Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Ob 25. 3. 2017 ob 14:56, alenh55 pravi:

Dajte malo napisat koliko časa ste že lastnik motorja mt 07 oziroma če ste se ga že naveličali.Rad bi kupil novega iz trgovine in mi vsi govorijo,da naj ne kopujem,da se ga bom kmalu naveličal...

Res ne vem, zakaj poslušaš druge. Pa menda ja sam veš, kakšen tip si. Nekateri se vsega naveličajo po dveh letih.:)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

vsakega motorja se naveličaš ali ga prerasteš ali ugotoviš da ni za 2 osebi..pa še tehnologija gre naprej vedno je več opreme, če ne zarad drugega, si že zarad tega želiš novega.

jaz ti bom po svoje povedal, najmanj 2-4 leta ti bo ok :D

 

Objavljeno

....se pridružujem napisanemu...dodala bi edino da, če si 'velik stric', bo motor deloval majhen....sicer pa...ljudje imamo različne poglede in mnenja glede tega...

Objavljeno
pred 3 minutami, Akito pravi:

....se pridružujem napisanemu...dodala bi edino da, če si 'velik stric', bo motor deloval majhen....sicer pa...ljudje imamo različne poglede in mnenja glede tega...

Velik sem 180cm tako,da ne bo problema motor sem že vozil mi je ok samo brez blokade 55kw.Jaz bi kupil blokiranega na 35kw za a2 zato sprašujem če je razlika opazna med 35kw in 55kw in pa še to kje ima tovarniško blokiran na ročici za gas al kje drugje ve kdo? Po 2 letih bi šel pa tko delat za A in bi ga odblokiral..

Objavljeno

...kolikor vem blokade niso vidne...morajo pa biti navedene v homologaciji...sicer pa modri možje moto sveta vedo o tem več povedati :blush:...

Objavljeno

35 ali 55 vse dovolj leti

Objavljeno
Ob 4/3/2017 ob 18:48, alenh55 pravi:

Velik sem 180cm tako,da ne bo problema motor sem že vozil mi je ok samo brez blokade 55kw.Jaz bi kupil blokiranega na 35kw za a2 zato sprašujem če je razlika opazna med 35kw in 55kw in pa še to kje ima tovarniško blokiran na ročici za gas al kje drugje ve kdo? Po 2 letih bi šel pa tko delat za A in bi ga odblokiral..

Sam imam tudi se blokado notri, pa resnicno ne vem kako deluje, tudi na internetu sem vec teorij prebral odvisno od kontinenta, tako da ce kdo ve:) sicer pa mi za zacetnika (1 leto izpit a2 in motor) mislim da cisto za dost dobro potegne ko do konca odpres gas, sicer nism nek dirkac, ampak mislm da ti bo cis za dost za zacetek

Objavljeno

Hvala vsem za odgovore v četrtek ga grem iskat me je pa malo zamikalo,da bi sel se kawasaki z650 pogledat se mi tud full dopade sam yamaha je yamaha

Objavljeno

Pa še to dvoje me zanima koliko procentov bi se dalo dobiti popusta na gotovino v delta team..oz na splošno.In še to ali treba nov motor privaditi in ga od začetka šprati oz voziti s pol gasa..

Objavljeno (popravljeno)
pred 34 minutami, alenh55 pravi:

Pa še to dvoje me zanima koliko procentov bi se dalo dobiti popusta na gotovino v delta team..oz na splošno.In še to ali treba nov motor privaditi in ga od začetka šprati oz voziti s pol gasa..

