Skoči na vsebino

Yamaha YZF R125


Priporočene objave

Objavljeno

4 taktne mašine niso tko občutlice na to. tko da se ti ni treba sekirat itg je motor zablokiran. ti bo prej crkn zarat česa druga ko pa od tega da ga teraš do kraja. nisem nikjer zasledil da piše koliko časa je lahko motor na max. vrtljajih.

In zakaj bi tišču motor do blokade? To je brezveze, samo mašina se muči, največje moči ne doseže na najvišjih obratih, pač pa na malo nižjih obratih, torej jo je brezveze gonit v najvišje obrate ker ti ne bo motor nič bolj vleku kot če šaltaš kakih 1000-2000 obratov nižje (odvisno od mašine)...

Objavljeno

točn tko sam pravim res nima smisla jst po pravici povedan tut nimam srca da bi motor gnal do blokade..

Objavljeno

točn tko sam pravim res nima smisla jst po pravici povedan tut nimam srca da bi motor gnal do blokade..

Srca ali ne, a ni bedno, da ti nonstop tista elektronska blokada zabija? Mene je tisto prav motilo. :D

Objavljeno

jst drgač še niti probu nism kr mi je brezveze.. :) sam eno vprašanje. še kerem slučajno zadnja bremza cvili? :BUA: samo zadnja pa še tisto če jo čisto malo pritisnem praktično skoraj nič.. če je dobro pohodim nič ne cvili. pozna gdo kako rešitev? razen menjava disk ploščič.

Objavljeno (popravljeno)

jst drgač še niti probu nism kr mi je brezveze.. :) sam eno vprašanje. še kerem slučajno zadnja bremza cvili? :BUA: samo zadnja pa še tisto če jo čisto malo pritisnem praktično skoraj nič.. če je dobro pohodim nič ne cvili. pozna gdo kako rešitev? razen menjava disk ploščič.

WD 40 :D

ne sej to tut men kdaj če jo čist mal prtisnem

Popravljeno . Popravil Pupi13
Objavljeno

WD 40 :D

ne sej to tut men kdaj če jo čist mal prtisnem

sej ni druga na živce mi gre pa mal butast izpade pa tut če sorazmerno normalno bremzam cvili hudič -.-".. če jo pa res fejt prtisnem pa nč ne cvil.pozna gdo kako rešitev?

Objavljeno

1 uprasanje.. kolko casa lahko ta motor drzis na rdecih obratih? vem da 2t naj bi najvec 1 minuto zdej nwm kako je s 4t..

Jest sm ga zmeri od Tržiča po Vrhnike po avtocesti, da sm čimprej prišel do kačjih rid in ga potem še tam gonu skos do konca! To je neuničljiv motor, skos ga lahk do konca tiščiš. :smoke: Proti 2-taktni mašini ni občutljiv niti malo! :OK:

Objavljeno

WD 40 :D

ne sej to tut men kdaj če jo čist mal prtisnem

V tem primeru bo pa res nehalo cvilit...pa tudi bremzat verjetno =)

Objavljeno

sej ni druga na živce mi gre pa mal butast izpade pa tut če sorazmerno normalno bremzam cvili hudič -.-".. če jo pa res fejt prtisnem pa nč ne cvil.pozna gdo kako rešitev?

enkrat pejt na en klanc oz ga mal prtisn pa sam z zadno bremzo bremzi da jo mal zbremzas pa bom vrjetn bol

Objavljeno

enkrat pejt na en klanc oz ga mal prtisn pa sam z zadno bremzo bremzi da jo mal zbremzas pa bom vrjetn bol

aha ok hvala bom probal

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Živjo.

Pred kratkim sem prodal aprilio rs 125, ker sem bil res naveličan dragega servisa vsakih nekaj mesecev... Skratka, v kratkem bom nabavu yamaho r125 pa me zanima, ali bi bil za tole mašinco prevelik napor, če bi se z njo odpravil v Srbijo (600 kilometrov je dolga pot)?

Objavljeno

Živjo.

Pred kratkim sem prodal aprilio rs 125, ker sem bil res naveličan dragega servisa vsakih nekaj mesecev... Skratka, v kratkem bom nabavu yamaho r125 pa me zanima, ali bi bil za tole mašinco prevelik napor, če bi se z njo odpravil v Srbijo (600 kilometrov je dolga pot)?

Za mašino prav nič ;) to je narjeno za okol sveta... bolj bo napor zate.. 600km na sportaku lahko postane neudobno.

Objavljeno

Za mašino prav nič ;) to je narjeno za okol sveta... bolj bo napor zate.. 600km na sportaku lahko postane neudobno.

Odvisno od navajenosti. Z R125 sem naredil v enem kosu 300km, vmes je bil samo en postanek, da sem nekaj kupil. Edina stvar, ki me je bolela je bil prsni koš, ker sem se pritiskal na tank in sem imel verižico okrog vrata v obliki križa, ki me je konstantno pikala. Tok kok sm neumen, nisem pomislil, da bi jo dal dol. :) Če je navajen na sport držo ni problema. :) Postanke bo pa itq moral delat.

Objavljeno

jaz s tem nimam problemov. sam sem v enem dnevu naredil 380 km. bolel me je samo vrat in zapestej. vraz tako ker sem večino časa ležal na motorju zapestje pa zato ker je vilo dosti spustov in sm bil vprt na zapestje. tko da niti ni tak problem. kjer je volja je moč ;)

Objavljeno

Hvala za odgovore.

