so kar precejšnje. Kdor kupuje moped za dlje časa se vsekakor bolj splača vzeti novega. Oboje, tako dvig vrtljajev in TCR sta zelo zanimivi zadevi. 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Mogoče kdo rabi unikaten nosilec za navigacijo ali telefon. Na mojo ne paše. Je pa kompatibilen do l. 2015 Cena 45€ sem pa iz Lj

11.jpg

12.jpg

13.jpg

Objavljeno
pred 4 urami, Kawalir pravi:

Takole, pa se je sezona začela tudi zame. Skuter je doma. :panic: Prijetnih cca. 70 km iz Celja preko Vranskega, kjer je bil prvi postanek za špikano plesko s pomfrijem, nato pa še na Trojanah za krofe. Zdaj pa sledi montaža dodatne opreme in kmalu tudi servis, da ga dokončno zrihtamo za nabiranje kilometrov. Izkušnje in mnenje o skuterju bom napisal, ko bom prevozil vsaj še 100-200 km, da se malo usede vse skupaj. :cool:

IMG_6376.thumb.jpg.8e4622ffb7180190c94bed1d377ed6ff.jpg

Ta moped sem pa še jaz nestrpno čakal. Lep in srečno vožnjo!

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno

Točno vse, kar si napisal!

Meni ta motor zelo odgovarja, ker se vozim vedno sama, zaradi tega premalo km nikoli ne občutim, tudi pri prehitevanju.

Všeč mi je, ker ima nizko težišče, je kratek, nizek in zelo vodljiv v ovinkih, kar imam najraje.

Velik plus mu daje prtljažni prostor, zaradi njega sem dala dol kovček in nosilce. Brez tega je motor tudi veliko lepši.

Pri mojem je poraba od 3,4 do 3,7 litra. 

Sedež se mi ne zdi trd, do 600 km na dan naredim brez nobenega truda.

Servis na 12000, kar je zame še vedno pogosto, ker naredim več kot 15000 km na leto.

Menjala bi ga le za novega, če ga bodo v naslednjih letih nadgradili s kaj več km.

V dveh letih  odkar ga imam, nisem našla motorja, s katerim bi ga zamenjala.

Objavljeno

@Kawalir

Tole si res lepo napisal, pohvalno po mojem mnenju... Zainteresirani za ta model lahko precej zve iz tvojega zapisa!

Zanimivo je da si sam sebe demantiral če se ne motim, ker te je blo pri SX strah preveč konjev, tu si pa spoznal da jih je premalo....

Na koncu ugotoviš da če hočeš imet neko rezervo in varnost pri prehitevanjih, ki jih je veliko v prometu ni nikol preveč konjev...

Objavljeno

Odvisno od potreb voznika.

Jaz sem probala 100 km, pa sem zamenjala za polovico. To pomeni, da jih je zame bilo preveč.

Sem pa že večkrat napisla, in še vedno poudarjam, da ta motor ni za dva, z vso dodatno prtljago zraven.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!