Ne vem, če boš lahko takšen znesek plačal z gotovino ali kartico. Jaz sem moral narediti bančno nakazilo. Še prej si prskrbi predračun, da lahko motor zavaruješ, še preden ga odpelješ. Brez zavarovanja, ga ne moreš registrirat. Nov motor moraš ulaufat, tako kot piše v navodilih za lastnike.

lp

Popravljeno . Popravil Janezs
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 11 minutami, Janezs pravi:

Ne vem, če boš lahko takšen znesek plačal z gotovino ali kartico. Jaz sem moral narediti bančno nakazilo. Še prej si prskrbi predračun, da lahko motor zavaruješ, še preden ga odpelješ. Brez zavarovanja, ga ne moreš registrirat. Nov motor moraš ulaufat, tako kot piše v navodilih za lastnike.

lp

Za gotovino ali za keš pomeni, da vse plačaš takoj, brez kredita, obrokov ali podobno. Pa splača se it dogovorit za ceno tudi k drugim prodajalcem Yamahe, Jaz sem dobil boljšo ceno kot pri delata teamu, sam ne smem okol govort, so mi rekli.

Objavljeno

BS problema lohk greš prašat za Yamaho še kam ;)

Objavljeno
pred 7 urami, alenh55 pravi:

Hvala vsem za odgovore v četrtek ga grem iskat me je pa malo zamikalo,da bi sel se kawasaki z650 pogledat se mi tud full dopade sam yamaha je yamaha

z ozirom, da sem si lastil obe znamki japoncev, lahko samo naslednje rečem, niti z enim niti z drugim ne boš falil. Vem pa da je z650 prekleto dober moped, preverjena tehnologija, pa še lep. :P

V takem primeru vsaj jaz gledam potem stroške vzdrževanja, kje mi je bližji ali boljši servis, pa določeni detajli, kot ali rabim prostor za sopotnika al ne...itd

Objavljeno
pred 2 urami, Janezs pravi:

Ne vem, če boš lahko takšen znesek plačal z gotovino ali kartico. Jaz sem moral narediti bančno nakazilo. Še prej si prskrbi predračun, da lahko motor zavaruješ, še preden ga odpelješ. Brez zavarovanja, ga ne moreš registrirat. Nov motor moraš ulaufat, tako kot piše v navodilih za lastnike.

lp

Mislim da se da plačati z gotovino grem tko danes v yamaho pa bom vprašal.Drugače pa za zavarovanje sem študiral,da ko bom motor plačal da mi dajo vso papirologijo grem zrihtat zavarovanje ter registrirat in nazaj po motor..

Objavljeno
pred 5 urami, alenh55 pravi:

Mislim da se da plačati z gotovino grem tko danes v yamaho pa bom vprašal.Drugače pa za zavarovanje sem študiral,da ko bom motor plačal da mi dajo vso papirologijo grem zrihtat zavarovanje ter registrirat in nazaj po motor..

Z gotovino tezko, po zakonu ne smes placati vec k 5 tisoc €

Objavljeno (popravljeno)

Čisto po pravici ti bom povedal. poznam vse trgovce v delta team, pa tudi lastnika, šefa. če piše na motorju 6 jurjev je to 6 jurjev, za vsak cent morajo šefu težit če lahk dajo kej popusta. priporočam ti katerega drugega trgovca z Yamahami, tam so bolj odprti in dovzetni. tako kot je nekdo rekel, pojdi v BS, KMC, zagarantirano bo boljša cena kot v dela team. nekih velikih popustov pa na tem motorčku ne pričakuj. Če bi vzel kej za 10 ali 15k je druga pesem, kle pa če boš 200 EUR zvlekel bo velik, pa še to ne verjamem.

Popravljeno . Popravil Big Py
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

se splača imeti kasko za nov motor ali imate samo osnovno in ao+

Objavljeno

jst sm 7,5k dal v gotovini, nobedn nč reku. Na motor ni bilo popusta ker je bila že takrat tista yamaha akcija in je bilo vse znižano cene so bile pa povsode enake do zadnjega €, na cca 500€ dodatne opreme so mi dali 100€ popusta, zastonj dostava na dom.