Še eno vprašanje (verjetno je blo že kaj napisano, ampak se mi res ne da 360 strani prebrat :D ) Skratka... Kakšne "poceni" spremembe bi moral narest na motorju, da bi brez večjih težav dosegel 135 km/h, ker sem slišal, da nekateri ne pridejo niti do 120?

Objavljeno

Hvala za odgovore.

Še eno vprašanje (verjetno je blo že kaj napisano, ampak se mi res ne da 360 strani prebrat :D ) Skratka... Kakšne "poceni" spremembe bi moral narest na motorju, da bi brez večjih težav dosegel 135 km/h, ker sem slišal, da nekateri ne pridejo niti do 120?

shujšaj, pol pa pejt k frizerju da ti aerodinamično frizuro naredi pa bo prec 150 na števci

lej kupi 2t pa ti nebo treba nič skrbet če gre 135

Objavljeno

Hvala za odgovore.

Še eno vprašanje (verjetno je blo že kaj napisano, ampak se mi res ne da 360 strani prebrat :D ) Skratka... Kakšne "poceni" spremembe bi moral narest na motorju, da bi brez večjih težav dosegel 135 km/h, ker sem slišal, da nekateri ne pridejo niti do 120?

Imam podobno situacijo kot it. Ne morem se odločiti med Aprilio rs 125 in Yamaha yzf 125r. Oba motorja sta mi zlo všeč, sam zbrt bo treba sam enga. Ubistvu edina pomembna razlika med tem dvema je samo takt motorja (2 takt in 4 takt) Če bi yamahca šla okoli 140 km/h brez problema, sploh ne bi okleval in šel takoj po njo. Vozu sm aprilio in mi je nasplošno zelo všeč, vendar je bolj vprašljiva poraba. Servisi mi niso problem, ker sem do sedaj imel 2 takterja in če pravilno skrbiš za njega ni problemov. Bo očitno treba še mal poštudirat in neki nabavt

Objavljeno

Hvala za odgovore.

Še eno vprašanje (verjetno je blo že kaj napisano, ampak se mi res ne da 360 strani prebrat :D ) Skratka... Kakšne "poceni" spremembe bi moral narest na motorju, da bi brez večjih težav dosegel 135 km/h, ker sem slišal, da nekateri ne pridejo niti do 120?

jst sm z mojo dubu 135 not sam je bil pol spredi avto sm mogu spusti. bla je čista ravnina. vetra skor nč malenkost mi je v hrbet pihu. vse mam orginal. Da bi ga res gnal pod kak breg bi MOGOČE pršu do 140 MOGOČE al pa da bi mel drug izpuh gor bi tut kak km al pa 2 več pokazal. to ja pa tut to...

Objavljeno

ni možno 140 z orginalom

134 oz 136.

S spremembo zobnika (15) pa dosežš 144-146.

Objavljeno

ni možno 140 z orginalom

134 oz 136.

S spremembo zobnika (15) pa dosežš 144-146.

kakšne plastike? barva?
Objavljeno

modra. Povej mi prek PM kaj bi rabi pa ti povem kaj mam.

Objavljeno

jst sm z mojo dubu 135 not sam je bil pol spredi avto sm mogu spusti. bla je čista ravnina. vetra skor nč malenkost mi je v hrbet pihu. vse mam orginal. Da bi ga res gnal pod kak breg bi MOGOČE pršu do 140 MOGOČE al pa da bi mel drug izpuh gor bi tut kak km al pa 2 več pokazal. to ja pa tut to...

tko kot je ze brzi erko rekel ni mogoce dobiti 140 z org :D

no je pa res da moja gre 300 ce jo z avijona vrzes :D

Objavljeno (popravljeno)

tko kot je ze brzi erko rekel ni mogoce dobiti 140 z org :D

no je pa res da moja gre 300 ce jo z avijona vrzes :D

hehe nebomo se kregal za brezveze :) vglavnem moja 135 gre to je preverjeno. sicer pa vsak ve ki to proba. če bi zobnike menjal bi šlo malenkost več sam dvomim da bi pršu z večjimi zobniki do 144 km/h tko da ti niti ne koristi to. rezen če je že gdo probal in se motim.. o.O

Popravljeno . Popravil zankuk
Objavljeno

Imam podobno situacijo kot it. Ne morem se odločiti med Aprilio rs 125 in Yamaha yzf 125r. Oba motorja sta mi zlo všeč, sam zbrt bo treba sam enga. Ubistvu edina pomembna razlika med tem dvema je samo takt motorja (2 takt in 4 takt) Če bi yamahca šla okoli 140 km/h brez problema, sploh ne bi okleval in šel takoj po njo. Vozu sm aprilio in mi je nasplošno zelo všeč, vendar je bolj vprašljiva poraba. Servisi mi niso problem, ker sem do sedaj imel 2 takterja in če pravilno skrbiš za njega ni problemov. Bo očitno treba še mal poštudirat in neki nabavt

Poraba pri rs125 sploh ni tako visoka (5-6l) in ne vem zakaj tako jokate s to porabo, ker je motor tako ali tako luksuz in če te skrbi poraba se vozi z kolesom.

Objavljeno (popravljeno)

hehe nebomo se kregal za brezveze :) vglavnem moja 135 gre to je preverjeno. sicer pa vsak ve ki to proba. če bi zobnike menjal bi šlo malenkost več sam dvomim da bi pršu z večjimi zobniki do 144 km/h tko da ti niti ne koristi to. rezen če je že gdo probal in se motim.. o.O

ja če sm napisu da gre 144 z 15ko pol gre. Sm mel tko in ni čist nč manjših "pospeškov". Je pa kul ko si se vozu med 135 in 140 da ni tolkla blokada.

Popravljeno . Popravil Brzi Erko

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!