Nov motor je treba počasi začet, men je reku vsakih 10km/h 1 prestava gor, odpiranje gasa počasi, itd. itd. To je za prvih 1000km, serviser pol baje v računalniku neki naredi kot da je utekanje narejeno oz. izklopi en new bike mode (ne vem če je res, govorijo pač take zadeve), potem je pa še dodatnih 600km bol na izi in če se ti ne pokaže noben problem, lahko začneš vozit kot ti paše.

Isto piše v navodilih ki jih dobiš zraven.

Zavarovanje, ao+, asistenca in podobne male malenkosti, mam še preko firme dodatno nezgodno, če grem v tujino se zavarujem še za tja. Kasko na novih motorjih je drag ko svinja, še posebej če vključiš proti kraji.

Objavljeno

Sicer sem zelooo zadi s časi kaj se je zgodilo s ristimi cenami ko so bile na začetku pri mt07, ko so bile 5555€ ? Ok lahko da je bila akcijska cena ampak zdej so tur par jurjeu več kaj so bile tisto damping cene ?

Objavljeno

5,5k je mislim da bil model brez ABS, z ABS je bil med 6,5-7 če se prav spomnim.

Jaz sem uzel xsr700 ki je bil mislim da 7195, 300€ sem fliknil zraven za 60th edition, še zaradi svoje nečimrnosti :blush:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Evo včeraj našraufal par stvari gor: tutoro oiler, zanke za kriega torbo. Za danes sem mel v planu še SW-motech crash bar-e, pa malo berem navodila. Zgleda enostavno, samo 4 vijaki (2 na vsaki strani), me pa skrbi ker eden drži motor, zdaj pa ne vem če bi se sam zajebaval. Ima kdo kaj izkušenj s tem?

Takole zgledajo navodila:

sbl_06_642_10000_b.pdf

Objavljeno
pred 20 minutami, Xebec pravi:

Evo včeraj našraufal par stvari gor: tutoro oiler, zanke za kriega torbo. Za danes sem mel v planu še SW-motech crash bar-e, pa malo berem navodila. Zgleda enostavno, samo 4 vijaki (2 na vsaki strani), me pa skrbi ker eden drži motor, zdaj pa ne vem če bi se sam zajebaval. Ima kdo kaj izkušenj s tem?

Takole zgledajo navodila:

sbl_06_642_10000_b.pdf

Na ninji isto en šravf drži motor...pač vedno menjaš le po en šravf!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, Xebec pravi:

Evo včeraj našraufal par stvari gor: tutoro oiler, zanke za kriega torbo. Za danes sem mel v planu še SW-motech crash bar-e, pa malo berem navodila. Zgleda enostavno, samo 4 vijaki (2 na vsaki strani), me pa skrbi ker eden drži motor, zdaj pa ne vem če bi se sam zajebaval. Ima kdo kaj izkušenj s tem?

Takole zgledajo navodila:

sbl_06_642_10000_b.pdf

brez problema, je običajno tako (pri večini motorjev), edino zatisni vijak po predpisanih navorih v navodulu. Nič ni narobe če ga celo zalepiš. Ti je pa sesir napisal, vijak po vijak.

Objavljeno

Evo operacija uspela, pacient preživu. Ene 2x sem  se mal usral ker vijaki niso lepo sedli not, da se ni kje kaj premaknilo za kakšen mm, ampak pol je šlo.

Zdele pustim da se Loctite posuši, spotoma prebavm še 2 šnicla od južne, pol pa upam da mi rata it 1 krog.

Edin 1 pokrovček okvirja ni in ni hotu not se zataknt, pol sm pa mal preveč po domač zagrabu in je čist mal poču :slap:

20170409_135534.jpg

20170409_135551.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Naredi eno sliko iz sprednej strani, ker bočno zgleda da ti crash bari skor nič ne kvarijo estetike in se kr lepo uklopijo, samo zanima me (iz čistega firbca) kolko vn štrlijo.

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!